Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Jutri je na Koprčanki celodnevna zapora...glede na videno, bosta provizorja odstranjena....
Tisti preko Parenzane...
Uporabniki so že nestrpni in, ob dnevih kot je bil današnji, že iščejo alternativo po gradbišču
Kot tudi tisti preko ceste za Mlin
Nastajajo tudi prvi temelji za VM...
...s pripadajočo opremo
Tisti preko Parenzane...
Uporabniki so že nestrpni in, ob dnevih kot je bil današnji, že iščejo alternativo po gradbišču
Kot tudi tisti preko ceste za Mlin
Nastajajo tudi prvi temelji za VM...
...s pripadajočo opremo
LEP DAN
Igor
Igor
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ja, če nimaš denarja, delaš tako kot si napisal.Se strinjam.
Gradiš enotirno progo in potem kasneje gradiš dalje. Seveda, če se dokoplješ do denarja...
Zavedati pa se je potrebno, da imaš pri tej rešitvi vzdrževanje dveh ločenih prog, na stari imaš slab izkoristek energije, požarno varnost bi moral slej ko prej rešiti.. Potrebno se je tudi zavedati, da bodo skupine domačinov zmeraj bolj zahtevne, da bi se dokopale do nadomestil.
Tudi avstrijska monarhija je gradila progo Dunaj - Trst ....večinoma enotirno. Seveda z elementi dvotirne (manjši mostovi, prepusti itd.) in seveda odkupi zemljišč.
Gradnjo so zaključili pred 160 leti, potem pa počasi začeli graditi drugi tir. Trasa je še danes takšna kot takrat. Izjema je Borovnica in še kakšen košček kje.
To, da pa gradiš malo manjšo servisno cev pa je totalno zgrešeno. Me zanima, kdo je to predlagal in kdo je tisti , ki je to sprejel, ali sploh ve, kakšne odločitve sprejema.
Je pa en velik hudič zato, ker ti ljudje nimajo nobenih izkušenj. Tisti, ki so gradili zadnjo progo v Sloveniji so namreč pomrli, mladi se niso imeli kje naučiti. Je pa sploh vprašanje, če ni večina na teh mestih le strankarsko razporejenih in nimajo dovolj znanja.
Bistvo vsega je morda tudi v tem, da mislijo, da gradijo cesto, na katero bodo položili tire.
cesta ≠ železnica
pozdrav
Darko
Gradiš enotirno progo in potem kasneje gradiš dalje. Seveda, če se dokoplješ do denarja...
Zavedati pa se je potrebno, da imaš pri tej rešitvi vzdrževanje dveh ločenih prog, na stari imaš slab izkoristek energije, požarno varnost bi moral slej ko prej rešiti.. Potrebno se je tudi zavedati, da bodo skupine domačinov zmeraj bolj zahtevne, da bi se dokopale do nadomestil.
Tudi avstrijska monarhija je gradila progo Dunaj - Trst ....večinoma enotirno. Seveda z elementi dvotirne (manjši mostovi, prepusti itd.) in seveda odkupi zemljišč.
Gradnjo so zaključili pred 160 leti, potem pa počasi začeli graditi drugi tir. Trasa je še danes takšna kot takrat. Izjema je Borovnica in še kakšen košček kje.
To, da pa gradiš malo manjšo servisno cev pa je totalno zgrešeno. Me zanima, kdo je to predlagal in kdo je tisti , ki je to sprejel, ali sploh ve, kakšne odločitve sprejema.
Je pa en velik hudič zato, ker ti ljudje nimajo nobenih izkušenj. Tisti, ki so gradili zadnjo progo v Sloveniji so namreč pomrli, mladi se niso imeli kje naučiti. Je pa sploh vprašanje, če ni večina na teh mestih le strankarsko razporejenih in nimajo dovolj znanja.
Bistvo vsega je morda tudi v tem, da mislijo, da gradijo cesto, na katero bodo položili tire.
cesta ≠ železnica
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Zdravo!
Zadnji železniški tunel, ki so ga zgradili pri nas, je tunel Stanjevci (GP Primorje, l. 2000) na enotirni progi št. 41 (Ormož - Hodoš), vendar je zgrajen za 2 tira. Žal redka izjema med večino ostalih novo zgrajenih objektov na celotnem odseku Pragersko - Hodoš. Dvotirna sta, kolikor vem, nova mostova čez Pesnico (blizu postajališča Zamušani) in čez Lešnico (malo pred Ormožem) na progi št. 40 (Pragersko -Ormož).
Očitno so v začetku obnovitve in nadgradnje nekateri le poskušali gospodarno razmišljati, a se v celoti očitno ni izšlo.
Lep pozdrav - Peter
Zadnji železniški tunel, ki so ga zgradili pri nas, je tunel Stanjevci (GP Primorje, l. 2000) na enotirni progi št. 41 (Ormož - Hodoš), vendar je zgrajen za 2 tira. Žal redka izjema med večino ostalih novo zgrajenih objektov na celotnem odseku Pragersko - Hodoš. Dvotirna sta, kolikor vem, nova mostova čez Pesnico (blizu postajališča Zamušani) in čez Lešnico (malo pred Ormožem) na progi št. 40 (Pragersko -Ormož).
Očitno so v začetku obnovitve in nadgradnje nekateri le poskušali gospodarno razmišljati, a se v celoti očitno ni izšlo.
Lep pozdrav - Peter
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
https://live.finance.si/35223/Inzenirsk ... vaca-KoperInženirska združenja hočejo dvotirno novo progo Divača - Koper
Inženirska akademija Slovenije, Inženirska zbornica Slovenije in Slovenska inženirska zveza so danes na medije poslale dopis, naj Državni svet organizira predstavitev možnih inženirskih rešitev za gradnjo dvotirne proge Divača - Koper. Podpisani so vsi trije predsedniki teh združenj: Stanislav Pejovnik, Črtomir Remec in Janvit Golob. Spomnimo, razlika v ceni med gradnjo enotirne proge z evakuacijskim tunelom in gradnjo delujoče dvotirne proge je približno sto milijonov evrov, naložba v drugi tir pa je sicer ocenjena okvirno na milijardo evrov.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Komentar in opozorilo predsednika računskega sodišče glede lukenj v vladnem zakonu o drugem tiru: http://siol.net/novice/slovenija/osem-p ... kta-438877
Civilna družba, KPK, zdaj pa še računsko sodišče opozarjajo... Vlada pa nič. A je gluha? Ali se samo dela gluho
Civilna družba, KPK, zdaj pa še računsko sodišče opozarjajo... Vlada pa nič. A je gluha? Ali se samo dela gluho
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Zakon o drugem tiru drvi skozi državni zbor, vzklile ideje o referendumu: http://siol.net/novice/slovenija/opozic ... -dz-439815
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Mesto, kjer bo izvlečni tir, s kretnico, povezan z obstoječim...
Vodni propust
Kolesarski podvoz in počasna, ki je kljub odstranitvi provizorja ostala...
Po moje bodo še veliko ruzine nabrale, prej kot bojo služile svojemu namenu...
Tudi podvoz, brez provizorja
V čakanju, da se posede....
Čelni drog, za štucom, je padel...svojo funkcijo sta prevzela frišno postavljena
Vodni propust
Kolesarski podvoz in počasna, ki je kljub odstranitvi provizorja ostala...
Po moje bodo še veliko ruzine nabrale, prej kot bojo služile svojemu namenu...
Tudi podvoz, brez provizorja
V čakanju, da se posede....
Čelni drog, za štucom, je padel...svojo funkcijo sta prevzela frišno postavljena
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Črno na belem o drugem tiru: http://koalicijacivilnedruzbe.si/nadzor ... ne-druzbe/
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Če malo poenostavimo
Sedaj, ko je predlog šel skozi državni zbor oziroma je s strani njega potrjen, ni več poti nazaj, da bi se projekt spremenil in šli v izgradnjo nove dvotirne proge Divača - Koper?
Sedaj, ko je predlog šel skozi državni zbor oziroma je s strani njega potrjen, ni več poti nazaj, da bi se projekt spremenil in šli v izgradnjo nove dvotirne proge Divača - Koper?
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
...razen, če ga zaustavi kakšen referendum...gorican napisal/-a:Če malo poenostavimo
Sedaj, ko je predlog šel skozi državni zbor oziroma je s strani njega potrjen, ni več poti nazaj, da bi se projekt spremenil in šli v izgradnjo nove dvotirne proge Divača - Koper?
Sicer pa med teš 6 in drugim tirom je ena veliiiiika razlika. Teš se je financiral sam, oziroma je vse niti imela v rokah država. Pri EU sredstvih in denarju zalednih držav takšne prakse ni mogoče uvesti, razen, če bo nadzornikom teh držav dol viselo za vse. Sicer pa, če se govori prav, je v nadzornem svetu 2tdk tudi predstavnik civilne iniciative.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
[VIDEO] Domačini na Krasu želijo dve progi drugega tira, saj bi tako lahko zaprli staro progo
http://www.planet.si/novice/slovenija/v ... -tira.html
http://www.planet.si/novice/slovenija/v ... -tira.html
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
...glede na dejstva...... ...kot so:
..... Simobil je postal "A1 SI"....... ....
.....aerodrom Brnik je postal Fraport Ljubljana...... ....
....se ne bom čudil..... če bo 2TDK.....
....nekoč postal...... ....
...... ..".Koperbahn"..... ....
..... Simobil je postal "A1 SI"....... ....
.....aerodrom Brnik je postal Fraport Ljubljana...... ....
....se ne bom čudil..... če bo 2TDK.....
....nekoč postal...... ....
...... ..".Koperbahn"..... ....
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ja, bi rekel, da lahko že kar začnemo uporabljati "inovativen" naziv: "Koperbahn"...
Bomo imeli vsaj naziv "inovativen"
Kaj čmo z "Drugim tirom" brez drugega tira.
Me pa vseeno zanima, kdaj so iz dveh tirov "Drugega tira", ki so nam ga predstavljali, prešli na en tir.
https://www.youtube.com/watch?v=Q9sRHjOy9UI
Jaz vidim dva tira oz. dva predora
Sedaj se menda pripravlja zopet drugi tir v projektu "Drugi tir", če sem prav razumel. Če projekti še niso narejeni , ni večje škode. Če pa so, bi morali nekoga vprašati po zdravju.
Ne vem pa točno, ali je v zakon vtaknjen en tir ali dva. Glede gradbenega dovoljenja za dva tira itak ne bi bilo nobenih drugih dodatnih vprašanj kot samo požarna varnost. Ta problem bi lahko rešili v mesecu dni, če bi želeli.
Če bi se tako pripravljala večja podjetja na večje projekte, jih že dolgo ne bi bilo več
pozdrav
Darko
Bomo imeli vsaj naziv "inovativen"
Kaj čmo z "Drugim tirom" brez drugega tira.
Me pa vseeno zanima, kdaj so iz dveh tirov "Drugega tira", ki so nam ga predstavljali, prešli na en tir.
https://www.youtube.com/watch?v=Q9sRHjOy9UI
Jaz vidim dva tira oz. dva predora
Sedaj se menda pripravlja zopet drugi tir v projektu "Drugi tir", če sem prav razumel. Če projekti še niso narejeni , ni večje škode. Če pa so, bi morali nekoga vprašati po zdravju.
Ne vem pa točno, ali je v zakon vtaknjen en tir ali dva. Glede gradbenega dovoljenja za dva tira itak ne bi bilo nobenih drugih dodatnih vprašanj kot samo požarna varnost. Ta problem bi lahko rešili v mesecu dni, če bi želeli.
Če bi se tako pripravljala večja podjetja na večje projekte, jih že dolgo ne bi bilo več
pozdrav
Darko
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 22.04.2017, 22:04, skupaj popravljeno 4 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Jaz bi to obrnil:Napisal/-a kozorog » 22.04.2017, 19:17
Domačini na Krasu želijo dve progi drugega tira, saj bi tako lahko zaprli staro progo
Domačini na Krasu želijo na novi progi dva tira, saj bi tako lahko zaprli staro progo.
Nekako mi gre lepše v ušesa in tudi bolj logično je. Železniška proga lahko ima en, dva ali tudi več tirov, ne more pa tir imeti niti ene proge, ko pa je njen sestavi del!
LP - Peter
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Na filmčku so z dveh tirov prešli na en tir nekje med vstopnim portalom T1 (na Divaški strani) in izstopnim portalom T2 (na Koprski strani). Črnokalski viadukt čez Osapsko dolino je očitno enotiren, prav tako nadaljni predori proti Kopru. Glede "prehodnice" med T1 in T2 pa jaz ne morem soditi ali je eno- ali dvo-tirna.železocestnik napisal/-a:Me pa vseeno zanima, kdaj so iz dveh tirov "Drugega tira", ki so nam ga predstavljali, prešli na en tir.
https://www.youtube.com/watch?v=Q9sRHjOy9UI
Jaz vidim dva tira oz. dva predora
Tako da tvoje štetje očitno bazira na ogledu prvih sekund filma
LP, Metod