To ne bo držalo. Omenjeni vagon mi je znova prišel pred objektiv in glej ga zlomka:Gorchi napisal/-a: Še okoli zračnikov. Kako je bilo originalno ne morem reči dokler ne pogledam na fotografije teh vagonov. Dejstvo pa je, da vagon, s katerim si začel to debato, t.j. -037 nima niti enega zračnika na strehi.
V tem času mi je že postalo jasno, da je odgovor na vprašanje...
...pritrdilen!TGV Lyria napisal/-a: Ali drži, da so vagoni, ki imajo po celotni dolžini strehe izbokline (=zračnike?), starejši z električnim gretjem? Torej bi bilo možno že na prvi pogled ločiti vagon s "staro" notranjostjo od tistega z "novo/običajno" notranjostjo.
Sem pa včeraj uspel fotografirati še drugi ABl vagon iz skupine kratkih, 22.5 m vagonov, ki naj bi bili predelani starinski Gredljevi Aa vagoni. Gre za 50 79 38-10 001.
Pri tem vagonu mi je nekaj padlo v oči, in sicer nekoliko starinski podstavni vozički. Ostala dva vagona iz serije, 38-00 003 (sliko sem že objavil v tej temi) in modri muzejski bife 87-10 000 imata Gošina podvozja z disk zavorami. 38-10 001 pa ima že na pogled drugačna podvozja, ki niso Gošina z zavornimi oblogami kot pri Bl vagonih, temveč so povsem drugače oblikovana. Bližnji pogled na tablico izdelovalca pove, da so TVT-jeva (edini potniški vagon SŽ, ki nima Goša podvozij?).