Če bo šlo tako naprej, bo EU samo še aizenpon povezoval, saj Brexit jasno nakazuje kam pes taco moli. Ni Juncker zastonj, predčasno objavil, da v prihodnje ne namerava več kandidirati za predsednika komisije.
Sicer pa se realno za potniški promet ni bati, saj ta v bistvu povsod narašča, ker je raba javnega prevoza v trendu. Mi se v bistvu soočamo z drugačnim problemom, ker smo miniaturka, čez naše ozemlje kakšen hiper hitri vlak zvizne v pol urce, torej bi bila gradnja takšne infrastrukture na našem ozemlju pravzaprav brezpredmetna, razen morda v kombinaciji s tovornim prometom, ki pa seveda iz objektivnih razlogov ne more dosegati tolikšnih hitrosti. No vsaj za zdaj ne, kako bo v prihodnosti pa ne moremo predvideti, saj tehnologija hitro napreduje. Že 3D tiskanje bo počasi zmanjšalo transportne stroške za posamezne produkte, saj si jih bo lahko naročnik sam sprintal, ko bo lastniku licence plačal avtorske pravice seveda. Toda to je že zgodba za kakšno drugo temo in tudi sicer bo preteklo še kar nekaj vode, da si bomo tudi pizzo sprintali kar doma.
Močno pa dvomim, da bi se potniški promet z liberalizacijo zmanjšal, saj bi ga prevzel kakšen večji prevoznik, ki mu bo to zgolj dodaten in ne primaren zaslužek.
Sicer pa, dokler bom še delovno aktiven, se bom pač vozil, kolikor bo treba, potem pa le še kot turist, tako, da glede predvidene liberalizacije nisem ravno hudo razočaran.
Simpl je tanartabul.