Res je. Je pa tudi res, da se v takem primeru vnaprej ve, da vlak ni opcija. V resnici najslabša situacija je, ko se na postaji nabere večje število kolesarjev, čakajoč na zadnji večerni vlak. In potem seveda sledi (figurativno) mesarsko klanje okoli tega, kdo bo uspel priti na vlak in kdo ne. Vsi pa v negotovosti ali ni morda kolesarski oddelek poln že od prej ... vsaj to negotovost pa obvezne rezervacije odpravljajo.Ljubitelj napisal/-a:Hudič je samo to, da rezervacija malo večji družini ali majhni skupini nič ne pomaga. 5je pet in nič več!Rešitev je obvezna rezervacija kolesa preko spletne strani.
30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
LP, Metod
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Drži, ampak, če ima vlak urni tankt, boš počakal naslednjega. Simpl. Osebna odgovornost je na prvem mestu, zato se rezervira pravočasno. Tudi Railjet ima prostor za samo pet koles in vozi do Neusiedlersee-ja na Gradiščanskem.Ljubitelj napisal/-a:
Hudič je samo to, da rezervacija malo večji družini ali majhni skupini nič ne pomaga. 5je pet in nič več!
LPL
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Hvala lepa za tak predlog. Ata in 2 mulca z enim vlakom, mama in 1 mula z drugim vlakom...... Za RJ je res potrebna rezervacija, ampak na Neusidler See (Purbach am NS, Neisidel amS)se tipično potuje z REX-om.Drži, ampak, če ima vlak urni tankt, boš počakal naslednjega. Simpl. Osebna odgovornost je na prvem mestu, zato se rezervira pravočasno. Tudi Railjet ima prostor za samo pet koles in vozi do Neusiedlersee-ja na Gradiščanskem.
Še enkrat hvala za lep družinski izlet. L
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
a garnituri se pa ne bi dalo v poletnem času pripeti 1 vagon ki bi bil namenjen izključno prevozu koles?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Za to potrebuješ posebno študijo, potem še spremembo pravilnikov, nato bo še sindikat kakšno rekel in bosta dve leti mimo, stanje pa še vedno takšno, kot je bilo pred tem.
Dodatni vagoni bi bili zelo prikladni, a si težko predstavljam, kako in za kaj bi jih "prikvačili" na Desiroe, ali pa Pendolinote.
Prepričan sem, da rešitev obstaja, a se odgovornim preprosto ne da ukvarjati s tem, ker (kakor je že nekdo lepo pojasnil) se tipi sploh ne, ali pa le ob VIP priložnostih vozijo z vlaki.
Bi pa bilo konstruiranje, načrtovanje in izdelava kolesarskega vagona lahko zelo prikladna tržna niša za naša podjetja, sploh tista, ki sodelujejo z železnicami, saj bi lahko kolesarski vagon, če bi bil ustrezno in funkcionalno zasnovan, zagotovo lahko tržili in ga lahko prodajali tudi v tujino. Lahko bi se odločili za nizkopodno ali "visoko podno" varijato, odvisno od naročnikovih želja. Po moje ne bi bil hud inženirski problem, saj se lahko zadeva postavi na že obstoječa podvozja, le "šasija" in notranja oprema ter "pomol" za natovor ali iztovor bi morala prilagoditi zahtevam železniškega prevoza oz. peronom. Neka standardna zaklepanja koles že poznamo, torej ne potrebujejo dodatnega sprevodnika, sicer pa tudi v javnih ustanovah in po čakalnicah piše, da za osebne predmete ne odgovarjajo. Na takšnih vagonih bi kolesa lahko stala, ali pa bi jih obešali še na dodatne obese.
Mislim, da nam manjka volje za tovrstne premike, mi očitno samo še o drugem tiru flancamo pa o Luki Koper in koliko tovora bomo prepeljali skozi državo, drugo je sekundarnega pomena, čeprav je mobilnost delovne sile, študentov, dijakov in drugih potnikov eden najpomembnejših dejavnikov pri zagotavljanju učinkovitih notranjih migracij, saj so te bistvenega pomena za razvoj posameznih krajev in regij, če hočete pa tudi države.
Dodatni vagoni bi bili zelo prikladni, a si težko predstavljam, kako in za kaj bi jih "prikvačili" na Desiroe, ali pa Pendolinote.
Prepričan sem, da rešitev obstaja, a se odgovornim preprosto ne da ukvarjati s tem, ker (kakor je že nekdo lepo pojasnil) se tipi sploh ne, ali pa le ob VIP priložnostih vozijo z vlaki.
Bi pa bilo konstruiranje, načrtovanje in izdelava kolesarskega vagona lahko zelo prikladna tržna niša za naša podjetja, sploh tista, ki sodelujejo z železnicami, saj bi lahko kolesarski vagon, če bi bil ustrezno in funkcionalno zasnovan, zagotovo lahko tržili in ga lahko prodajali tudi v tujino. Lahko bi se odločili za nizkopodno ali "visoko podno" varijato, odvisno od naročnikovih želja. Po moje ne bi bil hud inženirski problem, saj se lahko zadeva postavi na že obstoječa podvozja, le "šasija" in notranja oprema ter "pomol" za natovor ali iztovor bi morala prilagoditi zahtevam železniškega prevoza oz. peronom. Neka standardna zaklepanja koles že poznamo, torej ne potrebujejo dodatnega sprevodnika, sicer pa tudi v javnih ustanovah in po čakalnicah piše, da za osebne predmete ne odgovarjajo. Na takšnih vagonih bi kolesa lahko stala, ali pa bi jih obešali še na dodatne obese.
Mislim, da nam manjka volje za tovrstne premike, mi očitno samo še o drugem tiru flancamo pa o Luki Koper in koliko tovora bomo prepeljali skozi državo, drugo je sekundarnega pomena, čeprav je mobilnost delovne sile, študentov, dijakov in drugih potnikov eden najpomembnejših dejavnikov pri zagotavljanju učinkovitih notranjih migracij, saj so te bistvenega pomena za razvoj posameznih krajev in regij, če hočete pa tudi države.
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Ni za kaj. Ko mi najdeš v Evropi ekvivalentni primer navadne proge z rush hour, s klasičnimi 3-4 delnimi garniturami za več kot 5 koles, ki niso rex-i ali imajo prirejen vagon/člen, ki se mu reče Fahrradwagen se pogovarjama naprej. Če bi bilo pa 15 mest, potem bi pa drug ata jamaral, če ne bi bilo dovolj prostora. Neverending story. Sicer pa, saj boš lahko ilegalno parkiral kolo ob stranske zice, če jih bodo imeli. Tako počne vsa Evropa.Ljubitelj napisal/-a:.
Še enkrat hvala za lep družinski izlet. L
Se da. Nova avtomatska spenjača na SBB-ju. Vendar vprašanje, kako bi desiro prenesel.kvak napisal/-a:a garnituri se pa ne bi dalo v poletnem času pripeti 1 vagon ki bi bil namenjen izključno prevozu koles?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Lani sem prepotoval nemčijo od Goetingena do Travamuendeje in kar nekajkrat sem se peljal z R in RE vlaki. Vsak je imel vsaj ene dva vagona za prevoz koles, mislim, da za 8 in/ali vozičke. Tudi enočleniki, ki jih tako radi kritizirate so vsi imeli prostor za kolesa/vozičke. V okolici Braunschweiga so se vsi vozili s kolesi v mesto... Nič drugače v okolici Luebecka, in nikjer ni bilo omejitev za konice kakor sugeriraš. Podobno je bilo v Nemčiji med Oberfranken (kako se reče po slovensko Zg. frankovsko?) in Goetingenom. Nikjer nikakršnih omejitev. Lepo pa je pisalo na vsakem vagonu koliko koles sprejme. In ne pozabi, vsi ti prostori za bicikle/vozičke so urejeni povsem enako mkot v naših desirojih, le trak za pripenjanje obstaja.Ni za kaj. Ko mi najdeš v Evropi ekvivalentni primer navadne proge z rush hour, s klasičnimi 3-4 delnimi garniturami za več kot 5 koles, ki niso rex-i ali imajo prirejen vagon/člen, ki se mu reče Fahrradwagen se pogovarjama naprej. Če bi bilo pa 15 mest, potem bi pa drug ata jamaral, če ne bi bilo dovolj prostora. Neverending story. Sicer pa, saj boš lahko ilegalno parkiral kolo ob stranske zice, če jih bodo imeli. Tako počne vsa Evropa.
LPL
PS.: Idi malo v svet z odprtimi očmi.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Saj vozovnice že lahko kupiš prek spleta za katerokoli relacijo znotraj Slovenije in tudi za mednarodni promet.suha napisal/-a:Glede na moje izkušnje iz tujine se bo že po uvedbi kupovanja spletnih vozovnic potreba po mednarodnih potniških prevozih s sosednjimi mesti bistveno spremenila.
https://tickets.oebb.at
Lp
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Hehe dobre primere si dal. Kolesarske meke Pojdi z ICE 4 do Berlina, ko bo vozli, pa veselo iskanje prostora za kolo ob prestopu na regionalca. Pa še takrat ko je na voljo, ga je malo. Da ne boš govoril za kakšen s-bahn. No lahko tudi z ICE 4 do kateregakoli drugega mesta, ko bo zasedenih 7/8 prostorov za kolesa. Boš isto jezen ata?Ljubitelj napisal/-a:[
Lani sem prepotoval nemčijo od Goetingena do Travamuendeje in kar nekajkrat sem se peljal z R in RE vlaki. Vsak je imel vsaj ene dva vagona za prevoz koles, mislim, da za 8 in/ali vozičke. ... Nič drugače v okolici Luebecka, in nikjer ni bilo omejitev za konice kakor sugeriraš.
PS.: Idi malo v svet z odprtimi očmi.
Če se že kupuje garnitura za več koles, bi moral voziti izključno v turistična mesta. Ljubljana-Nova Gorica, Ljubljana-Pula. Ljubljana-Podčetrtek. Ne pa, da zaseda prostor, ki bi lahko bil 200 dni v letu zaseden s potniki.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
A si je tako težko predstavljat, da bi se kolo uporabljalo še za namen prevoza, ne samo za rekreacijo*? Če na Danskem/Nizozemskem gre... http://www.copenhagenize.com/2016/11/ma ... bikes.htmlRe 4/4 napisal/-a: Če se že kupuje garnitura za več koles, bi moral voziti izključno v turistična mesta. Ljubljana-Nova Gorica, Ljubljana-Pula. Ljubljana-Podčetrtek. Ne pa, da zaseda prostor, ki bi lahko bil 200 dni v letu zaseden s potniki.
Tudi v SLO nimajo vsi doma/službe tik ob postaji. Ljubljana bi lahko omogočala super mobilnost za kolesarje, seveda na račun motornega prometa*.
Če bi bila vozovnica za kolo primerna in prostora za kolesa dovolj, če bi bilo neko dolgoročno mišljenje*. Če bi pri nas res radi neko trajnostno mobilnost, katere imajo politiki polna usta, bo treba tudi kaj narediti v tej smeri.
Potrebna je spremenjena politika prevoza koles na vlakih, kar zahteva prilagojena prevozna sredstva (ne min. 5 koles, min. 30, če ne 50) in da je garnitur dovolj.
*Samo tukaj je en problem - huda, huda sprememba mentalitete.
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Obstajajo alternative. SBB za zložljiva kolesa ničesar ne računa (tako je bilo do še pred kratkim). Za dnevne uporabnike je to dobra možnost. Druga možnost je imeti dve kolesi, eno na štartu in drugo na cilju. Ostali uporabniki pa predstavljajo tako majhen trg, da se jih lahko mirno ignorira.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Kljub temu da imaš nik zelenček je pa tole bistvo prevoza koles. Peljati se s kolesom v službo od doma na postajo, z vlakom v mesto in nato s kolesom na cilj. In to ne sme veljati za samo določene vrste vlakov, to mora veljati zlasti za primestni promet (S-bahn), čemer naš član Re4/4 odločno nasprotuje, in velja v vseh metrojih, ki sem jih uporabljal zadnjih 20 let. In to na obeh straneh luže. in seveda NI omejeno na KONICE in TO se uporablja v Nemčiji po vsej njeni geografski širini. čas je, da se neha razmišljati o nekih tečnih turistih, ki bi se radi peljali s kolesom na izlet in nimajo moči za povratek!A si je tako težko predstavljat, da bi se kolo uporabljalo še za namen prevoza, ne samo za rekreacijo*? Če na Danskem/Nizozemskem gre... http://www.copenhagenize.com/2016/11/ma ... bikes.html
Tudi v SLO nimajo vsi doma/službe tik ob postaji. Ljubljana bi lahko omogočala super mobilnost za kolesarje, seveda na račun motornega prometa*.
Če bi bila vozovnica za kolo primerna in prostora za kolesa dovolj, če bi bilo neko dolgoročno mišljenje*. Če bi pri nas res radi neko trajnostno mobilnost, katere imajo politiki polna usta, bo treba tudi kaj narediti v tej smeri.
LPL
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Se pridružujem tvojemu razmišljanju. Sploh pa so zložljiva kolesa za na pot do postaje in nato do službe odlična izbira. Sicer bi ahko železnica tudi sama izposojala kolesa, prostora na postajah je dovolj, potniki bi jih lahko najemali tedensko, ali mesečno, odvisno od povpraševanja.
Samo kaj, ko za kaj takega pri nas potrebuješ cel kup pravilnikov, dovoljenj, predpisov, pa nekoga, ki bo ta kolesa servisiral itd. Zakaj bi delali, če je pa lažje folk zajebavat in na vlakih dopuščati zgolj par placov za bicikle, če sploh so, saj se bodo potniki počasi tako in tako naveličali tečnariti pa bo, a ne?
Samo kaj, ko za kaj takega pri nas potrebuješ cel kup pravilnikov, dovoljenj, predpisov, pa nekoga, ki bo ta kolesa servisiral itd. Zakaj bi delali, če je pa lažje folk zajebavat in na vlakih dopuščati zgolj par placov za bicikle, če sploh so, saj se bodo potniki počasi tako in tako naveličali tečnariti pa bo, a ne?
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Huh, primerjati Nizozemsko in Slovenijo skozi kolesarstvo... Huda @Zelencek.
@ Ledeni je dal boljši predlog, kot imeti 50 mest na vlaku. Tega še v Luzernu nisem videl, pa je bila kolesarnica pred postajo natrpana.
Aja? A veš, da si v zmoti. Priporočam Muenchen med 6-9 in 16-18. Pa ne rečt, da te nisem opozoril.
@ Ledeni je dal boljši predlog, kot imeti 50 mest na vlaku. Tega še v Luzernu nisem videl, pa je bila kolesarnica pred postajo natrpana.
Ljubitelj napisal/-a:. in seveda NI omejeno na KONICE in TO se uporablja v Nemčiji po vsej njeni geografski širini.
LPL
Aja? A veš, da si v zmoti. Priporočam Muenchen med 6-9 in 16-18. Pa ne rečt, da te nisem opozoril.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Ja, trenutno je Slovenija res en navaden lolek v kolesarstvu v primerjavi z Nizozemsko. Trenutno. Samo nisem govoril o sedanjosti. Če je bil post nejasen, se opravičujem.Re 4/4 napisal/-a:Huh, primerjati Nizozemsko in Slovenijo skozi kolesarstvo... Huda @Zelencek.
@ Ledeni je dal boljši predlog, kot imeti 50 mest na vlaku. Tega še v Luzernu nisem videl, pa je bila kolesarnica pred postajo natrpana.
V primerjavi z Nizozemsko imamo v kolesarskem prometu neprimerno boljše potenciale:
1. za dnevno migracijo; vsa večja naselja so povečini ravna, brez hujših klanev. V tistih, kjer klanci so (npr. Koper - gor, proti Semedeli), se da klance premostiti z električnimi kolesi. Prav tako so razdalje znotraj naselij ter med centri in obrobjem majhne. Kjer so razdalje daljše in kjer je veliko prometa, je v veliko primerih na voljo tudi vlak (v sedanjosti ne za kombinacijo s kolesom za dnevno migracijo, potencial pa je), kjer pa so razdalje daljše in je prometa malo, pa ponavadi ni na voljo vlaka - samo kjer je malo prometa pa motorni promet itak ne predstavlja hudega problema.
Na Nizozemskem res ni nobenih klancev, so pa razdalje zato malo daljše.
2. za turizem: na Nizozemskem imaš tulipane, lepa mesta, super kolesarske steze, a samo ravnino. V Sloveniji ni super kolesarskih stez, imamo pa ravnino in hribe, reke, jezera, morje, jame, terme, mesteca,... Imamo vsega po malem. Teren je bistveno bolj razgiban kot na Nizozemskem, tako da imamo za kolesarski turizem (gorski, mestni in cestni) bistveno boljši potencial.
Da bi lahko te potenciale izkoristili pa je potrebno imeti 1.) dobre mestne in medmestne kolesarske steze (na prometnejših poteh pač), pri nas pa je že samih stez malo, od tega je dobrih le za vzorec. Res, če bi bilo kolesarskega prometa kaj več, bi se takoj pokazalo, kako so naše steze zanič. Če kdo ne verjame, naj gre kakšen lep poletni vikend na stezo Jesenice-Rateče (pa ta je ena boljših). Ali pa po centru Ljubljane.
2.) Pa seveda učinkovito kombinacijo kolo+vlak. Pri tem pa je potrebno oboje: tako velika in varna parkirišča za kolesa na večjih postajah z možnostjo izposoje koles (Nizozemski model), kot tudi dovolj prostora za kolesa na vlaku (Danski model).
Naj zraven prilepim še dva prispevka, ki zelo pašeta zraven. O kombinaciji vlak+kolo: http://val202.rtvslo.si/2016/05/izvidnica-49/
O kolesarskih stezah: https://ljubljanees.com/2016/05/23/slov ... bike-path/
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97