cokla napisal/-a:Kakšen nakladač in lažnivec....
bo razpis... kdaj ne vem in še vedno čakam.....
letos bo naročnik, naslednji leto jesen 2018 bo prvi eni novi vlak, pa 2019 naprej...
upam bo
cokla napisal/-a:Kakšen nakladač in lažnivec....
Prva alineja še drži, druga pa samo v delu, da bo 5x dizel, vse ostalo pa spet nekaj nakladaš......RitterVonGhega napisal/-a:letos in kmalu razpis za nakupi novi vlak za "primestni vlaki"
10x elektro in 5x dizel oba bo vozi na Štajerskem in Prekmurjem ....
....no, v drugem tromesečju glede na prvo tromesečje letošnjega leta pa tud približno ne bo take rasti...... ....Solčavec napisal/-a:Kaj poganja hitro rast pretovora v Luki Koper in na Slovenskih železnicah
13.04.2017
V letošnjih prvih treh mesecih je obseg pretovora v Luki in na Slovenskih železnicah zrastel za devet odstotkov, kar je precej hitreje od pričakovane rasti BDP na zalednih trgih
retovor na Slovenskih železnicah v zadnjih letih ni naraščal tako hitro kot v Luki Koper. Tu je nekaj številk: v Luki Koper so v predkriznem letu 2008 pretovorili 16 milijonov ton, lani pa že 22 milijonov ton. Na Slovenskih železnicah so imeli pred krizo približno 19 milijonov ton pretovora, lani pa 19,2 milijona. To bi lahko bil med drugim znak, da se dodaten tovor iz Luke preusmerja na ceste, čeprav slika ni povsem enoznačna, ker so hitro rasli novi operaterji v železniškem tovornem prometu, predvsem avstrijski Rail Cargo Carrier. V letošnjih prvih treh mesecih pa je rast pretovora na železnicah enako hitra kot v Luki Koper, rast je devetodstotna.!!!! Glede na dejstvo, da je rast pretovora precej hitrejša od ........
V temle postu je kar nekaj neumnosti, ki sem jih podčrtal. Sedaj se itak načrtuje 2.tir ob obstoječi gorenjski progi, kar je pravilna odločitev. Zato ni bojazni, da bodo tovorni vlaki drdrali po brniški progi, če ta kdaj bo. Upam pa, da bo vsakih 30 ali vsaj vsakih 40 minut v vsako stran tam vozil potniški vlak.Napisal/-a suha » 07.05.2017, 6:20:55
“oCTANE95 napisal/-a:
Kako z vlakom do letališča še ugotavljajo
Konec leta bo predvidoma končana študija, v okviru katere bodo proučili možnost navezave na letališče Jožeta Pučnika v okviru razvoja regionalnih prog. Proučili bodo predvsem možnost povezave Ljubljana-Kamnik. Železniška povezava do letališča s podaljškom do Zlatega Polja vKranju, kjer bi bila končna postaja, se bo predvidoma odcepila od proge Ljubljana–Kamnik protiletališču med postajama Domžale in Mengeš.
Heh, to jim je tudi končno kapnilo v glavo, da je bolje naredit navezavo na Kamniško progo, kot na Gorenjsko. Še bolje pa bi bilo, da bi sprojektirali letališče že v štartu tako, da bi ga postavili že na začetku, ob že obstoječi Gorenjski progi in da bi bili letališki objekti pač na strani železnice in ne ravno na kontra strani. Mnogo mnogo denarja bi se v naši državi prišparal, če bi le delali stvari z malo kmečke pameti. Potem bi tudi avtocesto drugače planirali, ki jo danes močno, močno preveč zanese vzporedno s Trzinsko štiripasovnico, ter celo Štajersko avtocesto. Tako, da imamo tu spet preveč cest na kupu, medtem ko se proti Medvodam, kjer bi verjetno potekala avtocesta v primeru postavljanja letališča ob železnici, dušijo v kolonah in se potem vozijo z avtomobili celo čez Toško čelo proti Dobrovi in nazaj v Ljubljano.
Sam sicer trdim, da je še zmerom ceneje podret Ljubljansko letališče in ga na novo postavit ob že obstoječi Gorenjski progi ob kateri se dogradi že v preteklosti predvideni drugi tir, kakor pa okoli vlečt železnico po popolnoma novi trasi, pa kakršnakoli že ta bo.... Sploh ker se ob letališču spet nekaj gradi in najbrž spet ne bodo rezervirali placa za železnico. Ampak to je spet tabu tema o kateri se ne razpravlja, ker se "ne da".
No ja, pa še ena povezava kako bi lahko zgledala nova navezava železniške proge na Kamniški krak: https://www.google.com/maps/d/u/0/viewe ... 98437&z=11 Bomo videli kako bo tam nekje leta 2040, ko bo to izvedeno všeč prebivalcem Šenčurja in Domžal, ko bodo mimo njihovih hiš verjetno vozili težki tovorni vlaki. Morda pa bi bila prednost te "Kamniške" trase in že obstoječe postavitve letališča, ta, da se ta novi tir namesto navezave na Karavanke, zarije proti Avstriji pri Tržiču in se v koridor proti Južni Nemčiji vključi še Celovec. Mimogrede, kolikor mi je znano, je bila taka trasa skozi Tržič načrtovana pred izgradnjo železnice proti Trbižu v 1870ih letih. A se potem za njo, najbrž zaradi izjemno dolgega tunela niso odločili. Pred prvo vojno je bila potem narejena zgolj povezava Kranj - Tržič, ki je bila kasneje tudi razstavljena. Vsekakor pa bi bilo tu vse odvisno od interesa Avstrijcev. Karavanški tunel bo tako ali tako spremenjen v enotirnega, tako da bo verjetno ob drugem tiru "Gorenjske proge" v končni fazi potrebno graditi tudi drugo cev tunela... Kje in kako se bo gradila, pa je spet odločitev projektantov in upam, da ga ne bodo spet kje posrali, kot so ga v primeru cest in letališča.
Letališče je verjetno z razlogom postavljeno tja kjer je. Sorško polje precej verjetno ne bo najboljša izbira, recimo zaradi okoliških hribov, že tisti hribčki pri Mengšu so skoraj v napoto za pristajanje na Brnik. Vprašanje je tudi v katero smer tam običajno piha, za povrh pa imaš tam po sredi Sorškega polja še nekaj daljnovodov. Tako da ali bo železnica prišla na Brnik, ali pa je ne bo. Idealno je tam od Jarš mimo Mengša do Brnika manj kot 15km proge, pa lahko za začetek tudi neelektificirane. V normalni državi projekt za leto ali dve in ene 30M€, pri nas pa vsaj 10 let, 200M€, pa še ene 15 civilnih iniciativ.električar napisal/-a:Ne vem kam bi ti prestavil letališče. To se mi ne zdi ravno stvar, ki bi jo prijel z miško in prestavil nekam na Sorško polje.
Zaradi mene tudi lahko, samo da ne bo potem spet jamranje kok stane km proge, ko bo treba delat viadukte pa tunele ...bisabre napisal/-a:Kaj pa varijanta med Šmarno goro in Rašico (skozi Zg. Gameljne in Vodic), ali pa odcep pri Medvodah, ki bi bil za gradnjo še najkrajši?
Pozno so se lotili, če šele razpisujejo projektiranje. Za uvedbo konkretnega potniškega prometa proti Kočevju bo morala biti postaja posodobljena, kot tudi druge do Ljubljane.
Za "konkretni potniški promet" je povsem vseno kakšne so postaje! Potnike nas zanima samo kdaj vozijo vlaki in kako hitri so.električar napisal/-a:Pozno so se lotili, če šele razpisujejo projektiranje. Za uvedbo konkretnega potniškega prometa proti Kočevju bo morala biti postaja posodobljena, kot tudi druge do Ljubljane.
lp