BIlo je nekoč
BIlo je nekoč
Pozdravljeni pozitivno misleči .
V svojem "brskanju" po časopisju, ki se ga je že dobro načel zob časa, sem naletel na takšne in drugačne zanimive članke. Niso sicer s področja železničarstva, pa jih bi bilo vredno pogledati. Pa začnimo ...
"Pivovarna v Laškem svečano otvorjena", (stran 11)
Jutro: dnevnik za gospodarstvo, prosveto in politiko (08.12.1938), letnik 19, številka 284.
http://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-MPCUUAGW
"Pivovarna v Laškem odprta", (stran 2)
Slovenec: političen list za slovenski narod (08.12.1938), letnik 66, številka 282a.
http://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-7KW7G7DH
Kdo so bili tedaj delničarji Pa danes
LP Igor
V svojem "brskanju" po časopisju, ki se ga je že dobro načel zob časa, sem naletel na takšne in drugačne zanimive članke. Niso sicer s področja železničarstva, pa jih bi bilo vredno pogledati. Pa začnimo ...
"Pivovarna v Laškem svečano otvorjena", (stran 11)
Jutro: dnevnik za gospodarstvo, prosveto in politiko (08.12.1938), letnik 19, številka 284.
http://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-MPCUUAGW
"Pivovarna v Laškem odprta", (stran 2)
Slovenec: političen list za slovenski narod (08.12.1938), letnik 66, številka 282a.
http://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-7KW7G7DH
Kdo so bili tedaj delničarji Pa danes
LP Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: BIlo je nekoč
Gledam vozne čase iz Ljubljane do raznih Evropskih mest. Povsod so se skrajšali, tudi za polovico. Razen do Trsta....
preglednik
Re: BIlo je nekoč
Pozdravljeni pozitivno misleči .
Lahko bi podali naslov "Tovornjak na parni pogon sopiha po ljubljanskih ulicah". V letu 1929 si je mestna vodarna za transport premoga omislila parni tovornjak. Moram reči, da sem že poznal kakšne parne traktorje, valjarje tole pa ... No, da ne bom preveč dolgovezil, vas bom usmeril na časopis "Slovenski narod" iz 12.9.1929, pa si preberite članek:
http://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-K4QXNKS7
Vir: dLib - NUK
Dodajam še spletni strani:
http://www.sentinel.cz/
http://veteran.auto.cz/clanek/611/skoda ... parni-dric
In še filmski prispevek :
Mislim, da boste ljubitelji dima in pare prišli na svoj račun .
LP Igor
Lahko bi podali naslov "Tovornjak na parni pogon sopiha po ljubljanskih ulicah". V letu 1929 si je mestna vodarna za transport premoga omislila parni tovornjak. Moram reči, da sem že poznal kakšne parne traktorje, valjarje tole pa ... No, da ne bom preveč dolgovezil, vas bom usmeril na časopis "Slovenski narod" iz 12.9.1929, pa si preberite članek:
http://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-K4QXNKS7
Vir: dLib - NUK
Dodajam še spletni strani:
http://www.sentinel.cz/
http://veteran.auto.cz/clanek/611/skoda ... parni-dric
In še filmski prispevek :
Mislim, da boste ljubitelji dima in pare prišli na svoj račun .
LP Igor
Re: BIlo je nekoč
Sem se peljal z njim junija leta 2013 v Brnu .
Voznik Jan je bil zelo prijazen.
Je pa vožnja v poletnih mesecih vroča, ker sediš zraven pokončnega kotla, ki je v kabini.
Voznik Jan je bil zelo prijazen.
Je pa vožnja v poletnih mesecih vroča, ker sediš zraven pokončnega kotla, ki je v kabini.
Re: BIlo je nekoč
Pozdravljeni pozitivno misleči .
Branko, hvala za "prispevek". Sem že mislil, da ne bo nihče pogledal na to prevozno sredstvo. V prospektu je bil tovornjak namenjen še za tirno vozilo. Hitrost resda ni velika, na malce daljših potovanjih imaš probleme z vodo, bil pa bi atrakcija, kar se vidi tudi iz filma . Predvidevam, da je vrtenje volana samo za tiste, ki trenirajo v kategoriji "rambo" .
LP Igor
Branko, hvala za "prispevek". Sem že mislil, da ne bo nihče pogledal na to prevozno sredstvo. V prospektu je bil tovornjak namenjen še za tirno vozilo. Hitrost resda ni velika, na malce daljših potovanjih imaš probleme z vodo, bil pa bi atrakcija, kar se vidi tudi iz filma . Predvidevam, da je vrtenje volana samo za tiste, ki trenirajo v kategoriji "rambo" .
LP Igor
Re: BIlo je nekoč
Vrtenje volana?
Ja dokler se pelje je vse OK, na mestu ja pa tako kot bi ga hotel utrgati.
Je pa nekaj posebnega.
Ko smo se peljali, so skoraj vsi zapeljali na rob ceste (verjetno so se bali za svoje lepe limuzine )
Ja dokler se pelje je vse OK, na mestu ja pa tako kot bi ga hotel utrgati.
Je pa nekaj posebnega.
Ko smo se peljali, so skoraj vsi zapeljali na rob ceste (verjetno so se bali za svoje lepe limuzine )
Re: BIlo je nekoč
Pozdravljeni pozitivno misleči.
Naslov je sicer "Bilo je nekoč", če bi govorili o nekdanjem tramvaju v Ljubljani. Lahko pa si ogledate v "živo" kako t.i. "mazalni tramvaj" potuje po praških ulicah. Pri nas so to (mazanje) "občasno" počeli ročno. Še posebej na ovinku v Gradišču so lahko stanovalci poslušali "težko metalne" zvoke .
http://slowtv.playtvak.cz/prave-ted-maz ... amvaj_plap
LP Igor
Naslov je sicer "Bilo je nekoč", če bi govorili o nekdanjem tramvaju v Ljubljani. Lahko pa si ogledate v "živo" kako t.i. "mazalni tramvaj" potuje po praških ulicah. Pri nas so to (mazanje) "občasno" počeli ročno. Še posebej na ovinku v Gradišču so lahko stanovalci poslušali "težko metalne" zvoke .
http://slowtv.playtvak.cz/prave-ted-maz ... amvaj_plap
LP Igor
Re: BIlo je nekoč
Pozdravljeni pozitivno misleči.
Za zamude v železniškem prometu so krivi razni vzroki. Zgodi se, da zemeljski plaz zasuje progo in problemi so tu. Lahko bi dejali, da je to posledica naravnih zakonitosti. "Naravne" zakonitosti so njega dni v Franciji botrovale, da je imel lokalni vlak pri določenih zapornicah "normalne" postanke. Še dobro, da je bila to Francija, kje drugje bi zadevo vzeli preveč "resno"
LP Igor
Za zamude v železniškem prometu so krivi razni vzroki. Zgodi se, da zemeljski plaz zasuje progo in problemi so tu. Lahko bi dejali, da je to posledica naravnih zakonitosti. "Naravne" zakonitosti so njega dni v Franciji botrovale, da je imel lokalni vlak pri določenih zapornicah "normalne" postanke. Še dobro, da je bila to Francija, kje drugje bi zadevo vzeli preveč "resno"
LP Igor
Re: BIlo je nekoč
Pozdravljeni pozitivno misleči
O tisti štoriji, kako je le malo manjkalo, pa bi tramvaj iz Opatije dobil domovanje v Mariboru, smo že nekaj prebrali. Tramvaja sicer ni bilo, ampak v letu 1940 so začeli voziti t.i. "tramvaj avtobusi" Za razjasnitev si preberite naslednji članek.
LP Igor
O tisti štoriji, kako je le malo manjkalo, pa bi tramvaj iz Opatije dobil domovanje v Mariboru, smo že nekaj prebrali. Tramvaja sicer ni bilo, ampak v letu 1940 so začeli voziti t.i. "tramvaj avtobusi" Za razjasnitev si preberite naslednji članek.
LP Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 946
- Pridružen: 24.03.2008, 17:12
- Kraj: Ljubljana
Re: BIlo je nekoč
Tega se spomnim, je vozil mimo naše hiše in to večkrat na teden!trackpan napisal/-a:Pozdravljeni pozitivno misleči .
Lahko bi podali naslov "Tovornjak na parni pogon sopiha po ljubljanskih ulicah". V letu 1929 si je mestna vodarna za transport premoga omislila parni tovornjak. Moram reči, da sem že poznal kakšne parne traktorje, valjarje tole pa ... No, da ne bom preveč dolgovezil, vas bom usmeril na časopis "Slovenski narod" iz 12.9.1929, pa si preberite članek:
http://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-K4QXNKS7
Vir: dLib - NUK
Dodajam še spletni strani:
http://www.sentinel.cz/
http://veteran.auto.cz/clanek/611/skoda ... parni-dric
In še filmski prispevek :
Mislim, da boste ljubitelji dima in pare prišli na svoj račun .
LP Igor
Igor, hvala za ta prispevek!
Sebastian
Re: BIlo je nekoč
Pozdravljeni pozitivno misleči
Sebastjan, upam, da bomo našli še kakšen podatek oz. sliko ljubljanskega parnega tovornjaka
Nadaljujmo z mariborskim "trambusom". Ponajprej nekaj dodatnih člankov ...
@STIB, na žalost, fotografije (vsaj do sedaj) ni. Upam, da ga v kakšnem zaprašenem arhivu ugledamo Na spletu sem našel varianto, ki bi lahko bila osnova za naš avtobus. Opisa sta si zelo blizu.
Vir: https://de.wikipedia.org/wiki/MAN_Truck_%26_Bus#/
https://www.vag.de/vag-erleben/vermietungen.html
Vir: http://www.nahverkehr-franken.de/strass ... jahre.html
Vir: http://wp12245429.server-he.de/FP/Beric ... m-2002.htm
https://chris-busbilder.de.tl/Bus-507--k1-MP-k2-.htm
Vir: http://www.sfnbg.de/index.php/de/113-de ... te-strasse
LP Igor
Sebastjan, upam, da bomo našli še kakšen podatek oz. sliko ljubljanskega parnega tovornjaka
Nadaljujmo z mariborskim "trambusom". Ponajprej nekaj dodatnih člankov ...
@STIB, na žalost, fotografije (vsaj do sedaj) ni. Upam, da ga v kakšnem zaprašenem arhivu ugledamo Na spletu sem našel varianto, ki bi lahko bila osnova za naš avtobus. Opisa sta si zelo blizu.
Vir: https://de.wikipedia.org/wiki/MAN_Truck_%26_Bus#/
https://www.vag.de/vag-erleben/vermietungen.html
Vir: http://www.nahverkehr-franken.de/strass ... jahre.html
Vir: http://wp12245429.server-he.de/FP/Beric ... m-2002.htm
https://chris-busbilder.de.tl/Bus-507--k1-MP-k2-.htm
Vir: http://www.sfnbg.de/index.php/de/113-de ... te-strasse
LP Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 946
- Pridružen: 24.03.2008, 17:12
- Kraj: Ljubljana
Re: BIlo je nekoč
Hvala Igor!
Ta tovornjak je vozil še po vojni, kakor se spomnim je vozil premog, v kabini pa sta bila dva, verjetno kurjač in voznik.
Ta tovornjak je vozil še po vojni, kakor se spomnim je vozil premog, v kabini pa sta bila dva, verjetno kurjač in voznik.
Sebastian
Re: BIlo je nekoč
Hvala, zdaj vsaj imam nekakšno idejo kako so (mogoče) zgledali ti "trambusi"trackpan napisal/-a: @STIB, na žalost, fotografije (vsaj do sedaj) ni. Upam, da ga v kakšnem zaprašenem arhivu ugledamo Na spletu sem našel varianto, ki bi lahko bila osnova za naš avtobus. Opisa sta si zelo blizu.
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU