Glede na prejšnje poste sem šel zbrat nekaj informacij, še vedno pa me zanima predvsem vaše mnenje o odebeljenem delu pod 4. točko.
1. Referendum je legitimna demokratična pravica vseh. Glede na način delovanja vlade je (
https://damijanweblog.files.wordpress.c ... ar_kpk.pdf
http://siol.net/novice/slovenija/osem-p ... kta-438877) je popolnoma razumljiv. Predsednik vlade, ustavni pravnik, pa si nikoli ne bi smel dovoliti izjave, da do referenduma, najbolj demokratičnega orodja ne sme priti. Ne glede na to, o čem je referendum.
2. Vlada je kriva za nastanek vseh alternativnih tras, saj ne zna argumentirati, zakaj je trasa »27km« najboljša. Še en razlog za sum, da ni namen vlade gradnja proge ampak pridobiti zasebne finančne koristi. Če ne bi bili na vladi nesposobni, vseh teh problemov ne bi bilo, tako da je za referendum kriva vlada in ne Kovačič (kar pa ne pomeni da se z njim strinjam).
3. Referendum bo, saj je 40.000 podpisov baje že zbranih. Kovačič hoče sicer še rezervo:
http://referendumdrugitir.si/post/30108 ... -goljufiva
4. Pri zagovornikih referenduma pa je problem, da zagovarjajo Duhovnikovo varianto, katere sistem je zelo vprašljiv in pri kateri se manipulira s številkami (npr. kakorkoli obrnemo ni šans, da bi bil po njegovi trasi hitreje od Kopra do Divače kot po trasi »27km«) –
tukaj me zanima, če bi znal kdo vleko vlakov v 8% klanec z »letečim startom« na voziček pri 50km/h (če se ne motim je Duhovnikov projekt tak. Ne vem ali sem to videl na tem videu
https://www.youtube.com/watch?v=ZX6TqGRPuLY , ali sem to nekje prebral)
STROKOVNO ZAVREČI. Sam ne verjamem, da je to možno ali varno, ne bi pa znal tega strokovno zavreči. Ne glede na vse pa je zelo zgovoren odziv dr. Duhovnika na mnenje dr. Damijana o njegovem projektu –
poglejte njegove komentarje na:
https://damijan.org/2017/02/24/duhovnik ... sneylandu/
Ali pa tole:
http://profesorji.net/profesor/fs/uni/jozef-duhovnik
5. Pri zagovornikih referenduma je problematično še to, da se ogromno zavaja z raznoraznimi dejstvi. Npr., da je ovinek pri Tinjanu izsilila Italija (
http://referendumdrugitir.si/post/30070 ... nski-meji-), kar enostavno ni res, saj je križišče bilo mišljeno zgoraj na Krasu (
http://www.di.gov.si/fileadmin/di.gov.s ... I._tir.pdf), ali pa kako bo to stalo enkrat 2,5 milijarde, nato 3,5 milijarde, nato kar 4,5 milijarde (ogromno različnih številk je že izjavil Kovačič). Tole je pa cvetka sama po sebi:
http://referendumdrugitir.si/post/30098 ... can-clanek
Skratka, vse kaže na to, da smo pri tem referendumu stisnjeni med dvema ognjema – nesposobno vladno ekipo in »wannabe« pametno ekipo dr. Duhovnika in Kovačiča, pri čemer so eni hujši od drugih in oboji zavajajo. Da pa bi do besede prišel kakšen prometni strokovnjak, ki bi vsa dejstva dal na mizo, to pa ni variante... Pri vsem skupaj še najbolj argumentirano deluje dr. Damijan, vsaj ne govori tja v en dan kot vlada ali Kovačič/Duhovnik.
Če katera od zgornjih informacij ne drži, se ne jezite name (jaz sem jih samo zbral in mogoče malo pokomentiral), ampak jih prosim popravite. Sem za objektivno debato, ne navijam za nikogar, razen za razvoj železnic.