Če bi ti razumel določene stvari se ne bi zapenjal z mano.Pa če bi poznal kake interne omejitve 1400A in kdaj in zakaj tako,pa kaj naši inštruktorji učijo.Pa če bi vedel kaj se dogaja z grafitom na drsalkah 541 pri cca 1700A,na Brižiti krepko prej,pa kako se z tvojo bedasto teorijo "ravba" in izklaplja napajalne,da vse ostalo stoji....Ker s tistim kar je tebi na razpolago za prebiranje,bi skuril napajalne,poškodoval vozno mrežo,skuril grafit na pantografih,da bi ti jih zaščita zmetala dol,ustavil vse vlake kilometre naokoli.....Jaz srčno upam,da boš za vedno s svojim teoretiziranjem ostal za knjigami,ker na mašini bi bil nevaren.Z vsem spoštovanjem,ker vem da si inteligenten,vsaj ne smeši se pred tistimi,ki si s tem služijo kruh.Primanjklaj znanja ni na naši strani,fantje dobro vejo kaj počnejo in zakaj tako.Vprašajte se raje ali ste res tako pametni kot se počutite.Ljubitelj napisal/-a:če bi razumel prebrano bi videl, da jaz nisem pisal o dopregah in pripregah, Pri porabi štroma je to nepomembno. 2x541 z minimalno tabelirano hitrostjo porabita manj štroma kot 2x363 pri Vkritični, pri čemer pa je pomembna razlika v teži vlaka. Če to ne dojameš in bluziš o tempomatu na 75 km/h si preberi da je minimalna tabelirana hitrost (541 nima Vkr, oziroma je okrog 80 km/h). Včasih pa mašinfirejem ne bi škodilo malo pregledati NAVODILA, ki jih morajo sicer poznati za periodični izpit.Nurmi:
O pripregah in dopregah nism jst nč trdil.Ti si se zapel v neko stvar,ki jo v praksi ne razumeš in zdaj se ven vlečeš z navodili in ostalim birokratskim sranjem. Dejstvo je,da te lokomotive,lahko vzamejo dosti več toka,kot so jim ga naše napajalne sposobne dati.Zato umetnost vožnje vlakov v spregah-dopregah,sploh na Koperskem in še kje ni samo tempomat na 75km/h in Živa na 2500A možgani pa na pašo.Ampak tisti človeški faktor,ko moraš spremljat stanje v omrežju,kaj in koliko imaš na razpolago,......... in vse ostalo.Stvar ki se jo fantje naučijo in ne piše v nobenem navodilu.In stvar zaradi katere ne morejo vlakov vozite opice (kar bi vam ustrezalo ker so cenejše) ampak ljudje.
LPL
Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
...eej, mal drgač tole furajo STLB-jevci.... ...od Jesenic do pod klan'c (Spittal Milstätersee) s tademom 1800 ton, nato polovičko vlaka (10 vg) majstr tam odpne... ...in z 900 tonami in tandemom švigne po klancu (25%o) navzgor skozi "Tauern tunell" v Böckstein, tam odpne, pa švrk strojni s tandemom nazaj po drugo polovičko.... ...pa spet na hrib, tam pa združi....Nurmi napisal/-a: Pusti ga amiko.Tam v Kopru naj si zloži STLB-jeve 1800t vlake,gor naj si obesi Žive,vse makine odpre na 2500A.In eden za drugim gas v klanec.Pa da vidimo do kje bo pršu.S prometniki in premikači počakamo pa v Lord Byron Pubu v Kopru,pa nej hrčki en popoldan v duhu navodil SŽ praznijo "lukno".Ker vi jo zgleda ne znaste.
..kadar pa vozita dva vlaka, pa ta prvega pusti pod klancem, strojni s tandemom nazaj na Jesenice po ta drugega, pa spet do pod klan'c, naprej pa po zgoraj opisanem postopku "četiri puta redom".... ...na vrh klanca na na vsakih 1800 ton po en lok...
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
Kako pa pri nas vse skupaj pride do Jesenic? 2x900t s po eno Živo, 2x900t vsak s tandemom Živ ali kako? Potem krajše kose (recimo 2x900t) STLB-jevci na Jesenicah sami združijo?holding napisal/-a:mal drgač tole furajo STLB-jevci.... ...od Jesenic do ...
LP, Metod
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
...z vlakovno lok in doprežno lok, 1800 ton....
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
Nurmi napisal/-a:Če bi ti razumel določene stvari se ne bi zapenjal z mano.Pa če bi poznal kake interne omejitve 1400A in kdaj in zakaj tako,pa kaj naši inštruktorji učijo.Pa če bi vedel kaj se dogaja z grafitom na drsalkah 541 pri cca 1700A,na Brižiti krepko prej,pa kako se z tvojo bedasto teorijo "ravba" in izklaplja napajalne,da vse ostalo stoji....Ker s tistim kar je tebi na razpolago za prebiranje,bi skuril napajalne,poškodoval vozno mrežo,skuril grafit na pantografih,da bi ti jih zaščita zmetala dol,ustavil vse vlake kilometre naokoli.....Jaz srčno upam,da boš za vedno s svojim teoretiziranjem ostal za knjigami,ker na mašini bi bil nevaren.Z vsem spoštovanjem,ker vem da si inteligenten,vsaj ne smeši se pred tistimi,ki si s tem služijo kruh.Primanjklaj znanja ni na naši strani,fantje dobro vejo kaj počnejo in zakaj tako.Vprašajte se raje ali ste res tako pametni kot se počutite.Ljubitelj napisal/-a:če bi razumel prebrano bi videl, da jaz nisem pisal o dopregah in pripregah, Pri porabi štroma je to nepomembno. 2x541 z minimalno tabelirano hitrostjo porabita manj štroma kot 2x363 pri Vkritični, pri čemer pa je pomembna razlika v teži vlaka. Če to ne dojameš in bluziš o tempomatu na 75 km/h si preberi da je minimalna tabelirana hitrost (541 nima Vkr, oziroma je okrog 80 km/h). Včasih pa mašinfirejem ne bi škodilo malo pregledati NAVODILA, ki jih morajo sicer poznati za periodični izpit.Nurmi:
O pripregah in dopregah nism jst nč trdil.Ti si se zapel v neko stvar,ki jo v praksi ne razumeš in zdaj se ven vlečeš z navodili in ostalim birokratskim sranjem. Dejstvo je,da te lokomotive,lahko vzamejo dosti več toka,kot so jim ga naše napajalne sposobne dati.Zato umetnost vožnje vlakov v spregah-dopregah,sploh na Koperskem in še kje ni samo tempomat na 75km/h in Živa na 2500A možgani pa na pašo.Ampak tisti človeški faktor,ko moraš spremljat stanje v omrežju,kaj in koliko imaš na razpolago,......... in vse ostalo.Stvar ki se jo fantje naučijo in ne piše v nobenem navodilu.In stvar zaradi katere ne morejo vlakov vozite opice (kar bi vam ustrezalo ker so cenejše) ampak ljudje.
LPL
"Nurmi" ,iskreno povedano sem užival v prebiranju tvojih komentarjev in načinu kako si objasnil "ljubitelju" kako se stvarem streže.
En velik "RESPECT" z moje strani.
Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
...no, ....tega calcita je vedno več, saj poleg "kamniškega" že nekaj časa vozijo tudi hrvaškega iz Like..... ....V Gospiču ga nakladajo....do Ogulina ga s herkulesom "spendla" Rail&Sea......tam ga prevzame SŽ-TP s 541-....... ....na Jesenicah STLB z najetima vectronoma....(včasih samo z enim)...ali njihovim taurusom..... ...od Freilasinga dalje pa fura Cubecon.... ....
...marsikaj se da, če se hoče in nič, če se noče... ...
...marsikaj se da, če se hoče in nič, če se noče... ...
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
Herculesom? Misliš z Reganom 664. Hercules je večkrat trmast...
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
..načeloma s herkulesom Rail&Sea......če ga pa trma pič', pa intervencijsko tud' SŽ regan.... ...kolikor vem....(lahk' je že tud kaj dr'gač')Re 4/4 napisal/-a:Herculesom? Misliš z Reganom 664. Hercules je večkrat trmast...
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit
Ljubitelj, pozdravljen,
jaz sem že prebral: "Sem jih sam lastnoročno....sprobal..."
pozdrav
Darko
jaz sem že prebral: "Sem jih sam lastnoročno....sprobal..."
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers