Na progi med Pivko in Rijeko je vsega skupaj pet predorov. Trije so povsem na naši strani: Narinski, Jakšič in Premski. Četrti je Malo Brdo, v katerem nekje v sredini, (km 24,5), poteka državna meja med Republiko Slovenijo in Republiko Hrvatsko. Peti je na hrvaški strani med Šapjanami in Rijeko. Premski ima to posebnost, da je za eno številko premajhen. Zato so obhodni in napajalni vod speljali kar preko hriba.
Zaporedje predorov je prikazano v obratni smeri, iz Šapjan proti Pivki, ker je tako potekala vožnja. Slike so, kakršne so. Slabe razmere pač.
1.
Malo Brdo, 628 m. V sredini poteka državna meja med republikama HV /SLO. Meja poteka v kilometru 24,5. Tista utica na levi strani je namenjena za telefon. Vsekakor ne gre za "latrino,- klozet ali sekret", kot bi morda kdo mislil.
Na vratih manjka srček. press
2.
Premski, 313 m. Predor je prenizek. Tako so skozenj komaj nekako spravili vozni vod. Obhodni in napajalni vod gresta posebej preko hriba.
3.
Premski, 313 m. Obhodni vod.
4.
Jakšič, 250 m.
5.
Narinski, 189 m.
Pri vožnji skozi te predore je zelo zanimiv pojav zračnega vala. Namreč, predori so tesni in vlak rine skozenj zračno gmoto s 70 km/h. Ko prihajaš iz tunela, vejevje ob iztopu iz predorske cevi močno niha, kot da bi prihajal v nevihto. Pa gre le za posledico zračnega piša, ki ga predseboj ustvari lokomotiva.
lp
Dolfe
Predori Pivka - Šapjane
Predori Pivka - Šapjane
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Zdaj je pa že kar nekje 20 ali več let kar smo te zadeve obnavljali, kakor se spomnim smo zaradi premajhnih višin polagali tirna polja na jeklenih pragovih, da smo pridobili nekaj višine.Bilo je težavno delo in preslabe rešitve, namesto da bi se bolj strokovno rešilo tunele.
Mogoče tir na betonski plošči ali kaj sličnega...
Mogoče tir na betonski plošči ali kaj sličnega...
+