Drugi oz. novi tir Divača-Koper
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Svaki ENP manje-više ima svoj kolosijek koji služi za dostavu, npr. ako treba izvući transformator zbog većeg popravka i sl. A usput, da, može služiti i kao štitni kolosijek, za put proklizavanja (prepeljevalna pot). Kod nas je do svakog 25kV EVP-a uglavnom cesta.
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Evo ena nočna fotografija z naše najboljše Koprčanke..
ŽGP & KOLEKTOR v polni akciji..
Vsaka čast vsem prisotnim pod temi močnimi tremi reflektorji in vsem tem železniškim prometom.
Pa še ena na brzino...naš Koper,naša obala,naš kontinent!!
Lep dan,Dejan
ŽGP & KOLEKTOR v polni akciji..
Vsaka čast vsem prisotnim pod temi močnimi tremi reflektorji in vsem tem železniškim prometom.
Pa še ena na brzino...naš Koper,naša obala,naš kontinent!!
Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Prejšnji teden je prišlo do sprememb tudi na uvoznih kretnicah TPK-ja, bila je odstranjena bivša kretnica 2, ki je omogočala uvoze na tire od 9- 16. Na njeno mesto je bila vgrajena kretnica 5x, ki bo omogočala vezo na potniško postajo. Ukinjena je bila tudi kretnica 1, ki bo v teh dneh izgrajena. V uporabi je tudi nova kretnica št. 1 preko katere se po novem uvaža na tire od 9-16.
mesto, kjer bo vgrajena nova kretnica 5x
kretnica pred vgradnjo
nova aktualna kretniška shema na A strani TPK-ja
kretnica 5x
mesto, kjer bo vgrajena nova kretnica 5x
kretnica pred vgradnjo
nova aktualna kretniška shema na A strani TPK-ja
kretnica 5x
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
A vidim prav, da so nekateri stebri cevaste oblike??
So to zaradi namena ali izvajalci ne gledajo na estetiko
So to zaradi namena ali izvajalci ne gledajo na estetiko
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Tisto so lučigorican napisal/-a:A vidim prav, da so nekateri stebri cevaste oblike??
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Hvala za pojasnilo bil sem prepričan, da gre za stebre VM
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Počasi bo nadgrajen v A1...me pa zanima, če kdo ve, ali dobimo potem med Rižano in Kp nov prostorni odsek, ali bodo samo sedanjega (P141/142) malo premestili??
Drugi tir se trenutno konča v trščaku
Ponovno je vzpostavljena Parencana
Nova tirna situacija uvoza, ki trenutno še ne omogoča povezave 2tir-potniška....
...vendar je včeraj prispela še zadnja kretnica:
Tista, za koruzni štuc, je pa že na svojem mestu:
Drugi tir se trenutno konča v trščaku
Ponovno je vzpostavljena Parencana
Nova tirna situacija uvoza, ki trenutno še ne omogoča povezave 2tir-potniška....
...vendar je včeraj prispela še zadnja kretnica:
Tista, za koruzni štuc, je pa že na svojem mestu:
LEP DAN
Igor
Igor
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Tako je Ličko,premeščen bo na 24+600km.igor72 napisal/-a:Počasi bo nadgrajen v A1...me pa zanima, če kdo ve, ali dobimo potem med Rižano in Kp nov prostorni odsek, ali bodo samo sedanjega (P141/142) malo premestili??
Kmalu se nam obetajo ponovne številne zapore v času neprekinjene zapore Potniške postaje Koper v trajanju 132 ur za vgradnjo kretnice št. 6X.V času zapore bo izvedena ureditev spodnjega ustroja v območju tira št.208 od km 17+910 do km 28+088,vgrajenja bo nova kretnica 6X v km 28+076 ter kretniške zveze kretnic št. 3X/6X , 5X/6X in 6X/5.
Kar se tiče gradbenih del bo v tir št.208 na koncu kretnice št.1 (3X) v vozni vod vgrajen električni izolator ter izklopljen napajalni vod kateri poteka po levi strani in je montiran na drogove vozne mreže.
Toliko zaenkrat..
Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ok, da malo obrazložimo...Sedaj so med Koprom in Rižano 3 odseki (620, 621, 622), tako ostane tudi v bodoče! Ker zadnji odsek postane postajno območje, nastaja "nov" odsek...to je tudi mene zanimaloHeisenberg napisal/-a:Tako je Ličko,premeščen bo na 24+600km.igor72 napisal/-a:Počasi bo nadgrajen v A1...me pa zanima, če kdo ve, ali dobimo potem med Rižano in Kp nov prostorni odsek, ali bodo samo sedanjega (P141/142) malo premestili??
Lep dan,Dejan
Praviš da bo novi prostorni signal stal na 24+600??; temelj so namreč posadili na 24+700 (glej sliko); medtem sem pa dobil info, ki pravi, da bo ta stal na 25+045 ....se pravi prav po železničarsko
Magari da bi imel tir 208 dobrih 10km ....pa še: nisi kakšno številko preveč napisal...to je skorej en teden zapore, samo zaradi ene kretnice????Heisenberg napisal/-a: Kmalu se nam obetajo ponovne številne zapore v času neprekinjene zapore Potniške postaje Koper v trajanju 132 ur za vgradnjo kretnice št. 6X.V času zapore bo izvedena ureditev spodnjega ustroja v območju tira št.208 od km 17+910 do km 28+088,vgrajenja bo nova kretnica 6X v km 28+076 ter kretniške zveze kretnic št. 3X/6X , 5X/6X in 6X/5.
Kar se tiče gradbenih del bo v tir št.208 na koncu kretnice št.1 (3X) v vozni vod vgrajen električni izolator ter izklopljen napajalni vod kateri poteka po levi strani in je montiran na drogove vozne mreže.
Lep dan,Dejan
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
....ker sedanji "Preduvozni" (Pu) postaja Uvozni (Us)..... ....bi naslednji sedanji prostorni signal (PS) postal PU in bi bil najbrž predaleč od novega Us......Preduvozni naj bi bil pred uvoznim na zavorno razdaljo + 100-200 m..... ....se vam najbrž obeta en odsek več.....oz. "ta dolgi" med Ri in Kp bo razdeljen v dva....(nimam info, le ZKP mi tako pravi...., pa "švaba" od "uzad"...)
...zadeva, urejena na tak način, je tudi smiselna.... ....da se vlaki ne bojo "nabijal'" pred koperskimi vrati.....in, da bodo lažje bežal iz Kopra....
.. .... ali je nova uvozna kretnica sposobna v odklon za progovno hitrost... ....če je, potem bo zadeva laufala približno takole.....:..Us bo svetil:
...-rdeče = Stoj....ali...
...-rumena mirna = Previdno, pričakuj Stoj...ali...
...-zelena utripajoča = Prosto pričakuj Omejitev hitrosti...
...ta novi PU pa v skladu s tem samo zelena mirna ali rumena mirna....(no, pa tut "ta rdeča", seveda....)...
...ker pa bodo zadnji odseki pred in v Kopri kratki in večtirni, kljub omejeni hitrosti uvoza v Koper (TPK) in včasih naprej (GPP)......in ob pravilni dispoziciji koprskega prometnika (dokler zadeva ne bo računalniško nadgrajena)......ne bo prihajal do "nabijanja" zaporednih vlakov pred Koprom....
...primer:...ko bo prvi vlak uvažal - pod mostom - z omejeno hitrostjo v Kp po "ta starem" tiru v levi del TPK, bo prometnik lahko postavil uvoz že za ta drugi vlak po "ta novem" tiru v desni del TPK.... ....in, ko bo ta drugi sprostil uvozno kretnico, bo možna postavitev za ta tretjega po "ta starem", spet v levi del TPK, ker v tem času bo ta prvi kljub omejeni hitrosti že sprostil vozno pot.......in, ko bo tretji uvažal po "ta starem", bo že možna postavitev izvoza iz desne strani TPK po "ta novem"....... ...in nato naslednji izvoz po "ta starem".......itd.....itd....
...zadeva, urejena na tak način, je tudi smiselna.... ....da se vlaki ne bojo "nabijal'" pred koperskimi vrati.....in, da bodo lažje bežal iz Kopra....
.. .... ali je nova uvozna kretnica sposobna v odklon za progovno hitrost... ....če je, potem bo zadeva laufala približno takole.....:..Us bo svetil:
...-rdeče = Stoj....ali...
...-rumena mirna = Previdno, pričakuj Stoj...ali...
...-zelena utripajoča = Prosto pričakuj Omejitev hitrosti...
...ta novi PU pa v skladu s tem samo zelena mirna ali rumena mirna....(no, pa tut "ta rdeča", seveda....)...
...ker pa bodo zadnji odseki pred in v Kopri kratki in večtirni, kljub omejeni hitrosti uvoza v Koper (TPK) in včasih naprej (GPP)......in ob pravilni dispoziciji koprskega prometnika (dokler zadeva ne bo računalniško nadgrajena)......ne bo prihajal do "nabijanja" zaporednih vlakov pred Koprom....
...primer:...ko bo prvi vlak uvažal - pod mostom - z omejeno hitrostjo v Kp po "ta starem" tiru v levi del TPK, bo prometnik lahko postavil uvoz že za ta drugi vlak po "ta novem" tiru v desni del TPK.... ....in, ko bo ta drugi sprostil uvozno kretnico, bo možna postavitev za ta tretjega po "ta starem", spet v levi del TPK, ker v tem času bo ta prvi kljub omejeni hitrosti že sprostil vozno pot.......in, ko bo tretji uvažal po "ta starem", bo že možna postavitev izvoza iz desne strani TPK po "ta novem"....... ...in nato naslednji izvoz po "ta starem".......itd.....itd....
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
To drži kot pribito Igor,glede 3 odsekov.igor72 napisal/-a:Ok, da malo obrazložimo...Sedaj so med Koprom in Rižano 3 odseki (620, 621, 622), tako ostane tudi v bodoče! Ker zadnji odsek postane postajno območje, nastaja "nov" odsek...to je tudi mene zanimalo
Praviš da bo novi prostorni signal stal na 24+600??; temelj so namreč posadili na 24+700 (glej sliko); medtem sem pa dobil info, ki pravi, da bo ta stal na 25+045 ....se pravi prav po železničarsko
Magari da bi imel tir 208 dobrih 10km ....pa še: nisi kakšno številko preveč napisal...to je skorej en teden zapore, samo zaradi ene kretnice????
Ja na 24+600 po zadnjih uradnih informacijah..
Legenda naš Ličko!
V zgornjem "postu" sem navedel le en del opravljanja omenjenih del na Koprčanki.Stvar oziroma situacija pa je sledeča:
Za potrebe izvedbe vozne mreže v kretniških zvezah,strojnih regulacijah,varjenja in sproščanja kretnic bodo potrebne dodatne dnevne popolne zapore prometa v trajanju 2-3 ure in 8-10 ur,zapore so planirane ena za drugo do konca meseca.
Zadnja zapora pa po zadnjih uradnih informacijah se bo izvajala v času od 09:00-19:00 ure.
Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
1200m.preglednik napisal/-a:Koliko je dolg izvlečni tir?
Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Seveda....NIholding napisal/-a:...
.. .... ali je nova uvozna kretnica sposobna v odklon za progovno hitrost... ...
Pa tudi če bi bila, garantiram, da bi čez njo cincali....
Tako kot imamo v Divači, po tiru 4 ("prema" Kp-Lj) vgrajene kretnice za progovna hitrost, vozimo pa z odklonsko
Zadnjič spremenil igor72, dne 24.07.2017, 14:43, skupaj popravljeno 1 krat.
LEP DAN
Igor
Igor