Flixtrain - Flixbus

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a suha »

Fantje, dovolj je bilo čakanja!

To novico smo tisti, ki se s temi rečmi ubadamo malce bolj, potihoma pričakovali že kar nekaj časa.

16. Avgusta, je leta 2013 ustanovljeno, Berlinsko podjetje Flixbus, najavilo, da s 24. Avgustom stopajo na trg železniškega potniškega prometa v Evropi. =D> =D> =D>

Novica se je sicer "kuhala" že kar nekaj časa. Prvi indici po težnji Flixbusa po železniškem prevozu potnikov so začeli prihajati v javnost že s koncem leta 2015, ko je Evropski avtobusni gigant, ustanovljen sicer kot Start up s tremi zaposlenimi, registriral domeno "Flixtrain". Naslednjič je dih zastal Junija 2016. Takrat je Nemško podjetje prevzelo Britanski Megabus. Vendar pa se je kasneje izkazalo, da samo vejo, ki izvaja avtobusne prevoze po celinski Evropi. Ne pa tudi Britanskega matičnega podjetja, ki v svojem voznem parku premore tudi nekaj železniških potniških vozil.

Češko podjetje Leo express je tako 16. Avgusta obvestilo javnost, da iz bankrota rešuje še eno Berlinsko privatno start up podjetje, Locomore. To je po začetku samostojnih železniških prevozov, Decembra 2016, zašlo v insolvenčni postopek že letošnjega Maja. Ustanovljeno pa je bilo z namenom prevažanja potnikov po Evropskih tirih, po nizkih cenah z nadpovprečnim udobjem.

Predstavniki Flixbusa so tako v obvestilu za javnost izjavili, da bodo po že dobro znanem avtobusnem modelu, prevoznika Leo Express vključili v svojo internetno platformo. Za njih bodo opravljali oglaševanje, prodajo voznih kart, ter njihovo cenovno uravnavanje glede na povpraševanje. S hitrimi železniškimi prevozi, v povezavi z avtobusnimi želijo povezati Evropska mesta.

Prvi "Flixbusov vlak" bo tako 24. Avgusta začel svoje potovanje v Berlinu, končal pa v Stuttgartu za Flixbusovih oz. po novem verjetno tudi Flixtrainovih, običajnih 29 €. Na poti iz Berlina v Stuttgart bo vlak ustavil med drugimi, tudi na večjih povezovalnih postajah v Hannovru, Frankfurtu in Heidelbergu. Potovanje bo trajalo 6 ur in 35 minut.

Dvourna pot med Stuttgartom in Frankfurtom stane le 5 € :thumbupr .

Predvidoma bo vlak vozil v sestavi 12 moderniziranih Nizozemskih vagonov Bmz in Bbmvz, ki bodo poleg nadpovprečnega udobja, nudili še brezžični internet in električne vtičnice. Lokomotivo Siemens ES64U2, ki jo Slovenci dobro poznamo po njeni zmogljivejši sestrici Siemens ES64U4 (uporablja SŽ), bo verjetno tako kot do sedaj prispeval Švedski operater Hector rail. Vlak bo na trasi dosegal hitrost 200 km/h.

Seveda sem novico spisal, ker upam, da bo po eksplozivni rasti Flixbusovih avtobusnih prevozov po celotni Evropi, ki je lansko leto dosegla tudi Slovenijo, nekaj podobnega sledilo tudi na področju železnic.

Nazdravimo torej, da bo Flixbusova avantura v železniški promet prebudila okostenelo Evropsko železno cesto, da bi spet dosegla sinonim za prevoz, kot ga je pred davnimi časi že imela in spet povezala Evropske narode. Da bi spet služila malemu človeku, ki bi si za ugodno ceno rad privoščil ogled oddaljenega cilja na udoben, točen, hiter in ekološko najsprejemljivejši način, od središča mesta do središča mesta, brez nepotrebnega najemanja taxi prevozov!

Karte za omenjeno prvo železniško povezavo lahko po 23. Avgustu kupite na spletni strani https://www.flixbus.si/ Vozovnice ni potrebno natisniti. Dovolj je zgolj mobilna aplikacija.

Vir: https://www.flixbus.de/unternehmen/pres ... p-locomore
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Zakon končno smo na evropskih tleh dobili želežniškega operaterja, ki se ukvarja izključno s mednarodnimi prevozi.
Mislim, da si bodo zdaj mednarodni vlaki končno uredili on prešli na neke normalne frekvence :)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Med Siemensom u2 in u4 je razlika samo, da je u2 dvosistemska, u4 pa štirisistemska, z blokiranim 1,5 kV sistemom. Prav tako imata obe možnost kratkotrajne zagonske moči 7,2 MW, ki pa je možna samo na izmeničnem sistemu, ob deblokadi software-a. Črka u pa pomeni samo universal. Helga ima f kot freight.

Ampak optimizem maš pa res velik. Eksplozija na železnici :mrgreen: Mendarodnih povezav povezav z vlaki je ogromno. Samo kaj, ko zapišeš naslednji stavek.
Me pa žalosti dejstvo, da vsi na novo nabavljeni vlaki od SŽ ne bodo večsistemski, tako kakšne podobne zgodbe ne bo mogoče ponoviti proti Avstriji, Madžarski, Hrvaški.... Pač zelo kratkoročno razmišljanje. Bo potrebno potem spet prosit tuja železniška podjetja če bodo vozila v Slo
Pa te nisem hotel spraševati, ampak te bom sedaj. Kaj pa so povezave 5x v Beljak, 2x v Pliberk, 2x direktni v Muenchen, 2x direktni na Dunaj, 6x v Špilje, 2x v Budimpešto, 5x Zagreb 2x Beograd, ne vem koliko maloobmejnih vlakov s Hrvaško, 2x v Reko, nočni v Zuerich že za 29€. Ne vem, a se resno delaš norca, ali pa nimaš pojma, da pišeš vse mogoče neumnosti. Še vedno mi odmeva naslednja.
Škoda pa ker ne podaljšajo do Bolonije.... Kjer se začne prava "železniška Italija" in vozijo hitri vlaki na relaciji Rim - Milano
Med Benetkami in Bologno je pa njiva, kaj ne? Saj nisi skoraj jokal, ko sta dve frecci-ju uvažali skupaj?

Eh ja..... :roll:
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a mkx »

urban120 napisal/-a:Zakon končno smo na evropskih tleh dobili želežniškega operaterja, ki se ukvarja izključno s mednarodnimi prevozi.
O ja, linija Berlin-Stuttgart je definitivno mednarodna. Med DDR in BRD. :thumbupr
LP, Metod
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a urban120 »

mkx napisal/-a:
urban120 napisal/-a:Zakon končno smo na evropskih tleh dobili želežniškega operaterja, ki se ukvarja izključno s mednarodnimi prevozi.
O ja, linija Berlin-Stuttgart je definitivno mednarodna. Med DDR in BRD. :thumbupr
Mišljeno je bilo, da bo mogoče več povezav z Italijo, vlaki na daljše relacije in redni nočni vlaki (v Beograd in Budimpešto), Mogoče celo direktni vlak Ljubljana-Split (ali pa celo že iz Avstrije ali Nemčije)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

urban120 napisal/-a:
Mišljeno je bilo, da bo mogoče več povezav z Italijo, vlaki na daljše relacije in redni nočni vlaki (v Beograd in Budimpešto), Mogoče celo direktni vlak Ljubljana-Split (ali pa celo že iz Avstrije ali Nemčije)
Pa daj ne ga biksat no. Leo je rešil samo Locomore. Nič drugega. Leo pa že lep čas sodeluje s Flixbusom. Mednarodnih povezav med Evropskimi državami je ogromno. Tudi iz Ljubljane. Očitno je za vas en ali dva prestopa mukotrpno delo. #-o
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Re 4/4 napisal/-a:
urban120 napisal/-a:
Mišljeno je bilo, da bo mogoče več povezav z Italijo, vlaki na daljše relacije in redni nočni vlaki (v Beograd in Budimpešto), Mogoče celo direktni vlak Ljubljana-Split (ali pa celo že iz Avstrije ali Nemčije)
Pa daj ne ga biksat no. Leo je rešil samo Locomore. Nič drugega. Leo pa že lep čas sodeluje s Flixbusom. Mednarodnih povezav med Evropskimi državami je ogromno. Tudi iz Ljubljane. Očitno je za vas en ali dva prestopa mukotrpno delo. #-o
Zakaj pa naj bi bil direktni nočni vlak/vagon v Milano, Rim ali Split neka prepovedana misel? Potniki ta teh relacijah so. In ne vidim nobenega razloga zakaj bi moral sredi noči prestopati.
Glede dnevnih vlakov pa prestop seveda ni problem. Sami si s samo dvema povezavama zelo omejen(je pa zelo velik napredek). Ujeti jutranji vlak v Trstu z javnim prevozom med 7 in 9 uro je znanstvena fantastika.
Naj k mednarodnim prevozom pristopi samostojno podjetje, ki je že ugotovilo da lahko vsak dan npr. v Split pripelješ en (nočni)vlak z Dunaja, Gradca, Salzburga, Munchna in Ljubljane. In to brez skrbi glede gužve na cesti in meji.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

urban120 napisal/-a:
Zakaj pa naj bi bil direktni nočni vlak/vagon v Milano, Rim ali Split neka prepovedana misel? Potniki ta teh relacijah so. In ne vidim nobenega razloga zakaj bi moral sredi noči prestopati.

Naj k mednarodnim prevozom pristopi samostojno podjetje, ki je že ugotovilo da lahko vsak dan npr. v Split pripelješ en
(nočni)vlak z Dunaja, Gradca, Salzburga, Munchna in Ljubljane. In to brez skrbi glede gužve na cesti in meji.
Kako pa na teh relacija prestopaš sredi noči? Ne poznam nobenega primera. Za Split. Za Rim in Milano pa imaš EN iz Dunaja ob polnoči iz Beljaka. (Pa to ni sredi noči. Ker potem ne razumem postanka ob treh zjutraj v Benetkah). Veliko rajši vidim sodelovanje ,kot pa siljenje v samostojne vožnje. Če te zanima EN Venezio so ukinili Madžari, ker niso pristali na nove pogoje Italijanov.

Hm.... Katero podjetje pa je že ugotovilo, da je to zlata jama?
.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Re 4/4 napisal/-a:
urban120 napisal/-a:
Mišljeno je bilo, da bo mogoče več povezav z Italijo, vlaki na daljše relacije in redni nočni vlaki (v Beograd in Budimpešto), Mogoče celo direktni vlak Ljubljana-Split (ali pa celo že iz Avstrije ali Nemčije)
Pa daj ne ga biksat no. Leo je rešil samo Locomore. Nič drugega. Leo pa že lep čas sodeluje s Flixbusom. Mednarodnih povezav med Evropskimi državami je ogromno. Tudi iz Ljubljane. Očitno je za vas en ali dva prestopa mukotrpno delo. #-o
V današnjem poslovnem svetu ni nič ZGOLJ. Nihče nikogar ne rešuje, ampak to počne Z RAZLOGOM, da bo VEČ ZALUŽIL. Sicer pa tudi sam podpiram tovrstne "napade" na železnico po Evropi, sploh pa bi kakšna invazija koristila tudi nam, saj je naša potniška šlamastika že prehuda tuddi za nas, vsega hudega vajene Balkance.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

bisabre napisal/-a:
V današnjem poslovnem svetu ni nič ZGOLJ. Nihče nikogar ne rešuje, ampak to počne Z RAZLOGOM, da bo VEČ ZALUŽIL. Sicer pa tudi sam podpiram tovrstne "napade" na železnico po Evropi, sploh pa bi kakšna invazija koristila tudi nam, saj je naša potniška šlamastika že prehuda tuddi za nas, vsega hudega vajene Balkance.
Več zaslužil? :noro

@Suha bi lahko spremenil naslov. Izgubaš Leo kupuje potencialnega zaslužkarja. Ne bi blo slabo, če bi malo Češke cajtnge odprl in pogledal, kako Leo ne more splavat na zeleno, kljub rasti potnikov. Zato pa so odjebal Stadler in šli v nakup poceni Kitajcev. In potem berem o neki "napadih" v dobro potnikov. Če že gredo v kaj, bo dobiček, ki bo nastal pri Locomore-u, ker potencial tam je, pokrival svojo izgubo.
Vse to me spominja na NTV Italo. Dobiček ima po desetih letih obratovanja, dolga pa ne more z dobičkom pokriti za naslednjih 200 let.

O inaziji v Evropi pa govorite tisti, ki nimate pojma. Mednarodnih povezav je ogromno. Lahko bi cel dan jih pisal. S parimi prestopi si v Kijevu in Ljubljane! In Slovenija spada po velikosti v sam vrh s povezavami s sosedi! Ampak, če niste sposobni odpreti niti SŽ-tujina, vam ni pomoči. Za povezavo do Italije pa lahko stesaš jezo nad Italjani, saj so oni, ki vse sosede hebejo s tem, ne glede na to, da jih nekdo tukaj hvali, kako je fajn 300 km/h. :roll: Ni dvakrat za rečt, da je Bulčeva pritisnila na makaronarje, da pride sploh kaj v Slovenijo.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Najprej odgovor od zadaj. Bulčeva ne bo nič pritisnila, saj ni glavna šefica, se pa lahko pokofetka s tistimi, ki ji gredo lahko na roko in jim v zameno kaj obljubi. Tudi Bruselj ne funkcionira nič drugače, kakor je nekoč Juga oz. sedanji Balkan.
Glede "nerentabilnosti" napadalnih zasebnih prevoznikov pa bi zgolj pripomnil, vsi jamrajo pa nihče noče iz krempljev spustiti ziher zaslužka, četudi je ta minimalen. Vedejo se podobno kakor kmetje, oštirji, ali mesarji, vsi jamrajo in vijejo roke, kako bodo preživeli, na dvorišču pa jim stoje traktorji po več 10000 ali celo za 100 tisoč EUR, ali pa makine ala Mercedes, Porshe pa tudi Lamborginiji in Maseratiji se najdejo med njimi. Vsi so seveda (vsaj uradno) na minimalcu. Slika
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

bisabre napisal/-a: Glede "nerentabilnosti" napadalnih zasebnih prevoznikov pa bi zgolj pripomnil, vsi jamrajo pa nihče noče iz krempljev spustiti ziher zaslužka, četudi je ta minimalen.
Čudno.... Hkx (privatnik iz Nemčije) bo nehal vozit....
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Re 4/4 napisal/-a:
urban120 napisal/-a:
Zakaj pa naj bi bil direktni nočni vlak/vagon v Milano, Rim ali Split neka prepovedana misel? Potniki ta teh relacijah so. In ne vidim nobenega razloga zakaj bi moral sredi noči prestopati.

Naj k mednarodnim prevozom pristopi samostojno podjetje, ki je že ugotovilo da lahko vsak dan npr. v Split pripelješ en
(nočni)vlak z Dunaja, Gradca, Salzburga, Munchna in Ljubljane. In to brez skrbi glede gužve na cesti in meji.
Kako pa na teh relacija prestopaš sredi noči? Ne poznam nobenega primera. Za Split. Za Rim in Milano pa imaš EN iz Dunaja ob polnoči iz Beljaka. (Pa to ni sredi noči. Ker potem ne razumem postanka ob treh zjutraj v Benetkah). Veliko rajši vidim sodelovanje ,kot pa siljenje v samostojne vožnje. Če te zanima EN Venezio so ukinili Madžari, ker niso pristali na nove pogoje Italijanov.

Hm.... Katero podjetje pa je že ugotovilo, da je to zlata jama?
.
Potnikom prestopi ob polnoči niso zanimivi. Ko sem šel v Split z vlakom sem moral na prestop v Zagrebu čakati malo več kot 2 uri. Na tak način bodo železnice za vedno ostale zanimive le (revnim) študentom med tem, ko se bodo ostali vozili s avtomobili.
Zakaj ne bi imeli direktnih vagonov iz Ljubljane? S direktnimi vagoni bi bila ta povezava še enkrat bolj zanimiva.
Seveda je sodelovanje boljše... Vagone se lahko pripne na obstoječe IC vlake.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

urban120 napisal/-a: Zakaj ne bi imeli direktnih vagonov iz Ljubljane? S direktnimi vagoni bi bila ta povezava še enkrat bolj zanimiva.
Seveda je sodelovanje boljše... Vagone se lahko pripne na obstoječe IC vlake.
Če bi bilo tako lepo, kot pišeš bi že zdavnaj bilo. Na vsezadnje NightJet je prevzel pod svoje okrilje ali vsaj partnersko sodelovanje veliko zvez. In med njimi ni Splita. To nekaj pomeni. Izven turistične sezone se "nihče" ne vozi na morje. Na severu delajo.
Druga stvar pa je, da ne državni prevozniki, ne privatniki niso rdeči križ prevozov. Prevoz po tirih je drag. In, če je bilo med delovnimi dnevi od Ljubljane do Beograda za manj kot en vagon potnikov, je nadaljevanje povsem logično...

Da dokončam. Flixtrain ne bo naredil nobene revolucije, niti ga ne bo v Slovenijo, ker je ponudbe že sedaj dovolj. (Nizke cene veljajo samo za prvih par sedežev, potem eksponentno rastejo). K večjemu lahko kakšen autoslaap dočakamo. O tem ve več @TgvLyria.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Flixtrain - Flixbus

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Re 4/4 napisal/-a:
urban120 napisal/-a: Zakaj ne bi imeli direktnih vagonov iz Ljubljane? S direktnimi vagoni bi bila ta povezava še enkrat bolj zanimiva.
Seveda je sodelovanje boljše... Vagone se lahko pripne na obstoječe IC vlake.
Če bi bilo tako lepo, kot pišeš bi že zdavnaj bilo. Na vsezadnje NightJet je prevzel pod svoje okrilje ali vsaj partnersko sodelovanje veliko zvez. In med njimi ni Splita. To nekaj pomeni. Izven turistične sezone se "nihče" ne vozi na morje. Na severu delajo.
Druga stvar pa je, da ne državni prevozniki, ne privatniki niso rdeči križ prevozov. Prevoz po tirih je drag. In, če je bilo med delovnimi dnevi od Ljubljane do Beograda za manj kot en vagon potnikov, je nadaljevanje povsem logično...

Da dokončam. Flixtrain ne bo naredil nobene revolucije, niti ga ne bo v Slovenijo, ker je ponudbe že sedaj dovolj. (Nizke cene veljajo samo za prvih par sedežev, potem eksponentno rastejo). K večjemu lahko kakšen autoslaap dočakamo. O tem ve več @TgvLyria.
Z večino stvari, ki jih pišeš se strinjam ampak se razhajava že v predpogoju, potniki. Jaz trdim, da potniki so. Samo ne vlaku, temveč na avtobusu.
Slika
Tole je vozni red Flixbusa med Ljubljano in Splitom. Vidimo, da vozi 6 avtobusov od tega so 4 razprodani. Čez prst lahko rečen da je na vsakem od teh avtobusov v povprečju vsaj 65 (flixbus ima dvonadstropne avtobuse) to je 6x65=390 potnikov ali pa 6 vagonov. Cene za Flixbus pa se gibajo med 20 in 40€.
Na drugi strani dam za primerjavo vlak. Vlak od Ljubljane do Zagreba po akcijski ceni je 9 € od Zagreba do Splita pa po stalni akciji pa 120 kn (16€). Torej 9+16=25€. Torej je cena kar primerljiva.
Seveda o hrvaški akciji na strani SŽ ni ne duha ne sluha. Najnižja cena na relaciji LJ-Split na strani SŽ je 63,80€.

Sedaj pa postavim vprašanje. Zakaj se potniki še vedno odločajo za avtobus kljub primerljivim cenam in vsem prednostmi vlaka pred avtobusom? (mislim da na tem forumu ni potreba, da grem v detajle s prednosti vlaka)
Mislim, da je odgovor v slabem informiranju potnikov, neenotne ponudbe med državami in pomanjkanja skupnega voznega reda z akcijskimi cenami.
Lahko bi pisal tudi o slabi ponudbi samo v primeru Splita celo je. Samo potniki ne vedo zanjo.
Odgovori