To že, vendar me zanima, kdo je to zlobiral in zakaj. Ker me čudi, saj tako radi ukinjajo vlake in uvajajo avtobuse na ostalih progah, zanemarjajo vzdrževanje, tukaj pa so šli v investicijo in remont proge.mkx napisal/-a:Če se ne motim, je bil razlog "Ponovna uvedba potniškega prometa".mateja napisal/-a:Prebrala sem kar velik del te teme, pa nisem našla (ali pa sem spregledala) odgovora na moje vprašanje - zakaj se je šlo v remont kočevske proge?
Ne me narobe razumet, podpiram vse izboljšave na železniški infrastrukturi, me pa vseeno zanima »uradni« razlog, zakaj se je šlo v obnovo te proge.
Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Po moje so zlobirali župani Kočevske in Ribniške doline zaradi zelo hudih prometnih problemov med Škofljico in Rudnikom.mateja napisal/-a:To že, vendar me zanima, kdo je to zlobiral in zakaj. Ker me čudi, saj tako radi ukinjajo vlake in uvajajo avtobuse na ostalih progah, zanemarjajo vzdrževanje, tukaj pa so šli v investicijo in remont proge.
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Zaradi razbremenitev obstoječe ceste, ki je že zastarela ter potrebna obnove. Kasneje so seveda svoj piskerc pristavili še politiki, ki so zatrdili (brez predhodnega vedenja o prihodu Japoncev), da je treba na Kočevsko in sploh tiste konece Dolenjske ponovno vrniti proizvodnjo oz. nova delovna mesta ter, da bo zaživel turizem, ki je bil v socializmu, iz že znanih razlogov, tam "prepovedan", saj je bilo Kočevsko bolj kot ne "turistična destinacija" komunističnih izbrance (farma, lov in ribolov, gozdno gospodarstvo, Gotenica, zaščitna brigada slovenske politične vrhuške). Če pa se ne motim, je zadevo nekako začela napovedovati in tudi izvajati prva Janševa vlada, čeprav so se ideje pojavljale že popreje, a brez realizacije in neke prav goreče politične volje. Kasneje se seveda že začeto ni moglo kar poriniti (založiti) v predale, zato se danes dogaja to kar gledamo po tukaj objavljenih fotografijah in smo lahko veseli, da se je politika končno enkrat poenotila vsaj okoli enega projekta.mateja napisal/-a:Prebrala sem kar velik del te teme, pa nisem našla (ali pa sem spregledala) odgovora na moje vprašanje - zakaj se je šlo v remont kočevske proge?
Ne me narobe razumet, podpiram vse izboljšave na železniški infrastrukturi, me pa vseeno zanima »uradni« razlog, zakaj se je šlo v obnovo te proge.
Žal pa najbrž nikoli ne bo dovolj politične volje za ponovno gradnjo železnice od Jesenic do Rateč, kar bi tudi bila odlična dopolnilna ponudba za tamkajšnji turizem in Planico, ki nikakor ni več zgolj zimska skakalna meka. Prepričan sem, da bi se našel zasebni prevoznik, ki bi jo z veseljem tržil.
Simpl je tanartabul.
Re: Čudež na kočevski progi!
Malce offtopic, ampak ne preveč
http://www.dolenjskilist.si/2017/08/24/ ... tov_se_ni/
Upajmo, da se bo stvar realizirala in ne zapletla.
http://www.dolenjskilist.si/2017/08/24/ ... tov_se_ni/
Upajmo, da se bo stvar realizirala in ne zapletla.
Re: Čudež na kočevski progi!
Upravičenost obnove kočevske proge je med ostalim predvsem v SND (skladišče naftnih derivatov) v Ortneku. Kar nekaj cistern je vidnih, so pa nekatere, ki so zakopane in prekrite z zemljo (poglej google maps). V samo skladišče vodi železniški tir, ki omogoča redni dovoz ali odvoz. Kot pa mi je znano, bodo pri praznjenju uporabljali avtocisterne, za polnjenje pa železniški transport. To pa je tudi osnovni razlog za obnovo proge, saj naj bi za vagonsko cisterno bili potrebni dve avtomobilski, da se pri tem ne omenja varnosti in evropskih predpisov. Zaloge naftnih derivatov naj bi zadoščale najmanj za tri mesece, rok zamenjave derivatov v cisternah pa je tudi predpisana. Vse to, ustrezne blagovne rezerve, je zahteva evropske skupnosti, ki predpisuje vsaki članici določene blagovne rezerve in je potem tudi obveza države oziroma trenutne vlade, da to izpelje.
Imel sem možnost, da sem bil prisoten in si ogledal kontrolni pregled cisterne še v času, ko je JLA že zapustila Ortnek in je TO stražila skladišče. Vzdrževalec, ki je že prej skrbel za vzdrževanje naprav in kontrolo cistern in cevovodov, je samoiniciativno prihajal in prekontroliral stanje in to brez vsake dovolilnice, vse samo iz osebnega poznanstva in zaupanja. Kasneje se je zaposlil v pojetju S-trade, ki je najelo omenjeno skladišče in pred vhodom postavilo bencinsko črpalko, s tedaj novo tehnologijo in je bila prva v načrtovani postavitvi mreže bencinskih črpalk po Sloveniji. Zaradi tragične smrti prvega moža podjetja je vse zastalo. Danes je vse v rokah Zavoda RS za blagovne rezerve.
Potniški promet na železnici pa je dolgoročna usmeritev. Mnogi že danes parkirajo avtomobil na parkirišču na Škofljici in nadaljujejo poz z vlakom.
Imel sem možnost, da sem bil prisoten in si ogledal kontrolni pregled cisterne še v času, ko je JLA že zapustila Ortnek in je TO stražila skladišče. Vzdrževalec, ki je že prej skrbel za vzdrževanje naprav in kontrolo cistern in cevovodov, je samoiniciativno prihajal in prekontroliral stanje in to brez vsake dovolilnice, vse samo iz osebnega poznanstva in zaupanja. Kasneje se je zaposlil v pojetju S-trade, ki je najelo omenjeno skladišče in pred vhodom postavilo bencinsko črpalko, s tedaj novo tehnologijo in je bila prva v načrtovani postavitvi mreže bencinskih črpalk po Sloveniji. Zaradi tragične smrti prvega moža podjetja je vse zastalo. Danes je vse v rokah Zavoda RS za blagovne rezerve.
Potniški promet na železnici pa je dolgoročna usmeritev. Mnogi že danes parkirajo avtomobil na parkirišču na Škofljici in nadaljujejo poz z vlakom.
Re: Čudež na kočevski progi!
Že dolgo časa nisem videl cistern za Ortnek......imam prav?
Re: Čudež na kočevski progi!
Kar se tiče cistern , je res. Se pa lahko kmalu nadejamo živahnemu prometu.
Na ribniški postaji pa so se minuli teden nadaljevala dela na parkingu. Vidi se, da je izkop globji, obsuli so tudi velik jašek, v katerega se bo stekala meteorna voda.
Navkljub nedelji in pa ribniškega sejma suhe robe in lončarstva se je na tiru pred Rikom razlagalo železniške pragove in se jih prepeljalo na začasno skladišče ob Megadomu.
Na ribniški postaji pa so se minuli teden nadaljevala dela na parkingu. Vidi se, da je izkop globji, obsuli so tudi velik jašek, v katerega se bo stekala meteorna voda.
Navkljub nedelji in pa ribniškega sejma suhe robe in lončarstva se je na tiru pred Rikom razlagalo železniške pragove in se jih prepeljalo na začasno skladišče ob Megadomu.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Čudež na kočevski progi!
Danes sem na železniški postaji Grosuplje videl parkirano kompozicijo šestih SŽ-Petrol cistern. Je to znak ponovne kontinuirane serije transporta goriv v Ortnek?
Aljaž
Re: Čudež na kočevski progi!
Polnjenje Ortneka po železnici je bolj kampanjsko - s tem da včasih tudi po nekaj let ni bilo nič. Ven pa gre vse po cesti.
Re: Čudež na kočevski progi!
Za spremembo se tokrat po železnici vozi ven. V Zalog.
Re: Čudež na kočevski progi!
V ponedeljek, prvi dan po sejmu, je železniška postaja začela dobivati gradbeni oder. Tako je danes že večji del stavbe oblečen v izolacijo.
Dela pa se tudi v notranjosti, kjer novi najemnik lokala adaptira prostor in opremo. Odprtje se predvideva v kratkem.
Dela na prostoru za parking se počasi zaključujejo.
Na začasnem skladišču pa so že nekaj časi betonski elementi, ki jih bodo vgradili najbrž veliko prej, kot na trasi do Ribnice, ko je že bil vzpostavljen promet po novi progi.
Dela pa se tudi v notranjosti, kjer novi najemnik lokala adaptira prostor in opremo. Odprtje se predvideva v kratkem.
Dela na prostoru za parking se počasi zaključujejo.
Na začasnem skladišču pa so že nekaj časi betonski elementi, ki jih bodo vgradili najbrž veliko prej, kot na trasi do Ribnice, ko je že bil vzpostavljen promet po novi progi.
Re: Čudež na kočevski progi!
Poslopje železniške postaje je dobilo toplotno izolacijo, treba bo dokončati samo še severno fasado z napisom RIBNICA. Med ostalim pa so zamenjali vhodna vrata z novimi v PVC izvedbi.
Obnavljali pa naj bi se tudi postaji Dobrepolje in Kočevje.
In tako izgleda les, ki je bil vgrajen leta 1955, vhodna vrata pa so se do danes odpirala in zapirala brez vseh problemov, ni bilo nobenega zvijanja in težav z zapiranjem. Danes bi bilo kar težko izdelati vrata v taki kvaliteti. Vsi profili so danes lepljenci , prav tako so tudi sama vratna krila danes izdelana drugače.
Parkirišče pa miruje, izkop je bil opravljen in zdaj se čaka.
Obnavljali pa naj bi se tudi postaji Dobrepolje in Kočevje.
In tako izgleda les, ki je bil vgrajen leta 1955, vhodna vrata pa so se do danes odpirala in zapirala brez vseh problemov, ni bilo nobenega zvijanja in težav z zapiranjem. Danes bi bilo kar težko izdelati vrata v taki kvaliteti. Vsi profili so danes lepljenci , prav tako so tudi sama vratna krila danes izdelana drugače.
Parkirišče pa miruje, izkop je bil opravljen in zdaj se čaka.
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
Re: Čudež na kočevski progi!
Da dopolnim objavo @inovak z nekaj novimi slikami proti koncu proge - Kočevju.
Začnimo s sliko za @Dirigenta rdeči lopar in povoj še vedno stoji
Tirnice pa rjavijo:
Na enem izmed pragov:
Tako se danes končuje proga - za ozkotirne
Tolčenec se dovaža s tovornjaki
Utrjena podlaga
Pogled proti Ribnici
Začnimo s sliko za @Dirigenta rdeči lopar in povoj še vedno stoji
Tirnice pa rjavijo:
Na enem izmed pragov:
Tako se danes končuje proga - za ozkotirne
Tolčenec se dovaža s tovornjaki
Utrjena podlaga
Pogled proti Ribnici
Lep pozdrav vsem
Tadej
Tadej
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
Re: Čudež na kočevski progi!
Nadaljujemo - Pri Prigorici je nastalo jezero
Stara cerkev
Pogled proti Kočevju
Pogled proti Ribnici
Stavba pa propada - ne vem v čigavi lasti je:
Stara cerkev
Pogled proti Kočevju
Pogled proti Ribnici
Stavba pa propada - ne vem v čigavi lasti je:
Lep pozdrav vsem
Tadej
Tadej
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
Re: Čudež na kočevski progi!
Še malo iz Kočevja:
Ob progi stoji še en star km kamen
Za dobro vago pa še ena iz Žlebiča
Ob progi stoji še en star km kamen
Za dobro vago pa še ena iz Žlebiča
Lep pozdrav vsem
Tadej
Tadej