Kdo pa je omenil iz danes na jutri? Obesna oprema s "polži" bo šla dol. Vgrajujejo pa se novi silikonski izolatorji. In, ker so izolatorji drugačni se tudi prilagodijo opore, držala, lakti...cokla napisal/-a:
Poenotenje? Si ti sploh videl omrežje vsaj približno?
Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Vsekakor ne poenotene konzole.Re 4/4 napisal/-a:Kdo pa je omenil iz danes na jutri? Obesna oprema s "polži" bo šla dol. Vgrajujejo pa se novi silikonski izolatorji. In, ker so izolatorji drugačni se tudi prilagodijo opore, držala, lakti...cokla napisal/-a:
Poenotenje? Si ti sploh videl omrežje vsaj približno?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Si upam trditi, da jih med Villachom in Münchnom (po km približno tu nekje) ni za vseh prstov obeh rok!igor72 napisal/-a:Ena misel o modernizaciji SŽ....na današnji dan je med Koprom in Mariborom 53 počasnih voženj...lih toliko, v vednost
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Vir: https://siol.net/aktualno/naslovna/slov ... ckom-20425Slovenske železnice v osmih mesecih z 22-milijonskim dobičkom
Slovenske železnice so v prvih osmih mesecih leta prepeljale približno 14 milijonov ton tovora, kar je 13,4 odstotka oz. 1,8 milijona ton več kot v prvih osmih mesecih lani. Železnice so osemmesečje končale z 22,2 milijona evrov čistega dobička. S poslovanjem se je danes seznanil nadzorni svet Slovenskih železnic. Kot so sporočili iz železnic, so nadzorniki potrdili tudi poslovni načrt Slovenskih železnic za leto 2018. Ta predvideva nadaljnjo rast vseh finančnih kazalnikov, poslovne prihodke v višini 533 milijonov in 33 milijonov evrov dobička iz poslovanja. STA
SŽ sedaj že kar nekaj let kujejo dobiček. Slišal sem da ga bodo vložile v nakup Term Olimie. Marsikdo bi se vprašal kaj ima osnovna dejavnost takega podjetja s termami, razen tega da imajo poleg njih eno zakotno železniško postajališče...
Ja to je naš "odprti" trg železniških prevozov, kjer se firme še vedno lahko ukvarjajo z marsičem drugim kot pa z osnovno dejavnostjo in z optimizacijo procesov osnovnih dejavnosti. Skratka smo še vedno precej blizu monopolom. Bore malo ima Slovenski potnik od tega, da se pol Kitajske robe vozi na sever preko naše zelene državice. Namesto, da bi kupili nove potniške vagone, nove potniške garniture, nove dizelske lokomotive, vgradili Wifi, uredili spletno prodajo vozovnic, ali vsaj kupili manj ropotajoče tovorne vagone se gredo takele stvari...
To je približno tako kot Pošta prodaja čokoladice za šalterjem in uvaža poceni srbske poštarje, ki jim je Slovenščina Španska vas, namesto, da bi npr. kupili električne mopede in električna dostavna vozila, ter tam zmanjšali stroške. Tako dela npr. Deutsche Post.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Podpis pogodbe za izvedbo gradnje in ureditve železniških postajališč na območju javne železniške infrastrukture
Direkcija RS za infrastrukturo je dne 13.10.2017 podpisala pogodbo za izvedbo gradnje in ureditve železniških postajališč na območju javne železniške infrastrukture z izbranim izvajalcem Ginex International d.o.o. v vrednosti 3.155.643,19 EUR, rok za izvedbo del je 9 mesecev od uvedbe v delo, ki bo izvedena še v mesecu oktobru.
http://www.di.gov.si/si/medijsko_sredis ... 1328/5869/
Direkcija RS za infrastrukturo je dne 13.10.2017 podpisala pogodbo za izvedbo gradnje in ureditve železniških postajališč na območju javne železniške infrastrukture z izbranim izvajalcem Ginex International d.o.o. v vrednosti 3.155.643,19 EUR, rok za izvedbo del je 9 mesecev od uvedbe v delo, ki bo izvedena še v mesecu oktobru.
http://www.di.gov.si/si/medijsko_sredis ... 1328/5869/
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Danes sem na postaji Ljubljana Polje opazil, da je zunanji tir v smeri proti Litiji razkopan in da ga obnavljajo - ali je to v sklopu obnove postaj v Ljubljani in okolici ali kaj drugega?
lp
lp
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Slabe razmere se nadaljujejo. Ni vlaganj in rezultati se konstantno leto za letom poslabšujejo... Mednarodni potniški promet raste zaradi povečevanja turizma. Kolikor pač turisti najdejo karte, ki jih SŽ, kot eno redkih železniških potniških prevoznih podjetij na svetu ne prodaja na spletu oz. celo jih , če kupujete prek spletne strani od DB.Po železnici lani prepeljanih več kot 14 milijonov potnikov
Po železnici je bilo lani v Sloveniji prepeljanih dobrih 14 milijonov potnikov, kar je 3,8 odstotka manj kot predlani. Število potnikov v notranjem prometu se je zmanjšalo za 4,1 odstotka na 13,23 milijona, število potnikov v mednarodnem prevozu skupaj s tranzitom pa se je povečalo za 1,4 odstotka na 776.700, kažejo podatki statističnega urada. (STA)
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Simbolična predaja namenu novega pločnika med Veliko in Malo Račno in podpis pogodbe za izgradnjo nadvoza v Brezju
Tik pred naseljem Cikava pa se bodo predvidoma v prihodnjem tednu pričela gradbena dela ureditve nivojskega prehoda čez železniško progo in z zaključkom predvidoma do konca novembra. Dela bodo vključevala poleg rekonstrukcije cestišča vključevala tudi izgradnjo pločnika za pešce, menjavo tirov in gumirane podlage ter ustroja in izvedbo nove elektrifikacije.
Vrednost gradbenih del znaša 93.618,25 EUR.
Po dogodku, je v prostorih Občine Grosuplje, potekal podpis pogodbe za izgradnjo nadvoza Brezje čez železniško progo številka 80 Ljubljana-Metlika s priključkoma na regionalno cesto R3-646 in Kadunčevo cesto v Grosupljem. Z izgradnjo nadvoza Brezje v km 133+158,50 bo ukinjen nivojski prehod v km 132+755,78. Pogodbo z izbranim izvajalcem gradbenih del, podjetjem CGP d.d, sta podpisali Občina Grosuplje, kot naročnik in Direkcija RS za infrastrukturo, kot sofinancer.
Pogodbena vrednost gradbenih del znaša 3.154.121,79 EUR. Občina Grosuplje bo zagotovila 397.776,46 EUR, Direkcija RS za infrastrukturo pa 2.756,345,33 EUR.
http://www.di.gov.si/si/medijsko_sredis ... 1328/5871/
Tik pred naseljem Cikava pa se bodo predvidoma v prihodnjem tednu pričela gradbena dela ureditve nivojskega prehoda čez železniško progo in z zaključkom predvidoma do konca novembra. Dela bodo vključevala poleg rekonstrukcije cestišča vključevala tudi izgradnjo pločnika za pešce, menjavo tirov in gumirane podlage ter ustroja in izvedbo nove elektrifikacije.
Vrednost gradbenih del znaša 93.618,25 EUR.
Po dogodku, je v prostorih Občine Grosuplje, potekal podpis pogodbe za izgradnjo nadvoza Brezje čez železniško progo številka 80 Ljubljana-Metlika s priključkoma na regionalno cesto R3-646 in Kadunčevo cesto v Grosupljem. Z izgradnjo nadvoza Brezje v km 133+158,50 bo ukinjen nivojski prehod v km 132+755,78. Pogodbo z izbranim izvajalcem gradbenih del, podjetjem CGP d.d, sta podpisali Občina Grosuplje, kot naročnik in Direkcija RS za infrastrukturo, kot sofinancer.
Pogodbena vrednost gradbenih del znaša 3.154.121,79 EUR. Občina Grosuplje bo zagotovila 397.776,46 EUR, Direkcija RS za infrastrukturo pa 2.756,345,33 EUR.
http://www.di.gov.si/si/medijsko_sredis ... 1328/5871/
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Rekonstrukcija podvoza Podklanc v km 64+528 in ureditev NPr v km 64+921 na regionalni žel. Progi št. 34 Maribor - Prevalje - d.m.
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Nekdo nam je moral nastaviti ogledalo in reči bobu bob.
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/anali ... age/438329
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/anali ... age/438329
Simpl je tanartabul.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Jurja 400 preveč.........
Na štreki smo že tako sami stari mandeljci, vodstveni, ki bi jih nagnali, pa bi se itak nazaj priskledili z svojimi novonastalimi firmami.
Rezultat bi bil neverjeten
Na štreki smo že tako sami stari mandeljci, vodstveni, ki bi jih nagnali, pa bi se itak nazaj priskledili z svojimi novonastalimi firmami.
Rezultat bi bil neverjeten
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Saj je bilo povedano, da jih je tudi v režiji preveč. Sicer pa dvomim, da bi se vodilni vrnili z lastnimi firmami, v enakem zaposlitvenem obsegu kot do sedaj. Ko imaš lastno firmo skrbiš za čim manjše stroške. Je pa iz članka jasno razvidno, da so tudi cene prevozov na SŽ absolutno previsoke. Jaz bi dodal, da glede na (ne)kakovost storitev hudo previsoke.
Simpl je tanartabul.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ukiniti vse regionalne in lokalne proge ter zmanjšati potniški promet na minimum oziroma prenesti na avtobuse. To bi bil recept za SŽ.
preglednik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Glede na to, da je povprečna zasedenost vlaka SŽ okoli 70 potnikov, kakor koli se že to izračuna ideja niti ni tako napačna. Na mnogih stranskih progah je namreč potnikov le za vzorec.Ukiniti vse regionalne in lokalne proge ter zmanjšati potniški promet na minimum oziroma prenesti na avtobuse. To bi bil recept za SŽ.
LPL
PS.: Druga stvar pa je, če mi je ideja všeč.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ko vsi tako kritizirate tole poročilo zunanje firme bom malo popihal na svoj mlin. Navajajo, da se da kapaciteto koperske proge povečati za 50% z uporabo težjih lokomotiv. O 50% se sicer ne strinjam povsem, vsekakor ima pa 6 osna lokomotiva 50% večjo vlečno moč in posledično potegne sama iz Kopra okoli 1200 ton (Živa okoli 800). In pri tem izkoristi vlečno napravo skoraj 100% , 541 komaj 2/3 tega. Seveda pa po Koprski progi vozijo tudi vlaki z doprego. In v tem primeru bi pač 6osna na čelu in 4 osna doprežna družno prpeljali 2000 ton ali celo še kaj več, številke o vlečni sposobnosti so samo približne. In z uporabo takšne lokomotive ne bi prihajalo do nobenih zastojev, še vedno bi vlaki vozili v okviru tistih maksimalno dovoljenih hitrosti 65-75 km/h. Vredno tehtnega razmisleka.
LPL
LPL