Je že res, da vsi ne trobimo v isti rog, toda to še ne pomeni, da je sprejemljivo žaljivo obnašanje, pa čeprav do nekaterih politikov, ki niso na edino pravilni liniji, diktirani iz Trstenjakove. In ti to počneš v vsake x-tem postu. Malo se zamisli!Se bo treba navaditi, da ni več enoumja, da vsi ne trobimo v isti rog.
Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Tukal ni nobenega enoumja,to je forum o železnici in če ti to ni jasno pojdi na stran AŽPjain si odpri signalni pravilnik svto pismo železnice z političnimi pamfleti pa se izživljaj na kakšni drugi strani.
S strokovnimi članki si pa dobrodošel.
S strokovnimi članki si pa dobrodošel.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Moji vpisi niso politično motivirani, saj kritiziram ljudi, ki vodijo to državo in so konkretno odgovorni tudi za stanje železnic. Razen, če ne meniš, da o tem odloča Vatikan. Da pa si sam politično premotiviran-obremenjen dokazujejo prav tovoje zadnje besede, ko omenjaš Trstenjakovo ulico, s katero pa jaz nima prav nič. Menda je tam sedež SDS, kolikor mi je znano, a več kot to, z menoj ta stranka nima prav nič. Torej kdo je politično obremenjen, politizira, mu ni všeč moja kritika? So morda na oblastu "tvoji", da si tako občutljiv?Ljubitelj napisal/-a:Je že res, da vsi ne trobimo v isti rog, toda to še ne pomeni, da je sprejemljivo žaljivo obnašanje, pa čeprav do nekaterih politikov, ki niso na edino pravilni liniji, diktirani iz Trstenjakove. In ti to počneš v vsake x-tem postu. Malo se zamisli!Se bo treba navaditi, da ni več enoumja, da vsi ne trobimo v isti rog.
Ko in če bodo drugi na oblasti, bom kritiziral njih, bodi brez skrbi, saj nisem obremenjen z določeno politiko-ki. Zame so politiki državni hlapci, ki morajo služiti ljudstvu in ne obratno, zato bom tukaj še naprej kritičem do njih, saj sem že povedal, SŽ so državne in dokler bo tako bom pač kritiziral vsakokratno oblast, če si bo to zaslužila.
Sicer pa imajo na SŽ Korena, človeka, ki bi bil primernejši za vodenje kakšnega smetarskega podjetja ne pa delo na železnici. V eni zadnjih oddaj na RTV SLO je bil celo tako aroganten, da je novinarjem, na očitek glede slabega stanja voznih sredstev dejal, da so slovenski potniški vlaki redno vzdrževani in povsem primerni ter varni za prevoz potnikov, med tem se je vrtela reportaža o povsem neurejenih Gomulkah, pokazali so celo strojevodjo z obvezanim prstom, ker si ga je poškodoval ravno med snemanjem, na pokvajeni kljuki od kabinskega okna, kakor je pojasnil.
Če tebi takšno stanje ustreza, mi je zelo žal, a trenutno so na oblasti nesposobneži, ko jih zamenjajo drugi ljudje, potem bom kritiziral njih, če bo to potrebno. To sporočam vsem tukaj sodelujočim, da vsakomur posebej ne bo treba posebej razlagati.
Simpl je tanartabul.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Zakaj se trudite, dodas ga na seznam "sovraznikov" ali nekako tako kot je to poimenovano v nadzorni plosci, pa ne vidis vec prispevkov.. to elegantno opcijo uporabljam ze kar lep cas..1216-001 napisal/-a:ga enostavno preskočim saj bedarij imam že čez dan zadosti.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Anzee napisal/-a:Zakaj se trudite, dodas ga na seznam "sovraznikov" ali nekako tako kot je to poimenovano v nadzorni plosci, pa ne vidis vec prispevkov.. to elegantno opcijo uporabljam ze kar lep cas..1216-001 napisal/-a:ga enostavno preskočim saj bedarij imam že čez dan zadosti.
o hvala za tole, rešil si me
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Vse prevečkrat se treplja po rami eisenponarje. To delajo predvsem tisti, ki delajo tam in pa tisti, ki potniškega prometa na zahodno Evropskih železnicah ali pa skrajno vzhodno Azijskih železnicah niso videli.
Prvo dejanje da bo prišlo do sprememb je da se prizna da je stanje v potniškem prometu KATASTROFALNO, kar kaže tudi naslednja novica:
Dosti k poraznem stanju na železnicah verjetno prispeva tudi to, da pri SŽ niso sposobni postaviti ene spletne strani in karte prodajati na spletu ali preko aplikacije... Da bi potniški promet začel rasti tudi v notranjem prometu bi bilo npr. dovolj že, da bi uvedli iste cene kart v Ljubljani in okolici, kot jih ima LPP, torej 1,2 €. Idealno bi bilo sicer da se postavi več železniških postajališč v Ljubljani in okolici, ter priključi sistemu integriranega potniškega prometa, vendar se to konstantno zamika in zamika. Sedaj sploh ne vem če bo to izvedeno, sploh se več ne govori o tem, kar je katastrofa.
Kakorkoli je potrebno vedeti da je PRIMARNA naloga Slovenskih železnic prevoz potnikov in ne tovora. Za prevoz tovora se bodo že našli privatni prevozniki, za potniški glede na stanje naše infrastrukture bolj težko. Torej namen podjetja v državni lasti, kar je SŽ, je da posluje na področju javnega dobra. Da se vozi pol Kitajske robe čez našo državo, to za mene ni javno dobro. So zgolj težave s hrupom, onesnaženjem, služb je glede na večmilijardne zgodovinske vložke malo in so s slabo dodano vrednostjo. Se pa da tak večmilijardni vložek požreti, če bi bil vsaj potniški promet urejen, pa vidimo da ni.
Prvo dejanje da bo prišlo do sprememb je da se prizna da je stanje v potniškem prometu KATASTROFALNO, kar kaže tudi naslednja novica:
Država ima torej neko strategijo zmanjševanja škodljivih emisij, katere največ prispeva prav zasebni avtomobilski promet itd.. Najčistejši promet je železniški, ki pa vidimo da konstantno pada. V mednarodnem prometu je verjetno na račun povečanja turizma sicer nekoliko bolje, vendar sem prepričan da imajo trenutno že npr. pri mednarodnih avtobusnih linijah dvoštevilčno odstotkovno rast.Po železnici lani prepeljanih več kot 14 milijonov potnikov
Ljubljana, 21. oktobra - Po železnici je bilo lani v Sloveniji prepeljanih dobrih 14 milijonov potnikov, kar je 3,8 odstotka manj kot predlani. Število potnikov v notranjem prometu se je zmanjšalo za 4,1 odstotka na 13,23 milijona, število potnikov v mednarodnem prevozu skupaj s tranzitom pa se je povečalo za 1,4 odstotka na 776.700, kažejo podatki statističnega urada.
Vir: STA
Dosti k poraznem stanju na železnicah verjetno prispeva tudi to, da pri SŽ niso sposobni postaviti ene spletne strani in karte prodajati na spletu ali preko aplikacije... Da bi potniški promet začel rasti tudi v notranjem prometu bi bilo npr. dovolj že, da bi uvedli iste cene kart v Ljubljani in okolici, kot jih ima LPP, torej 1,2 €. Idealno bi bilo sicer da se postavi več železniških postajališč v Ljubljani in okolici, ter priključi sistemu integriranega potniškega prometa, vendar se to konstantno zamika in zamika. Sedaj sploh ne vem če bo to izvedeno, sploh se več ne govori o tem, kar je katastrofa.
Kakorkoli je potrebno vedeti da je PRIMARNA naloga Slovenskih železnic prevoz potnikov in ne tovora. Za prevoz tovora se bodo že našli privatni prevozniki, za potniški glede na stanje naše infrastrukture bolj težko. Torej namen podjetja v državni lasti, kar je SŽ, je da posluje na področju javnega dobra. Da se vozi pol Kitajske robe čez našo državo, to za mene ni javno dobro. So zgolj težave s hrupom, onesnaženjem, služb je glede na večmilijardne zgodovinske vložke malo in so s slabo dodano vrednostjo. Se pa da tak večmilijardni vložek požreti, če bi bil vsaj potniški promet urejen, pa vidimo da ni.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Predvsem v neobveščenosti. Dva dni nazaj so mediji poročali o začetku del Devet novih železniških postajališč v Ljubljani. So lahko vlaki kot tramvaj?.Idealno bi bilo sicer da se postavi več železniških postajališč v Ljubljani in okolici, ter priključi sistemu integriranega potniškega prometa, vendar se to konstantno zamika in zamika. Sedaj sploh ne vem če bo to izvedeno, sploh se več ne govori o tem, kar je katastrofa.
Pa brez zamere L
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
še bolj elegantno,stvar nekaj sekund:Zakaj se trudite, dodas ga na seznam "sovraznikov" ali nekako tako kot je to poimenovano v nadzorni plosci, pa ne vidis vec prispevkov.. to elegantno opcijo uporabljam ze kar lep cas..
-na levi strani poiščeš uporabnikovo ime (recimo Ljubitelj) in klikneš. Pokaže se izpis Dodaj prijatelja ali v tem primerubolj pomembno Dodaj sovražnika. In že zginejo prispevki sovražnikovi prispevki.
Simpl kot pasulj.
LPL
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Ampak, zakaj si potem na forumu, če imaš tam sovražnike ?? A ne preneseš odgovorov, ki ti niso všeč, mogoče zadenejo tvoj ego ? Forum je zato, da se debatira, tudi če se ne razumeš povsem. Ali pa samo bereš, če ti debata pač ni všeč.Ljubitelj napisal/-a:še bolj elegantno,stvar nekaj sekund:Zakaj se trudite, dodas ga na seznam "sovraznikov" ali nekako tako kot je to poimenovano v nadzorni plosci, pa ne vidis vec prispevkov.. to elegantno opcijo uporabljam ze kar lep cas..
-na levi strani poiščeš uporabnikovo ime (recimo Ljubitelj) in klikneš. Pokaže se izpis Dodaj prijatelja ali v tem primerubolj pomembno Dodaj sovražnika. In že zginejo prispevki sovražnikovi prispevki.
Simpl kot pasulj.
LPL
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Torej sodiš v vrsto nojev, ki tišče glavo v pesek.Anzee napisal/-a:Zakaj se trudite, dodas ga na seznam "sovraznikov" ali nekako tako kot je to poimenovano v nadzorni plosci, pa ne vidis vec prispevkov.. to elegantno opcijo uporabljam ze kar lep cas..1216-001 napisal/-a:ga enostavno preskočim saj bedarij imam že čez dan zadosti.
Simpl je tanartabul.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Lepo napisano, a imam manjšo pripombo. Čez našo državo se ne vozi zgolj kitajska roba, ampak tudi blago za naše potrebe, ki pa prepotuje dolgo pot čez veliko držav. Ne vem kako bi se mi odzvali na pripombe teh držav, da so njihove železnice zgolj transportna pot za naše potrebe? Logistika je globalna zadeva, če naši niso sposobni zadevo vnovčiti v zadovoljivem obsegu, je seveda treba nekoga poklicati na odgovornost. Če imajo nekatere druge države boljše in hitrejše proge, lahko prevažajo težje tovore in so zato konkurenčnejši, jih pač ne motreno obsojati. Problem je torej pri nas. A ta zgodba je primernejša za neko drugo priložnost, da tukaj kdo zopet ne bo omenjal Trstenjakove ulice, ko mu zmanjka argumentov.suha napisal/-a:Vse prevečkrat se treplja po rami eisenponarje. To delajo predvsem tisti, ki delajo tam in pa tisti, ki potniškega prometa na zahodno Evropskih železnicah ali pa skrajno vzhodno Azijskih železnicah niso videli.
Prvo dejanje da bo prišlo do sprememb je da se prizna da je stanje v potniškem prometu KATASTROFALNO, kar kaže tudi naslednja novica:
Država ima torej neko strategijo zmanjševanja škodljivih emisij, katere največ prispeva prav zasebni avtomobilski promet itd.. Najčistejši promet je železniški, ki pa vidimo da konstantno pada. V mednarodnem prometu je verjetno na račun povečanja turizma sicer nekoliko bolje, vendar sem prepričan da imajo trenutno že npr. pri mednarodnih avtobusnih linijah dvoštevilčno odstotkovno rast.Po železnici lani prepeljanih več kot 14 milijonov potnikov
Ljubljana, 21. oktobra - Po železnici je bilo lani v Sloveniji prepeljanih dobrih 14 milijonov potnikov, kar je 3,8 odstotka manj kot predlani. Število potnikov v notranjem prometu se je zmanjšalo za 4,1 odstotka na 13,23 milijona, število potnikov v mednarodnem prevozu skupaj s tranzitom pa se je povečalo za 1,4 odstotka na 776.700, kažejo podatki statističnega urada.
Vir: STA
Dosti k poraznem stanju na železnicah verjetno prispeva tudi to, da pri SŽ niso sposobni postaviti ene spletne strani in karte prodajati na spletu ali preko aplikacije... Da bi potniški promet začel rasti tudi v notranjem prometu bi bilo npr. dovolj že, da bi uvedli iste cene kart v Ljubljani in okolici, kot jih ima LPP, torej 1,2 €. Idealno bi bilo sicer da se postavi več železniških postajališč v Ljubljani in okolici, ter priključi sistemu integriranega potniškega prometa, vendar se to konstantno zamika in zamika. Sedaj sploh ne vem če bo to izvedeno, sploh se več ne govori o tem, kar je katastrofa.
Kakorkoli je potrebno vedeti da je PRIMARNA naloga Slovenskih železnic prevoz potnikov in ne tovora. Za prevoz tovora se bodo že našli privatni prevozniki, za potniški glede na stanje naše infrastrukture bolj težko. Torej namen podjetja v državni lasti, kar je SŽ, je da posluje na področju javnega dobra. Da se vozi pol Kitajske robe čez našo državo, to za mene ni javno dobro. So zgolj težave s hrupom, onesnaženjem, služb je glede na večmilijardne zgodovinske vložke malo in so s slabo dodano vrednostjo. Se pa da tak večmilijardni vložek požreti, če bi bil vsaj potniški promet urejen, pa vidimo da ni.
Simpl je tanartabul.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Trocken, bisabre je prvi in edini forumaš na kateremkoli forumu, ki se ga dal med sovražnike. Preprosto njegovega blebetanja ne prenašam več. In če se nočem spuščatoi na njegov nivo je to edino zdravilo. Z ljudmi, ki zagovarjajo meni tuje ideje se sicer lahko ne strinjam, vendar jih vedno preberem. Radovednost, kaj mislijo drugi in ne le kaj mislijo istomisleči. En dokaj podoben model se pojavlja tudi an Financah in so ga mnogi skenslali, mož ima pač za moj okus, in okus prenekaterega drugega forumaša nesprejemljiva stališča, celo zagovarja stališča v nasprotju z dejstvi in je pred nekaj meseci v obrambo svojih zgrešenih teorij izumil celo negativno produktivnost. Celo kakšnega Blaža Vodopivca ne skenslam, kljub zelo nasprotnim stališčem. Ampak še zdaleč ta dva recimo nista na nivoju odpisanega forumaša b.Ampak, zakaj si potem na forumu, če imaš tam sovražnike ?? A ne preneseš odgovorov, ki ti niso všeč, mogoče zadenejo tvoj ego ? Forum je zato, da se debatira, tudi če se ne razumeš povsem. Ali pa samo bereš, če ti debata pač ni všeč.
LPL
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Jaz nikogar ne bom dajal med sovražnike, saj imam razvite socialne veščine in čustveno inteligenco, ki očitno presegata zmožnosti mojih "sovražnikov". Kdor se ni sposoben soočiti z drugačnimi pogledi in dejstvi, sodi v nek drug, pretekli in zatohli čas.Ljubitelj napisal/-a:Trocken, bisabre je prvi in edini forumaš na kateremkoli forumu, ki se ga dal med sovražnike. Preprosto njegovega blebetanja ne prenašam več. In če se nočem spuščatoi na njegov nivo je to edino zdravilo. Z ljudmi, ki zagovarjajo meni tuje ideje se sicer lahko ne strinjam, vendar jih vedno preberem. Radovednost, kaj mislijo drugi in ne le kaj mislijo istomisleči. En dokaj podoben model se pojavlja tudi an Financah in so ga mnogi skenslali, mož ima pač za moj okus, in okus prenekaterega drugega forumaša nesprejemljiva stališča, celo zagovarja stališča v nasprotju z dejstvi in je pred nekaj meseci v obrambo svojih zgrešenih teorij izumil celo negativno produktivnost. Celo kakšnega Blaža Vodopivca ne skenslam, kljub zelo nasprotnim stališčem. Ampak še zdaleč ta dva recimo nista na nivoju odpisanega forumaša b.Ampak, zakaj si potem na forumu, če imaš tam sovražnike ?? A ne preneseš odgovorov, ki ti niso všeč, mogoče zadenejo tvoj ego ? Forum je zato, da se debatira, tudi če se ne razumeš povsem. Ali pa samo bereš, če ti debata pač ni všeč.
LPL
Bi te pa prosil, da ne lažeš in si ne izmišljaš pravljic o mojem domnevnem pojavljanju na drugih forumih (pa tudi, če bi se je to moja pravica), očitno nimaš samo prej naštetih primanjkljajev, ampak še bujno domišljijo, s katero nadomeščaš naštete minuse. Glede onega izuma, imenovanega "negativna produktivnost" od "modela s financ pa bi te rad spomnil, da so si eni zblojenci izmislili tudi pozitivno diskriminacijo. Torej?
Simpl je tanartabul.
Re: Sramota PE Potniškega prometa - SŽ
Vreme se je pa kar zrihtalo, a ne?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska