Nočni (spalni) vlaki v Evropi
Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi
Ali je mogoče kdo opazil zastavo na 28 strani (http://www.oebb.at/file_source/reisepor ... 202017.pdf)
Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi
Ja hudoooo, če sem malce žleht, bi bil danes raje Slovak. A smo enkrat le dočakali, da so vsaj našo zastavo objavili namesto slovaške, to je pa tudi napredek.
Simpl je tanartabul.
Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi
Pa kje so našli postanke po Sloveniji za vlak proti Opatiji? Beljak, potem pa Borovnica. Očitno računajo na to, da bo Tivolski lok narejen v mesecu dni?
LP, Metod
Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi
Od kdaj pa to? Ali se pogovarjamo samo o spalnikih/ležalnikih?TGV Lyria napisal/-a:samo iz/do Zagreba, pa tudi sicer niti en vagon na njem ne pokriva celotne relacije.
DB pa uvaja namesto CNL-a naslednje "nočne" vlake:
· ICE Dortmund–Frankfurt(M)–München
· IC Hamburg–Köln–Frankfurt
· IC Hamburg–Kopenhagen
· ICE Basel/München–Frankfurt–Hamburg (vikend)
· IC Köln–Berlin–Binz
· IC Basel–Köln–Hamburg
· IC Berlin–Leipzig–Stuttgart–München
· IC Basel–Frankfurt–Hamburg (vikend)
· ICE Frankfurt–Amsterdam
· EC Leipzig–Prag
· IC Ulm–München
Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi
Mislim da že drugo leto zapored. Na odseku Beograd - Zagreb vozita 2 srbska vagona Beelmt + nekaj hrvaških notranjih vagonov Vinkovci - Zagreb. V Zagrebu dodajo spalni in ležalni vagon HŽ in sedežni vagon SŽ Beelm ali HŽ Bee do Züricha.Re 4/4 napisal/-a:Od kdaj pa to? Ali se pogovarjamo samo o spalnikih/ležalnikih?TGV Lyria napisal/-a:samo iz/do Zagreba, pa tudi sicer niti en vagon na njem ne pokriva celotne relacije.
Srbska vagona svojo pot zaključita v Beljaku oziroma, sezonsko, v Schwarzachu. Tako da ni niti enega direktnega vagona Beograd - Zürich.
Poleg tega je vlak na odseku Beograd - Zagreb navaden dnevni ekspres, tako da ne vidim razloga, zakaj bi ga ÖBB vključili v svoj vozni red nočnih vlakov.
Grozljivo!Re 4/4 napisal/-a: DB pa uvaja namesto CNL-a naslednje "nočne" vlake:
Bi te pa samo popravil. EC Leipzig - Praga ni nočni vlak, temveč na tem odseku zgolj nadomešča povezavo, ki jo je do sedaj opravljal CNL iz Züricha.
Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi
Tako, menjava voznega reda je mimo. ÖBB je začel z vožnjami na novih "Nightjet" linijah in z barvanjem oz. prelepljenjem vagonov v nove barve. Prvo vožnjo je imel tudi BTE Autoreisezug na relaciji Hamburg - Lörrach ter ruski Talgo Strizh na relaciji Moskva - Berlin.
Ravno danes pa je udarila novica o še enem novem ponudniku počitniških avtovlakov. Družba train4you oziroma MSM Gruppe bo od maja 2017 naprej vozila na štirih "klasičnih" relacijah za avtovlake iz Hamburga, in sicer v München (ÖBB vozi samo v Innsbruck), Lörrach (konkurenca BTE-ju), Verono in Beljak. Torej se po 2 letih znova vzpostavlja povezava Beljaka in Hamburga, ki je uporabna tudi za slovenske potnike. Vlaki bodo vozili pod imenom UrlaubsExpress (to ime so nekoč že nosili počitniški vlaki DB) in bodo dostopni tudi za potnike brez avtomobilov.
Ravno danes pa je udarila novica o še enem novem ponudniku počitniških avtovlakov. Družba train4you oziroma MSM Gruppe bo od maja 2017 naprej vozila na štirih "klasičnih" relacijah za avtovlake iz Hamburga, in sicer v München (ÖBB vozi samo v Innsbruck), Lörrach (konkurenca BTE-ju), Verono in Beljak. Torej se po 2 letih znova vzpostavlja povezava Beljaka in Hamburga, ki je uporabna tudi za slovenske potnike. Vlaki bodo vozili pod imenom UrlaubsExpress (to ime so nekoč že nosili počitniški vlaki DB) in bodo dostopni tudi za potnike brez avtomobilov.
Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi
Novice iz sveta spalnikov, za naslednje voznoredno obdobje:
- ÖBB Nightjet uvaja deljenje vlakov na progi Zürich - Berlin - Hamburg. Po novem ne bo več vozil en vlak do Hamburga prek Berlina, temveč se bo v Hildesheimu delil na berlinski in hamburški del.
- Zaradi težav z nakladanjem in ranžiranjem na postaji Hamburg Altona in s tem povezanih zamud se, kljub dobri zasedenosti, ukinja prevoz avtomobilov na relaciji Hamburg - Innsbruck z ÖBB Nightjet vlakom. Glej spodaj...
- EN vlak Metropol bo po novem vozil le med Budimpešto in Prago. Na relaciji Berlin - Praga se ukinja, zaradi varčevanja madžarskih železnic. A že čez pol leta, maja ali junija 2018, naj bi ga nadomestil ÖBB Nightjet (?Budimpešta? -) Dunaj - Berlin prek Nürnberga. Očitno se zaradi tega poleti pripravlja večja sprememba v trasah Nightjet vlakov.
- EN vlak Chopin na relaciji Dunaj - Varšava bo po novem vozil prek Krakova namesto prek Katowic.
- Tudi v prihodnjem letu se bomo obrisali pod nosom za avtovlak v Koper. Euro-Express, ki je planiral povezavo z Düsseldorfom, se umika iz posla z avtovlaki. Verjetno na račun tega, da se je v preteklem poletju krepko zakalkuliral z linijo Düsseldorf - Livorno.
- Avtovlake Düsseldorf - Verona (bivša EE Autozug) in Hamburg - Innsbruck (bivša ÖBB Nightjet) prevzema prevoznik MSM/Train4You, ki s svojim produktom Urlaubs Express postaja največji ponudnik avtovlakov v Evropi. Poleg teh dveh linij ponuja tudi prevoze iz Hamburga v Lörrach, München, Verono in Beljak.
- ÖBB Nightjet uvaja deljenje vlakov na progi Zürich - Berlin - Hamburg. Po novem ne bo več vozil en vlak do Hamburga prek Berlina, temveč se bo v Hildesheimu delil na berlinski in hamburški del.
- Zaradi težav z nakladanjem in ranžiranjem na postaji Hamburg Altona in s tem povezanih zamud se, kljub dobri zasedenosti, ukinja prevoz avtomobilov na relaciji Hamburg - Innsbruck z ÖBB Nightjet vlakom. Glej spodaj...
- EN vlak Metropol bo po novem vozil le med Budimpešto in Prago. Na relaciji Berlin - Praga se ukinja, zaradi varčevanja madžarskih železnic. A že čez pol leta, maja ali junija 2018, naj bi ga nadomestil ÖBB Nightjet (?Budimpešta? -) Dunaj - Berlin prek Nürnberga. Očitno se zaradi tega poleti pripravlja večja sprememba v trasah Nightjet vlakov.
- EN vlak Chopin na relaciji Dunaj - Varšava bo po novem vozil prek Krakova namesto prek Katowic.
- Tudi v prihodnjem letu se bomo obrisali pod nosom za avtovlak v Koper. Euro-Express, ki je planiral povezavo z Düsseldorfom, se umika iz posla z avtovlaki. Verjetno na račun tega, da se je v preteklem poletju krepko zakalkuliral z linijo Düsseldorf - Livorno.
- Avtovlake Düsseldorf - Verona (bivša EE Autozug) in Hamburg - Innsbruck (bivša ÖBB Nightjet) prevzema prevoznik MSM/Train4You, ki s svojim produktom Urlaubs Express postaja največji ponudnik avtovlakov v Evropi. Poleg teh dveh linij ponuja tudi prevoze iz Hamburga v Lörrach, München, Verono in Beljak.
Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi
Ukinja se nočni ja. Vendar bodo Čehi začeli voziti Praga-Dresden-Berlin-Hamburg. Strojevodje za vožnjo po Nemčiji, bodo pa posodili pri DB-ju, ko bodo zvežbali na vectronih.TGV Lyria napisal/-a: Na relaciji Berlin - Praga se ukinja...
Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi
Nič ne bodo začeli, vozijo že dooooolgo, le nove mašine bodo dobili...no ja, na kozlanje mi gre kako so Siemensovci s podporo DB Netz ukanili Škodo. Mafija v najboljši podobi!Re 4/4 napisal/-a:Ukinja se nočni ja. Vendar bodo Čehi začeli voziti Praga-Dresden-Berlin-Hamburg. Strojevodje za vožnjo po Nemčiji, bodo pa posodili pri DB-ju, ko bodo zvežbali na vectronih.TGV Lyria napisal/-a: Na relaciji Berlin - Praga se ukinja...
Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi
Dobro vlak vozi/je vozil že lep čas. Ampak v ozadju se stroški sedaj delijo drugače. Prej so Čehi imeli 363 do meje, če se ne motim. Nemci pa naprej s stoenko. Sedaj vozi najeti ČD vectron na celotni relaciji + strojevodje za vožnjo po Nemčiji so najeti.TGV Lyria napisal/-a: Nič ne bodo začeli, vozijo že dooooolgo, le nove mašine bodo dobili...no ja, na kozlanje mi gre kako so Siemensovci s podporo DB Netz ukanili Škodo. Mafija v najboljši podobi!
Če je že govora o novem voznem redu malo OT. Nič še ni bilo povedano, da bo vozil direktni vlak Frankfurt-Milano via. Zürich-GBT-Bellinzona z SBB pendolinom. DB pa bo začel vozili na Relaciji Stuttgart-Zürich z IC2 push-pull. Prepoznavna bo po tem, da ima traxx štiri odjemnike. Westbahn vozi z novim voznim redom med Dunajem in Salzburogm v polurnem taktu. O VDE 8 je nekaj že bilo govora, tako, da se vozni redi na Nemških železnicah kar konkretno spremenijo. Mednarodni čez Slovenijo v Švico, Avstrijo in Nemčijo nimajo sprememb.
Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi
Ni 363. Je serija 371 - Bastard.Re 4/4 napisal/-a: Dobro vlak vozi/je vozil že lep čas. Ampak v ozadju se stroški sedaj delijo drugače. Prej so Čehi imeli 363 do meje, če se ne motim. Nemci pa naprej s stoenko. Sedaj vozi najeti ČD vectron na celotni relaciji + strojevodje za vožnjo po Nemčiji so najeti.
Ja o tistih najetih vectronih sem prej govoril. DB-Siemens mafija deluje na polno. Morala bi voziti Škoda ČD 380, ampak so ji omejili hitrost na 120 km/h, domnevno zaradi nekih vibracij na mostu čez Labo v Dresdnu! pa naj še kdo verjame tej kozlariji.
Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi
Točno ja 371. ČD 371 za 3 in 15 kV, ČD 363 za 3 in 25 kV.TGV Lyria napisal/-a: Ni 363. Je serija 371 - Bastard.
Ja o tistih najetih vectronih sem prej govoril. DB-Siemens mafija deluje na polno. Morala bi voziti Škoda ČD 380, ampak so ji omejili hitrost na 120 km/h, domnevno zaradi nekih vibracij na mostu čez Labo v Dresdnu! pa naj še kdo verjame tej kozlariji.
Omejitev 120 km/h je imela samo na 15 kilometrih. Dresden-Pirna, ne samo čez most. Kar ni tako problematično. Homoligirali so jo pa samo za 160 km/h + prepoved na nekaterih odsekih, zato pa so naredili, kar so...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi
Na tem zemljevidu je prikazan nočni vlak Rim - Trst, kot da vozi preko Nove Gorice in Sežane??Re 4/4 napisal/-a:Zemljevid nočnih vlakov za novi vozni red.
https://rosnix.net/~per/tag/night-trains-map/
preglednik
Re: Nočni (spalni) vlaki v Evropi
Pa dobro no... Na sliko veliko 1200x1200, ne moreš pričakovati, da bo cela Evropa idelana za risanje črt.preglednik napisal/-a:
Na tem zemljevidu je prikazan nočni vlak Rim - Trst, kot da vozi preko Nove Gorice in Sežane??