trocken napisal/-a:Mogoče kdo ve, zakaj ta sprememba?
Dve "zgodbici" se pojavljata.
Prva je, da bo število sedežev večje, čeprav za malenkost.
Druga pa, da je dežela zlobirala (plačala) za vlak višjega ranga na relaciji Videm-Rim, ker dajejo določeno subvencijo.
Re 4/4 napisal/-a:
Prva je, da bo število sedežev večje, čeprav za malenkost.
Druga pa, da je dežela zlobirala (plačala) za vlak višjega ranga na relaciji Videm-Rim, ker dajejo določeno subvencijo.
Večje število sedežev s 3 vagoni manj?
Druga je bolj verjetna.
Re 4/4 napisal/-a:
...ne vem, če bo ravno maček v žaklju.
Po vsem kar se je dogajalo na Nizozemskem z njimi...
TGV Lyria napisal/-a:
Večje število sedežev s 3 vagoni manj?
Druga je bolj verjetna.
Od kdaj je obstajala direktna freccia med Vidmom in RImom? Z novim voznim redom dobi Videm dodatni direktni vlak. Trst pa ostaja na ETR 600
FR 8415 8415 8415 FRECCIAROSSA 1000 UDINE 6.55 ROMA TERMINI 12.20
FR 8450 8450 8450 FRECCIAROSSA 1000 ROMA TERMINI 16.50 UDINE 22.05
To ni dodatni vlak. Videm je imel direktne freccie še prej kot Trst. In z novim voznim redom dobi še dvakrat dnevno Railjet, s tem postaja kar močno regijsko prometno vozlišče.
Kolikor vem je na relaciji Videm - Rim največja dovoljena hitrost 300 km/h samo skozi (enocevne) tunele pod Apenini. Torej je Frecciarossa 1000 na tej relaciji bolj prestižnega značaja.
preglednik napisal/-a:Kolikor vem je na relaciji Videm - Rim največja dovoljena hitrost 300 km/h samo skozi (enocevne) tunele pod Apenini. Torej je Frecciarossa 1000 na tej relaciji bolj prestižnega značaja.
Ja, saj ravno zato me je zanimalo. Veljalo je namreč pravilo, da so "podaljšani" hitri vlaki od Benetk naprej ali iz Salerna naprej proti jugu argento. In da bi rossa kvečjemu vozila do Trsta, ki je regijska prestolnica.
TGV Lyria napisal/-a:Gospod, odpusti jim, saj ne vedo, kaj delajo...
L'entrata in servizio è prevista per l'estate, probabilmente con il brand Frecciarossa ed annessa livrea che è in via di definizione in queste ore, tre livelli di servizio e bistrot-bar.
Verjetno ne bo srebrna. Celo rdeča zna biti s poletjem prihodnje leto.
Počasi se sprašujem, kakšen oz. čigav lobi vodi Trenitalio, da vleče take samomorilske poteze.
Čeprav sem skoraj 100% da je tu tiskarski škrat. V250 nikakor ne more biti Frecciarossa, saj doseže le 250 km/h in naj bi imel le tri razrede namesto štirih. Za Rosso je pogoj 300 km/h, 250 km/h doseže Argento.
Ja odvisno...Zahtev regij po Frecciarossi je ogromno in očitno TI voha dobiček od subvencioniranja s strani regij. Kvaliteta ni pomembna...no saj nikoli ni bila v krajih, ki niso prvorazredni za TI...
Re 4/4 napisal/-a:Ja odvisno...Zahtev regij po Frecciarossi je ogromno in očitno TI voha dobiček od subvencioniranja s strani regij. Kvaliteta ni pomembna...no saj nikoli ni bila v krajih, ki niso prvorazredni za TI...
Ne gre se za kvaliteto. Gre se za varnost, in pri teh garniturah dobi vsak, ki pozna zgodbo Fyre, resne pomisleke o varnosti.