Elektrifikacija na Češkem in električne lokomotive
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Elektrifikacija na Češkem in električne lokomotive
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Elektrifikacija na Češkem in električne lokomotive
Miro,
Miro, alias plemeniti vitez VonGhega, tokrat si pa presegel vse meje. LImati svoj napis EuroCity Card na vozna sredstva tujih lastnikov je skrajno zavržno dejanje. Bo še kak naivnež mislil, da si solastnik Leo Expressa ali katere druge firme. Ne kiti se s tujim perjem. Pa to nima nobene zveze z hendikepiranostjo, to ima zvezo samo z zdravim in moralnim umom!
LP v upanju, da zadevo hitro popraviš L
Miro, alias plemeniti vitez VonGhega, tokrat si pa presegel vse meje. LImati svoj napis EuroCity Card na vozna sredstva tujih lastnikov je skrajno zavržno dejanje. Bo še kak naivnež mislil, da si solastnik Leo Expressa ali katere druge firme. Ne kiti se s tujim perjem. Pa to nima nobene zveze z hendikepiranostjo, to ima zvezo samo z zdravim in moralnim umom!
LP v upanju, da zadevo hitro popraviš L
Re: Elektrifikacija na Češkem in električne lokomotive
Upanje je jalovo....tudi na njegovi strani so vsi članki podpisani z njegovim psevdonimom. Vsi so ukradeni...Ljubitelj napisal/-a:Miro,
Miro, alias plemeniti vitez VonGhega, tokrat si pa presegel vse meje. LImati svoj napis EuroCity Card na vozna sredstva tujih lastnikov je skrajno zavržno dejanje. Bo še kak naivnež mislil, da si solastnik Leo Expressa ali katere druge firme. Ne kiti se s tujim perjem. Pa to nima nobene zveze z hendikepiranostjo, to ima zvezo samo z zdravim in moralnim umom!
LP v upanju, da zadevo hitro popraviš L
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Elektrifikacija na Češkem in električne lokomotive
novo sliko za 6.del in zadnji.
---------> Link; http://www.eurocitycard.blogspot.com/20 ... -6del.html
lp
---------> Link; http://www.eurocitycard.blogspot.com/20 ... -6del.html
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Elektrifikacija na Češkem in električne lokomotive
Ker je naslov teme tudi el. lokomotive prilepim tukaj,saj je zanimiv zadni stavek.
http://railcolornews.com/2017/05/03/cz- ... comotives/
http://railcolornews.com/2017/05/03/cz- ... comotives/
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Elektrifikacija na Češkem in električne lokomotive
že ima 001-005, še dodati novo vectron 006,007 in 008 bo dovoljeno vozi v Sloveniji za Koper , preko Hodoša .1216-001 napisal/-a:Ker je naslov teme tudi el. lokomotive prilepim tukaj,saj je zanimiv zadni stavek.
http://railcolornews.com/2017/05/03/cz- ... comotives/
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Elektrifikacija na Češkem in električne lokomotive
http://zdopravy.cz/zatopek-muze-uz-jezd ... rony-5011/
Čudež. ČD 380 Škoda, dobila vsa dovoljenja za Nemške tire.
Čudež. ČD 380 Škoda, dobila vsa dovoljenja za Nemške tire.
Re: Elektrifikacija na Češkem in električne lokomotive
Aha, sedaj ko si je Siemens zagotovil posel s ČD z najemom Vectronov, ko ni več poti nazaj, se lahko "popravi napako". govno mafijsko!Re 4/4 napisal/-a:http://zdopravy.cz/zatopek-muze-uz-jezd ... rony-5011/
Čudež. ČD 380 Škoda, dobila vsa dovoljenja za Nemške tire.
Re: Elektrifikacija na Češkem in električne lokomotive
https://ekonomika.idnes.cz/tok-zatopek- ... oprava_fih
Kot kaže bo Emil Zatopek oziroma ČD serije 380 neslavno končala na smetišču zgodovine. Češki minister za transport je prišel na idejo, da vseh dvajset lokomotiv zaradi preobilice težav preprosto vrnejo proizvajalcu Škoda Transport. Papirji, ki bi omogočali takšno početje so že v pripravi. Poleg težav z vlečnimi motorji ima lokomotiva obilico težav s klimatsko napravo, napake na gredi, slabo konstrukcijo, ter ima zastarelo in prešibko elektroniko, saj v DC tokokrogu uporablja IGBT napetostnega razreda 3,3 kV (541 ima 6,5 kV), ter končna cena, ki se je še podražila zaradi sodnega spora, ter slabše razpoložljivosti.
V prid temu pa govori tudi, da bodo pri ČD-ju od prihodnjega leta zamenjali Škode, ki vozijo v Linz s 15 najetimi ELL Vectroni, ki so jih najeli za obdobje petih let za 1,1 milijarde kron.
Kot kaže bo Emil Zatopek oziroma ČD serije 380 neslavno končala na smetišču zgodovine. Češki minister za transport je prišel na idejo, da vseh dvajset lokomotiv zaradi preobilice težav preprosto vrnejo proizvajalcu Škoda Transport. Papirji, ki bi omogočali takšno početje so že v pripravi. Poleg težav z vlečnimi motorji ima lokomotiva obilico težav s klimatsko napravo, napake na gredi, slabo konstrukcijo, ter ima zastarelo in prešibko elektroniko, saj v DC tokokrogu uporablja IGBT napetostnega razreda 3,3 kV (541 ima 6,5 kV), ter končna cena, ki se je še podražila zaradi sodnega spora, ter slabše razpoložljivosti.
V prid temu pa govori tudi, da bodo pri ČD-ju od prihodnjega leta zamenjali Škode, ki vozijo v Linz s 15 najetimi ELL Vectroni, ki so jih najeli za obdobje petih let za 1,1 milijarde kron.