TGV Lyria napisal/-a:Tako zelo hudo pa tudi ni z ICS. Dve od treh garnitur sta trenutno v prometu, z delujočo nagibno tehniko. Po dolgem času pa je znova v ponudbi tudi bife, kot vedno v "režiji" Pendolino Bar-a iz Maribora.
ne bo držalo...trenutno obratuje le 310-001/002; vendar se mu bo kmalu pridružil tudi 310 - 005/006, ki prihaja iz revizije predvidoma decembra. Če se kaj ne zavleče.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
TGV Lyria napisal/-a:Tako zelo hudo pa tudi ni z ICS. Dve od treh garnitur sta trenutno v prometu, z delujočo nagibno tehniko. Po dolgem času pa je znova v ponudbi tudi bife, kot vedno v "režiji" Pendolino Bar-a iz Maribora.
ne bo držalo...trenutno obratuje le 310-001/002; vendar se mu bo kmalu pridružil tudi 310 - 005/006, ki prihaja iz revizije predvidoma decembra. Če se kaj ne zavleče.
Kako 005/006, ali ni šel ta zadnji v revizijo? Vozil še celo pomlad kot IC brez nagibne?
Kaj pa je torej z 003/004?
Malo sem zmeden, morda sem spregledal informacijo... a zdaj Pendolino redno vozi do MS/Hodosa? Sicer predvidevam da ta "160kmh test" spada med izredne voznje...
Nikjer ne piše, kje je to, njegova maksimalna dovoljena hitrost v RS je 160 km/h, in tudi voznoredna hitrost na progi je že 1 leto 160 km/h. Na žalost pa so birokratske ovire in je hitrost znižana na 100 km/h. Saj menda vsi ti znameniti GMS-R že delujejo, saj morali bi že pred dolgim časom.
Anzee napisal/-a:Malo sem zmeden, morda sem spregledal informacijo... a zdaj Pendolino redno vozi do MS/Hodosa? Sicer predvidevam da ta "160kmh test" spada med izredne voznje...
Včeraj je šlo za dve testni vožnji in sicer:
1-po reviziji, z menjavo VR gre garnitura v promet
2-po progovnih hitrostih (do 160 km/h), ki bodo stopile v veljavo z aktivnim GSM-R
Reagan 664, nekaj takega sem predvideval v mojih malih možganih ugotovivši da gre za tesno vožnjo na Prekmurski progi. Samo nekaj mi pa ni jasno, Vmax za to progo je uradno že 1 leto 160 km/h, celo voznoreden vlak za to obstaja, in GSM-R nima nobenega vpliva na dinamiko vožnje, razen administrativnega, ker več kot 100 km/h pač ni dovoljeno brez digitalne ali analogne zveze. No upajmo, da se z novim VR kaj spremeni....
Regan 664 napisal/-a:Včeraj je šlo za dve testni vožnji in sicer:
1-po reviziji, z menjavo VR gre garnitura v promet
2-po progovnih hitrostih (do 160 km/h), ki bodo stopile v veljavo z aktivnim GSM-R
Tu je še tretja stvar @Reagan 664...."snemanje" konfiguracije proge, ki se vnese v računalnik Pendolinota in le ta potem te podatke "izkorišča" za nagibno tehniko pri višjih hitrostih. Brez teh vnaprej pridobljenih podatkov o konfiguraciji povišana hitrost za redni promet ni mogoča.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Regan 664 napisal/-a:Včeraj je šlo za dve testni vožnji in sicer:
1-po reviziji, z menjavo VR gre garnitura v promet
2-po progovnih hitrostih (do 160 km/h), ki bodo stopile v veljavo z aktivnim GSM-R
Se že ve kdaj bo GSM-R "vstopil v veljavo" in ali bo to veljalo za celotno omrežje ali samo posamezne proge?