Ljubljanski tramvaj
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni pozitivno misleči
Zgornjo fotografijo oz. razglednico smo ugledali vsaj na stran 96, če ne že kdaj poprej. Naročnik je bil verjetno lastnik hiše, kot varianto reklame za adaptirano zgradbo. Nujno je bilo, da na njej vidimo tramvaj, kajti to odraža napredek oz. moderno mesto.
LP Igor
Zgornjo fotografijo oz. razglednico smo ugledali vsaj na stran 96, če ne že kdaj poprej. Naročnik je bil verjetno lastnik hiše, kot varianto reklame za adaptirano zgradbo. Nujno je bilo, da na njej vidimo tramvaj, kajti to odraža napredek oz. moderno mesto.
LP Igor
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni pozitivno misleči
V "Delu" (22.12.2017) je bil objavljen članek Miha Špička o fotografu Vekoslavu Kramariču. Veliko njegovih fotografij, kjer opazimo tudi tramvaj, smo že videli v tej temi. Morda ne bo odveč, če izvemo še kaj o njem oz. o njegovem delu.
http://www.delo.si/znanje/izobrazevanje ... isati.html
LP Igor
V "Delu" (22.12.2017) je bil objavljen članek Miha Špička o fotografu Vekoslavu Kramariču. Veliko njegovih fotografij, kjer opazimo tudi tramvaj, smo že videli v tej temi. Morda ne bo odveč, če izvemo še kaj o njem oz. o njegovem delu.
http://www.delo.si/znanje/izobrazevanje ... isati.html
LP Igor
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni pozitivno misleči
Običajno, ko brskam po spletu pogledam še na "Stare fotografije in razglednice Ljubljane"
https://www.facebook.com/ljubljana.nekoc/
O fotografijah nimam pripomb, marsikatera še ni bila videna (vsaj meni ne). Je vredno ogleda . Posebej so zanimive te, ki so jih "dobili" iz "Narodnega muzeja Češke republike".
https://www.facebook.com/ljubljana.neko ... =3&theater
Pri letnicah, pa jim včasih malce "zaškripa".
LP Igor
Običajno, ko brskam po spletu pogledam še na "Stare fotografije in razglednice Ljubljane"
https://www.facebook.com/ljubljana.nekoc/
O fotografijah nimam pripomb, marsikatera še ni bila videna (vsaj meni ne). Je vredno ogleda . Posebej so zanimive te, ki so jih "dobili" iz "Narodnega muzeja Češke republike".
https://www.facebook.com/ljubljana.neko ... =3&theater
Pri letnicah, pa jim včasih malce "zaškripa".
LP Igor
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni pozitivno misleči
Na spletni strani "SiolNet" je Neža Mrevlje objavila članek : "Ljubljanska stavba, ki je ni več" (22.12.2017).
https://siol.net/trendi/kultura/ljublja ... vec-456112
Pri prvi fotografiji,
je pojasnjeno, da je posnetek nastal leta 1959. To bo pa malce težko. Ponajprej, tramvaj tedaj ni več vozil. Zgradbe "Glavne zadružne zveze" ni videti. Predvidevam, da je fotografija nastala v času od konca 1951 (rušenje Figovca) do 1954/55 . Če bomo v časopisju iz tedanjih dni ugledali članek s sliko, bomo lahko kaj več povedali.
LP Igor
Na spletni strani "SiolNet" je Neža Mrevlje objavila članek : "Ljubljanska stavba, ki je ni več" (22.12.2017).
https://siol.net/trendi/kultura/ljublja ... vec-456112
Pri prvi fotografiji,
je pojasnjeno, da je posnetek nastal leta 1959. To bo pa malce težko. Ponajprej, tramvaj tedaj ni več vozil. Zgradbe "Glavne zadružne zveze" ni videti. Predvidevam, da je fotografija nastala v času od konca 1951 (rušenje Figovca) do 1954/55 . Če bomo v časopisju iz tedanjih dni ugledali članek s sliko, bomo lahko kaj več povedali.
LP Igor
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni,
jaz mislim, da bi morali arhitekti in blogerji prej poslati fotografijo sem na forum, da bi jim potrdili ali popravili letnico
pozdrav
Darko
jaz mislim, da bi morali arhitekti in blogerji prej poslati fotografijo sem na forum, da bi jim potrdili ali popravili letnico
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni,
med linki zgoraj sem našel fotografijo Celovške pri remizi.
Res je bilo cestišče pri upravni zgradbi remize zoženo...
pozdrav
Darko
med linki zgoraj sem našel fotografijo Celovške pri remizi.
Res je bilo cestišče pri upravni zgradbi remize zoženo...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni pozitivno misleči
Fotografijo na današnji Slovenski cesti smo že videli v tej temi.
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... start=1337
Letnica bo kar ustrezna, ampak ali je to Koslerjeva palača (tudi Kozlerjeva)
Odgovor, je bil že dan. Koslerjeva palača je stala na mestu današnjega Konzorcija, med Šubičevo in Tomšičevo ulico.
LP Igor
Fotografijo na današnji Slovenski cesti smo že videli v tej temi.
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... start=1337
Letnica bo kar ustrezna, ampak ali je to Koslerjeva palača (tudi Kozlerjeva)
Odgovor, je bil že dan. Koslerjeva palača je stala na mestu današnjega Konzorcija, med Šubičevo in Tomšičevo ulico.
LP Igor
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni,
če je tale arhitekt na lojtri risal detajle Koslerjeve palače pred rušitvijo, potem je res stala nasproti Pe-Ka
pozdrav
Darko
če je tale arhitekt na lojtri risal detajle Koslerjeve palače pred rušitvijo, potem je res stala nasproti Pe-Ka
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni,
fotografija mojstra Lampiča iz knjige Stoletje tisočerih svetlob. Ateljejski fotograf Peter Lampič. Ljubljana 2019:
Ko je bila tramvajska proga pri Bavarskem dvoru še enotirna...
pozdrav
Darko
fotografija mojstra Lampiča iz knjige Stoletje tisočerih svetlob. Ateljejski fotograf Peter Lampič. Ljubljana 2019:
Ko je bila tramvajska proga pri Bavarskem dvoru še enotirna...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni pozitivno misleči , tudi v letu 2018
Se mi je že zgodilo, da sem brskal za drugimi zanimivostmi na spletu in našel kaj iz naše teme. Bi pa bilo zanimivo izvedeti, od kod so določene fotografije prišle na splet.
Njega dni smo že razpravljali ali je bilo to ob gradnji ali demontaži, potem pa je slika izginila. Običajno ne kopiram fotografije v svojo "shrambo", naredim samo povezavo. Se je pa že večkrat zgodilo, da so le-te preprosto izginile. Primer tega je "Slovenski etnografski muzej", ki je preuredil reprozitorij slikovnega gradiva. Stare povezave niso več veljale, še slabše je, da se je obseg dostopnega gradiva skrčil. Drugje spet, ni več zastonj gostovanja in ako ne plačaš, , ti pa . No, pa se je spodnja fotka ponovno "pojavila".
Vir: https://hiveminer.com/Tags/1950s%2Cljubljana
Dodal bi še naslednje "prikaze". Zakaj so pred hotelom "Slon" še ostale tramvajske tirnice ? Koncem leta 1951, ko so podirali Figovec in sosednje hiše, so tudi preurejali cestišče (po domače rečeno so ga "razkopali"). Nisem čisto prepričan, ampak lahko so tire potegnili malce bolj naravnost. Za utrditev so uporabili beton. Potem, ko je tramvaj dokončno "mrknil" v Ljubljani ( njegov duh še zmerom blodi po "Remizi") so problem elegantno rešili z zalitjem "železja" z asfaltom. In na naslednji fotografij je to lepo vidno:
in še ...
Še to. Na Ajdovščini je "rondo" zamenjal "rešilni otok".
LP Igor
Se mi je že zgodilo, da sem brskal za drugimi zanimivostmi na spletu in našel kaj iz naše teme. Bi pa bilo zanimivo izvedeti, od kod so določene fotografije prišle na splet.
Njega dni smo že razpravljali ali je bilo to ob gradnji ali demontaži, potem pa je slika izginila. Običajno ne kopiram fotografije v svojo "shrambo", naredim samo povezavo. Se je pa že večkrat zgodilo, da so le-te preprosto izginile. Primer tega je "Slovenski etnografski muzej", ki je preuredil reprozitorij slikovnega gradiva. Stare povezave niso več veljale, še slabše je, da se je obseg dostopnega gradiva skrčil. Drugje spet, ni več zastonj gostovanja in ako ne plačaš, , ti pa . No, pa se je spodnja fotka ponovno "pojavila".
Vir: https://hiveminer.com/Tags/1950s%2Cljubljana
Dodal bi še naslednje "prikaze". Zakaj so pred hotelom "Slon" še ostale tramvajske tirnice ? Koncem leta 1951, ko so podirali Figovec in sosednje hiše, so tudi preurejali cestišče (po domače rečeno so ga "razkopali"). Nisem čisto prepričan, ampak lahko so tire potegnili malce bolj naravnost. Za utrditev so uporabili beton. Potem, ko je tramvaj dokončno "mrknil" v Ljubljani ( njegov duh še zmerom blodi po "Remizi") so problem elegantno rešili z zalitjem "železja" z asfaltom. In na naslednji fotografij je to lepo vidno:
in še ...
Še to. Na Ajdovščini je "rondo" zamenjal "rešilni otok".
LP Igor
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Igor, pozdravljen,
roboti so od hudiča.
Oni ne spravljajo povezav ampak fotografije. In jih izboljšajo in "prodajajo za svoje". Ker vedo, da manjši serverji crkujejo, ko ni več interesa pri posameznikih.
Ravno ta fotka z tirnicami na Titovi je izboljšana fotografija iz foruma.
Je pa po izjavi znanega avtorja bila v arhivu LPP. Ali je še sedaj tam ali kje drugje ne vem.
Ti pa recimo Yutube izboljša tvoj video do nerazpoznavnosti. Zastonj. Samo pošlješ ga in ti oni s svojimi softveri odpravijo vso tzresenje fotoapata itd.
Sem že sam preizkusil.
Ker pa imamo to zgradbo na bivši Titovi na fotki, dodajam fotografijo ene rozete, ki je še ostala...
pozdrav
Darko
roboti so od hudiča.
Oni ne spravljajo povezav ampak fotografije. In jih izboljšajo in "prodajajo za svoje". Ker vedo, da manjši serverji crkujejo, ko ni več interesa pri posameznikih.
Ravno ta fotka z tirnicami na Titovi je izboljšana fotografija iz foruma.
Je pa po izjavi znanega avtorja bila v arhivu LPP. Ali je še sedaj tam ali kje drugje ne vem.
Ti pa recimo Yutube izboljša tvoj video do nerazpoznavnosti. Zastonj. Samo pošlješ ga in ti oni s svojimi softveri odpravijo vso tzresenje fotoapata itd.
Sem že sam preizkusil.
Ker pa imamo to zgradbo na bivši Titovi na fotki, dodajam fotografijo ene rozete, ki je še ostala...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni pozitivno misleči
Darko, ali si prepričan, da je to držalo, na tem mestu "služilo" tramvaju ?
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... &start=762
Njega dni je obstajala fotografija ( v smeri Aškerčeve ceste), kjer bi se dalo ugotoviti, kako so bile potegnjene trolejbusne žice.
Je, pa včasih hecno, kje vse vidimo držalo.
LP Igor
Darko, ali si prepričan, da je to držalo, na tem mestu "služilo" tramvaju ?
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... &start=762
Njega dni je obstajala fotografija ( v smeri Aškerčeve ceste), kjer bi se dalo ugotoviti, kako so bile potegnjene trolejbusne žice.
Je, pa včasih hecno, kje vse vidimo držalo.
LP Igor
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Igor, pozdravlje,
ja, seveda ne vem, kako so imeli napeljane žice.
Sem pa na drugi strani bivše Titove videl kar nekaj rozet, tiste žice pa so sigurno držale zgornji vod.
pozdrav
Darko
ja, seveda ne vem, kako so imeli napeljane žice.
Sem pa na drugi strani bivše Titove videl kar nekaj rozet, tiste žice pa so sigurno držale zgornji vod.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni pozitivno misleči
Iz spletne zbirke,
http://www.vintag.es/2017/01/83-fantast ... shots.html
sem izbral naslednji fotografiji:
In ne kar tako, a ne
LP Igor
Iz spletne zbirke,
http://www.vintag.es/2017/01/83-fantast ... shots.html
sem izbral naslednji fotografiji:
In ne kar tako, a ne
LP Igor
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Igo, pozdravljen,
nihče ne želi riskirati
Skupne sta obema fotografijama: kocke na vozišču, tramvajski tiri, Diesel avtobusi, pešci, kolesarji itd.
Problem je v itd.
MMG: še malo, pa bo 375.000 ogledov (z roboti vred).
pozdrav
Darko
nihče ne želi riskirati
Skupne sta obema fotografijama: kocke na vozišču, tramvajski tiri, Diesel avtobusi, pešci, kolesarji itd.
Problem je v itd.
MMG: še malo, pa bo 375.000 ogledov (z roboti vred).
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers