Počasna vožnja Sava - Zagorje

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1572
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje

OdgovorNapisal/-a grega » 05.01.2018, 0:16

trocken napisal/-a:Kaj ko bi vi, namesto da nakladate na forumu, šli brcat kamne iz tirov ene in edine "diretissime" med Savo in Zagorjem ? Bohinjska proga je namreč zastarela (čeprav 30 let mlajša od Gheggove mojstrovine), zato se tam ne sme (!!) voziti (bog ne daj kakšne posodobitve, Slovenec pozna samo ukinitve), sosedje, čeprav z najsodobnejšo Pontebbano so pa pokvarjeni, torej?
Razložite potem vi Kitajcem in drugim vzhodnjakom, ki pridejo npr. iz Šanghaja, prednosti Kopra in južne, sredozemske, kao hitrejše, ugodnejše, poti pred Hamburgom, Rotterdamom, Bremerhavnom in povrh še rečnimi plovnimi potmi skozi celotno Evropo?
Še dobri so ladarji, ki "rikvercajo" ladje iz Koprskega v Tržaški zaliv in obratno samo zato, ker se v nekih podalpskih "vukojebicah" pač dve plemeni ne razumeta...in nimata medsebojne 10! kilometrske železniške povezave. A to je normalna, moderna logistika ??!
Pri nas se vozi za "džabe", zato da se sploh vozi!! Preveč sem videl, da bi me v kaj drugega kdo prepričal.
No, sedaj pa brcat kamnje na "diretissimo", da ne bo počasne vožnje.



torej hočeš v glavnem povedati, da si za povezava Koper -Trst za tovorni promet in hitra progo za potniški promet na relaciji Lj - Mb kot je predlagal @preglednik ?
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 595
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje

OdgovorNapisal/-a trocken » 05.01.2018, 7:51

Absolutno! Saj če pogledaš za nazaj to temo, se v temi o počasni vožnji med Savo in Zagorjem pogovarjamo izključno o Luki, špediterjih... Potniških vlakov kot da ni. Cela država je ujetnik luke, luka pa slabih povezav s celino. Začaran krog.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4278
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 05.01.2018, 8:23

Absolutno! Saj če pogledaš za nazaj to temo, se v temi o počasni vožnji med Savo in Zagorjem pogovarjamo izključno o Luki, špediterjih... Potniških vlakov kot da ni. Cela država je ujetnik luke, luka pa slabih povezav s celino. Začaran krog.


In zakaj ni potniških vlakov, pa menda ne za to, ker tam ni ljudi, malo razmisli, da ne boš obveljal za čudaka!
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 595
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje

OdgovorNapisal/-a trocken » 05.01.2018, 8:25

Zato, ker so polne avtoceste.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1369
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje

OdgovorNapisal/-a preglednik » 05.01.2018, 8:31

Prvi sem iz te teme zavil jaz s pripombo da nam magistralne proge, stare skoraj 150 let propadajo, vlagali bomo pa v novo podzemno progo za tovorne vlake iz Divače do Kopra. Nikoli nisem rekel da Koper ne potrebuje drugega tira, tir proti Trstu bi bil samo dobra alternativa in dodatna možnost. Tudi nisem nikoli rekel da na območju Ljubljana - Celje -(Maribor) ni prebivalcev in posledično s tem potnikov.

Da se končno vrnemo nazaj: ali počasna vožnja med Savo in Zagorjami še traja?
preglednik
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 05.01.2018, 9:37

Ljubitelj napisal/-a:
Absolutno! Saj če pogledaš za nazaj to temo, se v temi o počasni vožnji med Savo in Zagorjem pogovarjamo izključno o Luki, špediterjih... Potniških vlakov kot da ni. Cela država je ujetnik luke, luka pa slabih povezav s celino. Začaran krog.


In zakaj ni potniških vlakov, pa menda ne za to, ker tam ni ljudi, malo razmisli, da ne boš obveljal za čudaka!


Tole si pa napisal največjo možno neumnost! Ravno proga Zidani Most - Ljubljana ima največ potnikov.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3200
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 05.01.2018, 9:52

Matevz96 napisal/-a:Tole si pa napisal največjo možno neumnost! Ravno proga Zidani Most - Ljubljana ima največ potnikov.

Verjetno ni imel v mislih progo me LJ in MB

Da so povezave slabe, je krivo izključno pomanjkanje garnitur. Začuda, da je ICS od Murske do Ljubljane konkutenčen avtocesti ob vgradnji gsm-r na garnituro...Kakšne velike mase ljudi ob avtocesti Ljubljana-Maribor z izjemo Celja ni. So v tujini že zdavnaj ugotovili, da ustavljanje hitrih vlakov za vsako hruško, ne prinaša koristi. Italijani pa z frecciami delajo isto napako, kot so jo Nemci že leta nazaj (ustavljanje ICE-ja v manjših mestih in zamenjava za IC vlake sedaj uvajajo svoj RailJet). Šušlja se o ukinitvi frecciargenta in bosta tako, samo bianca ob obalah in rossa na vseh ostalih progah. Bistrica in Konjice pa si bolj zaslužijo enotirno progo Vmax 100 km/h do Pragerskega in direktne vlake do Maribora, kot pa kakšno hitro progo. Od Kopra do Divače pa...glej ga zlomka, en tir še manjka. :shock: pa bi lahko imeli redno povezavo do Kopra. In še enkrat, problemi se lotevajo v ozkih grlih in ne tam, kjer je še manevrski prostor.
Sicer se pa lahko postavite na glavo. Hitre proge ne bo. Remont Zidani Most-Ljubljana skupaj s posodobitvijo na najbolj kritičnih točkah, s predpriravo na dodaten tir ali dva od Litije do Ljubjane, za lokalne vlake, dodatni tir do Kranja in Tivolski lok... Lokalni vlaki v in okolici Ljubljane pa sploh ne bi smeli biti v domeni SŽ-ja, ampak mesta Ljubljana. In potem se zgodi čudež. Veliko vlakov bi postalo regionalnih in tako bistveno povečalo števiko garnitur in skrajšalo vozne čase. Ampav večina tukaj še vedno rine v napačni rov in si misli.. I tata bi, sine.

Kar pa se tiče polnih avtocest. Malo prej sem šel gledat kamere na A1 vzhodno od Trojan. Sami šleperji, kombiji avtov niti kaj preveč ekstra, ni neke sile, da bi bila avtocesta prepolna pločevine.. Kje so potem sedaj ti silni potencialni potniki? @preglednik, @trocken. Anybody knows? Bomo gradili progo samo za jutranjo in popoldansko konico? V Avstriji je na uro na voljo 1400 sedežev. Koliko bi blo dobro pri nas? 400? Polurni ali urni takt? Bo moj sosed kordinator zamenjal avto za vlak, če more skakati po Sloveniji? Poklicni šoferjev ne bo več? Turiste iz severa na jug in vzhoda na zahod na vlake? Bo cela Slovenija migrirala samo še v LJ, namesto razvoja na vzhodu? Dajte malo zadihat.

Drugače vsi pravijo, da je zabita Primorka in ne Štajerka do Domžal.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4278
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 05.01.2018, 12:29

Ljubitelj napisal/-a:

Absolutno! Saj če pogledaš za nazaj to temo, se v temi o počasni vožnji med Savo in Zagorjem pogovarjamo izključno o Luki, špediterjih... Potniških vlakov kot da ni. Cela država je ujetnik luke, luka pa slabih povezav s celino. Začaran krog.



In zakaj ni potniških vlakov, pa menda ne za to, ker tam ni ljudi, malo razmisli, da ne boš obveljal za čudaka!



Tole si pa napisal največjo možno neumnost! Ravno proga Zidani Most - Ljubljana ima največ potnikov.


Ne morem, da ne bi kometiral, kljub lepemu odgovoru Re4/4. Vsakemu forumašu je verjetno jasno, da je v Sloveniji samo ena glavna (industrijska) proga na kateri tako rekoč ni potniških vlakov, vsi vemo da zaradi premajhne kapacitete enotirne industrijske sirote. In na to progo, okoli katere se vse vrti o Luki, špediterjih, da ne rečem inovativnih izumov tople vode, leti moj kometar. In vsekakor ne na potniško najbolj obremeneno progo, kakor zmotno domnevaš..
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3200
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 05.01.2018, 19:26

Ljubitelj napisal/-a:Ne morem, da ne bi kometiral, kljub lepemu odgovoru Re4/4...


Eno stvar sem še pozabil. #-o Cena vozovnice... Res me zanima, kdo bo dal vsak dan ~20 € v eno smer (predvidevam višji stroški od obstoječih IC vlakov, zaradi plačevanja uporabnine in nakup dodatnih garnitur). To pomeni 200 € na teden. Na mesec znese ...... Toliko o potencialu in konkurenčnosti na majhnem trgu.
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje

OdgovorNapisal/-a 038 » 05.01.2018, 21:27

Pocasna voznja med Savo in Zagorjem se traja in ce se zazres v pobocja vidis posledice razmocenosti tal in vetra.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4278
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 06.01.2018, 19:53

Začuda, da je ICS od Murske do Ljubljane konkutenčen avtocesti ob vgradnji gsm-r na garnituro...


Re 4/4, ali ta tvoj stavek pomeni, da so končno začeli uporabljati gsm-r komunikacijo v Prekmurju in vozijo vlaki po predpisanih hitrostih?

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3200
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Počasna vožnja Sava - Zagorje

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 06.01.2018, 20:45

Ljubitelj napisal/-a:Re 4/4, ali ta tvoj stavek pomeni, da so končno začeli uporabljati gsm-r komunikacijo v Prekmurju in vozijo vlaki po predpisanih hitrostih?

LPL

Zahtevku za revizijo se ugodi tako, da se v celoti razveljavi postopek oddaje javnega naročila »Vgradnja GSM-R naprav v vozna sredstva SŽ – Potniški promet, d.o.o., in SŽ – Tovorni promet, d.o.o.«

Obilo "užitkov" ob branju. Junija 2019 je bil rok za vgradnjo na vsa "vozila", če bi uspel... Sem pa mogoče res malo čudno napisal. Če bi bil vgradnjen gsm-r, pa bi bil res konkurenčen

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost