Obnova Celje-Zidani Most

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Za tistih par potnikov je nadstrešek čisto zadosti dolg.

Malo je treba tudi šparati :wink:

Ko bo več potnikov se lahko podaljša brez problemov :lol:

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a 038 »

Cisto dovolj dolgo, sicer so potniki razgubljeni po peronu.
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a ledeni »

železocestnik napisal/-a: Malo je treba tudi šparati :wink:
Špara se na nadstrešnicah, klančinah, dvigalih, tekočih stopnicah, prikazovalnikih... ključnih stvareh za uporabnike v letu 2018. Hkrati pa gre na desetine milijonov v GSM-R in ETCS, ki se ju ne uporablja in bosta ob predaji v uporabo zreli za obnovo. Mogoče res najbolje, da se SŽ osredotoči na zabojnike, potnikom pa se naj posvetijo avtobusarji.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

ledeni napisal/-a:
železocestnik napisal/-a: Malo je treba tudi šparati :wink:
Špara se na nadstrešnicah, klančinah, dvigalih, tekočih stopnicah, prikazovalnikih... ključnih stvareh za uporabnike v letu 2018. Hkrati pa gre na desetine milijonov v GSM-R in ETCS, ki se ju ne uporablja in bosta ob predaji v uporabo zreli za obnovo. Mogoče res najbolje, da se SŽ osredotoči na zabojnike, potnikom pa se naj posvetijo avtobusarji.
Od kdaj je investitor SŽ? Sploh pa, kakšno vezo ima SŽ PP z načrtovanjem nadstreškov in dvigal? :hmm
Tako, da tvojega izpada ne razumem
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tako, da tvojega izpada ne razumem
Re 4/4, najbolj važno je, da je ledeni uadrno napisanl, pa čeprav nima zveze z dejstvi!
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Investitor je država, to mi je jasno in je tudi vidno po konfuznosti. Ribnica z 0 potniki je dobila dvigala, Celje, druga ali tretja najbolj obiskana postaja v državi pa nič. Celjska postaja je že imela nadstrešnico in tako skoraj ni dodane vrednosti v tem remontu. Ker sem bil reden uporabnik te postaja lahko tudi rečem, da je bila ena boljših v državi. Žal pa bodo še uporabniki še dalje tovorili težke kovčke po dvojih stopnicah, stare mamke z vrečkami pa se bodo vlekle ob ograji gor in dol. Glavno da so nekaj prišparali in naredili remont, ki ni pol k**** vreden.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4116
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a mkx »

ledeni napisal/-a:... potnikom pa se naj posvetijo avtobusarji.
Mimogrede: tudi pri avtobusarjih je redko kje poskrbljeno za čakajoče potnike. Tudi tam so investitorji v infrastrukturo (nadstreški, čakalnice, prehodi preko povozne infrastrukture,...) drugi kot pa prevozniki (za razliko od železnic so pri avtobusih občine). Je pa res, da so vsaj nekatere občine bolj dovzetne za želje uporabnikov (avtobusov) kot pa država ...
LP, Metod
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a mario »

grega napisal/-a:Zakaj pa ostaja nivojski prehod v Laškem? Do zdaj je bil slednji namenjen pešcem, ker je zdaj tam podhod...?
Zaradi prevoza intervencijskih vozil v primeru poplav !
+
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a mario »

ledeni napisal/-a:Investitor je država, to mi je jasno in je tudi vidno po konfuznosti. Ribnica z 0 potniki je dobila dvigala, Celje, druga ali tretja najbolj obiskana postaja v državi pa nič. Celjska postaja je že imela nadstrešnico in tako skoraj ni dodane vrednosti v tem remontu. Ker sem bil reden uporabnik te postaja lahko tudi rečem, da je bila ena boljših v državi. Žal pa bodo še uporabniki še dalje tovorili težke kovčke po dvojih stopnicah, stare mamke z vrečkami pa se bodo vlekle ob ograji gor in dol. Glavno da so nekaj prišparali in naredili remont, ki ni pol k**** vreden.
Na žalost je že bil stari podhod in je, baje, tehnično nemogoče sprojektirati dvigala z vsemi standardi v starem podhodu brez enormno prevelikih stroškov...
+
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a mario »

mkx napisal/-a:
celan napisal/-a:V bistvu je nadstrešek čez prvo polovico perona, kar se na sliki ne vidi dobro. Tako, da potniki bodo na suhem :wink:
Mogoče je res čez polovico perona. Ampak glede na senco, ki jo nadstrešek meče na prvi @coklini fotografiji zgoraj, bi rekel, da se nadstrešek konča nekako pri izvoznem signalu. Oziroma bolje: tam se začne. Torej bodo v najboljšem primeru vlaki stali ravno na koncu nadstreška, bolj verjetno pa bo od nadstreška do najbližjih vrat treba odpešačiti nekaj deset metrov (ali več).
Ko gledam sliko, se mi poraja naslednje :

Kaj pa če bodo postavili oznako "S" pri podhodu - začetek stopnišča ? Predvidevam, da je ta, kjer je sedaj, samo začasna.

Potem bodo vsi potniški vlaki stali na mestu kjer je narejena nadstrešnica, mar ne ?
+
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a 038 »

Pravilno predvidevas. Ta "S" tabla je na tem mestu zacasno, saj naprej od nje peron se ni urejen, na tem mestu je sedaj nivojski dostop za potnike.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4116
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a mkx »

To bo tudi svojevrstna traparija, saj bo potniški vlak, ki bo stal na tiru 2 ob nadstrešnici, blokiral tudi kretnico med tiroma 1 in 2 ... enako bo oni, stoječ na tiru 3, blokiral kretnico med tiroma 3 in 4. Pa tirno zvezo na tem koncu postaje prav tako.

Hmmm ... če bo zaseden tir od Laškega proti Zidanemu mostu, bo potniški vlak ustavljal dvakrat, enkrat pred izvoznim signalom in enkrat ob tabli S?
LP, Metod
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a holding »

...saj ni res... :shock: .....pa vendarle je........ #-o #-o #-o ....."pod'n od podna".....
....in to novogradnja leta 2018...... :mrgreen: ....ufff....in v bodoče daljinsko vodena postaja....in ERMTS......nekoč... #-o ....."kuku lele"....
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a 038 »

Ce bo obstajala potreba po prosti kretnici med tiroma 1 in 2 izvozni signal ostane v legi stoj, vlak stoji na peronu ker so peroni dovolj dolgi.
Ce vlak blokira zaradi postanka kretnico med tiroma 3 in 4 tudi nic hudega. Vlak ki vozi od zadaj lahko vozi do uvoznega signala. V praksi ne vozimo tako tesno drug za drugim, temvec po moznosti tako da vozis na zeleni interval, sicer samo zaviras in speljujes.
Meni se zdi da je Postaja Lasko samo pridobila, predvsem tir 1 z peronom in trapezne kretniske povezave.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a holding »

038 napisal/-a:Ce bo obstajala potreba po prosti kretnici med tiroma 1 in 2 izvozni signal ostane v legi stoj, vlak stoji na peronu ker so peroni dovolj dolgi.

...ja,...in potniki skačejo gor in dol po peronu......in oznaka "S" je kar tako..by the way.....enkrat se ustaviš pri "S" - u, drugič pri IS-u, pa spet na uvoznih kretnicah.....al pa se cel "not stegneš"

Ce vlak blokira zaradi postanka kretnico med tiroma 3 in 4 tudi nic hudega. Vlak ki vozi od zadaj lahko vozi do uvoznega signala. V praksi ne vozimo tako tesno drug za drugim, temvec po moznosti tako da vozis na zeleni interval, sicer samo zaviras in speljujes.
...kaj pa zapore tirov... :?: ...pa križanja pri zaporah itd...pa obojestranski promet.....pa ne moreš leta 2018 nar'dit take postaje, da se potniški vlak zaradi vstopa in izstopa potnikov ustavi na uvoznih ali izvoznih kretnicah... :!: :!: ....za koji q..c pa potem delajo daljinsko vodenje prometa z računalniško podporo in kasneje ERMTS, če se bo vsak ustavljal po svoje in ne znotraj glavnih signalov..... #-o ...."BALKAN"... :mrgreen: ..strogo po režimu "Ako Prođe, Prođe"....
Odgovori