Obnova Celje-Zidani Most

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Takoj moram napisati, da se na vse to zgoraj napisano ne spoznam, ker sem od druge specialnosti.


Ampak se mi čudno zdi, kako se "furajo" projekti.

Ali so vsi skregani med sabo ?

Ali med tistimi, ki projektirajo, in uporabniki ni nobenega dialoga, sestankov kako optimalno urediti/modernizirati progo/postajo itd ?


Sicer je to OT, morda pa tudi ne...
Spomnim se, kako smo v eni slovenski papirnici kupovali stroj za rezanje papirja za 1milijon € v Italiji. Nemški je stal 3 milijone.

Ogledali smo si delovanje stroja v eni izmed italijanskih papirnic in ugotovili, da deluje odlično. Vendar smo bili "ziheraši" in nazadnje zahtevali, da se izvede rezanje papirja v Italiji z našim papirjem, ki smo ga pripeljali s seboj iz Slovenije.

Seveda smo vzeli s seboj posadko, ki je pozneje upravljala s strojem. Sodelovali so pri pogovorih in pri rezanju papirja. Na koncu smo se skupaj odločili in kupili stroj, saj se je izkazal odlično tudi z našim papirjem in imel celo večjo kapaciteto kot nemški.

Ker je posadka sodelovala pri odločitvi za nakup, so vedno potem hvalili stroj, tudi če je bila kakšna manjša napaka :wink: :lol: :idea:

Poleg tega je bil nakup čist, saj so vsi vedeli, za koliko se je kupil stroj in je bilo jasno, da ni mogel nihče nič dobiti nezakonito. :beg :kij

Dobro, res obstaja velika razlika. Mi smo "zapravljali" za nakup stroja težko prislužen denar tovarne, ki se je izvijala iz zgube. Res ni bilo nobene ovire glede izbire dobavitelja. Izbrali smo vedno najboljšega, tudi če je bil najdražji. V tem primeru smo imeli srečo, da je bil najboljši še najcenejši. Je pa imel ta dobavitelj tudi svoje račune, saj si je poleg 24 strojev takšnega tipa, prodanih na Kitajsko, takrat želel imeti tudi evropsko referenco.

Država pa ima probleme, ker "zapravlja" lahko pridobljen denar davkoplačevalcev, res pa je, da pa ima veliko oviro v zakonodaji o javnih naročilih. Mislim, da gia bi bilo potrebno prevetriti...

*Ne navajam papirnice niti proizvajalcev strojev zato, ker tukaj ni mesto za promocijo


pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Štajerci pravijo, da je Celje po nadgradnji celo slabše kot prej!! Edina dodana vrednost je kategorija D, vse ostalo pa je... ... škoda besed. Pa za to niso krivi projektanti ampak investitor DRSI in pa "strokovnjaki" na DRI.
Postaji Rimske in Laško pridobita, na medpostajnih odsekih se pa tako alo tako izvaja navaden remont.
In za vso to "kvazi nadgradnjo" bomo dali krepko preko 200 mio eur.
Kar me pa še najbolj skrbi je pa to, da se ta "model slabe prakse" prenaša še na ostale proge!!!
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a 038 »

@holding S bo stal najverjetneje na koncu perona in verjetno poznaš zadnjo razlicico njegovega pomena v signalnem pravilniku.
Verjetno pa je taksna oblika postaje mocno povezana s financami.
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a 038 »

Vsako spremembo ki nam prinese dodatno delo na zacetku takoj oznacimo za negativno. Za realne komentarje pa se je morda zgodaj, saj se postaja ni koncana.
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a mario »

Malo sem si ogledal novo situacijo Laškega ... Kot vidim, potniški vlak ne bo stal na izvoznih kretnicah, saj so te še naprej od pivovarne in starega prehoda. ... To so ene postajne kretnice, ne vidim težav.

Kar se tiče denarja - BOMO DALI - mislim, da največji kos nepovratnih sredstev odreže EU, ali se motim ?

Ne vem,meni se osebno zdi dobro, da se dela in obnavlja,je pa res, da je vse skupaj potrebno gledati tudi z vidika "zdrave kmečke pameti" !

Obnova je pač vodilo napredka, vbse veje gospodarstva morajo biti zaposlene, potem bo tudi penzijonistom lepše ;-)
+
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a ledeni »

mario napisal/-a:
ledeni napisal/-a:Investitor je država, to mi je jasno in je tudi vidno po konfuznosti. Ribnica z 0 potniki je dobila dvigala, Celje, druga ali tretja najbolj obiskana postaja v državi pa nič. Celjska postaja je že imela nadstrešnico in tako skoraj ni dodane vrednosti v tem remontu. Ker sem bil reden uporabnik te postaja lahko tudi rečem, da je bila ena boljših v državi. Žal pa bodo še uporabniki še dalje tovorili težke kovčke po dvojih stopnicah, stare mamke z vrečkami pa se bodo vlekle ob ograji gor in dol. Glavno da so nekaj prišparali in naredili remont, ki ni pol k**** vreden.
Na žalost je že bil stari podhod in je, baje, tehnično nemogoče sprojektirati dvigala z vsemi standardi v starem podhodu brez enormno prevelikih stroškov...
Vsaka kozja steza na koprski progi je dobila svoj podhod pod progo, prazna Divača je dobila celo par podhodov, v CE pa nič. Ker ni interesa. Takšne stvari je potrebno v bodoče z normativi prepovedati ne pa še naprej graditi po standardih iz leta 1960. Škoda denarja za "prenovo" te postaje. Me zanima če bodo v okviru remonta uredili znani celjski podvoz, ki je pod vodo ob 5 kapljah dežja.
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a mario »

ledeni napisal/-a:
mario napisal/-a:
ledeni napisal/-a:Investitor je država, to mi je jasno in je tudi vidno po konfuznosti. Ribnica z 0 potniki je dobila dvigala, Celje, druga ali tretja najbolj obiskana postaja v državi pa nič. Celjska postaja je že imela nadstrešnico in tako skoraj ni dodane vrednosti v tem remontu. Ker sem bil reden uporabnik te postaja lahko tudi rečem, da je bila ena boljših v državi. Žal pa bodo še uporabniki še dalje tovorili težke kovčke po dvojih stopnicah, stare mamke z vrečkami pa se bodo vlekle ob ograji gor in dol. Glavno da so nekaj prišparali in naredili remont, ki ni pol k**** vreden.
Na žalost je že bil stari podhod in je, baje, tehnično nemogoče sprojektirati dvigala z vsemi standardi v starem podhodu brez enormno prevelikih stroškov...
Vsaka kozja steza na koprski progi je dobila svoj podhod pod progo, prazna Divača je dobila celo par podhodov, v CE pa nič. Ker ni interesa. Takšne stvari je potrebno v bodoče z normativi prepovedati ne pa še naprej graditi po standardih iz leta 1960. Škoda denarja za "prenovo" te postaje. Me zanima če bodo v okviru remonta uredili znani celjski podvoz, ki je pod vodo ob 5 kapljah dežja.
Jaz sem skoraj prepričan, da bo Teharska urejena kot se spodobi ;-)
+
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 465
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a inovak »

Glede pripombe o dvigalih v Ribnici. Ta še niso vgrajena, v okviru gradbenih del sta poleg zgrajenega podhoda bila zgrajena jaška za osebni dvigali na obeh straneh. Vgradili pa so najmodernejša vrata iz"nerjavnega" materiala, ki nekako odgovarja deželi "suhe robe". Glede na črepinje, ki so v predprostoru dvigala, so nekateri že praznovali in želeli ustvariti z razbijanjem steklenic podobno vzdušje kot pri krstu ladij, ko se ob krstu plovila razbije steklenica šampanjca.


Slika


Slika
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a 038 »

@petindvajsetka, v Celju se po tiru 3 v smeri Mb glede na lego kretnic res morda vozi v premo, vendar se uvozni signal zmeraj utripa zeleno. Upajmo da se tudi to spremeni.
celan
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 19
Pridružen: 06.10.2013, 19:33

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a celan »

Ostale postaje dvigala, tole pa dobi postaja v Celju #-o

Slika
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Enako je na Ptuju, pa nihče ne joka.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a mkx »

bisabre napisal/-a:Enako je na Ptuju, pa nihče ne joka.
In v Ljubljani.
LP, Metod
celan
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 19
Pridružen: 06.10.2013, 19:33

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a celan »

mkx napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Enako je na Ptuju, pa nihče ne joka.
In v Ljubljani.
Wau. Tak daleč smo že prišli, da bomo primerjali najnovejšo prenovo postaje tretjega največjega mesta v Sloveniji z železniško postajo v Ljubljani, ki ni bila prenovljena že ne vem koliko let?? Pa vsi dobro vemo, da Emonika bo imela dvigala ali tekoče stopnice ...

Žalostno, da eni tako mislite. Naslednja prenova postaje v Celju bo čez 20, 30 ali več let. Škoda za vse tiste, ki se težje gibljejo, pa vse tiste s težkimi potovalkami, za mamice in očke z vozički ... do nove pridobitve bodo imeli izključno invalidi na vozičkih, kar pa seveda tudi ni zanemarljivo, vendar za moje pojme skrajno neresno.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a mkx »

celan napisal/-a: Pa vsi dobro vemo, da Emonika bo imela dvigala ali tekoče stopnice ...
Kar je še vedno dosti manj prijazno do skoraj vseh profilov potnikov kot pa postaja, ki je v celoti v enem nivoju. Take so čelne postaje. Ampak s prometnega stališča so pa take postaje skrajno sitne.

Kaj hočem napisat? Vedno je treba sklepati kompromise med željami in realnostjo. Postaje, ki že imajo podhode pod tiri (in Celje, če se ne motim, je takšna postaja), ne bodo šli obnavljati na enak način kot postaje, kjer podhodov (ali nadhodov) še ni bilo. In to je realnost.

V tem smislu Emonika ne bo obnova postaje ampak praktično gradnja nove, ki pa zna imeti druge slabosti ... na primer, bojim se da bo dostopna pot od potniških blagajn do vlakov pri Emoniki daljša kot je sedaj.
LP, Metod
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a grega »

pa če bi morali 2x podreti podvoz, ko bi bilo smiselno. Vse se menja v Celju, še ograja okoli podhoda, razen seveda dvigal. To ni kompromis, ampak ena velika žalost. Glede na tempo obnov se Celja ne bodo dotaknili naslednjih 50 let.
Odgovori