Ljubljanski trolejbus
Re: Ljubljanski trolejbus
Pozdravljeni pozitivno misleči
Darko, menim da je to hiša na naslovu Likozarjeva ulica 6. Je edina, ki "štrli" iz vrste ostalih na Livarski ulici. V oddaljenosti se verjetno vidi hotel "Bellevue".
LP Igor
Darko, menim da je to hiša na naslovu Likozarjeva ulica 6. Je edina, ki "štrli" iz vrste ostalih na Livarski ulici. V oddaljenosti se verjetno vidi hotel "Bellevue".
LP Igor
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski trolejbus
Igor, pozdravljen,
se strinjam
Torej lahko zaključimo, da je bilo obračališče med Likozarjevo in Tyrševo=Titovo=Dunajsko, torej tam, kjer je danes zgradba Dunajska 9 (IMP).
Likozarjeva ulica je obstajala že v kraljevini YU
Na Livarsko lahko pozabimo.
pozdrav
Darko
se strinjam
Torej lahko zaključimo, da je bilo obračališče med Likozarjevo in Tyrševo=Titovo=Dunajsko, torej tam, kjer je danes zgradba Dunajska 9 (IMP).
Likozarjeva ulica je obstajala že v kraljevini YU
Na Livarsko lahko pozabimo.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski trolejbus
O:24300
Pozdravljeni,
če hočemo najti, kam so kasneje dodali napajalno postajo, si moramo pogedati celoten načrt proge od Vilharjeve do Ježice...
Začnemo na obračališču Likozarjeva/Vilharjeva...
Smo že na polovici proge...
V Stožicah pa bi morali najti prostor za napajalno postajo (po "naših" izračunih nekje okoli km 2.8 )
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
če hočemo najti, kam so kasneje dodali napajalno postajo, si moramo pogedati celoten načrt proge od Vilharjeve do Ježice...
Začnemo na obračališču Likozarjeva/Vilharjeva...
Smo že na polovici proge...
V Stožicah pa bi morali najti prostor za napajalno postajo (po "naših" izračunih nekje okoli km 2.8 )
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski trolejbus
O:24513
Pozdravljeni,
200 dodatnih ogledov v enem dnevu v rubriki Čvek je mimo, Slepa pega se je končala, mi pa moramo našo nadaljevanko pripeljati do konca...
Do obračališča Ježica je se kar nekaj načrtov.
Ustavili smo se pri km: 3
Nadaljujemo:
Smo že pri "Ruskem carju"
...in prispeli smo do obračališča Ježica...
Za tiste, ki ne vedo, kako izgleda koruza na polju
Šele sedaj vidim, da ni koruza
V bistvu sem želel pokazati, kaj piše na boku trolejbusa: LJUBLJANA - JEŽICA - LJUBLJANA
Itak pa ste na načrtu videli, da je proga potekala po OKRAJU JEŽICA
Sigurno so imeli tudi okrajnega sekretarja
Ampak progo do Ježce pa je le "zrihtal"
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
200 dodatnih ogledov v enem dnevu v rubriki Čvek je mimo, Slepa pega se je končala, mi pa moramo našo nadaljevanko pripeljati do konca...
Do obračališča Ježica je se kar nekaj načrtov.
Ustavili smo se pri km: 3
Nadaljujemo:
Smo že pri "Ruskem carju"
...in prispeli smo do obračališča Ježica...
Za tiste, ki ne vedo, kako izgleda koruza na polju
Šele sedaj vidim, da ni koruza
V bistvu sem želel pokazati, kaj piše na boku trolejbusa: LJUBLJANA - JEŽICA - LJUBLJANA
Itak pa ste na načrtu videli, da je proga potekala po OKRAJU JEŽICA
Sigurno so imeli tudi okrajnega sekretarja
Ampak progo do Ježce pa je le "zrihtal"
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski trolejbus
O:24680
Pozdravljeni,
pogledati je potrebno, kaj se je dogajalo v zvezi z gradnjo napajalne postaje Ježica...
Projekt je bil izdelan oktobra 1955.
Maja 1956 pa se je začelo muditi
Le zakaj ?
ECŽ je začel pritiskati na preobremenjene državne organe:
ECŽ je prejel res že 2.10.1956 gradbeno dovoljenje za gradnjo na parceli št. 346/2 k.o. Brinje s strani ObLO Ljubljana-Bežigrad.
Vendar se zadeva zakomplicira, zaprositi morajo za novo gradbeno dovoljenje. Potreben je odmik zgradbe od Titove ceste za 17 m.
ObLO Ljubljana- Bežigrad je izdal novo dovoljenje 14.2.1957.
Kdaj pa je bila postavljena napajalna postaja nimam podatkov. Do septembra 1956 sigurne ne
Pravzaprav pa itak sploh niso napisali do katerega leta
Pogledali pa si bomo, v kakšnem stanju je bila obstoječa (edina) napajalna postaja
POPRAVEK: Stanje napajalne postaje si bomo ogledali v temi o ljubljanskem tramvaju, da ne bodo "tramvajaši" brskali po Čveku
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
pogledati je potrebno, kaj se je dogajalo v zvezi z gradnjo napajalne postaje Ježica...
Projekt je bil izdelan oktobra 1955.
Maja 1956 pa se je začelo muditi
Le zakaj ?
ECŽ je začel pritiskati na preobremenjene državne organe:
ECŽ je prejel res že 2.10.1956 gradbeno dovoljenje za gradnjo na parceli št. 346/2 k.o. Brinje s strani ObLO Ljubljana-Bežigrad.
Vendar se zadeva zakomplicira, zaprositi morajo za novo gradbeno dovoljenje. Potreben je odmik zgradbe od Titove ceste za 17 m.
ObLO Ljubljana- Bežigrad je izdal novo dovoljenje 14.2.1957.
Kdaj pa je bila postavljena napajalna postaja nimam podatkov. Do septembra 1956 sigurne ne
Pravzaprav pa itak sploh niso napisali do katerega leta
Pogledali pa si bomo, v kakšnem stanju je bila obstoječa (edina) napajalna postaja
POPRAVEK: Stanje napajalne postaje si bomo ogledali v temi o ljubljanskem tramvaju, da ne bodo "tramvajaši" brskali po Čveku
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: Ljubljanski trolejbus
Pozdravljeni vsi skupaj!
Darko, čestitam.
Svaka čast na trudu.
Darko, čestitam.
Svaka čast na trudu.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski trolejbus
Željko, pozdravljen,
ja, se trudimo vsi skupaj da se dokopljemo do kolikor toliko resničnega stanja.
Leta 1953 je bilo izredno kritično leto za ECŽ. Grozila je kasacija 20 vozil in 5 prikolic pri tramvaju, trolejbusi so bili brez rezervnih delov, niso dobili niti naročenih "feltn" za trolejbuse...
Več o tem je navedeno v Poročilu o stanju z dne 21.2.1953, ki ga je spisal direktor ECŽ Franc Drobež na osnovi mnenj strokovnjakov.
Poročilo si lahko ogledate v temi o ljubljanskem tramvaju.
pozdrav
Darko
ja, se trudimo vsi skupaj da se dokopljemo do kolikor toliko resničnega stanja.
Leta 1953 je bilo izredno kritično leto za ECŽ. Grozila je kasacija 20 vozil in 5 prikolic pri tramvaju, trolejbusi so bili brez rezervnih delov, niso dobili niti naročenih "feltn" za trolejbuse...
Več o tem je navedeno v Poročilu o stanju z dne 21.2.1953, ki ga je spisal direktor ECŽ Franc Drobež na osnovi mnenj strokovnjakov.
Poročilo si lahko ogledate v temi o ljubljanskem tramvaju.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: Ljubljanski trolejbus
Pozdravljeni!
Kolikšno je bilo inventarsko stanje prvih Fiatovih trolejbusev? Štiri?
Ali je bil kater odpisan pred prihodom Oerlikonov?
Kolikšno je bilo inventarsko stanje prvih Fiatovih trolejbusev? Štiri?
Ali je bil kater odpisan pred prihodom Oerlikonov?
Re: Ljubljanski trolejbus
Ljubljanskih Fiatov je bilo štiri in so, kot kaže, vsi ostali v voznem parku še vrsto let po prihodu Oerlikonov, tam nekje do leta 1960 (in menda po njem).željko halambek napisal/-a:Pozdravljeni!
Kolikšno je bilo inventarsko stanje prvih Fiatovih trolejbusev? Štiri?
Ali je bil kater odpisan pred prihodom Oerlikonov?
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski trolejbus
O:25650
Pozdravljen,
počasi se približujemo stanju raziskanosti Piranskega trolejbusa, ko bomo lahko stoprocentno rekli, da je navedba T. Brateta v člankih in knjigah o tem, da je bil takšen kot v Gmündu (Avstrija), sistem Lohner-Porsche, napačen.
Solidno je zbral gradivo o trolejbusih v avro-ogrski monarhiji Herbert Wöber in objavil v knjigi:
O Piranskem trolejbusu piše:
"Edini trolejbus po sistemu "Schiemann" v avstro-ogrski monarhiji je bil ob Jadranskem morju (Grofija Istra - danes Slovenija). Na prehodu stoletja so uporabljali za prevoz med Piranom in Portorožem konjsko vprego...
Lastnica plinarne v Piranu, "Verreinigte Gaswerke Augsburg A.G.", je pričela z gradnjo omrežja za razsvetljavo, obenem pa je že žačela graditi tudi trolejbusno progo Piran-Portorož po sistemu "Schiemann".
Dne 24. oktobra 1809 se je lahko pričela proga Piran-Portorož-Sv. Lucija uporabljati, po pregledu državnih organov."
Jasno in glasno je zapisano, da so morali državni organi odobriti gradnjo proge in nazadnje je bil opravljen tehnični pregled.
Torej nič "po domače": "...za gradnjo trolejbusne proge pa takega dovoljenja niso potrebovali.", kot beremo v knjigi o Ljubljanskem tramvaju (T. Brate).
pozdrav
Darko
Pozdravljen,
počasi se približujemo stanju raziskanosti Piranskega trolejbusa, ko bomo lahko stoprocentno rekli, da je navedba T. Brateta v člankih in knjigah o tem, da je bil takšen kot v Gmündu (Avstrija), sistem Lohner-Porsche, napačen.
Solidno je zbral gradivo o trolejbusih v avro-ogrski monarhiji Herbert Wöber in objavil v knjigi:
O Piranskem trolejbusu piše:
"Edini trolejbus po sistemu "Schiemann" v avstro-ogrski monarhiji je bil ob Jadranskem morju (Grofija Istra - danes Slovenija). Na prehodu stoletja so uporabljali za prevoz med Piranom in Portorožem konjsko vprego...
Lastnica plinarne v Piranu, "Verreinigte Gaswerke Augsburg A.G.", je pričela z gradnjo omrežja za razsvetljavo, obenem pa je že žačela graditi tudi trolejbusno progo Piran-Portorož po sistemu "Schiemann".
Dne 24. oktobra 1809 se je lahko pričela proga Piran-Portorož-Sv. Lucija uporabljati, po pregledu državnih organov."
Jasno in glasno je zapisano, da so morali državni organi odobriti gradnjo proge in nazadnje je bil opravljen tehnični pregled.
Torej nič "po domače": "...za gradnjo trolejbusne proge pa takega dovoljenja niso potrebovali.", kot beremo v knjigi o Ljubljanskem tramvaju (T. Brate).
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski trolejbus
Pozdravljeni,
zgornjega posta ne morem več izbrisati, ni pa nič hudega, če je objavljena literatura o prvih trolejbusih v avstro-ogrski monarhiji, ki je skrbno zbrana in pravilna.
Si pa lahko nekaj novih zapisnikov o stanju v ECŽ let 1952/1953 ogledate v rubriki Ljubljanski tramvaj:
link: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... start=1620
pozdrav
Darko
zgornjega posta ne morem več izbrisati, ni pa nič hudega, če je objavljena literatura o prvih trolejbusih v avstro-ogrski monarhiji, ki je skrbno zbrana in pravilna.
Si pa lahko nekaj novih zapisnikov o stanju v ECŽ let 1952/1953 ogledate v rubriki Ljubljanski tramvaj:
link: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... start=1620
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski trolejbus
O:29.853
Pozdravljeni,
jaz sem si predstavljal, da bo kdo oz. več forumašev nadaljevalo s to temo, glede na to, da imajo nekateri izredno veliko znanja in podatkov o ljubljanskih trolejbusih.
Sam sem se prestavil na Piranski trolejbus in tramvaj.
Pa če nič drugega, da se bo vsulo vsaj polno fotografij.
Tukaj pa je nastalo mrtvilo, od zadnjega posta 7.2.2018 se ne dogaja nič, samo v teh dveh mesecih pa je bilo okoli 4.000 ogledov, za katere s je v časih dedkov in babic reklo, da je to "minulo delo"
Ogromen potencial, da si v Čveku ogleduje temo toliko ljudi (forumaši+obiskovalci+roboti) in to brez novih rispevkov.
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
jaz sem si predstavljal, da bo kdo oz. več forumašev nadaljevalo s to temo, glede na to, da imajo nekateri izredno veliko znanja in podatkov o ljubljanskih trolejbusih.
Sam sem se prestavil na Piranski trolejbus in tramvaj.
Pa če nič drugega, da se bo vsulo vsaj polno fotografij.
Tukaj pa je nastalo mrtvilo, od zadnjega posta 7.2.2018 se ne dogaja nič, samo v teh dveh mesecih pa je bilo okoli 4.000 ogledov, za katere s je v časih dedkov in babic reklo, da je to "minulo delo"
Ogromen potencial, da si v Čveku ogleduje temo toliko ljudi (forumaši+obiskovalci+roboti) in to brez novih rispevkov.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ljubljanski trolejbus
Pozdravljeni pozitivno misleči
Verjetno ste to fotografijo že videli :
Vir: https://hiveminer.com/Tags/ljubljana%2Ctrolejbus/Recent
Mislim, da je nekdo v debati spraševal, do kdaj so trolejbusi znamke FIAT še vozili po Ljubljani ? Iz fotografije se vidi, da je to bilo vsaj še v začetku šestdesetih let.
LP Igor
Verjetno ste to fotografijo že videli :
Vir: https://hiveminer.com/Tags/ljubljana%2Ctrolejbus/Recent
Mislim, da je nekdo v debati spraševal, do kdaj so trolejbusi znamke FIAT še vozili po Ljubljani ? Iz fotografije se vidi, da je to bilo vsaj še v začetku šestdesetih let.
LP Igor
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski trolejbus
Igor, pozdravljen,
ja, Ford servis so "prestavili" v "jamo", ko so leta 1961 zgradili Jugobanko
Leta 1964 naj bi zgradba železnine Schneider & Verovšek še stala...
Preuzeto pri Metalki
Kdaj pa so zgradili zgradbe za Jugobanko pa ne bi vedel.
pozdrav
Darko
ja, Ford servis so "prestavili" v "jamo", ko so leta 1961 zgradili Jugobanko
Leta 1964 naj bi zgradba železnine Schneider & Verovšek še stala...
Preuzeto pri Metalki
Kdaj pa so zgradili zgradbe za Jugobanko pa ne bi vedel.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ljubljanski trolejbus
Pozdravljeni pozitivno misleči
Duh trolejbusa kot slaba vest blodi po ljubljanskih ulicah. Se pravi, skupaj z tramvajem, sta še vedno med nami. V študijske namene si oglejte kaj so njega dni pisali :
LP Igor
Duh trolejbusa kot slaba vest blodi po ljubljanskih ulicah. Se pravi, skupaj z tramvajem, sta še vedno med nami. V študijske namene si oglejte kaj so njega dni pisali :
LP Igor