JUNIOR DM napisal/-a:Gospod desiro !
Nebom govoril nič proti SŽ infrastrukturi , ker poznam odlične mojstre ker poznajo boljše signalni pravilnik kot nek strojevodja ki je že več kot 20 let na odprti progi.
Kar se tiče počasne vožnje ,žal nebom izkazal svoje znanje na VLAKI INFO ,če pa te res zanima ,bo treba kako skripto odpreti o zgornjem ustroju...,ali pa če bo prilika ti bom povedal kar v živo.
Lep pozdrav
Ta trditev je povsem točna, vendar si jo lahko vsak razlaga drugače...
Je pa dejstvo da imajo mojstri pri Sž infrastrukturi ponavadi več časa za temeljit pregled pravilnikov (razpis zapore, verjetno tudi v naprej narejen kak plan postavitve signalnih loparjev (dela ne poznam zato lahko le špekuliram)) medtem ko se strojevodje iz dneva v dan spopadamo s stanjem na terenu in signalni lopar vidimo praviloma 700 m pred počasno vožnjo in nimamo časa študirati pravilnikov, te moramo preprosto znati, in kadar vse ni postavljeno tako kot naj bi bilo gre lahko kar precej za nohte.....res da smo o počasnih vožnjah in drugih nerednostih obveščeni z nalogom za vožnjo vlaka, vendar ko v roke 10 minut pred odhodom dobiš spis iz aleksandrijske knjižnice ti pa moraš med tem časom pripraviti in pregledati kakšno stvarco ali dve, opraviti preizkus zavore... ti to bole malo pomaga, zato se na terenu veliko bolj zanešeš na oznake.
nauk, ne seri čez strojevodje če našega dela ne poznaš
Svoje trditve pa bi pričakoval da vsaj argumentiraš, ne pa da se zanašaš na neko fiktivno znanje ljudi ki jih poznaš.
Pa da ne boš narobe razumel to ni kritika tvojega dela, ker ga prav tako kot ti mojega ne poznam tako dobro da bi lahko pisal neubloze, je bolj kritika sistema v katerem delamo, žalostno je da je naš sistem še dokaj urejen, v primerjavi z južnejšimi sistemi, žal pa smo slovenci taki da se vedno raje ozramo na sever, in prav bi bilo da bi končno kaj okrog tega tudi postorili, za začetek dvignili hitrosti tam kjer stanje proge to dopušča opravili remonte, počasnih voženj ne vlekli v nedogled in vsaj signalizacjo postavljali po pravilnikih katere smo sami sebi (z vzorom na avstrijske in nemške) napisali.
In res to ni tema za semle tako da ne mislim nadaljevati tja v tri dni...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER