Aha, hvala. Številka bo 192/193 ali kaj drugega?Re 4/4 napisal/-a:
Smartron je šibkejša in cenena varianta Vectrona, namenjena samo za Nemški trg.
http://m.railjournal.com/index.php/loco ... rtron.html
Bombardier br188 / Traxx MS3
Re: Bombardier br188 / Traxx MS3
Re: Bombardier br188 / Traxx MS3
Verjetno ne. Ali bo BR 153 ali pa BR 170 ali 171.maxima napisal/-a: Aha, hvala. Številka bo 192/193 ali kaj drugega?
Re: Bombardier br188 / Traxx MS3
A se hecaš? kako je lahko cela tipkovnica vseh mogočih hitrosti naprednejša od ene ročice s katero željeno hitrost nastavljaš...pa đe manj prostora zavzame ta ročica xD Meni se pri škodi ne dopade ravno ta "tipkovnica" in pa velikost kabine... poleg tega mislim da ima tudi v vozni ročici indirektni zaviralnik kar je pa zopet povsem drugače kot sem navajen...TGV Lyria napisal/-a:
Na primer tipično češko vozniško okolje s tempomatom "na tipke", ki je za moje pojme krepko naprednejše od nemškega standarda iz Traxxov in Siemensov. .
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Bombardier br188 / Traxx MS3
192 bo. Je že registriran.maxima napisal/-a: Aha, hvala. Številka bo 192/193 ali kaj drugega?
Re: Bombardier br188 / Traxx MS3
Aha ok, hvala za Info. Seveda pa Smartron ni ista stvar kot 192 962 od Pimk Rail, ali.....?
Re: Bombardier br188 / Traxx MS3
Seveda je ista. Saj imata oba oznako 192 .maxima napisal/-a:Aha ok, hvala za Info. Seveda pa Smartron ni ista stvar kot 192 962 od Pimk Rail, ali.....?
192 imajo 5,6 MW, 193 pa 6,4 MW.
Če ne veš, je 1- elektro, 9- tip lokomotive za tovorni promet, 2-naslednja v seriji. Tista 962, pa naj te ne zavede, saj Siemens vedno na začetku za prvoizdelane primerke rezervira 9xx, potem pa proda naprej. Smartron je pač ime za enosistemske Vectrone, ki so namenjeni izključno za Nemški trg. V bistvu gre za lokomotivo kot je Traxx 2 AC 140, F-Typen. BR 185-2xx in podobni...
Pa mislim, da sma zašla od teme.
Re: Bombardier br188 / Traxx MS3
Po katerem vzorcu pa so potem registrirane 101, 120 ka in ostale starejüe lokomotive, poleg tega je tudi 152 za tovorni promet pa ni 9 ke nikjer xDRe 4/4 napisal/-a:Seveda je ista. Saj imata oba oznako 192 .maxima napisal/-a:Aha ok, hvala za Info. Seveda pa Smartron ni ista stvar kot 192 962 od Pimk Rail, ali.....?
192 imajo 5,6 MW, 193 pa 6,4 MW.
Če ne veš, je 1- elektro, 9- tip lokomotive za tovorni promet, 2-naslednja v seriji. Tista 962, pa naj te ne zavede, saj Siemens vedno na začetku za prvoizdelane primerke rezervira 9xx, potem pa proda naprej. Smartron je pač ime za enosistemske Vectrone, ki so namenjeni izključno za Nemški trg. V bistvu gre za lokomotivo kot je Traxx 2 AC 140, F-Typen. BR 185-2xx in podobni...
Pa mislim, da sma zašla od teme.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Bombardier br188 / Traxx MS3
10x-11x so brzi vlaki IC, EC, IR, D, EN...desiro napisal/-a:
Po katerem vzorcu pa so potem registrirane 101, 120 ka in ostale starejüe lokomotive, poleg tega je tudi 152 za tovorni promet pa ni 9 ke nikjer xD
12x-14x večnamenske lokomotive Dosto, regio, push-pull, tovorni vlaki itd.
15x lokomotive za tovorni promet, starejše in enosistemski tipi, kot primer 152
16x elektro ranžirne
17x večnamenske
18x dvo ali več sistemske lokomotive
19x lokomotive za tovorni promet
Ta zadnja cifra, pa se dodeli prva prosta. V bistvu cifra je samo zato, da lahko lokomotivo daš v evidenco. V praksi pa se dela vse živo. Tudi 101-ke so že vleke tovorne vlake.
Re: Bombardier br188 / Traxx MS3
Hvala za razlago, glede 101 k in tovornih vlakov pa se je to verjetno dogajalo pred delitvjo, sedaj imajo vse razdeljeno tudi osebje je ali Regio ali Fernverkehr ali Cargo, kar je s stališča izdelave turnusa in šolanja ljudi enostavno a žal ubije tisto raznolikost, ravno ta mi je pri nas všeč.Re 4/4 napisal/-a:10x-11x so brzi vlaki IC, EC, IR, D, EN...desiro napisal/-a:
Po katerem vzorcu pa so potem registrirane 101, 120 ka in ostale starejüe lokomotive, poleg tega je tudi 152 za tovorni promet pa ni 9 ke nikjer xD
12x-14x večnamenske lokomotive Dosto, regio, push-pull, tovorni vlaki itd.
15x lokomotive za tovorni promet, starejše in enosistemski tipi, kot primer 152
16x elektro ranžirne
17x večnamenske
18x dvo ali več sistemske lokomotive
19x lokomotive za tovorni promet
Ta zadnja cifra, pa se dodeli prva prosta. V bistvu cifra je samo zato, da lahko lokomotivo daš v evidenco. V praksi pa se dela vse živo. Tudi 101-ke so že vleke tovorne vlake.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Bombardier br188 / Traxx MS3
Hvala za vsa pojasnila Re 4/4Re 4/4 napisal/-a: 18x dvo ali več sistemske lokomotive
19x lokomotive za tovorni promet
Nekaj me pa še zanima.
1.Kakšnja je oznaka Taurusa 1 ki je enosistemski?
2.Helga (ES 64 F4) je bila predvidena za tovorne vlake. Kako to da ni potem oznaka 191? Oziroma, zakaj spada Vectron pod lokomotive za tovorni promet, ko pa je tudi večsistemski?
Re: Bombardier br188 / Traxx MS3
Kar si navajen je odvisno od tega kaj voziš Čehi se morajo recimo sedaj na novo učiti Vectrone za hamburške EC vlake, ki imajo popolnoma drugačen princip kot 90% ostalih njihovih strojev. Vozniško okolje iz 380 je nadgradnja tistega iz starih Pershingov in je skoraj enako Panterjem in CityElephantom.desiro napisal/-a: A se hecaš? kako je lahko cela tipkovnica vseh mogočih hitrosti naprednejša od ene ročice s katero željeno hitrost nastavljaš...pa đe manj prostora zavzame ta ročica xD Meni se pri škodi ne dopade ravno ta "tipkovnica" in pa velikost kabine... poleg tega mislim da ima tudi v vozni ročici indirektni zaviralnik kar je pa zopet povsem drugače kot sem navajen...
Meni tipkovnica deluje precej zabavna, na marsikaterem posnetku se zdi, da strojevodja ne dela drugega kot pritiska par gumbov, mašina pa vozi sama. Kar se indirektnega zaviralnika tiče, bi tudi znalo biti...no oglej si posnetek in presodi sam: p.s. glede na to da je Škoda bila kar favorit za nove garniture, ne bi manjkalo dosti, da bi se tudi ti moral učiti tipkovnice
Re: Bombardier br188 / Traxx MS3
BR 182 je dvosistemski Taurus, dispolok. Štirisistemski pa BR 183. Enosistemskega ni, oziroma je samo OeBB 1016. Tisti DB 182 je U2 in je bil kupljen iz čudne zgodbe. Namreč, DB je hotel serijo 152 uporabiti tudi v Avstriji. Infra v Avstriji je prižgala rdečo luč, ker nekaj ni štimalo in so pri DB odpovedali naročilo, ter na koncu skompenzirali z Railion Taurus, ki so na koncu pristali v Berlinu pri Regio DB.maxima napisal/-a: Hvala za vsa pojasnila Re 4/4
Nekaj me pa še zanima.
1.Kakšnja je oznaka Taurusa 1 ki je enosistemski?
2.Helga (ES 64 F4) je bila predvidena za tovorne vlake. Kako to da ni potem oznaka 191? Oziroma, zakaj spada Vectron pod lokomotive za tovorni promet, ko pa je tudi večsistemski?
Helga lahko vozi potniške vlake. Imel si opcijo 200 km/h. BR 191 pa je zasedena. Ker si mlad poišči za serijo E 91. Zakaj je Vectron 192/193?. 18x ni več prostih. Drugače, te številke ne odražajo realnega stanja, ampak, se sestavi "grupa", ki je kompatibilna z UIC kodo. Ostale imajo čredni nagon . Ni pa pogoj, da voziš samo ta vlak, ki je namenjen pod temi številkami.
Re: Bombardier br188 / Traxx MS3
Obup, zazzame preveč prostora na že tako malem pultu, zaradi nje nimaš dobesedno več nobene odlagalne površine... Pa tudi ni nekam živahna kakor vidim drži pri speljavi kar en čas ročico v polžaju dokonca naprej... Definitivno jajca. xDTGV Lyria napisal/-a:Kar si navajen je odvisno od tega kaj voziš Čehi se morajo recimo sedaj na novo učiti Vectrone za hamburške EC vlake, ki imajo popolnoma drugačen princip kot 90% ostalih njihovih strojev. Vozniško okolje iz 380 je nadgradnja tistega iz starih Pershingov in je skoraj enako Panterjem in CityElephantom.desiro napisal/-a: A se hecaš? kako je lahko cela tipkovnica vseh mogočih hitrosti naprednejša od ene ročice s katero željeno hitrost nastavljaš...pa đe manj prostora zavzame ta ročica xD Meni se pri škodi ne dopade ravno ta "tipkovnica" in pa velikost kabine... poleg tega mislim da ima tudi v vozni ročici indirektni zaviralnik kar je pa zopet povsem drugače kot sem navajen...
Meni tipkovnica deluje precej zabavna, na marsikaterem posnetku se zdi, da strojevodja ne dela drugega kot pritiska par gumbov, mašina pa vozi sama. Kar se indirektnega zaviralnika tiče, bi tudi znalo biti...no oglej si posnetek in presodi sam: p.s. glede na to da je Škoda bila kar favorit za nove garniture, ne bi manjkalo dosti, da bi se tudi ti moral učiti tipkovnice
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Bombardier br188 / Traxx MS3
Verjetno je uporabljal ročno speljavo, tj. ročno vklapljanje stopenj navzgor, namesto avtomatike. Drugače ima dobre pospeške, kar sem videl in izkusil.desiro napisal/-a: Pa tudi ni nekam živahna kakor vidim drži pri speljavi kar en čas ročico v polžaju dokonca naprej... Definitivno jajca. xD
Re: Bombardier br188 / Traxx MS3
Če je temu tako potem je pa sploh nelogična lok, pri pridržanju ročice v položaju naprej bi k večjem razumel da bi se stopnje same od sebe povečevale zelo hitro...ročno pa bi bilo nekako impulzno....TGV Lyria napisal/-a:Verjetno je uporabljal ročno speljavo, tj. ročno vklapljanje stopenj navzgor, namesto avtomatike. Drugače ima dobre pospeške, kar sem videl in izkusil.desiro napisal/-a: Pa tudi ni nekam živahna kakor vidim drži pri speljavi kar en čas ročico v polžaju dokonca naprej... Definitivno jajca. xD
kakorkoli lokomotive ne poznam, z njo sem se peljal le enkrat kmalu po tem ko je začela vozit in sicer na dunaju ko so HBF šele gradili, vendrar strojevodja ni uporabjal tempomata hitrost pa takrat tudi ni bila kaj višja od 60. Spomnim pa se da je indirektni zaviralnik na isti ročici...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER