Solčavec napisal/-a:"U Srbiju je nakon više desetina godina pristigla prva nova lokomotiva"
https://www.facebook.com/viziteam.net/p ... 23/?type=3
https://www.facebook.com/viziteam.net/p ... 4709998683
Serija vrsta 462-xxx
Solčavec napisal/-a:"U Srbiju je nakon više desetina godina pristigla prva nova lokomotiva"
https://www.facebook.com/viziteam.net/p ... 23/?type=3
https://www.facebook.com/viziteam.net/p ... 4709998683
Kaj ti to pomaga, če bi jo imeli...Poletna sezona vlakov. ŽS na MV 414, doda 3 Goša Z1 vagone, nakar v Dobovi ugotovijo, da niso izpravni, jih izločijo in z MV 411 nazaj dol. Zjutraj, ko pridejo v Beograd, ŽS doda identične vagone spet na MV 414. In potem jovo na novo v nedogled. In, tako je na relaciji Beljak-Beograd MV 415 vozil en direktni vagon, enega so dodali še na HŽ, da sta prišla v Beogradu vsaj dva vagona.Dino S napisal/-a:Beograd ima zgrajeno idealno železniško infrastrukturo... Škoda, da je večinoma popolnoma zanemarjena ali nedokončana.
Zakaj pa to ugotovijo sele v Dobovi, a ima HZ nizje standarde? Sprasujem, ker mi na tej relaciji hrvaski del deluje najbolj na nivoju. Hitrost tudi 160 km/h, med Vinkovci in Zagrebom dodajo 5 svojih vagonov, ki so sodobni in v dobrem stanju, vlak pa je na tem odseku najbolj tocen na celi relaciji (izgleda imajo v voznem redu dovolj rezerve za vse podasne voznje v Srbiji).Re 4/4 napisal/-a:Kaj ti to pomaga, če bi jo imeli...Poletna sezona vlakov. ŽS na MV 414, doda 3 Goša Z1 vagone, nakar v Dobovi ugotovijo, da niso izpravni, jih izločijo in z MV 411 nazaj dol. Zjutraj, ko pridejo v Beograd, ŽS doda identične vagone spet na MV 414. In potem jovo na novo v nedogled. In, tako je na relaciji Beljak-Beograd MV 415 vozil en direktni vagon, enega so dodali še na HŽ, da sta prišla v Beogradu vsaj dva vagona.Dino S napisal/-a:Beograd ima zgrajeno idealno železniško infrastrukturo... Škoda, da je večinoma popolnoma zanemarjena ali nedokončana.
Menda jih na HŽ-ju ne zanima preveč da bi zadrževali tuje vagone ki itak le peljejo čez zemljo ("skrb moja, h drugemu pojdi" ).fiat310 napisal/-a: Zakaj pa to ugotovijo sele v Dobovi, a ima HZ nizje standarde?
Sprasujem, ker mi na tej relaciji hrvaski del deluje najbolj na nivoju. Hitrost tudi 160 km/h, med Vinkovci in Zagrebom dodajo 5 svojih vagonov, ki so sodobni in v dobrem stanju, vlak pa je na tem odseku najbolj tocen na celi relaciji (izgleda imajo v voznem redu dovolj rezerve za vse podasne voznje v Srbiji).
Si prepričan?fiat310 napisal/-a: Sprasujem, ker mi na tej relaciji hrvaski del deluje najbolj na nivoju. Hitrost tudi 160 km/h
Izvješće o mreži 2019. godine nam donosi pad brzine između Slavonskog Broda i Ivankova(kolodvor prije Vinkovaca) na 120 km/h(inače je Sl. Brod-Strizivojna 140km/h i Strizivojna-Stari Mikanovci-Ivankovo160 km/h), a prolaz kroz Ivankovo pada sa sadašnjih 140 na 115 km/h. 160 nam jedino ostaje na onih 10 kilometara između Ivankova i Vinkovaca. A vidim da i brzina kroz kolodvor Staro Petrovo Selo pada sa 120 na 100 km/h. Brzina naravno nigdje ne raste, ali bar se, ajde, zadržala na 120 između Okučana i Oriovca. Zanimljivo kak' nam je HŽ Infra jedino dosljedna u smanjivanju brzina iz godine u godinu. Kad bi tako dosljedni bili u remontiranju pruga i dizanju brzina (natrag na projektirane brzine) ili pak održavanju brzina do nekog remonta(a ne rušiti brzine do krajnjih granica, pa onda u remontiranje), pa gdje bi nam kraj bio.
Aha razumem. Kaj pa so tipične napake teh vagonov?jž 363 napisal/-a:Menda jih na HŽ-ju ne zanima preveč da bi zadrževali tuje vagone ki itak le peljejo čez zemljo ("skrb moja, h drugemu pojdi" ).fiat310 napisal/-a: Zakaj pa to ugotovijo sele v Dobovi, a ima HZ nizje standarde?
Sprasujem, ker mi na tej relaciji hrvaski del deluje najbolj na nivoju. Hitrost tudi 160 km/h, med Vinkovci in Zagrebom dodajo 5 svojih vagonov, ki so sodobni in v dobrem stanju, vlak pa je na tem odseku najbolj tocen na celi relaciji (izgleda imajo v voznem redu dovolj rezerve za vse podasne voznje v Srbiji).
Vozni red na HŽ-ju ni narejen glede na počasne vožnje ŽS-ja, temveč so (že leta nazaj) na ŽS v vozni red že vpoštevali počasne vožnje, tako da je uradni čas vožnje med Beogradom in Šidom 2 uri in pol (namesto ure in 15 min, kar bi bilo realno).
Menim da v bistvu ni kakšnih (tovarniških) napak, temveč gre za "težave" pri vzdrževanju - nedelujoče (ali nepravilno delujoče) klime ter vakuumska stranišča ki se pogosto preprosto ne morejo uporabljat! Morda pa še kaj. In tako že leta in leta nazaj. Drugače so ŽS Z1 vagoni podobni slovenskim ter hrvaškim (ter kakih 9 let mlajši).fiat310 napisal/-a:Aha razumem. Kaj pa so tipične napake teh vagonov?
Ja v glavnem je že v Srbiji upoštevano, se pa še vedno nabere zamuda 10-20 minut. V Vinkovcih pa je dovolj čakanja, da se zamuda čisto izniči in je do Zagreba vlak do minute točen. V Sloveniji pa se tudi rado nabere 5-10 minut zamude. Je pa to sklepanje na osnovi parih voženj, tako da ni nujno da je vedno tako.
https://luftika.rs/prvi-dan-zeleznickog ... sta-video/Deonica pruge Stara Pazova - Novi Sad je jednokolosečna, a radovi na njenoj modernizaciji koji uključuju igradnju nove trase i drugog koloseka su već počeli. Finansiraju se iz kredita Ruske federacije. Iz kredita NR Kine će se finansirati deonice Beograd - Stara Pazova i Novi Sad - Subotica - državna granica. Do završetka te modernizacije koristiće se samo jedan kolosek na mostu, taj koji je elektrificiran. Drugi kolosek preko mosta je morao sada biti izgrađen zbog testa opterećenja.