Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Železniška infrastruktura: Potekajo pogovori o ponovni vzpostavitvi postajališča
Občina Bohinj je podala pobudo o ponovni vzpostavitvi postajališča Soteska na železniški progi Jesenice–Sežana, ki bi vključevalo tudi parkirišča P+R in P+B s spremljajočimi dejavnostmi. Postajališče Soteska je bilo v 80. letih prejšnjega stoletja ukinjeno, za njegovo ponovno vzpostavitev pa bi bilo treba pridobiti novo obratovalno dovoljenje, ureditev/gradnja perona pa bi morala v tem primeru potekati na enak način kot vse novogradnje peronov in postajališč. Direkcija RS za infrastrukturo ne nasprotuje uvedbi tega postajališča, a predlaga alternativno rešitev, to je gradnjo P+R in P+B na območju postajališča Nomenj, ki je približno pet kilometrov bližje Bohinjski Bistrici. Na tem postajališču in v neposredni bližini preko ceste je za gradnjo parkirišč na voljo dovolj zemljišč, ki so v lasti Javne železniške infrastrukture. Ker ima omenjeno železniško postajališče obratovalno dovoljenje, na Direkciji RS za infrastrukturo ocenjujemo, da bi bila ureditev tovrstnega parkirišča na postajališču Nomenj bistveno cenejša. Ker se vse površine nahajajo na eni strani železniške proge, ne bi bilo treba graditi podhoda pod tiri, prav tako pa bi lahko v okviru tega projekta oživili obstoječe postajno poslopje, ki se sedaj uporablja le za stanovanja in občasno delujoč gostinski lokal. Predloga obe strani še preučujeta.
http://www.di.gov.si/si/medijsko_sredisce/novica/5921/
Občina Bohinj je podala pobudo o ponovni vzpostavitvi postajališča Soteska na železniški progi Jesenice–Sežana, ki bi vključevalo tudi parkirišča P+R in P+B s spremljajočimi dejavnostmi. Postajališče Soteska je bilo v 80. letih prejšnjega stoletja ukinjeno, za njegovo ponovno vzpostavitev pa bi bilo treba pridobiti novo obratovalno dovoljenje, ureditev/gradnja perona pa bi morala v tem primeru potekati na enak način kot vse novogradnje peronov in postajališč. Direkcija RS za infrastrukturo ne nasprotuje uvedbi tega postajališča, a predlaga alternativno rešitev, to je gradnjo P+R in P+B na območju postajališča Nomenj, ki je približno pet kilometrov bližje Bohinjski Bistrici. Na tem postajališču in v neposredni bližini preko ceste je za gradnjo parkirišč na voljo dovolj zemljišč, ki so v lasti Javne železniške infrastrukture. Ker ima omenjeno železniško postajališče obratovalno dovoljenje, na Direkciji RS za infrastrukturo ocenjujemo, da bi bila ureditev tovrstnega parkirišča na postajališču Nomenj bistveno cenejša. Ker se vse površine nahajajo na eni strani železniške proge, ne bi bilo treba graditi podhoda pod tiri, prav tako pa bi lahko v okviru tega projekta oživili obstoječe postajno poslopje, ki se sedaj uporablja le za stanovanja in občasno delujoč gostinski lokal. Predloga obe strani še preučujeta.
http://www.di.gov.si/si/medijsko_sredisce/novica/5921/
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
... ...yes,...pa tud' Vintgar, pa Boh Bela sta lahk' v igri.....
....pa še ozkotirnico iz I. SV do Ukanca naj reinkarnirajo.....
...."Švica zdaj"...... ....press.....
....pa še ozkotirnico iz I. SV do Ukanca naj reinkarnirajo.....
...."Švica zdaj"...... ....press.....
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Obnova železniškega postajališča Ravne na Koroškem
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Letos je kar nekaj volitev in referendumovgorican napisal/-a:Železniška infrastruktura: Potekajo pogovori o ponovni vzpostavitvi postajališča
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Se ne strinjam popolnoma. Kartomati naj bojo, saj bo nekaterim, zlasti starejšim in turistom tako lažje. Tu in tam se peljem z vlakom s Ptuja v MS. Starejši že ne vejo, da morajo na ICS-u stisniti tipko, da se odprejo vrata za izstop, potem pa se panično derejo sprevodnici, da so vrata okvarjena...tako, da izključno brezstično plačevanje že iz tega razloga oz. publike odpade. In pa še ena off-topic - pred nekaj tedni na postaji na Ptuju nekaj japoncev (očitno turistov), ki me sprašujejo če je kaj grozno narobe, saj je vlak zamujal >15 minut.suha napisal/-a: Kartomatov sploh ne potrebujemo več! Ob vstopu na vlak se na senzorju pofočkaš z brezstično bančno kartico, ali s pametnim telefonom prek senzorja NFC, na katerem imaš virtualno bančno kartico (to že omogoča banka Intesa Sanpaolo in NLB). Lastniku kartice trga denar, račun pa se sam izstavi v spletno banko pod zavihek E-računi (zavihek E-računi ima vsaka spletna banka). Kondukter ali kontrolor nato karte preverja s tem ko preveri bančno kartico. Vsaj tako delajo na Nemških železnicah, če je karta kupljena preko spleta.
Ampak ja, tako kot vedno v Sloveniji, kartomate je treba postavit zato da posrednik fajn zasluži in provizije laufajo.... Pač smo skorumpirani balkanci. V tujini (italija) sem tudi videl da na oddaljenih postajah na kartomatih sploh ni mogoče plačevati z gotovino, temveč samo z bančno kartico, kar je logično, ker kdo pa bo vsak dan filal avtomat z drobižem. Predvidevam da bo pri nas podobno. Ampak v tujini se je kartomate postavljalo 10 let nazaj, danes so postali nepotrebni in nesmiselni ob tej tehnologiji brezstičnih bančnih kartic in NFC senzorjih na telefonih, ki jih poznamo in so uveljavljen svetovni standard.
Se ne strinjam. Se mi zdi, da bi ob primernih cenah (zlasti pavšalnih, kot je navada na S-Bahnih) in primernih kaznih slepih potnikov bilo malo. Na Dunaju je veliko več "bolj avtentičnega Balkana", pa se mi zdi, da vsi nekako plačajo (mesečna je dobrih 30€, če me spomin ne vara). Primer za Slovenijo (Slovenia-Bahn ) - dnevna karta 8€, tedenska 40€, mesečna 120€? Pa mogoče še 3-dnevna za turiste - 25€ pa še dobijo kaki vstop kam gratis? Mogoče bi imeli izgubo na potniku, ki bi se vsaki dan peljal s Hodoša v Koper, ampak roko na srce, takega potnika ni. Kamnik-Ljubljana npr. pa bi napolnili vlake... Vsekakor bi s privlačnimi cenami dobili veliko boljši load-factor, s čimer bi na posamezno vožnjo zaslužili veliko več...Matevz96 napisal/-a:
Deluje v teoriji, v praksi smo pa na Balkanu.
Se strinjam da bi bila odlična ideja nadomestitev kontrolerjev z avtomati, vendar moraš upoštevati, da podoben sistem deluje na LPP ampak je vstop dovoljen samo na sprednjih vratih kjer malenkost kontrolira voznik. Kljub kontroli s strani voznika (in občasnimi kontrolerji) pa je na LPP še vedno ogromno "zastonjčkanja".
Sem pa mnenja, da bi se dobro obnesla "vratca" na perone, poleg tega pa bi še dodatno zavarovali perone, da se ne zgodi kaj podobnega kot je v Avstriji. Vendar se pa zavedam, da ta sistem ni realen ker zahteva popolno prenovo večine postaj.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ti pa očitno ne vidiš dalje od svoje "high tech" zaslepljenosti/omejenosti. Kje se boš "pofočkal" ob vstopu naprimer na vlak 503, ti bi verjetno klasiko kar ukinil. No to bi delno še šlo, kaj pa naprimer na vlaku 210 kjer so srbski in hrvaški vagoni. A bi jih ti zaadi tega zamenjal s slovenskimi kateri bi imeli tak čitalec, da ne govorim o 150-ki kjer so avstrijski vagoni oz 247-ki z madžarskimi vagoni, še bi lahko našteval. Za vse te vlake govorim o potovanju znotraj Slovenije da se razume. V kolikor bi te vlake (razen pohorca) koristil v mednarodnem prometu, bi bila zgodba še toliko bolj pestra.suha napisal/-a:
Kartomatov sploh ne potrebujemo več! Ob vstopu na vlak se na senzorju pofočkaš z brezstično bančno kartico, ali s pametnim telefonom prek senzorja NFC, na katerem imaš virtualno bančno kartico (to že omogoča banka Intesa Sanpaolo in NLB). Lastniku kartice trga denar, račun pa se sam izstavi v spletno banko pod zavihek E-računi (zavihek E-računi ima vsaka spletna banka). Kondukter ali kontrolor nato karte preverja s tem ko preveri bančno kartico. Vsaj tako delajo na Nemških železnicah, če je karta kupljena preko spleta.
Ampak ja, tako kot vedno v Sloveniji, kartomate je treba postavit zato da posrednik fajn zasluži in provizije laufajo.... Pač smo skorumpirani balkanci. V tujini (italija) sem tudi videl da na oddaljenih postajah na kartomatih sploh ni mogoče plačevati z gotovino, temveč samo z bančno kartico, kar je logično, ker kdo pa bo vsak dan filal avtomat z drobižem. Predvidevam da bo pri nas podobno. Ampak v tujini se je kartomate postavljalo 10 let nazaj, danes so postali nepotrebni in nesmiselni ob tej tehnologiji brezstičnih bančnih kartic in NFC senzorjih na telefonih, ki jih poznamo in so uveljavljen svetovni standard.
Proti kartomatom načeloma nimam nič, verjetno pa bi bilo bistveno smiselneje kombinacija obstoječega plačevanja vozovnic sprevodniku, nakup vozovnic preko neta in na večjih postajah še vedno omejen blagajniški način prodaje vozovnic.
@Matevz96, ograjevanje je pa čista utopija. Samo pomisli kako bi postavil ograje na postajališčih, kjer je v neposredni bližini tudi cestni prehod, tu bi šele bilo švercanja. Pa tudi če bi te kdo prišel pričakat na postajo, bi te moral čakati izven ali pa kupiti peronsko karto.
Tine
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
@Tin€
Na "švercanje" se nanaša zadnji del mojega posta. Ograjevanje je vsekakor neumnost. Treba je narediti švercanje neprivlačno na drugačen način.
Na "švercanje" se nanaša zadnji del mojega posta. Ograjevanje je vsekakor neumnost. Treba je narediti švercanje neprivlačno na drugačen način.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ministrstvo za infrastrukturo je ukinilo 15 neustrezno zavarovanih in potencialno nevarnih nivojskih prehodov po vsej Sloveniji. Pravilnik o nivojskih prehodih določa, da se nivojski prehodi uredijo z avtomatskimi napravami za zavarovanje. Nezavarovane prehode pregleda komisija za nivojske prehode in nato poda oceno o ukinitvi oziroma preureditvi prehoda. Tako so na podlagi ugotovitev komisije ukinili 15 nivojskih prehodov.
Glavna razloga za ukinitev prehodov sta slaba preglednost in ureditev novega prehoda ali izgradnja povezovalne poti. Na glavni železniški progi Divača-Cepišče Prešnica so ukinili tri nivojske prehode. Po tri prehode so ukinili tudi na regionalnih železniških progah Grosuplje-Kočevje in Rogatec-Stranje-Grobelno, kjer je v vseh treh primerih bila zgrajena povezovalna pot. Po en nivojski prehod so ukinili na odsekih Pivka-Ilirska Bistrica, Zidani Most-Šentilj, Celje-Velenje, Imeno-Stranje, Ljutomer-Gornja Radgona in Metlika-Novo mesto-Ljubljana.
https://www.zurnal24.si/slovenija/minis ... ode-308239
Glavna razloga za ukinitev prehodov sta slaba preglednost in ureditev novega prehoda ali izgradnja povezovalne poti. Na glavni železniški progi Divača-Cepišče Prešnica so ukinili tri nivojske prehode. Po tri prehode so ukinili tudi na regionalnih železniških progah Grosuplje-Kočevje in Rogatec-Stranje-Grobelno, kjer je v vseh treh primerih bila zgrajena povezovalna pot. Po en nivojski prehod so ukinili na odsekih Pivka-Ilirska Bistrica, Zidani Most-Šentilj, Celje-Velenje, Imeno-Stranje, Ljutomer-Gornja Radgona in Metlika-Novo mesto-Ljubljana.
https://www.zurnal24.si/slovenija/minis ... ode-308239
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Nadgradnja SV naprav na železniški progi št. 30 Zidani Most-Šentilj-d.m.
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ravno ujel. Poslanci sprejeli liberalizacijo potniškega prometa. Če tebe ali kogarkoli moti SŽ in slabi vozni redi, naj ustanovi firmo, nabavi nekaj garnitur in začne voziti. Simpl.sraka1 napisal/-a:
S tem bi celotno SŽ omrežje delovalo kot en S-Bahn sistem, ...
Če želi koncesijo, pa naj počaka 15 let, da se izteče sedanja, ki jo imajo SŽ.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Veliko stvari me moti. Vendar nisem Leoš Novotny, niti ne živim v državi,ki bi mi omogočila, da to postanem. Zato se bom vsedel v avto in ne bom komentiral...Re 4/4 napisal/-a:Ravno ujel. Poslanci sprejeli liberalizacijo potniškega prometa. Če tebe ali kogarkoli moti SŽ in slabi vozni redi, naj ustanovi firmo, nabavi nekaj garnitur in začne voziti. Simpl.sraka1 napisal/-a:
S tem bi celotno SŽ omrežje delovalo kot en S-Bahn sistem, ...
Če želi koncesijo, pa naj počaka 15 let, da se izteče sedanja, ki jo imajo SŽ.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
O, pa si.trocken napisal/-a:Veliko stvari me moti. Vendar nisem Leoš Novotny, niti ne živim v državi,ki bi mi omogočila, da to postanem. Zato se bom vsedel v avto in ne bom komentiral...
Komentiral
LP, Metod
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Leoš Novotny praviš? Njegov Leo Express, ki ga nad vodo držijo novi in novi vlagatelji. Dobička pa še vedno ni. Le izguba se veča...
V Nemčiji, kjer je del Locomore, zato, da lahko ponudi nizko ceno, izplačuje bistveno nižje plače, kot DB. Ima študente, najem ali vzhodnjaki, gastornomija uvožena iz Češke po nemških cenah... Pa kljub temu 5-10 €, ne pokrije dnevnih stroškov, zato mora tam, kjer je potnikov dovolj, dvigniti ceno na nivo DB-ja Ne želi si postati ta človek.
P.S. Kdaj boš potrkal k lokalni skupnosti z vprašanjem, če pristavi kakšen evro za subvencijo? Čez zahodno in severno mejo počnejo ravno to, da lokalni promet ne izumre.
V Nemčiji, kjer je del Locomore, zato, da lahko ponudi nizko ceno, izplačuje bistveno nižje plače, kot DB. Ima študente, najem ali vzhodnjaki, gastornomija uvožena iz Češke po nemških cenah... Pa kljub temu 5-10 €, ne pokrije dnevnih stroškov, zato mora tam, kjer je potnikov dovolj, dvigniti ceno na nivo DB-ja Ne želi si postati ta človek.
P.S. Kdaj boš potrkal k lokalni skupnosti z vprašanjem, če pristavi kakšen evro za subvencijo? Čez zahodno in severno mejo počnejo ravno to, da lokalni promet ne izumre.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Bi bilo bolje Radim Jančura?Re 4/4 napisal/-a:Leoš Novotny praviš? Njegov Leo Express, ki ga nad vodo držijo novi in novi vlagatelji. Dobička pa še vedno ni. Le izguba se veča...
Tam, kjer je lokalna skupnost velika za celo Slovenijo?Re 4/4 napisal/-a: P.S. Kdaj boš potrkal k lokalni skupnosti z vprašanjem, če pristavi kakšen evro za subvencijo? Čez zahodno in severno mejo počnejo ravno to, da lokalni promet ne izumre.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Obvlada v nulo 1,25 milijona potnikov v prvem četrtletju. Z Dunajem pa so zadeli v polno. 200.000 v prvih treh mesecih na celotni relaciji.TGV Lyria napisal/-a:
Bi bilo bolje Radim Jančura?
Ker pokrajin ni, bi lahko vse občine ob progi podpisale nekakšno zavezo o turističnem sofinanciranju (dodatnih) vlakov v ustreznem deležu. Zagotovo pa je marsikateremu županu železnica odveč. Drugače, pa se morem pa se znebiti občutka, da je Bohinjski predor betonska zavesa. No niti Bled pa Bohinj ne vem, če se imata kaj rada A se bo kateri ....(vstavi besedo sam) spomnil, kar je v tujini navadna praksa. Regional Pass. Interrail v malem, kjer imaš zastonj ali 50 % popust na prevoz z vlakom, gondolo, avtobusom, pletno, vstop v muzeje, brezplačna izposoja marsičesa v širšem območju... Subvencija pa se financira iz teh prihodkov. Ampak očitno se nekateri razen vsakoletnih obiskov Hrvaške obale, še niso zapeljali kam drugam.TGV Lyria napisal/-a: Tam, kjer je lokalna skupnost velika za celo Slovenijo?
Sicer pa s to liberlaizacijo lahko začne voziti v notranjem prometu kdorkoli in kamorkolii. OeBB, FUC, TI, mojafirma d.o.o. ... Le koncesija je podpisana za naslednjih 15 let.