Dela na koprski progi.
Re: Dela na koprski progi.
V diplomski nalogi Zasnova in delovanje sodobnih večsistemskih električnih lokomotiv avtorja Romana Avguština je na 71. strani objavljena krivulja - vlečna karakteristika Brižite. Če človek verjame ... ima pri 30km/h vlečno silo tam blizu 240kN (približno 5kN več kot pri Vkr). V kakšne tone na 26‰ se to pretvori pa bo kdo drug. Najbrž ne bistveno več kot pri Vkr (odvisno od krivulje odpora, ki ni čisto linearna), teoretično pa vsekakor ne manj ... fora je najverjetneje samo v (pre)grevanju uporov (in vlečnih motorjev).
LP, Metod
Re: Dela na koprski progi.
holding napisal/-a:...no, pa smo še nekaj izvedeli..... ...
..pa nazaj na počasne....
.......fora 40...!.. namesto 30..!.. v klan'c je predvsem v tem, da brižita pri 40 "diha s polnimi pljuči" in vleče maximalni bruto...... ......in je možnost obležanja bistveno..!.. manjša.....posledica obležanja je pa - poleg ostalega - še vsaj min pol ure zastoja na enotirni progi...
...pa še naloga za "teoretike"...:..
...nikjer nisem zasledil koliko % max obremenitve na 26%o odpora je zmožna 363 pri 30 km/h..... ....(lahk' tud' v tonah)
Obležanje = okvara lokomotive
Obtičanje = je ustavitev vlaka zaradi neugodnih adhezijskih pogojev
Samo za razlikovanje določenih stvari.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Dela na koprski progi.
...aha.... ...da je to sedaj tako poimenovano......ok, hvala za info....
...iz prometnega pogleda in reševanja situacije je pa skoraj isto...... ..."sr..je"...
...iz prometnega pogleda in reševanja situacije je pa skoraj isto...... ..."sr..je"...
Re: Dela na koprski progi.
Kaj se je pa tu zgodilo?
Re: Dela na koprski progi.
defy napisal/-a:Kaj se je pa tu zgodilo?
Tu se je zgodilo - zaviranje.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Dela na koprski progi.
Ali so morda zavornjaki obrabljeni? Oz. bom drugače vprašal: se takole iskri vedno ob močnem zaviranju navzdol proti Kopru? Sicer je videti, da samo prvi trije vagoni. Ker tile vagoni še niso ne vem kako stari in bi nekako pričakoval, da se bo prej iskrilo za kakšnimi 40 let starimi vagoni.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Dela na koprski progi.
Majstor špara električnu kočnicu..
Re: Dela na koprski progi.
Zavornjaki so lahko "litozelezni" od katerih se iskri ali pa kompozitni to je iz umetne mase za katerimi se kadi in smrdi.
Re: Dela na koprski progi.
Najprej nekaj dolgov:
...AMPAK: te počasne ni več!!
Imamo pa pred Rodikom en kup novih merilnih mest. Pred kratkim so na tem mestu vsadili eno novo hiško, info tablo je na prejšnji strani poslikal "SZ ljubitelj"
Ne, te so še original ...niti brušene niso bile že vrsto let ...flika se toliko da lahko vozimo; Koprčanka je na vrhuncu obupnosticokla napisal/-a:Tega res ne razumem....do nezavesti se vedno nekaj razkopava in dela; pa slabo stanje tira . A niso ravno tu menjavali šine?
približno 300m...EG 3100 napisal/-a:Koliko je dolžina počasne vožnje?
...AMPAK: te počasne ni več!!
Imamo pa pred Rodikom en kup novih merilnih mest. Pred kratkim so na tem mestu vsadili eno novo hiško, info tablo je na prejšnji strani poslikal "SZ ljubitelj"
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Dela na koprski progi.
Napajalna izgleda pripravljena za svojo uporabo...
So pa, na zadnji Aprilski dan, tudi uspešno presadili srce v Hrastovljah, tako da je sedaj še en počasna manj
So pa, na zadnji Aprilski dan, tudi uspešno presadili srce v Hrastovljah, tako da je sedaj še en počasna manj
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Dela na koprski progi.
Ponedeljkovo zaporo so izkoristili tudi za priklop Hrastoveljske napajalne...tam kjer se sveti
nov baker, še malo bližje:
nov baker, še malo bližje:
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Dela na koprski progi.
Na železniški progi Divača–Koper vgrajen novi detektor vročih osi
http://www.di.gov.si/si/medijsko_sredisce/novica/5939/
http://www.di.gov.si/si/medijsko_sredisce/novica/5939/
Re: Dela na koprski progi.
In kakšni so rezultati vgradnje detektorjev vročih osi? Več kot mesec je mimo pa nobene javne informacije iz slovenskih železniških logov. Če kaj vem na osnovi notranjih informacij iz Iskratela, odkrije števec vsak teden eno vroče mesto na kolesih zaradi blokiranih zavor..... Sicer pa o tem poroajo tudi mednarodni činitelji.
Re: Dela na koprski progi.
...očitno protipožarni ukrepi na Koperbanu (zaščitne ograje, betonski "prelivi", detektorji "vroče osi"....) dajejo odlične rezultate.... ....
....je bil letos sploh kak požar ob Koperbanu...... ....večji prav gotovo ne....
....je bil letos sploh kak požar ob Koperbanu...... ....večji prav gotovo ne....