Avtomat za karte je potrata denarja in prostora. 99,9 % časa porabi samo elektriko...IggyAUT napisal/-a:hvala za info važno je, da je sušilec za roke, avtomati za karte... čez 20 let
30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Pozdravljeni.
Vse lepo in prav da se nabavlja nove garniture.
Se je kdo prašal kako je pa z našimi peroni? So dovolj dolgi, visoki, sploh če pelješ dva v spregi??
Vse lepo in prav da se nabavlja nove garniture.
Se je kdo prašal kako je pa z našimi peroni? So dovolj dolgi, visoki, sploh če pelješ dva v spregi??
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Ljubljana - Jesenice vozijo duple garniture štiridelnih Gomulk s tem da dva vagona ne stanejo na vseh peronih pa vlak na takšnih postajah stoji dvakrat.darkdog napisal/-a:Pozdravljeni.
Vse lepo in prav da se nabavlja nove garniture.
Se je kdo prašal kako je pa z našimi peroni? So dovolj dolgi, visoki, sploh če pelješ dva v spregi??
KISS garniture so tridelne i dupla takšna garnitura je krajša od gomulkinih garnitur za dva vagona kar je (vsaj tako se meni zdi) ravno dovolj.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Je li se možda već zna koje će biti brojčane oznake za serije EMV/DMV-a? Pretpostavljam da će za višesistemski biti 51x?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
To sigurno ne. Desiroji ne morejo na prekmurko (razmak med peronom in vlakom).Re 4/4 napisal/-a:Prekmurka pa kaj? Dvočlenski desiro?
Zadnjič spremenil Tonka, dne 29.04.2018, 8:32, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Višina perona ni nič kriva. Če je peron na zunanji strani ovinka določenega radija (menda 1 do 2 postaji Pr-Ho) je med vagonom in peronom prevelik razmak. Pred kakšnim tednom je nekdo napisal, da se pripravlja rekonstrukcija vrat nekaj dvočlenskih desirojev, verjetno z vgradnjo pomične platforme, ki premosti preveliko režo. Že videno v tujini.To sigurno ne. Desiroji ne morejo na prekmurko (višina perona).
LPL
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Desiro vozi na Prekmurki ker sem se včeraj peljal iz Lubljane v Mursko Soboto in to dvočlenski, vozi pa namesto Pendolina ICS 22 kaj je z Pendolinom pa nebi vedel. Glede perona pa bi rekel da sama višina perona ni moteča ampak pri izstopu razmak med vrati in peronom previdnost ni odveč celo starši z majhnimi otroki.Katere nove garniture bodo zamenjale stare dizle na Pomurki se še nič ne piše.
Lep dan
Lep dan
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Zna biti da ICS ne ustavlja na problematičnih postajah/postajališčih in Desiro kot nadomestna garnitura nima enakih omejitev kot pri LP?casio napisal/-a:Desiro vozi na Prekmurki ker sem se včeraj peljal iz Lubljane v Mursko Soboto in to dvočlenski, vozi pa namesto Pendolina ICS 22 kaj je z Pendolinom pa nebi vedel.
LP, Metod
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Zakaj "problematične" postaje?mkx napisal/-a:Zna biti da ICS ne ustavlja na problematičnih postajah/postajališčih in Desiro kot nadomestna garnitura nima enakih omejitev kot pri LP?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
ICS je vozil več kot mesec in ustavljal na določenih postajah kot so označeni v voznem redu se pravi da ni bilo problemaičnih postaj,upam da ni spet v delavnicah.mkx napisal/-a: Zna biti da ICS ne ustavlja na problematičnih postajah/postajališčih in Desiro kot nadomestna garnitura nima enakih omejitev kot pri LP?
kitak napisal/-a:
Zakaj "problematične" postaje?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Pri postajah z majhnim krivinskim radijem, primer Košana R=302 m, (predpisi dopuščajo Rmin >=500m, ampak potem ostane Slovenija brez mnogih postaj), prihaja do prevelikega razmika med sredinsko nameščenimi vrati serije 312 in peronom. Podobno je na eni od postaj na progi proti Hodošu. V tem primeru gre za prekrivanje dveh predpisov v področju ostrih krivin, zadeva je preprosto rešljiva z vgradnjo pomične rampe pod vrati, ki premosti režo med vlakom in peronom. v sveto urejeno, pri nas menda postopek v teku?Zakaj "problematične" postaje?
Na progi proti Hodošu (Osluševci) se pojavi tudi problem z zatikanjem vrat na predelanih garniturah. Kriv je predelovalec vrat, ki ni upošteval zahteve za visoke perone. Ampak ti so bili uvedeni šele kasneje......
več podrobnosti pa najdi v diplomski nalogi B. Črtaliča Analiza kinematičnega profila s posebnim ozirom na potniške perone, UNI-LJ, FGG, 2011
LPL
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Vsa sreča pa Stadleri nimajo vrata na sredini vagona. Bila bi boljša situacija da Desiro ima vrata pozicionirana tik do postavnih vozičkov in da ni zaobljen profil vlaka na dolnjem delu kar še dodatno povečava razdaljo od perona za razliko od Stadlera in Fiata, ki imata ravne stranice. SŽ 813 ima prav tako vrata na sredini ali on ni niskpodni in tudi ima manjši razmak med podstavnimi vozički in tudi malo širši profil vlaka.
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Širina Flirta je 282cm enako kot Desiro s to razliko da so bočne stranice Flirta ravne in se profil vagona v zoni stopnic ne zoža. Pravtako Flirt nima vrat na sredini.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Kar nekajkrat sem se vozil z EMG SŽ312 in morem priznat, da še nisem opazil zoženja/zaoblenja v coni stopnic. Gledam slike, https://www.google.com/search?q=S%C5%BD ... sxj5AnhzdM:, in spet nič ne opazim. Opazim pa, da so vrata večinoma postavljena nesimetrično, razen v sredinskem členu tročlenika, kjer so točno na sredini. razen teh, so vsa ostala pozicionirana podobno kot na Flirtu, seveda z razliko, da ima desiro samo ena vrata, Flirt pa dvoje. Torej je res težko premakniti vrata za več kot 1m (1 okno na povezani sliki) v smeri podstavnih vozičkov, ne pozabiti, da je tam pod dvignjen, in tudi ne bi prineslo znatnega zmanjšanja reže proti peronu. Kako so pa merili prevelik odmik pa iz opisa ni razvidno, verjetno res najslabši primer, sredinskega vagona. Torej s premiki vrat se ne doseže kaj dosti, zaobljenosti, recimo recimo raje ovalnosti v prečnem prerezu pa tudi veretni ni več kot za nekaj cm. Bo kar potrebno vgrajevati pomično rampo v vratih, trup pa pustiti na miru.Širina Flirta je 282cm enako kot Desiro s to razliko da so bočne stranice Flirta ravne in se profil vagona v zoni stopnic ne zoža. Pravtako Flirt nima vrat na sredini.
LPL
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
sem vesel, da živim v Avstriji in, da imajo v ÖBB drugačne poglede... ostali bomo Banana republika....Re 4/4 napisal/-a:Avtomat za karte je potrata denarja in prostora. 99,9 % časa porabi samo elektriko...IggyAUT napisal/-a:hvala za info važno je, da je sušilec za roke, avtomati za karte... čez 20 let