Porečanka/Parenzana, zgodovina
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Porečanka/Parenzana, zgodovina
O:7500
Pozdravljeni,
Rok Omahen je v blogu:
Parenzana nekoč in danes
Železniška proga, ki je Istri približala Trst
21. maj 2013 ob 08:25
Ljubljana - MMC RTV SLO
dodal na koncu še filmček:
"Oglejte si video: V filmskem zapisu Postaje brez proge, ki je nastal leta 1966 je prikazana trasa železnice Parenzane, kot je bila videti dobrih 30 let po zaprtju proge. Prispevek je bil prvič objavljen v oddaji iz serije Kalejdoskop, v septembru 1966. Avtor prispevka je Drago Kocjančič."
POSTAJE BREZ PROGE, 1966
https://4d.rtvslo.si/arhiv/razlicni-prispevki/166690690
Potreben bo najbrž dvoklik, da začne delovati...če ne ulovite takoj trikotnika z enim klikom
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
Rok Omahen je v blogu:
Parenzana nekoč in danes
Železniška proga, ki je Istri približala Trst
21. maj 2013 ob 08:25
Ljubljana - MMC RTV SLO
dodal na koncu še filmček:
"Oglejte si video: V filmskem zapisu Postaje brez proge, ki je nastal leta 1966 je prikazana trasa železnice Parenzane, kot je bila videti dobrih 30 let po zaprtju proge. Prispevek je bil prvič objavljen v oddaji iz serije Kalejdoskop, v septembru 1966. Avtor prispevka je Drago Kocjančič."
POSTAJE BREZ PROGE, 1966
https://4d.rtvslo.si/arhiv/razlicni-prispevki/166690690
Potreben bo najbrž dvoklik, da začne delovati...če ne ulovite takoj trikotnika z enim klikom
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Porečanka/Parenzana, zgodovina
O:8000
Pozdravljeni,
še enkrat bomo "obdelali" nekatera postajališča in postaje, predvsem s poudarkom na dovozne poti...
Postajališče Žavlje/Zaule, km: 8,72825
Izvemo nekaj novega: dovozna pot je bila široka 3 metre.
B = vodnjak, zraven čuvajnice
Zgradba na postajališču je čuvajnica s čakalnico: tipski objet
Prevzeto iz Giulio Roselli, Parenzana 1972
Fotografij zaenkrat ni na voljo.
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
še enkrat bomo "obdelali" nekatera postajališča in postaje, predvsem s poudarkom na dovozne poti...
Postajališče Žavlje/Zaule, km: 8,72825
Izvemo nekaj novega: dovozna pot je bila široka 3 metre.
B = vodnjak, zraven čuvajnice
Zgradba na postajališču je čuvajnica s čakalnico: tipski objet
Prevzeto iz Giulio Roselli, Parenzana 1972
Fotografij zaenkrat ni na voljo.
pozdrav
Darko
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 20.05.2018, 11:05, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Porečanka/Parenzana, zgodovina
O:8200
Pozdravljeni, nadaljujemo...
Postajališče Scoffie/Škofije, km: 14,00500
povzeto iz Roselli, Cara Parenzana,2014
Spodnje Škofije v katastru: zgradba št.197 je cerkev s Spodnjih Škofijah
Načrt postajališča Škofije:
Proga pride z leve strani načrta iz Trsta in gre na desni proti Poreču.
V levem spodnjem vogalu se vidi cerkev s Spodnjih Škofijah.
Parenzana na vojaški specialki...
Čuvajnica je bila tipska, takšna torej kot v Žavljah (glej zgoraj).
Še en pozdrav iz Škofij...
prevzeto s spletne strani KS Škofije
Levo za vagoni je postajališče, desno cerkev.
Morda se na fotografiji, ki jo je objavil Roselli s svoji knjigi v letu 1972 vidi malo bolje, da se v drugem vagonu prevažajo sodi z vinom.
Roselli je pripisal, da je fotografija iz leta 1908.
pozdrav
Darko
Pozdravljeni, nadaljujemo...
Postajališče Scoffie/Škofije, km: 14,00500
povzeto iz Roselli, Cara Parenzana,2014
Spodnje Škofije v katastru: zgradba št.197 je cerkev s Spodnjih Škofijah
Načrt postajališča Škofije:
Proga pride z leve strani načrta iz Trsta in gre na desni proti Poreču.
V levem spodnjem vogalu se vidi cerkev s Spodnjih Škofijah.
Parenzana na vojaški specialki...
Čuvajnica je bila tipska, takšna torej kot v Žavljah (glej zgoraj).
Še en pozdrav iz Škofij...
prevzeto s spletne strani KS Škofije
Levo za vagoni je postajališče, desno cerkev.
Morda se na fotografiji, ki jo je objavil Roselli s svoji knjigi v letu 1972 vidi malo bolje, da se v drugem vagonu prevažajo sodi z vinom.
Roselli je pripisal, da je fotografija iz leta 1908.
pozdrav
Darko
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 20.05.2018, 22:45, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Porečanka/Parenzana, zgodovina
O:8300
Nadfaljujemo...
Postaja Decani/Dekani, km: 16,83812
vris v kataster:
Načrt postaje...
Porečanka vrisana na vojaški specialiki...
V času gradnje 1901/1902...
...in sedaj:
prevzeto s strani: http://deltalimatrieste.altervista.org/parenzana.html
Še Streetwiew: https://www.google.com/maps/@45.5539798 ... 312!8i6656
pozdrav
Darko
Nadfaljujemo...
Postaja Decani/Dekani, km: 16,83812
vris v kataster:
Načrt postaje...
Porečanka vrisana na vojaški specialiki...
V času gradnje 1901/1902...
...in sedaj:
prevzeto s strani: http://deltalimatrieste.altervista.org/parenzana.html
Še Streetwiew: https://www.google.com/maps/@45.5539798 ... 312!8i6656
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Porečanka/Parenzana, zgodovina
ŽC, ali lahko ugotoviš, kdaj so se Decani (it) preimenovali iz prelepega imena Pasja vas (glej vojaško specialko) v bojda slovenske Dekane.
LPL
LPL
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Porečanka/Parenzana, zgodovina
Ljubitelj, pozdravljen,
seveda lahko
Samo če greš pogledati v wiki:
Vas se leta 1467 omenja kot Villa Canum. Ime naselja naj bi izhajalo od beneškega plemiča De Cana, ki si je tu zgradil hišo, ki še stoji in ima vdelan plemiški grb z letnico 1479.
Seveda je potrebno wikipedijo vedno preveriti...
Pri roki moraš imeti samo "Etimološki slovar slovenskih zemljepisnih imen" avtorja Marka Snoja
v Dekanih, prid. dekanski, prebivalec Dekančan.
Lokalno slabšalno tudi Pasja vas, prid. pesjanski, prebivalec Pesjan
Star zapis:
1328: Decani
1423: Villae Canis
Vas je dobila ime po plemiški družini de Cani, kar je bilo ljudskoetimološko razumljeno kot izpeljanka od italijansko cane "pes", to pa je omogočilo prevod Pasja vas.
(po Bezlaju)
V novejšem času prihajajo na dan podatki, da naj bi bil ta italijanski plemič.....Albanec
Zgodovinarji: Dekani so ime dobili po albanskem plemiču Giovanniju Ducainiju
Simpozij slovenskih, albanskih in italijanskih zgodovinarjev
11. december 2016 ob 10:21
Koper, Dekani - MMC RTV SLO
Vladar Beneške republike je albanskega plemiča Giovannija Ducainija leta 1480 imenoval za graščaka Socerba in še 11 okoliških vasi. Po njem so Dekani dobili ime.
desno sredina: VILLA DI CANI
link do članka: https://www.rtvslo.si/kultura/novice/zg ... iju/409478
OT:
Tudi Ghegovi (Karel/Carlo Ghega) predniki naj bi bili begunci iz Skadra, Albanci.
pozdrav
Darko
seveda lahko
Samo če greš pogledati v wiki:
Vas se leta 1467 omenja kot Villa Canum. Ime naselja naj bi izhajalo od beneškega plemiča De Cana, ki si je tu zgradil hišo, ki še stoji in ima vdelan plemiški grb z letnico 1479.
Seveda je potrebno wikipedijo vedno preveriti...
Pri roki moraš imeti samo "Etimološki slovar slovenskih zemljepisnih imen" avtorja Marka Snoja
v Dekanih, prid. dekanski, prebivalec Dekančan.
Lokalno slabšalno tudi Pasja vas, prid. pesjanski, prebivalec Pesjan
Star zapis:
1328: Decani
1423: Villae Canis
Vas je dobila ime po plemiški družini de Cani, kar je bilo ljudskoetimološko razumljeno kot izpeljanka od italijansko cane "pes", to pa je omogočilo prevod Pasja vas.
(po Bezlaju)
V novejšem času prihajajo na dan podatki, da naj bi bil ta italijanski plemič.....Albanec
Zgodovinarji: Dekani so ime dobili po albanskem plemiču Giovanniju Ducainiju
Simpozij slovenskih, albanskih in italijanskih zgodovinarjev
11. december 2016 ob 10:21
Koper, Dekani - MMC RTV SLO
Vladar Beneške republike je albanskega plemiča Giovannija Ducainija leta 1480 imenoval za graščaka Socerba in še 11 okoliških vasi. Po njem so Dekani dobili ime.
desno sredina: VILLA DI CANI
link do članka: https://www.rtvslo.si/kultura/novice/zg ... iju/409478
OT:
Tudi Ghegovi (Karel/Carlo Ghega) predniki naj bi bili begunci iz Skadra, Albanci.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Porečanka/Parenzana, zgodovina
O:8550
Pozdravljeni, nadaljujemo s postajališči in postajami...
Postaja Capodistria/Koper, km: 22,34406
Rosellijev zemljevid...
Vojaška specialka...
vris v kataster leta 1904:
Načrt dovozne poti...
Načrt postaje iz leta 1913:
Načrt sprejemne postaje...
V času gradnje leta 1902...
Skrajno levo: vodna postaja
Kako izgleda danes ?
Streetwiew: https://www.google.si/maps/@45.5357129, ... 312!8i6656
pozdrav
Darko
Pozdravljeni, nadaljujemo s postajališči in postajami...
Postaja Capodistria/Koper, km: 22,34406
Rosellijev zemljevid...
Vojaška specialka...
vris v kataster leta 1904:
Načrt dovozne poti...
Načrt postaje iz leta 1913:
Načrt sprejemne postaje...
V času gradnje leta 1902...
Skrajno levo: vodna postaja
Kako izgleda danes ?
Streetwiew: https://www.google.si/maps/@45.5357129, ... 312!8i6656
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Porečanka/Parenzana, zgodovina
O:8650
Pozdravljeni, nadaljujemo s postajališči in postajami...
Postaja Sicciole/Sečovlje, km: 42,13879
Rosellijev vris proge...
vris v kataster leta 1904:
Vojaška specialka...
Načrt postaje Sečovlje...
Dovozna pot...
Koko izgleda danes ?
Od daleč...
Od blizu...
pozdrav
Darko
Pozdravljeni, nadaljujemo s postajališči in postajami...
Postaja Sicciole/Sečovlje, km: 42,13879
Rosellijev vris proge...
vris v kataster leta 1904:
Vojaška specialka...
Načrt postaje Sečovlje...
Dovozna pot...
Koko izgleda danes ?
Od daleč...
Od blizu...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Porečanka/Parenzana, zgodovina
ŽC, hvala lepa za izčrpen odgovor o Pesjani itd...
LPL
LPL
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Porečanka/Parenzana, zgodovina
Pa, trudim se
Kolega Tono bi izstrelil kot iz topa: "Služim narodu!"
pozdrav
Darko
Kolega Tono bi izstrelil kot iz topa: "Služim narodu!"
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Porečanka/Parenzana, zgodovina
O: 8800
Pozdravljeni,
vidi se, da se mi mudi, da zaključim prvi del predstavitve zgodovine Porečanke....
Selimo se preko meje, vendar smo še vedno v območju katastrske občine Piran in takratne Piranske jurisdikcije:
Postajališče Salvore/Savudrija, km: 47,86022
Rosellije vris proge: postajališče Savudrija je skrajno levo
vris v katastersko občino Savudrija, ki je spadala pod Piran, leta 1904
Austro-ogrska vojaška specialka:
Dovozna pot do postajališča...
Tako je našel postajališko zgradbo Roselli okoli leta 1970...
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
vidi se, da se mi mudi, da zaključim prvi del predstavitve zgodovine Porečanke....
Selimo se preko meje, vendar smo še vedno v območju katastrske občine Piran in takratne Piranske jurisdikcije:
Postajališče Salvore/Savudrija, km: 47,86022
Rosellije vris proge: postajališče Savudrija je skrajno levo
vris v katastersko občino Savudrija, ki je spadala pod Piran, leta 1904
Austro-ogrska vojaška specialka:
Dovozna pot do postajališča...
Tako je našel postajališko zgradbo Roselli okoli leta 1970...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Porečanka/Parenzana, zgodovina
O:8900
Pozdravljeni,
za tiste, ki si niste ogledali filmčka: POSTAJE BREZ PROGE, 1966
Prispevek je bil prvič objavljen v oddaji iz serije Kalejdoskop, v septembru 1966. Avtor prispevka je Drago Kocjančič.
link: https://4d.rtvslo.si/arhiv/razlicni-prispevki/166690690
Poglejmo si postajališča in postaje, kako so izgledale leta 1966:
Postaja Capodistria/Koper, km: 22,34406
Postaja Isola/Izola, km: 29,15530
Postaja S.Lucia/Sv. Lucija, km: 38,15291
Postajališče S. Bortolomeo/Sv. Bartolomej/Jernej, km: 39,50000
Postaja Sečovlje/Sicciole: km: 42.13879
postajališče Salvore/Savudrija, km: 47.86022
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
za tiste, ki si niste ogledali filmčka: POSTAJE BREZ PROGE, 1966
Prispevek je bil prvič objavljen v oddaji iz serije Kalejdoskop, v septembru 1966. Avtor prispevka je Drago Kocjančič.
link: https://4d.rtvslo.si/arhiv/razlicni-prispevki/166690690
Poglejmo si postajališča in postaje, kako so izgledale leta 1966:
Postaja Capodistria/Koper, km: 22,34406
Postaja Isola/Izola, km: 29,15530
Postaja S.Lucia/Sv. Lucija, km: 38,15291
Postajališče S. Bortolomeo/Sv. Bartolomej/Jernej, km: 39,50000
Postaja Sečovlje/Sicciole: km: 42.13879
postajališče Salvore/Savudrija, km: 47.86022
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Porečanka/Parenzana, zgodovina
O:9450
Pozdravljeni,
čas je, da nadaljujemo s preostalimi dovoznimi cestami do postajališč in postaj, ki so na voljo...
Da ne pozabimo, kje smo se zaustavili: postajališče Salvore/Savudrija, km: 47,86022
Nadaljujemo...
Postaja Buie/Buje, km: 58,65105
Najprej si poglejmo že objavljene načrte:
vris v vojaško specialko:
tirna shema postaje:
Načrti postaje:
leto 1907:
leto 1909:
leto 1913:
Še dovozna pot do postaje Buje (načrt iz leta 1902):
Opozoriti je potrebno na kilometražo sprejemne zgradbe: 62,13993
Ta kilometraža iz leta 1902 ne gre "skupaj" s kilometražo postaje Buje, ki sem jo navedel na začetku za postajo Buje: 58,6510
Razlika je okoli 3,5 km !
Torej je ta kilometraža iz leta 1902 iz prvega projekta proge, ki je predvideval "daljšo" izvedbo proge.
Nisem bil dovolj pozoren na kilometražo na načrtih iz leta 1902 in 1904.
Razlika okoli 3,5 km nastane med postajo Koper in Sečovlje. ( za ti dve postaji imamo načrt dovozne poti iz leta 1902)
Torej je bilo na načrtih leta 1902 vrisana še vedno "Piranska varianta" proge (s postajo v Bernardinu) in torej daljša za okoli 3,5 kilometra. Ali pa je bila vrisana že skrajšana varianta, pa niso poravili kilometraže ?
Vsekakor bi bilo zanimivo najti načrte celotne proge Porečanke iz leta 1902.
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
čas je, da nadaljujemo s preostalimi dovoznimi cestami do postajališč in postaj, ki so na voljo...
Da ne pozabimo, kje smo se zaustavili: postajališče Salvore/Savudrija, km: 47,86022
Nadaljujemo...
Postaja Buie/Buje, km: 58,65105
Najprej si poglejmo že objavljene načrte:
vris v vojaško specialko:
tirna shema postaje:
Načrti postaje:
leto 1907:
leto 1909:
leto 1913:
Še dovozna pot do postaje Buje (načrt iz leta 1902):
Opozoriti je potrebno na kilometražo sprejemne zgradbe: 62,13993
Ta kilometraža iz leta 1902 ne gre "skupaj" s kilometražo postaje Buje, ki sem jo navedel na začetku za postajo Buje: 58,6510
Razlika je okoli 3,5 km !
Torej je ta kilometraža iz leta 1902 iz prvega projekta proge, ki je predvideval "daljšo" izvedbo proge.
Nisem bil dovolj pozoren na kilometražo na načrtih iz leta 1902 in 1904.
Razlika okoli 3,5 km nastane med postajo Koper in Sečovlje. ( za ti dve postaji imamo načrt dovozne poti iz leta 1902)
Torej je bilo na načrtih leta 1902 vrisana še vedno "Piranska varianta" proge (s postajo v Bernardinu) in torej daljša za okoli 3,5 kilometra. Ali pa je bila vrisana že skrajšana varianta, pa niso poravili kilometraže ?
Vsekakor bi bilo zanimivo najti načrte celotne proge Porečanke iz leta 1902.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Porečanka/Parenzana, zgodovina
O:9600
Pozdravljeni,
preverili bomo ugotovitev iz prejšnjega posta:
Postajališče Žavlje/Zaule, km: 8,72825
Načrt iz leta 1902: sprejemna zgradba je na km: 8,700
Postajališče Scoffie/Škofije, km: 14,00500
Načrt iz leta 1902: sprejemna zgradba je na km: 13,9790 + nekaj metrov do sredine sprejemne zgradbe
Postaja Decani/Dekani, km: 16,83812
Načrt iz leta 1902: sprejemna zgradba je na km: 16,79925
Majhna razlika: okoli 38 metrov
Postaja Capodistria/Koper, km: 22,34406
Načrt iz leta 1902: km: 22.3 + približno nekaj več kot 20 metrov
Na žalost je slika zabrisana, pa se ne vidi točno.
Razlika pa ni velika !
Postaja Sicciole/Sečovlje, km: 42,13879
Načrt iz leta 1902: km: 45,549
RAZLIKA: 45,549 - 42,13879 = 3,41021 km
To je ta razlika "okoli" 3,5 km, ki je nastala s krajšanjem trase med Koprom in Sečovljami, ko je odpadla postaja Bernardin/Piran in se pojavlja na načrtih vseh postaj od Sečovelj do Poreča. Če bi imeli načrte od postaje Sv. Lucija, bi lahko to ugotovili tudi za postajo Sv. Lucija. Zaenkrat načrt iz leta1902 za Sv. Lucijo nimamo na voljo.
Na žalost imamo na voljo le variante izvedbe Porečanke iz leta 1889...
Berlin, 4.oktober 1889 CLEEF & BURCHARD
Detajl variant proge med Koprom in Sv. Lucijo:
Povzeto iz knjige Giulio Roselli: Cara Parenzana!
Tudi na tem načrtu je bil predviden zasuk proti Bernardinu...
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
preverili bomo ugotovitev iz prejšnjega posta:
Uporabiti moramo:železocestnik napisal/-a:O:9450
Še dovozna pot do postaje Buje (načrt iz leta 1902):
Opozoriti je potrebno na kilometražo sprejemne zgradbe: 62,13993
Ta kilometraža iz leta 1902 ne gre "skupaj" s kilometražo postaje Buje, ki sem jo navedel na začetku za postajo Buje: 58,6510
Razlika je okoli 3,5 km !
Torej je ta kilometraža iz leta 1902 iz prvega projekta proge, ki je predvideval "daljšo" izvedbo proge.
Nisem bil dovolj pozoren na kilometražo na načrtih iz leta 1902 in 1904.
Razlika okoli 3,5 km nastane med postajo Koper in Sečovlje. ( za ti dve postaji imamo načrt dovozne poti iz leta 1902)
Torej je bilo na načrtih leta 1902 vrisana še vedno "Piranska varianta" proge (s postajo v Bernardinu) in torej daljša za okoli 3,5 kilometra. Ali pa je bila vrisana že skrajšana varianta, pa niso poravili kilometraže ?
Vsekakor bi bilo zanimivo najti načrte celotne proge Porečanke iz leta 1902.
pozdrav
Darko
Postajališče Žavlje/Zaule, km: 8,72825
Načrt iz leta 1902: sprejemna zgradba je na km: 8,700
Postajališče Scoffie/Škofije, km: 14,00500
Načrt iz leta 1902: sprejemna zgradba je na km: 13,9790 + nekaj metrov do sredine sprejemne zgradbe
Postaja Decani/Dekani, km: 16,83812
Načrt iz leta 1902: sprejemna zgradba je na km: 16,79925
Majhna razlika: okoli 38 metrov
Postaja Capodistria/Koper, km: 22,34406
Načrt iz leta 1902: km: 22.3 + približno nekaj več kot 20 metrov
Na žalost je slika zabrisana, pa se ne vidi točno.
Razlika pa ni velika !
Postaja Sicciole/Sečovlje, km: 42,13879
Načrt iz leta 1902: km: 45,549
RAZLIKA: 45,549 - 42,13879 = 3,41021 km
To je ta razlika "okoli" 3,5 km, ki je nastala s krajšanjem trase med Koprom in Sečovljami, ko je odpadla postaja Bernardin/Piran in se pojavlja na načrtih vseh postaj od Sečovelj do Poreča. Če bi imeli načrte od postaje Sv. Lucija, bi lahko to ugotovili tudi za postajo Sv. Lucija. Zaenkrat načrt iz leta1902 za Sv. Lucijo nimamo na voljo.
Na žalost imamo na voljo le variante izvedbe Porečanke iz leta 1889...
Berlin, 4.oktober 1889 CLEEF & BURCHARD
Detajl variant proge med Koprom in Sv. Lucijo:
Povzeto iz knjige Giulio Roselli: Cara Parenzana!
Tudi na tem načrtu je bil predviden zasuk proti Bernardinu...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Porečanka/Parenzana, zgodovina
Poglejmo si kilometražo iz voznega reda za leto 1903:
To je uradna kilometraža Porečanke.
Še povečava...
pozdrav
Darko
To je uradna kilometraža Porečanke.
Še povečava...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers