Mene osebno, je tale neumnost, ker še ni uvedenega nakupovanja vozovnic preko spleta, prizadela ravno prejšnji teden. Izjemno rad se vozim z vlakom, ne glede na to, da traja kar precej dlje. Pa sem se kanil iz Severne Nemčije, oz. iz Beneluksa z DB ali Flixtrainom pripeljati do Frankfurta kjer bi prestopil na direktni vlak za v Ljubljano. Vse lepo in prav, cena za pot iz Frankfurta v Ljubljano je bila 49 € (preveril preko maila SŽ), kar je precej ugodno, a kaj ko je potrebno karto kupit v Sloveniji, potem pa naj bi ti jo nekdo poslal po navadni pošti, če je seveda nisi kupil že ob odhodu iz Slovenije (kar je za mene nekoliko težje, saj nikoli ne vem kdaj točno bom šel nazaj).
Kakorkoli teh kolobocij z navadno pošto se jaz leta 2018 pač nebom šel, če pa kupim karto preko Nemških železnic, pa ta stane še enkrat več, torej cca. 100 €. Za ta denar se pa pač kot vsak normalen usedem na Ryanairov avion, ki me odloži v Benetkah. Seveda je SŽ napovedovala da se bo po novem mogoče peljati z vlakom vsaj iz Benetk v Ljubljano, pa so tudi tu snedli besedo. Nazadnje so nato govorili da bo potem Septembra uvedena le linija do Trsta...
Me zanima če bo karta do Trsta oz. do Benetk tudi 9 € za kolikor sem jo kupil preko Slovenskega avtobusnega prevoznika Nomago, ki sodeluje tudi s Flixbusom in je prejšnji mesec uvedel pet novih avtobusnih povezav dnevno v Benetke, načrtuje pa tudi povezavo v Trst.
https://shuttle.nomago.si/si/domov
Se pa neizmerno veselim nove EU direktive, ki bo države prisilila da odprejo svoje potniške železniške trge do leta 2020 če se ne motim. Kot rečeno samo v Benetke vsakodnevno pelje avtobus sedemnajstrak (12x Flixbus, 5 x Nomago), pa še enkrat toliko najbrž razni Shuttli, Gooptiji, itd. Ne ga srat, da če tukaj ni trga za vsaj eno železniško povezavo do Benetk Mester.... Tu se vidi kako se SŽju in njihovim odgovornim dobesedno jebe za posel. Oprostite za preklinjanje. Skratka, če nebo vozil SŽ, bo pa vsaj kdo drug (2020), ker trg definitivno je
Kar se tiče pa SŽ in njihovih "bo do konca leta". Pa naj si bo to spletno nakupovanje vozovnic, WIFI na vlakih, nove garniture, Pullmani, lokomotive...
Na koncu bomo izgubo itak plačali državljani z dokapitalizacijami, posel jim speljujejo pri belem dnevu, dolgo pri odprti ekonomiji tako ne gre.