Ljubljana Tivoli - Množično povoženje (Lahko bi bilo)

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ljubljana Tivoli - Množično povoženje (Lahko bi bilo)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Vse dokler se bo (tudi s strani zaposlenih v SŽ) od potnikov pričakovalo, da se bodo ravnali po nekih (internih) pravilnikih, bo prihajalo do takšnihle nesporazumov (v najboljšem primeru) ali pa do nesreč. In zgražanje nad neumnim ravnanjem množice v tem primeru nikakor ni upravičeno, množica se v primeru nenadnih dogodkov obnaša nepredvidljivo. Česar bi se morali vsi, ki se potencialno soočajo z množico (in izvajalec javnih prevozov se vsekakor sooča z množico), vsekakor zavedati. In izgovarjanje na to, da je bila zapora levega tira pričakovana, je čisto sprenevedanje ... če ni bila vsaj dva tedna prej v teku množična kampanija obveščanja (vsaj rednih) potnikov o tem. Za večino potnikov je bila zapora tira zelo verjetno nepričakovana.
tu bi se pa v celoti strinjal. železničarji bi se lako potrudili in se postavili v kožo nevednega človeka, tako pa večinoma mislijo, da ljudje vse vedo. še menene, ki sem nekoliko domač na razmerah na železnicah me včasih kakšna stvar preseneti in bil sem že deležen kritike, da to pa res vsi vedo 8recimo da je postajališče Št.Lovrenc v D. Praprečah itd. Da pa ljudje res marsikaj ne vedo sem videl nekoč na p. Dolga gora. primarširamo iz Boča, in postavim zahrbtno vprašanje, kje stoji vlak za LJ. več kot polovica ni imela pojma na kateri tir se postaviti. seveda pa ni (vsaj takrat) bilo nobene oznake s katerega tira vozi kakšen vlak..... saj to je pa vendar vsem jasno bi dejali poklicani. Torej sploh ni čudno, da se zgodi takšen dogodek. če se prav spomnim, je bil takrat na postajališču Tivoli en zanikrni listek, ki je obveščal o spremembi. Če ga ravno nisi iskal, ga nisi mogel videti. In to bi naj bilo obveščanje......

LPL
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Ljubljana Tivoli - Množično povoženje (Lahko bi bilo)

Odgovor Napisal/-a desiro »

mladika napisal/-a:Vidim, da ste se razpisali, pa se mi zdi prav, da določene stvari razjasnimo:

- v kolikor to ni mogoče, je potrebno strojevodjo potniškega vlaka obvestiti, da potniki o spremembi tira niso obveščeni in da mora na postajališču čakati toliko časa, da vsi potniki vstopijo v vlak. Vlak ne speljati s postajališča, dokler vsi potniki ne vstopijo.

Bi bil tako prijazen in mi prilepil vir iz kje si to prebral, namreč bega me dejstvo, da o temu da bi kot strojevodja lahko bil obveščen o čem takšnem nimam pojma. Fonogrami in oblike obvestil so načeloma predpisane bodisi s Prometnim pravilnikom (dokler le ta ne bo nadomeščen s sistemom varnega upravljanja) bodi si s posebnim navodilom.

K večjem bi o zadevi lahko obvestili vlakospremno osebje ki strojevodji dokler vsi potniki nebi vstopili nebi oddalo predpisanega signalnega znaka. :roll: :roll:

Sem videl na naslovni strani internega glasila zanimivo fotografijo majice z napisom:
"The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER

in to drži kot pribito.

Za tekanje čez tire pa nikakor ni opravičila, prepoved le tega pa ni predpisana v nekem internem pravilniku ampak v enem (če ne večih) izmed zakonov Republike Slovenije kateri so javno dostopni če ne drugje pa v Uradnem Listu RS.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ljubljana Tivoli - Množično povoženje (Lahko bi bilo)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

mladika napisal/-a:
Vidim, da ste se razpisali, pa se mi zdi prav, da določene stvari razjasnimo:

- v kolikor to ni mogoče, je potrebno strojevodjo potniškega vlaka obvestiti, da potniki o spremembi tira niso obveščeni in da mora na postajališču čakati toliko časa, da vsi potniki vstopijo v vlak. Vlak ne speljati s postajališča, dokler vsi potniki ne vstopijo.
Sicer ni strojevodja neposredno odgovoren kdaj bo speljal vlak, za to ima menda vlakospremno osebje, vsaj tako utemeljujeo njegovo prisotnost na vlaku. Kaj pa je v konkretnem primeru naredilo vlakospremno osebje?
Me spominja na nekaj let nazaj. Bil je pohod od Litije do čateža in na postajlišču V. Loka nas je bilo kar precej potnikov. Kakšnih 10 nas je čakalo na vlak na peronu, zakaj so ostali bili pred postajo me pa sploh ni zanimalo. In glej ga zlomka, bil je avtobusni prevoz in avtobus je mirne duše pustil na postajališču 10 potnikov. Ali je to delo "vlakospremnega" osebja? Pa ne mi govorit, da je to bilo objavljeno v medijih, in da mora potnik pred vožnjo z vlakom preveriti ali zadeva sploh vozi! Na postaji sem kasneje odkril listek bele barve velikosti A5 na oglasni tabli z vsem mogočim.

Bi bil tako prijazen in mi prilepil vir iz kje si to prebral, namreč bega me dejstvo, da o temu da bi kot strojevodja lahko bil obveščen o čem takšnem nimam pojma. Fonogrami in oblike obvestil so načeloma predpisane bodisi s Prometnim pravilnikom (dokler le ta ne bo nadomeščen s sistemom varnega upravljanja) bodi si s posebnim navodilom.
V pravilnikih je tudi napisano, kako morajo biti potniki obveščeni.....
mladika
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 50
Pridružen: 27.01.2011, 18:36

Re: Ljubljana Tivoli - Množično povoženje (Lahko bi bilo)

Odgovor Napisal/-a mladika »

Moje pisanje ni bilo namenjeno izgovarjanju...daleč od tega. Ker je bila zapora pričakovana, bi morali biti potniki pravočasno o tem obveščeni...pa očitno niso bili. To je point. Za vožnjo po sosednjem tiru, ki pa ni vnaprej načrtovana, pa je predpisan tak postopek, ker v tem primeru potniki na postajališču ne tega ne vedo. Res je to interni predpis na železnici, namenjen temu, da vlakovno osebje poskrbi za vstop vseh potnikov, s tem, da vlak počaka tudi tistega zadnjega. V tem konkretnem primeru je očitno šlo vse narobe, še najbolj pa to, da so potniki v paniki ogrožali svoja življenja. Saj vem, da se bo spet kdo oglasil in rekel...pa saj je bila zapora...ampak potniki tega niso vedeli, a ne?
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Ljubljana Tivoli - Množično povoženje (Lahko bi bilo)

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Ljubitelj napisal/-a: ... še menene, ki sem nekoliko domač na razmerah na železnicah me včasih kakšna stvar preseneti in bil sem že deležen kritike, da to pa res vsi vedo 8recimo da je postajališče Št.Lovrenc v D. Praprečah itd. ...
LPL
Ljubitelj, omenjenega postajališča v Sloveniji ni! Postajališče s tem imenom je bilo veliko desetletji nazaj. V kolikor bi krajane v Šentlovrencu spraševal kje je "sveti Lovrenc", bi te napotili v krajevno cerkev. Izraza za kraj kot ga ti navajaš domačini ne uporabljamo. Sta pa kraja Šentlovrenc in Dolnje Prapreče dobesedno spojeni, saj sta krajevni tabli namreč nameščeni na istem drogu (začetek/konec kraja). Upam, da ti bo sedaj jasneje. Res pa je, da žal naše lokalne oblasti ne poskrbijo za primeren "kažipot" do postajališča kot je to navada v drugih krajih. Očitno pri nas prevladuje prepričanje, da postajališče uporabljamo samo "domorodci".

V izogib tvojim nadaljnjim zmotam pa še nekaj primerov iz dolenjske proge:
- postajališče Štefan se nahaja v kraju Zidani Most
- postajališče Veliki Gaber se nahaja v kraju Stranje pri Velikem Gabru
- postajališče Polževo se nahaja v kraju Zgornja Draga
- v kolikor se boš nahajal na cesti proti postajališču Šentvid pri Stični boš tudi "zapustil" ta kraj predno boš prispel na postajališče, vsaj tako namreč označujejo table za označevanje naselja, res pa je, da je omenjeno postajališče v Šentvidu pri Stični
Tine
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ljubljana Tivoli - Množično povoženje (Lahko bi bilo)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tine, zgodbe okoli šentlovrenca in postajališča so mi že dolgo znane, menda si me kar ti podučeval...... Se pa opravičujem za zmotno pisavo, sem pač navajen na kratico Št. in vsake stvari pa res ne grem preverjat v leksikon krajevnih imen.

LPL
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Ljubljana Tivoli - Množično povoženje (Lahko bi bilo)

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Dodajam nekaj fotografij:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

LP Igor
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Ljubljana Tivoli - Množično povoženje (Lahko bi bilo)

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Njega dni so v bližini postajališča naredili takšne podhode, ki še danes odlično funkcionirajo:


Slika


Slika


LP Igor
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ljubljana Tivoli - Množično povoženje (Lahko bi bilo)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Njega dni so v bližini postajališča naredili takšne podhode, ki še danes odlično funkcionirajo:
Funkcionirajo že, odlično pa sploh ne. malo daljši imamo kar malo problemov, s kolesom pa se sploh ne moremo peljat. no, so pa boljši kot skakanje čez progo....

LPL
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 192
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Ljubljana Tivoli - Množično povoženje (Lahko bi bilo)

Odgovor Napisal/-a casio »

Ja podhodi funkcijonirajo in za varnost je tudi poskrbljeno še okolico bi uredili in razsvetljavo naredili :). Glede višine podhoda me tudi skrbi, se pač moramo sprijazniti.
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Ljubljana Tivoli - Množično povoženje (Lahko bi bilo)

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Za primerjavo bi lahko vzeli postajo oz. postajališče v Celovcu pri Minimundusu ("Klagenfurt West Bahnhof").

https://www.google.si/maps/uv?hl=sl&pb= ... oioIyQEwCg

Površina perona je pokrita z široko streho, še posebej je zaščiten del, kjer so sedišča. Za prihode imajo prikazovalnik.

Pred časom je imel odlične reportaže @Gusar v "Fotopisih" o železnici v Avstriji . Škoda je, da ni več njegovih fotografij. Jih je bilo vedno vredno pogledati.

LP Igor
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Ljubljana Tivoli - Množično povoženje (Lahko bi bilo)

Odgovor Napisal/-a holding »

trackpan napisal/-a:Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Dodajam nekaj fotografij:

Slika
LP Igor
...zvočnike, ki so vidni na fotkah, pa ni... :!: .... dovoljeno uporabljati..... [-X ...za obveščanje potnikov...(o zamudah, vožnji po sosednjem tiru, itd)...
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Ljubljana Tivoli - Množično povoženje (Lahko bi bilo)

Odgovor Napisal/-a mkx »

holding napisal/-a:...zvočnike, ki so vidni na fotkah, pa ni... :!: .... dovoljeno uporabljati..... [-X ...za obveščanje potnikov...(o zamudah, vožnji po sosednjem tiru, itd)...
Čemu so pa namenjeni? Obveščanju o zmagah v tekoči petletki ali kaj? #-o
LP, Metod
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Ljubljana Tivoli - Množično povoženje (Lahko bi bilo)

Odgovor Napisal/-a cokla »

mkx napisal/-a:
holding napisal/-a:...zvočnike, ki so vidni na fotkah, pa ni... :!: .... dovoljeno uporabljati..... [-X ...za obveščanje potnikov...(o zamudah, vožnji po sosednjem tiru, itd)...
Čemu so pa namenjeni? Obveščanju o zmagah v tekoči petletki ali kaj? #-o

Najbrž so se pritožili bližnji stanovalci, da motijo njihov mir.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Ljubljana Tivoli - Množično povoženje (Lahko bi bilo)

Odgovor Napisal/-a holding »

..tako je,@cokla... =D> ...s povdarkom na.... vpliv(en)ni.....bližnji stanoval(ec)ci....
Odgovori