Lep zaključek. Kapo dol Sploh nisi videl študije, zakaj je omenjeno tudi število vlakov, pa takšni zaključki.... Postajaš nekredibilen sogovornik. Samo Sa3, Sa3 se dereš, nikoli pa nisi povedal, kako bi zamenjal in še nekaj časa vozil dva sistema. In ravno zaradi tega ni menjave spenjače. Ampak ti si očitno bolj pameten, kot tisti butasti inženirji, ki so že dvakrat obupali z menjavo. Zakaj pa ne bi vzeli hibridno "Sa3". Je močnejša od klasične Sa 3Ljubitelj napisal/-a:Se pa bojim, da je prenekateri strokovnjak za transport takega kalibra, kot je nekdo napisal na tem forumu (pa ne najdem) da se lahko po Turski progi ponoči prepelje le 30 ameriških vlakov s 7000 tonami in recimo 60 evropskih vlakov (recimo 2000 ton). Koga pa zanima število vlakov, merodajna je količina tovora.....
In pa še prej ti nisem odgovoril.
Zadnji odstavek si ga namerno? preskočilZadnji stavek sem podčrtal (zavpil), da se zavedamo, da je to notranje švicarski projek, bolj ali manj nepomemben za Evropo.
Pa brez zamere. če sem te užalil.Za začetek toliko, saj veliko stvari še ni jasnih, saj se testno obdobje pri SBB-ju še ni končalo, ampak se širi sedaj tudi v Avstrijo in Italijo. Za začetek samo s senzorji zavor, kasneje pa z dodelano avtomatsko spenjačo.