Dobiš.Ljubitelj napisal/-a:
Bom ti pa postavil protivprašanje:
1) V čem je nemški Taurus, Traxx, etc boljši od slovenske Žive ali Traxxov privatnih družb?
2) V čem so pa vagoni na nemških progah različni glede tehničnih specifikacij od vagonov na slovenskih progah. Končno je na progah JŽI v RS mogoče 1/4 vagonov v lasti SŽ, ostalo pa od razno kje. Vendar morajo vsi vagoni v mednarodnem prometu ustrezati določenim standardom, tudi glede odbojnih in vlečnih naprav, ki omejujejo vlečno silo. In standardna vlečna naprava ima trdnost 850 kN, dobijo se pa že nekaj časa tudi vagoni s 1450 kN spenjačo, taki se lahko tudi najamejo pri neki družbi v Nemčiji in njihovi vagoni so će bili v prometu na JŽI v RS. Je že bilo govora nekje na tem forumu, vendar odgovora na to, s kakšno spenjačo so opremljeni nisem nikoli prejel.
Močno upajoč na ustrezen odgovor L
Kako se primerja 6-osno lokomotivo z 4-osno? Ima taurus začetno silo vsaj 400 kN oziroma 450 kN? (Pri novem Stadleju je celo 500 kN). Pri 100 km/h pa ima lokomotiva še vedno skoraj 300 kN? Je možno v Sloveniji voziti sprego štirih lokomotiv v klanec? Ima možnost enourne vlečne sile, ki je višja od trajne? Tudi čez mejo ni bilo tako od vsega začetka. Šele po testiranjih so zvišali obremenitve. 4000 ton z dvema digitalkama, lahko vozijo na severu samo ob posebnih pogojih.
V čem so različni? Nekatere države imajo strožje zahteve glede vagonov plus na severu se še kvalitetno vzdržujejo. Si lahko tukaj prebral, kako kvalitetni so "vzhodni" vagoni. Avstrijci so ugotovili, da je vagon iz JV imel popravljen kavelj na "ad hoc". Kako so ugotovili? Ja prišlo je do strganja vlaka na klancu.
Zakaj pa na SŽ ne želijo dvignati, pa nisem pravi naslov. Vem samo, da so obremenitve na Koprčanki dvignili šele po prošnjah...