Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
Bok dečki, lepi pozdrav iz Hrvatske.
Zanima me dali ko možda ide sad u Subotu sa muzejskim vlakom na Bohinjku?
Nekaj me zanima oko vožnje.
Zanima me dali ko možda ide sad u Subotu sa muzejskim vlakom na Bohinjku?
Nekaj me zanima oko vožnje.
Re: Bohinjska Proga
Ja, samo obvozi so. Kot mi je bilo rečeno še to le spomladi ob zaporah gorenjske progeRe 4/4 napisal/-a:RCA ima dovolj drugih, bolj pomembnih problemov, kot pa to, da se na tej progi nič ne dogaja.preglednik napisal/-a:.. ali pa kakšen vlak od RCA? Trenutno se na tej progi dogaja bolj malo!
-Pomanjkanje dizelskih lokomotiv
-Pomanjkanje elektro lokomotiv, katere rešujejo z najemom
-Pravo s*anje s super oh in ah Vectroni, ki ga ne morejo homologirati. In to ravno v času, ko začne teči dobavni rok, štiri na mesec.
Drugače ali niso vlaki RCA-ja samo obvozi? Glej prvo alinejo.
Pa lep pozdrav
Re: Bohinjska Proga
Pozdravljeni pozitivno misleči
V tem tednu sem bil na vrhu Iglice. Naj pojasnim. Za Bohinjsko Belo je skalovje imenovano Iglica. Je poznano kot športno plezališče in vadišče gorskih veščin naše vojske. Že v času bivše Jugoslavije so tu postavili poligon in v ta namen so uporabili železniške tračnice. Zanimivo je kaj piše na njih.
in še pogled na železniško postajo ...
LP Igor
V tem tednu sem bil na vrhu Iglice. Naj pojasnim. Za Bohinjsko Belo je skalovje imenovano Iglica. Je poznano kot športno plezališče in vadišče gorskih veščin naše vojske. Že v času bivše Jugoslavije so tu postavili poligon in v ta namen so uporabili železniške tračnice. Zanimivo je kaj piše na njih.
in še pogled na železniško postajo ...
LP Igor
Re: Bohinjska Proga
Po več kot desetih letih “prihajajo” zapornice
Nevaren prehod čez železniško progo pri naselju Saksid bodo v prihodnjih mesecih vendarle zavarovali. Na novogoriški občini so za to že priskrbeli projektno dokumentacijo in upajo, da bodo dela stekla še letos.
https://www.primorske.si/primorska/gori ... -zapornice
Nevaren prehod čez železniško progo pri naselju Saksid bodo v prihodnjih mesecih vendarle zavarovali. Na novogoriški občini so za to že priskrbeli projektno dokumentacijo in upajo, da bodo dela stekla še letos.
https://www.primorske.si/primorska/gori ... -zapornice
Re: Bohinjska Proga
v prihodnje zna dosti zapornic iz štajerske proge,kjer ukinjajo nivojske prehode najti dom kje drugje.
Re: Bohinjska Proga
Ne bi bilo slabo urediti nove (avtomatske, kar te s Štajerske verjetno so) zapornice na Grahovem, v Dutovljah ter na precej postajah na dolenjski progi, kjer so še vedno v uporabi prastare zapornice na ročno upravljanje, zaradi katerih mora biti tam cele dneve in noči čuvaj prehoda.
Re: Bohinjska Proga
AvtomatizacijauničujedelovnamestapressTGV Lyria napisal/-a:...mora biti tam cele dneve in noči čuvaj prehoda.
Re: Bohinjska Proga
Hja, samo če se čuvaju kaj zgodi (se spotakne, ali pade v nezavest) postane tak neavtomatsko zavarovan prehod popolnoma nezavarovan. Ljudje bodo mislili, da je prehod čez varen, ker so dvignjene zapornice. Potem pa se na prehodu znajdeta istočasno avtomobil in vlak. Potem pa vemo kdo potegne krajšo in kaj to potegne za sabo.Čufarca napisal/-a:
Avtomatizacijauničujedelovnamestapress
Bolje ukiniti eno delovno mesto, kot pa se igrati z življenji ljudi.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 108
- Pridružen: 27.01.2014, 19:34
Re: Bohinjska Proga
Današnja sestava vlaka 4207 (Nova Gorica-Sežana): zaradi okvare motorja Fiata 031 je vlak vlekla Đura 201.
Re: Bohinjska Proga
Kolikor vem, se v Dutovljah zapornice dvigajo/spuščajo med 7. in 14.30 uro.TGV Lyria napisal/-a:... zaradi katerih mora biti tam cele dneve in noči čuvaj prehoda.
Pa lep pozdrav
Re: Bohinjska Proga
Mogoče kdo ve, zakaj se vztraja na lesenih pragovih v Bohinjskem tunelu, na koliko časa so ti zamenjani? (vpliv vlage in občasne preplavitve)
Očitno je bil saniran tisti slap s stropa tunela, oz bolje rečeno, voda speljana naokrog s pomočjo pločevinastega oboka. So to naredili zaradi ledenih sveč ali je razlog kje drugje?
V tunelu sta tudi dve GSM-R postaji, kako je poskrbljeno za njuno zaščito pred vlago?
Očitno je bil saniran tisti slap s stropa tunela, oz bolje rečeno, voda speljana naokrog s pomočjo pločevinastega oboka. So to naredili zaradi ledenih sveč ali je razlog kje drugje?
V tunelu sta tudi dve GSM-R postaji, kako je poskrbljeno za njuno zaščito pred vlago?
LP Andraž
Re: Bohinjska Proga
Pravzaprav ne bi potreboval nikakršnih črpalk. Če izvzamemo problem z odvodnjavanjem nad samim tunelommkx napisal/-a:trocken napisal/-a:Sicer smo popolnoma zašli iz teme ampak, ali je že kdo razmišljal, da bi polovico vode s pumpami preusmerjali na primorsko stran proti Podbrdu ? Nakloni v predoru so minimalni.andrazon napisal/-a:Tudi v samem Bohinjskem predoru bi se lahko odvodnavanje izboljšalo v taki meri, da nebi več prihajalo do preplavitev...
Oh daj ... pa da bi na primorski strani uničili krasno pot za ferovialične speleologe?
Najbrž bi sicer šlo ... ampak bi bilo potrebno vgraditi kar zmogljivo črpalko, ki bi vodo sčrpala kakšen km v smeri proti Primorski (preko vrha predora), na primorski strani bi bilo potrebno vgraditi podoben kanal kot je pod neobstoječim tirom na gorenjski strani. In na primorski strani v Podbrdu zgraditi nekakšno hudourniško strugo do Bače.
In potem poskrbeti za zanesljivo delovanje črpalke. In vse skupaj za kaj? Kakšne tri dni letno, kar nanese kakšnih 93 potniških (in avto-) vlakov in še nekaj tovornih vlakov.
(torej na Sorici in Kobli, kjer so zapuščeni in zarasli kanali), je največja težava odvodnjavanja znotraj tunela njegova nevodotesnost. Iz izvirov (sploh tistega v kilometru 2,6) prihaja v tunelsko cev voda pod pritiskom. iz njega pa teče kot običajna reka, pri čemer ji pomaga zgolj padec proti Bohinju (na hitro poračunan na 2,5 promila). Iz tega se da izračunat kolikšen je iztok v l/s pri posameznem vodostaju (poznamo seveda preseke iztočnih jaškov, ostalo se da lepo ocenit). To vodo pod pritiskom, ki skozi goro prihrumi v tunel bi se dalo lepo izkoristiti in prek enostavnih zakonov hidrodinamike lahko ugotovimo, da bi nekolikšen del vode iz izvira v km 2,6 s pomočjo hidrostatičnega tlaka spravili do Podbrda! Dotični izvir se nahaja približno 3-4 metre pod vrhom tunela, kar ne predstavlja resne ovire. Zajem cevi se postavi čim globlje v dovodni jašek, toliko, da je tistih 3-4 metre više od nivoja tirov, cev pa se spelje prek vrha tunela do podbrda, kjer se uredi izliv v Bačo. Ker bi imel cev zrakotesno, bi seveda dosegali znatno večji fluks kot prek sile teže. Hkrati bi s takšno cevjo z iztokom v Bači dosegli sifon, ki bi še z nekaj večjo hitrotjo praznil gorski vodovod v kriznih časih.
Če povzamem v analogijo: Če imamo posodo z izvrtino 10mm na dnu in vanjo spustimo vodo iz vodovoda, se bo posoda napolnila do nekega nivoja (pride do preplavitve tirov), če pa to vodo skozi lukno speljemo skozi cev, bo posoda ostala suha...
LP Andraž
Re: Bohinjska Proga
Eni strici s podobno dobrimi idejami kot je tvoja, so že bili blizu tunela. Od takrat je ostalo tisto, kar sem opisal ...
LP, Metod
Re: Bohinjska Proga
Črpalka ali to, da se za 3x na leto ne splača nič delat?mkx napisal/-a:Eni strici s podobno dobrimi idejami kot je tvoja, so že bili blizu tunela. Od takrat je ostalo tisto, kar sem opisal ...
Kolikokrat na leto pa voda preplavi obseg zgornji nivo jaška?
LP Andraž
Re: Bohinjska Proga
Ker so naši potniški vlaki tako počasni bi morala biti njihova konkurenčna prednost proti cestnemu prometu vsaj točnost. Torej kaj ti pomaga it z avtom v službo po avtocesti, če pa se tam stalno dogajajo prometne nesreče, ki avtoceto zaprejo za več ur, z vlakom pa čeprav se voziš dlje, na cilj zagotovo prideš. Ali po domače: "Počasi se daleč pride".
Če pa imaš Bohinjski predor nekajkrat na leto kar zaprt zaradi visoke vode, ja potem pe železna cesta nima res nobene konkurenčne prednosti več, ker ne da niso točni, ampak prevoz enostavno odpade. Tako to je in zato zgleda tistale zgornja kompozicija džure in Fiata kot da smo 30 let nazaj nekje v Severni Koreji, ne pa na zahodu.... Zakaj pa bi vlagali v nova vozna sredstva če se pa noben ne vozi? Tako sedaj berem da novi Flirti za Bohinjko ne bodo namenjeni, ker so prenizki, da bi vozili po vodi.
In tako smo v začaranem krogu, ki se samo slabša in slabša. Na koncu bo nekdo, ki je bolj pameten od nas vlakoljubov povedal, da zakaj sploh rabimo to Bohinjsko železnico, saj se vozi samo nekaj potnikov na dan. Raje jo zaprimo in ljudem kupimo nove avtobuse.
In dejansko bo ta možak imel prav. Če se kaj seveda drastično ne spremeni in pritegne nove potnike. Če povem po pravici, če bi bila tale Bohinjka v moji lasti, pa da nebi imel namena vlagati, da bi si povečal donos ali vsaj prekinil izgubo, tako kot nima tega namena po vlaganju naša država, vam garantiram da bi Bohinjko že zdavnaj razmontiral. Pri denarju se vse začne in vse konča.
Če pa imaš Bohinjski predor nekajkrat na leto kar zaprt zaradi visoke vode, ja potem pe železna cesta nima res nobene konkurenčne prednosti več, ker ne da niso točni, ampak prevoz enostavno odpade. Tako to je in zato zgleda tistale zgornja kompozicija džure in Fiata kot da smo 30 let nazaj nekje v Severni Koreji, ne pa na zahodu.... Zakaj pa bi vlagali v nova vozna sredstva če se pa noben ne vozi? Tako sedaj berem da novi Flirti za Bohinjko ne bodo namenjeni, ker so prenizki, da bi vozili po vodi.
In tako smo v začaranem krogu, ki se samo slabša in slabša. Na koncu bo nekdo, ki je bolj pameten od nas vlakoljubov povedal, da zakaj sploh rabimo to Bohinjsko železnico, saj se vozi samo nekaj potnikov na dan. Raje jo zaprimo in ljudem kupimo nove avtobuse.
In dejansko bo ta možak imel prav. Če se kaj seveda drastično ne spremeni in pritegne nove potnike. Če povem po pravici, če bi bila tale Bohinjka v moji lasti, pa da nebi imel namena vlagati, da bi si povečal donos ali vsaj prekinil izgubo, tako kot nima tega namena po vlaganju naša država, vam garantiram da bi Bohinjko že zdavnaj razmontiral. Pri denarju se vse začne in vse konča.