Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:
Sicer pa ne samo uvedba Stadlerjev, ampak tudi dvig osne obremenitve na 22,5 t in posledično vleka z Živo, lahko spremeni stvari. Pa nadgradnja vozil na GSM-R se čaka, ta je medtem že v funkciji!
Osna obremenitev v tem primeru sploh ni stvar debate ( je že preko 20 let Ce-Gr, Pr-Mb), po taki štreki kot je med Mb in Pr bi lahko tovorni vozili mirne duše s 25-35 t/os, odvisno od vlakovne hitrosti. GSM-R je menda res v funkciji, zanimivo bi pa bilo videti kolikokrat so ga na SŽ že uporabili v prometu.

LPL
Ni to fora. 22,5 t -> vleka z Živo -> višja Vmax za lokomotivo -> višja hitrost za cel vlak, končno bo lahko klasika vozila 160 km/h. Če naj se oprem na tvojo teorijo da je nižja omejitev hitrosti zgolj zato, ker PP nima mašin za višje hitrosti.
GSM-R sem napisal, čaka se vgraditev v vsa vozna sredstva. Čaka, čaka, čaka...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: GSM-R sem napisal, čaka se vgraditev v vsa vozna sredstva. Čaka, čaka, čaka...
Nič se ne čaka. Prvi razpis je razveljavila revizija, drugi razpis pa bil zaključen 7.6. in ga je dobila Iskratel, pred dvema češkima ponudbama, ki sta bili dražji. Ali je v teku revizija? Ne vem. Pa tudi, ko bo pogodba, je takt vgradnje...
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 349
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Mičo »

TGV Lyria napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
Sicer pa ne samo uvedba Stadlerjev, ampak tudi dvig osne obremenitve na 22,5 t in posledično vleka z Živo, lahko spremeni stvari. Pa nadgradnja vozil na GSM-R se čaka, ta je medtem že v funkciji!
Osna obremenitev v tem primeru sploh ni stvar debate ( je že preko 20 let Ce-Gr, Pr-Mb), po taki štreki kot je med Mb in Pr bi lahko tovorni vozili mirne duše s 25-35 t/os, odvisno od vlakovne hitrosti. GSM-R je menda res v funkciji, zanimivo bi pa bilo videti kolikokrat so ga na SŽ že uporabili v prometu.

LPL
Ni to fora. 22,5 t -> vleka z Živo -> višja Vmax za lokomotivo -> višja hitrost za cel vlak, končno bo lahko klasika vozila 160 km/h. Če naj se oprem na tvojo teorijo da je nižja omejitev hitrosti zgolj zato, ker PP nima mašin za višje hitrosti.
GSM-R sem napisal, čaka se vgraditev v vsa vozna sredstva. Čaka, čaka, čaka...
Ni nujno, da bodo s 541 vozili 160 km/h, ker imajo nekateri (mislim, da kar večina) vagonov nižjo omejitev hitrosti.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Mičo napisal/-a:
Ni nujno, da bodo s 541 vozili 160 km/h, ker imajo nekateri (mislim, da kar večina) vagonov nižjo omejitev hitrosti.
Ne, večina jih ima 160 (RIC). Je kar nekaj tistih s 120 ja, večinoma "žlajferji", ampak vsaj po mojem spisku jih je večina za 160.
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Kako kaže spletni prodaji vozovnic? Če me spomin ne vara, so pravkar prekoračili zadnji rok.
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Benny »

Izdelava strokovnih podlag za nadgradnjo železniške postaje Zidani Most
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Benny »

Podpiši peticijo “ZA takojšno ureditev dostopa za invalide, slepe in slabovidne na železniških postajališčih v Ljubljani;

https://www.pravapeticija.com/za_takojn ... _ljubljani

Vir:https://www.facebook.com/pg/ZaMestoPoDv ... e_internal
LukaSLO
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 57
Pridružen: 13.07.2012, 11:59

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a LukaSLO »

Prodaja vozovnic na spletu se spet odmika ... :roll:

https://www.dnevnik.si/1042835348/posel ... -zamaknila
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 117
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

Da le ne bodo na SŽ pozabili na pogodbeno kazen (cca. 5800€ za vsak dan zamude). Ter na njihovo pravico po razpisnih pogojih zahtevati povrnitev nastale škode po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti (istočasno pa imajo tudi pravico do unovčitve zavarovanja za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti ter pogodbene kazni za zamude).
popotnik1
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 1
Pridružen: 26.07.2018, 21:40

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a popotnik1 »

Vsi se znamo delati norca iz Bosancev a bi si naši morali vzgled vzeti pri njih. Sem se vozil z BH vozom Sarajevo Mostar in imel na vlaku WIFI, klimo, radio,televizijo in plačal za eno smer Mostar-Sarajevo nekje 7€.
Pa še obvezna rezervacija sedeža in pred vstopom pregled ali imaš karto ker drugače ne moreš na vlak! Sem bil šokirani in letos in lani pa čeprav vem, da je do leta 2017 bila proga v remontu in niso vozili vlaki.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a suha »

sraka1 napisal/-a:Da le ne bodo na SŽ pozabili na pogodbeno kazen (cca. 5800€ za vsak dan zamude). Ter na njihovo pravico po razpisnih pogojih zahtevati povrnitev nastale škode po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti (istočasno pa imajo tudi pravico do unovčitve zavarovanja za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti ter pogodbene kazni za zamude).
Brez skrbi. Vse se bo pozabilo. Nenazadnje, kolikor vem ima v podjetju ki je zmagalo na razpisu prste zraven Golobič. ](*,)

"Razlog za zamudo je uredba GDPR"

http://www.blog.uporabnastran.si/2018/0 ... leta-2018/

Sicer Wikipedia o uredbi GDPR pravi, da je bila s strani EU sprejeta že 14. Aprila 2016. Uredba naj bi sicer pomenila, da ne potrebuje dodatnih zakonodajnih sprememb s strani zakonikov posameznih nacionalnih držav kot je to običaj pri direktivah. Dodatne smernice o uredbi GDPR so bile postavljene še 13.12.2016 in pa nato še 5.4.2017. Torej datumsko je bilo vse jasno že pred 14.7.2017 ko je bila podpisana pogodba za vozovnice...

Tako je to torej. Odgovarjal verjetno nebo nihče. Nastrada pa Slovenski državljan (potniki), pa seveda turizem in posamezni podjetniki ki se ukvarjajo s tem (slabša dostopnost naše države), pa okolje, ko se onesnažuje s tem ko se ljudje na delo vsak dan vozijo s svojimi avtomobili, itd.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a suha »

Mene osebno, je tale neumnost, ker še ni uvedenega nakupovanja vozovnic preko spleta, prizadela ravno prejšnji teden. Izjemno rad se vozim z vlakom, ne glede na to, da traja kar precej dlje. Pa sem se kanil iz Severne Nemčije, oz. iz Beneluksa z DB ali Flixtrainom pripeljati do Frankfurta kjer bi prestopil na direktni vlak za v Ljubljano. Vse lepo in prav, cena za pot iz Frankfurta v Ljubljano je bila 49 € (preveril preko maila SŽ), kar je precej ugodno, a kaj ko je potrebno karto kupit v Sloveniji, potem pa naj bi ti jo nekdo poslal po navadni pošti, če je seveda nisi kupil že ob odhodu iz Slovenije (kar je za mene nekoliko težje, saj nikoli ne vem kdaj točno bom šel nazaj).

Kakorkoli teh kolobocij z navadno pošto se jaz leta 2018 pač nebom šel, če pa kupim karto preko Nemških železnic, pa ta stane še enkrat več, torej cca. 100 €. Za ta denar se pa pač kot vsak normalen usedem na Ryanairov avion, ki me odloži v Benetkah. Seveda je SŽ napovedovala da se bo po novem mogoče peljati z vlakom vsaj iz Benetk v Ljubljano, pa so tudi tu snedli besedo. Nazadnje so nato govorili da bo potem Septembra uvedena le linija do Trsta... ](*,) ](*,) ](*,) Me zanima če bo karta do Trsta oz. do Benetk tudi 9 € za kolikor sem jo kupil preko Slovenskega avtobusnega prevoznika Nomago, ki sodeluje tudi s Flixbusom in je prejšnji mesec uvedel pet novih avtobusnih povezav dnevno v Benetke, načrtuje pa tudi povezavo v Trst.

https://shuttle.nomago.si/si/domov

Se pa neizmerno veselim nove EU direktive, ki bo države prisilila da odprejo svoje potniške železniške trge do leta 2020 če se ne motim. Kot rečeno samo v Benetke vsakodnevno pelje avtobus sedemnajstrak (12x Flixbus, 5 x Nomago), pa še enkrat toliko najbrž razni Shuttli, Gooptiji, itd. Ne ga srat, da če tukaj ni trga za vsaj eno železniško povezavo do Benetk Mester.... Tu se vidi kako se SŽju in njihovim odgovornim dobesedno jebe za posel. Oprostite za preklinjanje. Skratka, če nebo vozil SŽ, bo pa vsaj kdo drug (2020), ker trg definitivno je :!:

Kar se tiče pa SŽ in njihovih "bo do konca leta". Pa naj si bo to spletno nakupovanje vozovnic, WIFI na vlakih, nove garniture, Pullmani, lokomotive... #-o Na koncu bomo izgubo itak plačali državljani z dokapitalizacijami, posel jim speljujejo pri belem dnevu, dolgo pri odprti ekonomiji tako ne gre.
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a IggyAUT »

suha! te popolnoma podpiram v vsem napisanem! pa naj se usuje plaz kako se ne splača, kako je drago, kako se ne da, kako je zakomplicirano, bruh bruh... ja seveda v Sloveniji nesposobneži! ostali to že zdavnaj imajo!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

popotnik1 napisal/-a:Vsi se znamo delati norca iz Bosancev a bi si naši morali vzgled vzeti pri njih. Sem se vozil z BH vozom Sarajevo Mostar in imel na vlaku WIFI, klimo, radio,televizijo in plačal za eno smer Mostar-Sarajevo nekje 7€.
Pa še obvezna rezervacija sedeža in pred vstopom pregled ali imaš karto ker drugače ne moreš na vlak! Sem bil šokirani in letos in lani pa čeprav vem, da je do leta 2017 bila proga v remontu in niso vozili vlaki.
Ni tako rožnato. Vozi samo ena Talgo garnitura. Kupili so jih devet, ampak na osmih se nabira prah.Ta pa vozi, ker je lokomotiva na voljo. Želeli so voziti s Talgom v Zagreb, ampak so ostali deležniki rekli, da ne bodo sodelovali, ker so bili pogoji uporabe Talga na območjih, ki jih ne pokriva ŽFBH enostavno nesprejemljivi. V glavnem, čeprav se ti je zdelo, kot da si prišel nekam čisto v moderni svet, pa so te Talgo garniture stran vržen denar. Prevoz koles prepovedan. Bolje, da bi kupili takrat Končarjeve IC garniture, ampak, kakšo zgodobo so naredili iz prototipa, ki propada, bi še ta nakup bil neumnost... Pod črto. Čez okno so zabrisali vsaj 80 milijonov evrov. Nič novega na Balkanu, ko se politika vmeša...

@suha, sedaj kapiram. Si Ryanair fan, ki bi prebrskal cel splet, da bi za 1 € preletel Atlntik. Si spravil vsa oblačila v ročno prtljago? :) Zanimiva so tvoja pisanja. Samo jamrjane. Takih ljudi na vlakih ne pogrešamo, je dovolj drugih bolj normalnih ljudi na vlaku. Kar lepo ostani na busu. Hvala že vnaprej.
smok1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 81
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a smok1 »

Re 4/4 napisal/-a:
popotnik1 napisal/-a:Vsi se znamo delati norca iz Bosancev a bi si naši morali vzgled vzeti pri njih. Sem se vozil z BH vozom Sarajevo Mostar in imel na vlaku WIFI, klimo, radio,televizijo in plačal za eno smer Mostar-Sarajevo nekje 7€.
Pa še obvezna rezervacija sedeža in pred vstopom pregled ali imaš karto ker drugače ne moreš na vlak! Sem bil šokirani in letos in lani pa čeprav vem, da je do leta 2017 bila proga v remontu in niso vozili vlaki.
Ni tako rožnato. Vozi samo ena Talgo garnitura. Kupili so jih devet, ampak na osmih se nabira prah.Ta pa vozi, ker je lokomotiva na voljo. Želeli so voziti s Talgom v Zagreb, ampak so ostali deležniki rekli, da ne bodo sodelovali, ker so bili pogoji uporabe Talga na območjih, ki jih ne pokriva ŽFBH enostavno nesprejemljivi. V glavnem, čeprav se ti je zdelo, kot da si prišel nekam čisto v moderni svet, pa so te Talgo garniture stran vržen denar. Prevoz koles prepovedan. Bolje, da bi kupili takrat Končarjeve IC garniture, ampak, kakšo zgodobo so naredili iz prototipa, ki propada, bi še ta nakup bil neumnost... Pod črto. Čez okno so zabrisali vsaj 80 milijonov evrov. Nič novega na Balkanu, ko se politika vmeša...
Se pravi, če Bosanci znajo naredit nekaj boljšega od nas, je potrebno takoj poiskat kakšno slabo stran in jih popljuvat?
Kdo tukaj pravi, da je drugje vse rožnato? Popotnik1 je samo omenil dobre strani ŽFBH, ki bi si jih lahko SŽ vzele za vzgled.
Odgovori