Informacije o OBB
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Informacije o OBB
Zapora proga vlak bo Maribor- Werndorf- Maribor od 8.julij do 23.julij .2018
zaradi obvozi železniške postaje v Špilje za peron tudi električni je vse novi....
hitro vlak emona in croatia bo nadomestni železniške prevozi BUS , tudi 4430,4431,.. do 4445..
lp
zaradi obvozi železniške postaje v Špilje za peron tudi električni je vse novi....
hitro vlak emona in croatia bo nadomestni železniške prevozi BUS , tudi 4430,4431,.. do 4445..
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Informacije o OBB
V Avstriji so na eni izmed voženj uničili muzejsko lokomotivo 1010 003. Defekt na transformatorju. Ni pa še znano, kako huda je okvara. Če je prišlo do preboja, bo lokomotiva samo še za staro železo. Neuradno je okvaro zakrivila oseba, ki nima dovoljenja za vožnjo omenjene serije. Mogoče se kdo vpraša, kako je lokomotivo lahko upravljala oseba, ki za to ne bi smela? V Avstriji gre vse po sistemu zaupanja. Praktično nadzor je ničen oziroma zelo zelo redek.
Druga stvar pa je, da RCA s hčerinsko firmo Rail Cargo Logistics Goldair širi svoje delovanje tudi v Grčijo. Povezali naj bi vse pomembne luke s srednjo Evropo. In tako je 27. junija že odpeljal prvi vlak na relaciji Thessaloniki-Idomeni.
Druga stvar pa je, da RCA s hčerinsko firmo Rail Cargo Logistics Goldair širi svoje delovanje tudi v Grčijo. Povezali naj bi vse pomembne luke s srednjo Evropo. In tako je 27. junija že odpeljal prvi vlak na relaciji Thessaloniki-Idomeni.
Re: Informacije o OBB
Avstrijci še ne bodo dobili svojih Vectronov. Postopek odobritve v Italiji se začnejo šele po končani ferragosti. Takrat pa bodo od Siemensa dobili 10 komadov.
Končan pa je javni razpis za nove vagone. 21 komadov za 375 milijonov evrov je dobil Siemens. Pritožbeni rok še ni končan. Kaj več bo znanega po končanem pritožbenem roku. Verjetni pa gre za NightJet, ki po letu 2021 želi širiti v Benelux in Skandinavijo. V oči pa bode dejstvo, da je od roka za oddajo ponudb do izbora, minilo samo 14 delovnih dni.
Končan pa je javni razpis za nove vagone. 21 komadov za 375 milijonov evrov je dobil Siemens. Pritožbeni rok še ni končan. Kaj več bo znanega po končanem pritožbenem roku. Verjetni pa gre za NightJet, ki po letu 2021 želi širiti v Benelux in Skandinavijo. V oči pa bode dejstvo, da je od roka za oddajo ponudb do izbora, minilo samo 14 delovnih dni.
Re: Informacije o OBB
..potemtakem bo RCC Si dobil v uporabo nekaj 1216-0xx šele proti koncu leta... ...
Re: Informacije o OBB
Težko karkoli reči. Odvisno od tega, kako hitro bo mlela Italijanska birokracija in v kolikšnem časovnem obdobju bodo dobili prvih 30 MS Vectronov. Trenutno je narejenih 15 komadov. 10 pa naj bi že bilo pripravljenih za Italijo.
Pa še update. Serija 1010.003 bo po defektu počasi nazaj.
Pa še update. Serija 1010.003 bo po defektu počasi nazaj.
Re: Informacije o OBB
No ja, ta razpis se vleče že dve leti, in verjetno je bilo kar jasno kdo ga bo dobil.Re 4/4 napisal/-a: Končan pa je javni razpis za nove vagone. 21 komadov za 375 milijonov evrov je dobil Siemens. Pritožbeni rok še ni končan. Kaj več bo znanega po končanem pritožbenem roku. Verjetni pa gre za NightJet, ki po letu 2021 želi širiti v Benelux in Skandinavijo. V oči pa bode dejstvo, da je od roka za oddajo ponudb do izbora, minilo samo 14 delovnih dni.
Ne vem pa zakaj tako manično hočejo neke XY vagone kot so Siemensovi Viaggio, ki bodo potrebovali še posebno homologacijo za vsako državo kamor bodo potovali. Je res tako težko naročiti standardne UIC-Z vagone? Recimo pri Astri v Aradu bi dobili Nightjet vagone za pol Siemensove cene -> glej Astra TransCarpatic vagone.
Re: Informacije o OBB
Zakaj Siemens in ne Astra? Če obstaja ponudba zmaga vedno domača industrija. Kar lepo vidiš v Švici, Franciji, Poljskem...TGV Lyria napisal/-a:
No ja, ta razpis se vleče že dve leti, in verjetno je bilo kar jasno kdo ga bo dobil.
Ne vem pa zakaj tako manično hočejo neke XY vagone kot so Siemensovi Viaggio, ki bodo potrebovali še posebno homologacijo za vsako državo kamor bodo potovali. Je res tako težko naročiti standardne UIC-Z vagone? .
Re: Informacije o OBB
@TGVLyria. Ne gre za 21 vagonov, ampak 21 garnitur. Dnevnih 8, nočnih 13. V glavnem RailJet in NightJet garniture druge generacije, ki morajo biti kompatibilne z 1116/1216.
Re: Informacije o OBB
Saj o teh nočnih govorim. To ne morejo biti garniture tipa Railjet s fiksno dolžino in stalno spetimi vagoni. Nočni promet ima drugačne zahteve. Kompatibilni morajo biti ne le s Taurusi, ampak tudi vagoni drugih železniških uprav. Zakaj torej ne kupovati klasičnih vagonov po UIC-Z standardu? Raje se dela neke inovacije, ki jih bo treba v vsaki državi posebej homologirati.Re 4/4 napisal/-a:@TGVLyria. Ne gre za 21 vagonov, ampak 21 garnitur. Dnevnih 8, nočnih 13. V glavnem RailJet in NightJet garniture druge generacije, ki morajo biti kompatibilne z 1116/1216.
Povrhu Bombardier sploh nima v ponudbi klasičnih vagonov, ne vem kako je lahko sploh sodeloval na razpisu.
Re: Informacije o OBB
Do prihoda pa takole....holding napisal/-a:..potemtakem bo RCC Si dobil v uporabo nekaj 1216-0xx šele proti koncu leta... ...
https://scontent.flju2-2.fna.fbcdn.net/ ... e=5C029E31
Poleg tega imajo v najemu še črni hercules MRCE in 2x BR 189
Njihovi RCA/RCI kolegi na Brennerju čakajo na Vectrone, do takrat rekorderka, pa nekaj 1216 & BR 186 na Italijanski strani, na Avstrijski 1116 ÖBB in CAT taurus, na Ro-La čez Brenner pa vežbanje strojevodij na najetih Vectornih MRCE, Ex Ro-La Taurusi na Brennerju pa so šli k RCCCDE na avtovlake, Vectron 1293 002 pa "messungen" na vzhodu Avstrije... Vse to je pa posledica tečnih Italjanov.
Re: Informacije o OBB
Italijani se že veselijo....
http://diblas-udine.blogautore.repubbli ... a-koralpe/
http://diblas-udine.blogautore.repubbli ... a-koralpe/
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Informacije o OBB
...no, glej no..... ...pr' nas pa en "Tivolski lok" hujš problem, kot tam gor 32 kilometrski tunel..... ... +90 km proge.......
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Informacije o OBB
Vse je v filozofiji in načinu dela. Pri na se velikih projektov lotevamo kampanjsko, z vnaprejšnjim razmišljanjem kdo bo zraven še kaj profitiral, zunaj pa je to s strani države planirana dejavnost, tako rokovno kot stroškovno, z minimalno možnostjo pretvorb stroškov v privatne zaslužke.
preglednik
Re: Informacije o OBB
Ne samo Italijani, tudi jaz se veselim. Za šestdeseti rojstni dan bom šel z vlakom iz Baške grape na pir v Gradec, mogoče celo na bograč v "naš" Monošter v enem dnevu. Danes še nepojemljivo....igor72 napisal/-a:Italijani se že veselijo....
http://diblas-udine.blogautore.repubbli ... a-koralpe/