No comment. Nizkopodni vagoni za daljinski promet. Kaj vse si še ne bodo izmislili. Katastrofa! Kako naj bi to sploh izgledalo?maxima napisal/-a:http://railcolornews.com/2018/08/17/at- ... r-austria/
No vsaj sedeži delujejo kar v redu - na sliki.
No comment. Nizkopodni vagoni za daljinski promet. Kaj vse si še ne bodo izmislili. Katastrofa! Kako naj bi to sploh izgledalo?maxima napisal/-a:http://railcolornews.com/2018/08/17/at- ... r-austria/
Nizkopodnost je v igri najbrž zaradi dostopnosti za hendikepirane. Najbrž to pomeni tudi vhodna vrata na sredini (ali pa vsaj tretjini, vsekakor pa ne na konceh) vagonov? Najbrž lahko v isto malho stlačimo tudi najavo "posebej širokih vhodnih vrat"?TGV Lyria napisal/-a:No comment. Nizkopodni vagoni za daljinski promet. Kaj vse si še ne bodo izmislili. Katastrofa! Kako naj bi to sploh izgledalo?maxima napisal/-a:http://railcolornews.com/2018/08/17/at- ... r-austria/
No vsaj sedeži delujejo kar v redu - na sliki.
Vrata v sredini na vlaku za daljinski promet? Komu se je zmešalo? Prej so lahko vozili 50 in več let navadni vagoni po UIC standardih, zdaj pa to zaradi 5% potnikov ni več OK? A ni več v redu to, da jih nekdo počaka z dvigalom in za vstop in izstop, ali kaj? In zaradi tega se bo 300+ ostalih potnikov vozilo na višini tira po 4-5 ur? A se na udobje povprečnega potnika nič več ne pomisli?mkx napisal/-a: Nizkopodnost je v igri najbrž zaradi dostopnosti za hendikepirane. Najbrž to pomeni tudi vhodna vrata na sredini (ali pa vsaj tretjini, vsekakor pa ne na konceh) vagonov? Najbrž lahko v isto malho stlačimo tudi najavo "posebej širokih vhodnih vrat"?
Kar se Talga tiče, ok naj bo, je pač specifičen vlak za specifičen namen. Ampak to ne bodo Talgo vagoni, ampak štiriosni vagoni približno standardne dolžine brez Jacobsovih vozičkov. Potem bo vse skupaj izgledalo podobno kot italijanski "Piano Ribassato" vagoni. Na vsak način ostudno in neprimerno za promet na dolge proge.preglednik napisal/-a:Tudi Talgo je nizkopoden!
Eh... Pa ne s takšnimi gostilniškimi odgovori. Razlika med Avstrijo in Slovenijo je samo, da ima OeBB infra proračun za vlaganje 2 milijardi evrov na leto. Ministrstvo Republike Slovenije za infrastrukturo pa 280 milijonov pri podedovanih progah z C3 ali D3. In, če hočeš obstati na zemljevidu, bo treba na D4. Ampak pri 280 milijonih evrov letno , nadgradnja traja in traja in traja...Koralpe bi pa financirali komaj v 20 letih, ob tem, da v druge proge ne vložiš nič. Sosedi pa majo 3 velika gradbišča, pa je vseeno zaškripalo s sredstvi pri OeBB. Zamik odprtja Koralp že drugič, pa je potem posledica, če imaš preveč gradbišč... Težave severne cevi, ki je še 4 kilometre do preboja, na odprtje, pa so že vračunali prvič.preglednik napisal/-a:Vse je v filozofiji in načinu dela. Pri na se velikih projektov lotevamo kampanjsko, z vnaprejšnjim razmišljanjem kdo bo zraven še kaj profitiral, zunaj pa je to s strani države planirana dejavnost, tako rokovno kot stroškovno, z minimalno možnostjo pretvorb stroškov v privatne zaslužke.
TGV Lyria napisal/-a:Kako naj bi to sploh izgledalo?
Ma za regionalni promet to sploh ni problem. To spada zraven. Samo upam, da se sploh uresniči to kar si napisal. Ne pa da imamo Miše brez delujočih klim, avtovlak brez vagona za potnike itd...ampak to sodi že v drugo temo. (Tisto z naslovom Sramota PE...)mkx napisal/-a: Sicer pa, @TGV Lyria, počakaj da dobiste Stadlerje na Kras in Bohinjko, se boš hitro navadil na nizko sedenje ob zaprtem oknu
Saj sem rekel. Piano Ribassato copy paste. Ničemur podobno.Re 4/4 napisal/-a: Viaggio Low Floor, v glavnem kopija IC 2000 wagen brez zgornjega nivoja in nizkopodne garniture desiro ML z IC opremljenostjo. Drugače nizkopodnost je samo med podstavnima vozičkoma.
Konj je bil na vlaku ilegalno...Florjan napisal/-a:Nova ponudba na ÖBB? Ne, konec tedna je ljubitelj konj pripravil pravo presenečenje za potnike na vlaku.
zaradi slabo lokomotiva , romunija CFR je pregled potem noče in nazaj v Avstrijo, pa še drugi privat "DB Cargo-Romunija" je misli bo kupi rabljeni za 1014 5x , potem ne bo ....Re 4/4 napisal/-a:
Serija 1014, ki bila nekaj časa nazaj prodana v Romunijo, so se vrnile nazaj v Avstrijo. Kot kaže jih bo skušal spraviti v voznjo stanje Avstrijski privatnik...