Neverjetno koliko pripomb. Pa moram priznat, da večina potnikov, ki se vozi na nekih S-bahnih, državno ali deželno subvencioniranih ne uporablja spletnega nakupa... Se pa zadeva pridoma uporablja na nesubvencioniranem daljinskem servisu, ki ga v Sloveniji skorajda NI. Tako bo spletni nakup postal zanimiv, vsaj večini, šele ko bo možnost kupovanja čezmejnih kart. Dandanes lahko kupiš karte na kavču doma verjetno po vsej Evropi, pri nas pa zabiješ kakšno uro na blagajni razlagajoč uradnici kaj potrebuješ, ko sam že vse veš, vsaj glede voznega reda. In ko ji glasno poveš in pokažeš, da potrebuješ dve karti, ti napiše eno in jovo na novo vaja, seveda z ločenimi sedeži.... če bi vedel za takšno torturo, bi raje plačal 2x20€ več s kavča OBB in ZSSK, pa bi bilo vse v redu.casio napisal/-a:Yes, samo čakal sem prvega, ki se bo oglasil s tem... Dragi fantek. 50 milijonov evrov so dali Avstrijci za svoj informacijski sistem...ampak kljub temu so imeli v letu 2017 toliko hroščev, da so se razpisali mediji.... V bodoče, ne se delat norca iz sebe, če ne veste, kako je v tujini.Koda: Izberi vse
, samo k sosedom naprimer v Avstrijo lahko pogledamo in vidimo kako se tem stvarem streže.
50 proti 1 milijon...neka razlika mora biti.
Zanimiva je pa ta prigoda, lani sem v Peruggi hotel kupiti karte za povratek in ni vrag da sploh nimajo več blagajn... In sem lepo v hotelu (sem poslednji mohikanec z butastim tulifonom) z receptorko kupoval na italijanski spletni strani. In seveda lepo povedal e-mail naslov, seveda v Ljubljani......
Na povratku iz Assisija pa sprevodnik na vlaku: Kje so kode?,... Ja verjetno v Ljubljani kamor potujeva. No pa se je po začetnem dvomu, verjetno je še kje preveril, vse uredilo in naslednji sprevodniki so se samo nasmejali, ko sem povedal da grem iskat kode....