Kot imam jaz informacije, bo letos med Beljakom (imamo lepo slovensko ime za to mesto) in Jesenicami vozilo vsaj ob vikendih poleti veliko več kot pet parov vlakov.andre85 napisal/-a:Torej Jesenice Villach 5 parov kot je sedaj.Re 4/4 napisal/-a:Dvourni takt RailJet. Dunaj - Gradec - Beljak - Salzburg - (München) Na relaciji Dunaj-Beljak urni.
Dvourni takt regio Gradec- Bruck/M. – Selzthal – Bischofshofen – Saalfelden / Dvourni takt Saalfelden – Bischofshofen – Salzburg.
Dvourni takt regio Graz – Leoben – Selzthal – Linz / Urni takt RailJet (Dunaj) - Linz - Salzburg
Edina sprememba za Gradec, ki je nakazana je ta, da se nočni vlak Zürich-Gradec/Zagreb predvidoma ne bi več rezal v Schwarzachu, kot se to počne danes, ampak v Beljaku. Kaj to pomeni za uro odhoda 414/415 ni znano. Za vlake Ljubljana - München je prezgodaj karkoli govoriti. Znano je samo, da bo na relaciji Beljak - Jesenice - (Ljubljana - možno naprej) 5 parov na dan. Edina dnevna povezava Gradec - Zürcih Transalpin 163/164 zaenkrat nima spremembe.
Kar se tiče kompenzacij je pa stvar dogovora.
Informacije o OBB
Re: Informacije o OBB
Re: Informacije o OBB
Die Österreichischen Bundesbahnen (ÖBB) stärken weiter ihren Nachtzugverkehr und haben bei Siemens neue Schlaf- und Liegewagen für die Nightjet bestellt. Die Produktion der 13 siebenteiligen Nightjet-Züge startet bereits im April 2019, bis Ende 2022 sollen dann alle bestellten Einheiten im Einsatz sein. Die Nachtzüge bestehen dabei jeweils aus drei Liegewagen, zwei Schlafwagen sowie zwei Sitzwagen. Torej hiter prevod Oebb je naročil nove vagone za nightjet. Ti bodo zdaj 7delni z več privatne sfere
Re: Informacije o OBB
Daneben verbessern die Österreichischen Bundesbahnen ebenfalls ihre Railjet für den Tagesverkehr. Acht Railjets hat das Unternehmen diesbezüglich bei Siemens bestellt, die nach der Auslieferung bis 2022 vor allem die Eurocity von München nach Italien ersetzen sollen. Naročili pa so še 8 Railjet garnitur, ki bodo zamenjale mednarodne vlake med Münchenom in Italijo. Aja pa Railjetx bo dobil svojo barvno kombinacijo
Re: Informacije o OBB
Ne gre za usklajevanja. Takti v Avstriji so podvrženi sofinanciranju vlakovnih kilometrov. In, ker se meja med S, Regio in FV z odprtjem Koralp močno spremeni, je potrebno spremeniti finančni model in ga mora potrditi ustrezno ministrstvo. Kar se pa tiče potem druguh železniške uprav, se pa bodo morale prilagoditi temu taktu. Dolgoročna želja je Varšava-Milano.TGV Lyria napisal/-a:A ni malo prezgodaj delati zaključke na podlagi nekega okvirnega plana za 6 let naprej, ki verjetno sploh ni usklajen z drugimi železniškimi upravami, kar se tiče mednarodnega prometa?
andre85 napisal/-a:Naročili pa so še 8 Railjet garnitur, ki bodo zamenjale mednarodne vlake med Münchenom in Italijo. Aja pa Railjetx bo dobil svojo barvno kombinacijo
Avtor obeh slik je @AvD iz avstrijskega foruma.
http://umap.openstreetmap.fr/de/map/bet ... 719/13.343
Na avstrijskem forumu se je nekdo lepo potrudil in sestavil zemljevid vodenja postaj na območju ÖBB infra. Obstaja 5 vrst vodenja postajah, kar je razvido iz barv. In sicer:
Zelena: Promet se vodi iz dispečerskega centra. V Avstriji jih je 5. In sicer v Innsbrucku, Salzburgu, Linzu, Dunaju in Beljaku* + glavni center na Dunaju.
Rdeča: Lokalno zasedena postaja
Rumena: Daljinsko upravljanje po določbah o signalih in obratovalnih navodilih ZSB 1/I
Vijolična: Daljinsko upravljanje po določbah o signalih in obratovalnih navodilih ZSB 1/II (poenostavljeno)
Rjava: Kotrolni center za nadzor vlakov po določbah o signalih in obratovalnih navodilih ZSB 5
Če ve kdo bolj v detajle, lahko opiše. @holdnig?
Klik na balon, doda informacije o posamezni postaji, s klikom na "plast" pod plusom in minusom lahko odstraniš določene postaje
* Znotraj Beljaškega centra vodenja (Betriebsführungszentrale (BFZ)Villach) se pokriva tudi Avstrijska Štajerska. Semmering pa se vodi iz Dunaja.
Če pa koga res zanima, kaj vse je v BFZ Beljak:
2 Produktionsvorbereiter
1 Betriebskoordinator
1 Notfallkoordinator
1 Dispo Steiermark Süd
Zuglenkbereich Kärnten:
1 Zuglenker
1 Produktionsvorbereiter adhoc
9 Fdl Stellbereich (Kt, Kt Verschub, Vb Ost, Vb West, 2x Vb Verstärker, Stt, Stt Verstärker)
Zuglenkbereich Steiermark Nord
1 Zuglenker
1 Produktionsvorbereiter adhoc
Re: Informacije o OBB
Avstrijski železničarji ne skrbijo le za potnike temveč tudi za živali v teh nemogočih snežnih razmerah.
https://www.vol.at/oebb-mitarbeiter-ret ... en/6055187
https://www.vol.at/oebb-mitarbeiter-ret ... en/6055187
Re: Informacije o OBB
Na Siemensovi spletni strani so fotke testiranja vectrona z Railjet garnituro
Re: Informacije o OBB
Misliš te?andre85 napisal/-a:Na Siemensovi spletni strani so fotke testiranja vectrona z Railjet garnituro
https://www.siemens.com/press/pool/de/p ... 300dpi.jpg
To so meli testiranje vseh mogočih zadev Vectrona v Velimu z dvema OeBB Railjet garniturama. Čeprav se ob spodnjem citatu* sprašuješ, kaj so sploh delali?
Kar mi je najbolj čudno je to, da se Siemens čudi, kaj njegove lokomotive pravzaprav počnejo in kaj ne.Was mich am meisten wundert ist, daß sich Siemens wundert was die eigenen Loks eigentlich so machen und was nicht
*Citat je iz foruma o debati, da je za nesrečo na Brennerju 2017, kjer je tandem "letel" v dolino z 126 km/h brez zavornega učinka, kriva napaka na WTB krmiljenju med lokomotivama.
Re: Informacije o OBB
Siemens še sam ne ve kaj dela. Zdaj jih jezi,da kartelni urad ne dovoli spajanje z alstonom
Re: Informacije o OBB
Glede na fotogragije iz Facebooka, lahko RJ po Italiji končno vozi z krmilnim vagonom naprej
Re: Informacije o OBB
In še link od Ferrovie.info:
http://ferrovie.info/index.php/it/42-pr ... -in-spinta
http://ferrovie.info/index.php/it/42-pr ... -in-spinta
Re: Informacije o OBB
https://media04.meinbezirk.at/article/2 ... 1549362340
Vagonu habbins SŽ-ja v Avstriji (pri postaji Maria Saal,po slovensko Gospa Sveta) počila os. Pri vsem skupaj pa je zanimivo, da strojevodja ni vozil z voznoredno hitrostjo, ter da je instiktno pogledal v vzratno ogledalo lokomotive 1044 in pravočasno opazil, da je z vlakom nekaj narobe in mu je še pravočasno uspelo ustaviti pred kretnico. Tako, da na srečo so nastradali samo pragovi.
Vagonu habbins SŽ-ja v Avstriji (pri postaji Maria Saal,po slovensko Gospa Sveta) počila os. Pri vsem skupaj pa je zanimivo, da strojevodja ni vozil z voznoredno hitrostjo, ter da je instiktno pogledal v vzratno ogledalo lokomotive 1044 in pravočasno opazil, da je z vlakom nekaj narobe in mu je še pravočasno uspelo ustaviti pred kretnico. Tako, da na srečo so nastradali samo pragovi.
Re: Informacije o OBB
Ni vagon SŽ-ja ampak "Waggon der ÖBB-Tochter Rail-Cargo-Austria". Iztirjrenje se je zgodilo že 19.01. Proga bo ponovno odprta po menjavi betonskih pragov na 3km odseku v nedeljo zvečer.
Re: Informacije o OBB
Malo bom pikolovski, ampak 1044 kolikor vem ne obstaja več. Vse so predelane v 1144.Re 4/4 napisal/-a:...je instiktno pogledal v vzratno ogledalo lokomotive 1044
Re: Informacije o OBB
...mejdun, kar lahko razberem na fotki, je označba na vagonu:
.... 31 RIV ...režim izmenjave (RIV 4 osni vagon)....
.... 79 SLO-SŽ...država registracije - lastnik...(79 je koda za Slovenijo, 81 je koda za Avstrijo, 78 za CRO, 80 za D (Nemčijo) itd..)..
.... 2771 12?-4....Hbb??s
... ....
.... 31 RIV ...režim izmenjave (RIV 4 osni vagon)....
.... 79 SLO-SŽ...država registracije - lastnik...(79 je koda za Slovenijo, 81 je koda za Avstrijo, 78 za CRO, 80 za D (Nemčijo) itd..)..
.... 2771 12?-4....Hbb??s
... ....