363
Re: 363
Lap winding je zankasto navitje
Wave winding pa valovito navitje.
Če je poleg duplex gre pa za dvoplastno, simplex pa enoplastno.
Na pamet pa žal ti ne morem dati nobenih podatkov, ker samo predvidevaš, niti ne poznam motorja v detajle. Enačba, ki sem ti jo napisal pove število utorov na pol in je pomembna za širino tuljav. 3 krat p=6 polni motor.
Wave winding pa valovito navitje.
Če je poleg duplex gre pa za dvoplastno, simplex pa enoplastno.
Na pamet pa žal ti ne morem dati nobenih podatkov, ker samo predvidevaš, niti ne poznam motorja v detajle. Enačba, ki sem ti jo napisal pove število utorov na pol in je pomembna za širino tuljav. 3 krat p=6 polni motor.
Re: 363
A ni v temi "ko brizita slece svoj bikini" @cokla podal slike z poskodovano krtacko na vlecnem motorju. Morda pomaga kaj razjasnit.
Re: 363
Tole je prej narobe poimenovan motor TTB 665 A1
Slika iz francoskega foruma, za tiste ki govorite francosko: https://www.cheminots.net/forum/topic/2 ... l/?page=15
Torej, 6 polov, 2 para ščetk... Kako to dosežeš?
Slika iz francoskega foruma, za tiste ki govorite francosko: https://www.cheminots.net/forum/topic/2 ... l/?page=15
Torej, 6 polov, 2 para ščetk... Kako to dosežeš?
LP Andraž
Re: 363
Kaj tebe zanima postavitev ščetk? Širina pola in utorovne delitve.andrazon napisal/-a:
Torej, 6 polov, 2 para ščetk... Kako to dosežeš?
Re: 363
Tako postavitev ščetk je sicer jasna iz vseh slik na forumu in zgornje sheme, ne razumem pa s kakšnim povijanjem rotorja dosežeš, da to štima... 4 poli-4 ščetke: simpel; 6 polov 6 ščetk: ni problem; 6 polov 4 ščetke... wtf? Upam, da se razume zdaj kaj me zanima... Po tvojih besedah najbrž utorovne delitve? Se opravičujem, so mi elektrotehnični pojmi malo tuji...
LP Andraž
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: 363
Zanimivo Andraž, omenjaš da so ti elektrotehnični pojmi tuji... zanima pa te nekaj zelo tehničnega kar tudi če ti bo kdo tukaj povedal neboš razumel če nimaš osnov o elektrotehniki.andrazon napisal/-a:Tako postavitev ščetk je sicer jasna iz vseh slik na forumu in zgornje sheme, ne razumem pa s kakšnim povijanjem rotorja dosežeš, da to štima... 4 poli-4 ščetke: simpel; 6 polov 6 ščetk: ni problem; 6 polov 4 ščetke... wtf? Upam, da se razume zdaj kaj me zanima... Po tvojih besedah najbrž utorovne delitve? Se opravičujem, so mi elektrotehnični pojmi malo tuji...
Pa lepo od tebe, da imaš tako zanimanje ampak verjemi če nimaš osnov bo tole brezveze vedet.
Moje mnenje, ne se užalit.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: 363
andrazon napisal/-a: 6 polov 4 ščetke... wtf?
Sedaj pa bolj štima
Re: 363
Torej en sklop ščetk, katerih je 8, je laminat šestih med seboj izoliranih ščetk, vsaka nalega na eno lamelo kolektorja, 6 v seriji?
LP Andraž
Re: 363
V sklopu Collection 80 ans je objavljen celoten dokument LIVRET D'ÉTUDE DES CC 6500 POUR LA FORMATION DES CHEFS TRACTION iz leta 1983. Na spletni strani https://collection80.sncf.com/la-collec ... n-mai-1983 najdete prvega od treh delov tega dokumenta, drugega je relativno lahko poiskati, tretji pa je vsaj za iskanje po tej strani skrit. Vzel sem si 5 minut in te tri dele sestavil v en pdf dokument. Če ga kdo želi imet naj piše na zs. Stvar je sicer v francoščini, oznake na električnih shemah pa so enake kot v javno objavljenem priročniku za upravljanje e. lok 363.
Dve strani iz dokumenta:
Izvedba drogov nizke vleke in mazanja zobniških prenosov:
Izvedba kardanskega zgloba:
Dve strani iz dokumenta:
Izvedba drogov nizke vleke in mazanja zobniških prenosov:
Izvedba kardanskega zgloba:
LP Andraž
Re: 363
...verjetno njena zadnja revizija...andrazon napisal/-a:Danes je 363-014 končala revizijo, so kakšne novosti?
Re: 363
Ali to pomeni da bo po tem šla v pokoj? Kdaj naj bi predvidoma do tega prišlo - in kateri so sploh dejavniki ki odredijo izločitev le-te?Re 4/4 napisal/-a:...verjetno njena zadnja revizija...andrazon napisal/-a:Danes je 363-014 končala revizijo, so kakšne novosti?
Re: 363
Največji dejavniki izločitve so:jž 363 napisal/-a:
Ali to pomeni da bo po tem šla v pokoj? Kdaj naj bi predvidoma do tega prišlo - in kateri so sploh dejavniki ki odredijo izločitev le-te?
-koliko kilometrov prevozi od enega do drugega servisa. Servis = ko okvara lokomotive že vpliva na njeno sposobnost delovanja in nadaljna preprečitev hujših okvar.
-sposobnost konkuriranja na trgu. Dajmo no, sej vemo, da je omejitev teže 1900 ton na Štajerskem posledica njene kritične hitrosti in ne osnega pritiska.
-razpoložljivost rezervnih delov
-stanje konstrukcije
-splošna zastarelost
-...
Naslednja revizija te lokomotive bi morala biti v obdobju odprtja nove proge do Kopra in Semmeringa. Torej v letih 2025-2028. Težka, da se bodo obdržale 50 let stare gospe, konkurenca in razvoj pa bosta šla naprej.
Za njo pa v pokoj še 664....razen, če razpade EU.
Vsekakor pa vse lokomotive ne bodo odšle na enkrat. Ampak tako, kot mehi...