30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Mene pa resnično zanima, ali ljudje res verjamejo, da se vse šipe razbijejo zaradi vadalizma potnikov. Jaz osebno nisem tega mnenja. Obstajajo številni razlogi za razbitje od nehotenega dejanja recimo potnikov, preko zunanjih razlogov izven krivde potnikov in zaposlenih, kar bi sicer lahko mnogokrat imenovali tudi vandalizem, do raznih tehničnih razlogov. Skratka, malo več previdnosti pri vsesplošnem obsojanju ne bi škodilo. Seveda pa ne bi škodilo, če bi se razbite šipe zamenjalo. Sicer pa, v kakšni meri je pa šipa sploh razbita, predvidevam da gre "le" za mrežaste razpoke, recimo da je steklo kaljeno ali ekvivalentne razpoke v primeru leppljenga stekla. Ni lepo, ogroža pa verjetno nobenega.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Teoretično me zanima a obstaja možnost, če bo SŽ res kupil kakšne mednarodne vagone,da bodo ti spet prišli pogledat kaj do Münchena.
Kar se pa Kissev ter Flirtev tiče a bi bil tudi Wink kaj za Slovenijo
Kar se pa Kissev ter Flirtev tiče a bi bil tudi Wink kaj za Slovenijo
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
- Seveda obstaja ta možnost.andre85 napisal/-a:Teoretično me zanima a obstaja možnost, če bo SŽ res kupil kakšne mednarodne vagone,da bodo ti spet prišli pogledat kaj do Münchena.
Kar se pa Kissev ter Flirtev tiče a bi bil tudi Wink kaj za Slovenijo
- Wink bi bil idealen za večino slovenskih neelektrificiranih prog, a morajo tudi v drugem (opcijskem) naročilu biti enake garniture kot v prvem, torej ne bo nič z njim.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Dejansko bi Winklahko pokrival oboje. Elektrificirano in neelekrificirano omrežje.
Malo offtopic bilo je lepo zjutraj začeti službo na peronu 11 ali pa 12 v Münchenu in meinem je pričakala slika lipicanca ali pa ko sem z Lisinskim potoval domov in se razkomotol v službenem kupeju do Ljubljane
Malo offtopic bilo je lepo zjutraj začeti službo na peronu 11 ali pa 12 v Münchenu in meinem je pričakala slika lipicanca ali pa ko sem z Lisinskim potoval domov in se razkomotol v službenem kupeju do Ljubljane
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Kakšna je bistvena razlika med "Flirt" in "Wink" (če je oboje v dizelski izvedbi)?
preglednik
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Mislil sem na takšnega winka kot jih je naročila Arriva torej, da tam kjer je elektrika je na elektriko kjer pa je ni pa je baterijski pogon
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Se pravi bodo sprva imeli tudi diesel motor.Arriva units will be delivered with Deutz diesel engines, running on vegetable oil fuel, and batteries charged by regenerative braking; the engines are planned to be replaced by additional batteries once electrification is installed over part of their route
Je pa res da nevem kje bi pri nas lahko vozili na baterije. Tudi samo do Kamnika ne verjamem.
Torej ni možno npr. vzeti samo dvočlenske DMG-je, ki bi bili marsikje dovolj?a morajo tudi v drugem (opcijskem) naročilu biti enake garniture kot v prvem, torej ne bo nič z njim.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Verjetno bi lahko vlake polnili tudi v Kamnikudingo napisal/-a:Se pravi bodo sprva imeli tudi diesel motor.Arriva units will be delivered with Deutz diesel engines, running on vegetable oil fuel, and batteries charged by regenerative braking; the engines are planned to be replaced by additional batteries once electrification is installed over part of their route
Je pa res da nevem kje bi pri nas lahko vozili na baterije. Tudi samo do Kamnika ne verjamem.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
To bi bilo precej nezanesljivo. V Kamniku imajo po voznem redu čakanja približno 18 do 19 minut, kakšno minuto ali 10 manj če je vlak Ljubljana-Kmanik zamujen. Vprašanje če se v recimo 15 minutah baterije lahko toliko napolnejo, da je potem vlak sposoben vožnje nazaj v Ljubljano. Precej vlakov pa itak obrača v Jaršah ali Domžalah ... V Ljubljani je po voznem redu postanka še manj, navadno 14 minut (je pa res, da pod VM vozi že od Šiške in nazaj do Šiške in bi s tem dobil nekaj minut za ponjenje baterij).urban120 napisal/-a:Verjetno bi lahko vlake polnili tudi v Kamnikudingo napisal/-a: Se pravi bodo sprva imeli tudi diesel motor.
Je pa res da nevem kje bi pri nas lahko vozili na baterije. Tudi samo do Kamnika ne verjamem.
Kot smo enkrat že debatirali, baterijski vlaki pridejo v poštev tam, kjer dejansko manjka elektrifikacija na krajšem delu proge, po možnosti nekje sredi med končnima postajama (tako da se lahko baterije dopolnjujejo med vožnjo na obeh straneh in ni potrebnega daljšega postanka na končni postaji za polnjenje baterij. Pri nas bi recimo teoretično takšna garnitura prišla v poštev če bi bila elektrificirana Dolenjska proga, ne pa odsek Sevnica-Trebnje ... garnitura pa bi recimo vozila na trasi Dobova - Ljubljana (in obratno) preko Trebnjega.
LP, Metod
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Wink je modularen in ima možnost zamenjave ali dodajanje novega pogonskega sklopa, brez prevelikih posegov (primer menjava dizlskega motorja za baterije, elektro sklop pa ostane). Medtem, ko je Flirt diesel s fiksnim pogonom. Je pa tehnično mogoče predelati tudi navadnega dizel Flirta v elektro, kar bodo naredili v Grčiji.preglednik napisal/-a:Kakšna je bistvena razlika med "Flirt" in "Wink" (če je oboje v dizelski izvedbi)?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Torej bi lahko bil Wink tudi elektro-diesel izvedba? Ker v takšni izvedbi pa bi bil uporaben za celo Slovenijo
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Tisto je druga izvedba. Flirt bimodal.andre85 napisal/-a:Torej bi lahko bil Wink tudi elektro-diesel izvedba? Ker v takšni izvedbi pa bi bil uporaben za celo Slovenijo
V glavnem Flirt je samo platforma, obstaja pa v vseh možnih kombinacijah:
"EMU"-elektro
"DMU"-dizel
"BMU"-bimodal elektro+dizel
"Akku"-elektro+baterije
"Tri-mode" dizel, elektro, baterije
"Wink"-modularnost. Ta garnitura je primerna za Središče ob Dravi in podobne proge. Pa še eno razliko od navadnega DMU ima. To, da je kompletni pogon v modulu. Tudi pogon na osi.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Saj res, na katerih podstavnih vozičkih bo imel naš Flirt pogonske el. motorje?
preglednik
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Na obeh končnih gotovo. Morda pa še na kakšnem vmesnem.preglednik napisal/-a:Saj res, na katerih podstavnih vozičkih bo imel naš Flirt pogonske el. motorje?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
OBVESTILO 2. 2.; ob 7.00
Zaradi visokega nivoja vode v Bohinjskem predoru, avtovlaki med Podbrdom in Bohinjsko Bistrico ne vozijo. Lokalni potniški vlaki vozijo nemoteno.
Potnikom se opravičujemo in zahvaljujemo za razumevanje.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kako so novi dizel stadlerji ''odporni'' na take dogodke?
Zaradi visokega nivoja vode v Bohinjskem predoru, avtovlaki med Podbrdom in Bohinjsko Bistrico ne vozijo. Lokalni potniški vlaki vozijo nemoteno.
Potnikom se opravičujemo in zahvaljujemo za razumevanje.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kako so novi dizel stadlerji ''odporni'' na take dogodke?