ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Uprava Srbija Karga je podpisala pogodbo o nakupu dodatnih osmih lokomotiv Siemens Vectron. Skupno število naročenih Vectronov znaša 16.
http://srbcargo.rs/sr/lokomotivska-flot ... w.facebook
http://srbcargo.rs/sr/lokomotivska-flot ... w.facebook
Aljaž
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Upam da se bodo tudi SŽ odločile za Vectrone.
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Zakaj bi se, če imamo Žive?Benny napisal/-a:Upam da se bodo tudi SŽ odločile za Vectrone.
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Baje SŽ misli zamenjati 363 z novimi večsistemskimi lokomotivami...TGV Lyria napisal/-a:Zakaj bi se, če imamo Žive?Benny napisal/-a:Upam da se bodo tudi SŽ odločile za Vectrone.
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Po prodaji deleža v tovornem(ki je v zakljućni fazi), bodo šli v nabavo 15 večistemskih lokomotiv-ker jih trenutno primanjkuje. Saj je bilo že veliko člankov na to temo v zadnjem času.TGV Lyria napisal/-a:Zakaj bi se, če imamo Žive?Benny napisal/-a:Upam da se bodo tudi SŽ odločile za Vectrone.
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Če verjameš ali ne, 32 Živ je premalo. V sektorju tovorni promet je že danes mesarsko klanje, prevozniki so vedno bolj agresivni pri dobivanju tovora, privatniki znižujejo ceno na ntkm. Da si konkurenčen in obdržiš tovor, moraš voziti vedno več čez mejo...kar pa SŽ ne morejo pokriti samo z 32 lokomotivami, pravzaprav ne morejo pokriti niti obstoječe stanje, zato je v najemu en Vectron od ELL-ja....Ostali vozni park je žal v slabem stanju, dviguje stroške in je nekonkurenčen, ker so SŽ povsem odvisne od mednarodnega tovornega prometa. Dobršen del tovora pa že danes gre mimo Slovenije, zaradi boljših obvoznih poti in konkurence luk.TGV Lyria napisal/-a:Zakaj bi se, če imamo Žive?Benny napisal/-a:Upam da se bodo tudi SŽ odločile za Vectrone.
Kar pa se tiče Vectrona....Ja, on sam pravi: C'est ma tournée. V sektorju štiriosnih tovornih lokomotiv dobesedno ni konkurence. Lahko izbiraš samo med njim ali pa čakaš mesece, da v vsaki državi odobrijo kakšno drugo lokomotivo, ker je Siemens edini resno vzel liberalizacijo in je Vectron edina lokomotiva že odobrena v večini državah, kar je danes skoraj pogoj za nakup. Še pri šestosnih je kriza. Čeprav so trije proizvajalci, nobena ni registrirana v tem delu Evrope. Še Švicarji so obupani, ker ne najdejo zamenjave za Re 6/6.
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Poleg tega pa ima že nekaj strojevodji na sž izpit za vectrona, in se s tem poenostavi samo šolanje.... morda tudi ponovna možnost interopabilnosti z ÖBB, predvidevam da njihovi vectroni kar se manipulacije tiče niso tako grozno drugačni od ELL.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Kaj pa Newag Griffin in Dragon?Re 4/4 napisal/-a:Kar pa se tiče Vectrona....Ja, on sam pravi: C'est ma tournée. V sektorju štiriosnih tovornih lokomotiv dobesedno ni konkurence. Lahko izbiraš samo med njim ali pa čakaš mesece, da v vsaki državi odobrijo kakšno drugo lokomotivo, ker je Siemens edini resno vzel liberalizacijo in je Vectron edina lokomotiva že odobrena v večini državah, kar je danes skoraj pogoj za nakup. Še pri šestosnih je kriza. Čeprav so trije proizvajalci, nobena ni registrirana v tem delu Evrope. Še Švicarji so obupani, ker ne najdejo zamenjave za Re 6/6.
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Kdo pa postavlja mejo, do kod se sme iti. Prevoznik sam, torej lahko mirne duše spremeni predpis, in SŽ vleka so ga kar nekajkrat. Seveda stalno čakajo, da bodo videli koliko vlakov se bo strgalo RCG, pa se ni vsaj pri nas menda še noben, oziroma sem nekoč dobil odgovor, da se strgajo predvsem pri premiku.Če verjameš ali ne, 32 Živ je premalo. V sektorju tovorni promet je že danes mesarsko klanje, prevozniki so vedno bolj agresivni pri dobivanju tovora, privatniki znižujejo ceno na ntkm. Da si konkurenčen in obdržiš tovor, moraš voziti vedno več čez mejo...
Če kaj razumem mehaniko vleke je največja omejitev obremenitev vlečnega kavlja in seveda vlečna sila same lokomotive. Kakor stoje stvari dandanes (še pomnite čase ko so za isti vlak in enake lokomotive bile jako različne dovoljene vlečne sile na kljuki do Jesenic in za Jesenicami) bi bila edina pametna alternativa kupovanje 6 osnih lokomotiv, katerih vlečna sila se ujema s trenutno dovoljeno silo na kavlju. Ne boste verjeli, eden glavnih kupcev 6-osnih lokomotiv so prevozniki preko strašno strme rampe na mostu med Dansko in Švedsko.... In seveda razni privatniki. Seveda se moramo mi ozirat na Avstrijce, ki nekako ne ljubijo ekonomičnih rešitev, začenši z RJ garniturami.... Le tako si lahko konkurenčen. O interoperabilnosti pa res ne vem kaj dosti. Do sedaj sem mislil, da so naše lokomotive 541 interoperabilne z avstrijskim omrežjem, pa je Desiro napisal
Torej se ponavlja zgodba o interoperabilnosti lokomotiv SŽ tudi na Avstrijski strani, kakor se je nekoč na Italijanski?.... morda tudi ponovna možnost interopabilnosti z ÖBB,...
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Njegova modela nista registrirana v nobeni drugi državi, razen na Poljskem. Bi te lažje razumel, če bi vprašal za Romunski Softronic. Švedi so navdušeni nad njunima lokomotivama, ampak...ne delajo jih za 3 kV, so pa dobile dovovljenje za Avstrijo.smok1 napisal/-a:
Kaj pa Newag Griffin in Dragon?
Predpise oziroma mejo si postavi prevoznik sam. Za nepravilno/preveliko obremenitev pa odgovarja tudi sam. Ravno me je @smok1 spomnil. Green Cargo iz Švedske testira, do kam lahko obremeni svoji novi romunski lokomotivi. Iz glave se spomnim 2700 ton, potem so šli testirati 3000 ton, pa pravijo, da to še ni končna obremenitev, da so še rezerve.Ljubitelj napisal/-a:
Kdo pa postavlja mejo, do kod se sme iti. Prevoznik sam, torej lahko mirne duše spremeni predpis
Vprašanje, če bo. Povprečna zamuda tovornega vlaka s strani SŽ je bila v letu 2017 trimestna številka minut na 100 km. Je javna ni pa rekordna so zapisane v letnem poročilu. Iz tega je propadla prva interoperabilnost.Torej se ponavlja zgodba o interoperabilnosti lokomotiv SŽ tudi na Avstrijski strani, kakor se je nekoč na Italijanski?
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Kolikor mi je znano je edina interopabilnosti ki trenutno poteka med Sž in öbb na mednarodnih vlakih, torej na mimari vozi njihova 1216 v dobovo in nazaj, na ostalih naša 541 v Villach in nazaj. Če preračunamo kilometre je nekako tam tam.Ljubitelj napisal/-a:Torej se ponavlja zgodba o interoperabilnosti lokomotiv SŽ tudi na Avstrijski strani, kakor se je nekoč na Italijanski?.... morda tudi ponovna možnost interopabilnosti z ÖBB,...
Na tovornih vlakih 541 že dolgo nisem videl zapeljati v Avstrijo (govorim za vlake ki jih v avstriji vozi ÖBB strojevodja in je prevoznik posledično RCC). Naše 541 zahajajo v München in Hallein izključno na vlakih drugih prevoznikov...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Da ne bo hude krvi. 541 v tujini je lastna vleka SŽ-TP, strojevodja pa je najet. Vozijo do češke meje (z izredno pošiljko hladne 541 ali dve po štajerki), Hallein in parkiranje na postaji Salzburg...če sta prosti se še posodita. Kalcit na Hrvaško, ter žito z 664 od HR-HU meje čez Čakovec. Kako je pa s tistim, da bi 6 strojevodij iz Slo imelo licenco tudi za Avstrijo pa ne vem. Na Hrvaškem pa so Slovenci.desiro napisal/-a: Naše 541 zahajajo v München in Hallein izključno na vlakih drugih prevoznikov...
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Zelo dobra rešitev za SŽ bi bila, da bi ko RCC Slo dobi vectrone/taurse od obb-ja, SŽ odkupi tistih par BR 189 ki jih imajo v najemu (ali pa se zmenijo za kakšen ugoden dolgoročni najem).
In če smo že toliko off-topic še nekaj podatkov o poslovanju SŽja na Hrvaškem. V letu 2016 so predstavljali 0.1% vseh prevoženih kilometrov, v 2017 pa 0.7% za 2018 podatkov še ni. So pa vsi prevozniki pridobili, razen seveda nacionalnega.
In če smo že toliko off-topic še nekaj podatkov o poslovanju SŽja na Hrvaškem. V letu 2016 so predstavljali 0.1% vseh prevoženih kilometrov, v 2017 pa 0.7% za 2018 podatkov še ni. So pa vsi prevozniki pridobili, razen seveda nacionalnega.
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
To pomeni da ima Sž-Tp licenco za prevoznika na infrastukturi öBB?Re 4/4 napisal/-a:Da ne bo hude krvi. 541 v tujini je lastna vleka SŽ-TP, strojevodja pa je najet. Vozijo do češke meje (z izredno pošiljko hladne 541 ali dve po štajerki), Hallein in parkiranje na postaji Salzburg...če sta prosti se še posodita. Kalcit na Hrvaško, ter žito z 664 od HR-HU meje čez Čakovec. Kako je pa s tistim, da bi 6 strojevodij iz Slo imelo licenco tudi za Avstrijo pa ne vem. Na Hrvaškem pa so Slovenci.desiro napisal/-a: Naše 541 zahajajo v München in Hallein izključno na vlakih drugih prevoznikov...
Glede licence strojevodji, nekaj štajerskih strojevodji ima avstrijsko licenco, Ljubljanski pa trenutno (še) nihče.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER