maxima napisal/-a:Glede na to, kakšno barvno shemo naj bi imela... :Re 4/4 napisal/-a: Lahko že ima nadimek Čehinja. ...
...jo lahko imenujemo tudi PapagajRe 4/4 napisal/-a: Izbor Barve:
Koš lokomotive - Modra RAL 5015
Čelo plug - RDEČA RAL 3020
Plug - SVETLO SIVA RAL 7035,
Glavni nosilec - TEMNO SIVA RAL 7012,
Podstavni vozički - podvozje ČRNA RAL 9005 ali temno siva RAL 7022.
Nove dizelske lokomotive
Re: Nove dizelske lokomotive
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Nove dizelske lokomotive
http://www.czloko.cz/aktuality/aktualit ... koperu.htmEffiShuntery 1000 od CZ LOKO míří do slovinského Koperu
28.01.2019
CZ LOKO vstupuje na železniční trh Slovinska dodávkou své vlajkové lodě EffiShunter 1000 a tím potvrzuje svoji silnou pozici na evropském železničním trhu. Český exportér uspěl ve výběrovém řízení pro slovinského státního přepravce Slovenske železnice – Tovorni promet, d.o.o. na dodávku čtyř posunovacích lokomotiv pro přístav Koper. EffiShunter 1000 obstál v konkurenci zavedených evropských a amerických výrobců a nejlépe splňuje náročná kritéria zákazníka, spojená také s provozem v přímořském prostředí.
Pro provoz ve Slovinsku se počítá s instalací zabezpečovacího systému INDUSI, což v konečném důsledku znamená rozšíření technického řešení i pro další země Balkánu.
CZ LOKO uspělo s EffiShunterem 1000 také v dalším výběrovém řízení v Itálii. Akciová společnost TPER zakoupí dvě lokomotivy EffiShunter 1000 s opcí na další čtyři kusy. Využívat je bude dceřiná společnost Dinazzano PO, která je dlouhodobým zákazníkem CZ LOKO a provozuje již čtyři lokomotivy řady 741.7. U nových lokomotiv EffiShunter 1000 plánuje nasazení na traťové službě v regionu Emilia Romagna a na posunu v logistických centrech jako je například Reggio Emilia nebo Rubiera. Ročně přepraví přes tři a půl milionu tun zboží.
Pro CZ LOKO je dobití slovinského a italského trhu velkým úspěchem, který potvrzuje, že výraz „český produkt“ je opětovně spojován s kvalitou a spokojeností klienta. Po posledních úspěších ve Finsku, Pobaltí, Itálii, Turecku, a Slovinsku hodlá CZ LOKO pokračovat v expanzi i do dalších zemí, ve kterých se české lokomotivy tradičně nikdy neprovozovaly.
Aljaž
Re: Nove dizelske lokomotive
Kaj pa Ara, ali pa Koki?maxima napisal/-a:
...jo lahko imenujemo tudi Papagaj
Simpl je tanartabul.
Re: Nove dizelske lokomotive
A mogoče kdo ve, kako se je končala ta prodaja?Re 4/4 napisal/-a:Naprodaj so:
642: 011,015
644: 004, 008, 012, 018, 021, 022, 025
661-164
732-185
Cena? Med 90 in 180.000 evrov za komad brez DDV.
So vse lokomotive že prodane?
Kam?
Re: Nove dizelske lokomotive
Italijanske premikalke, ki so bile naročene ob približno istem času kot naše, so že ugledale luč sveta, tako da bodo verjetno tudi naše kmalu .
Re: Nove dizelske lokomotive
Dostavljene bodo naslednje leto, poleti.
Re: Nove dizelske lokomotive
Zadnjič spremenil Benny, dne 17.05.2020, 9:55, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Nove dizelske lokomotive
Upam da jih bodo registrirali v Sloveniji
Re: Nove dizelske lokomotive
Nič še ne bo z njo. Vse dokler Altrpo iz Zagreba ne začne s preizkušanjem in dostavo dokumentacije za INDUSI 60/PZB. Ker tehniki iz Zagreba ne morejo čez mejo, bo do takrat zgodba enaka, kot z novimi garniturami.
Re: Nove dizelske lokomotive
Kako ne morejo, če je karantena ob vstopu v SLO odpravljena? In če lahko naši vikendaši hodijo dol, lahko pridejo tudi oni že gor.Re 4/4 napisal/-a: Ker tehniki iz Zagreba ne morejo čez mejo
Zakaj pa je oznaka serije 744, a so bile že prej 741, 742 in 743? Ter od kje so pobrali tekočo številko 126, popolna nelogika.
Re: Nove dizelske lokomotive
A niso bile kupljene EffiShunter 1000 lokomotive ki imajo električni prenos. Kako so torej lahko numerirane kot dizel hidravlične? nekdo močno bluzi.Zakaj pa je oznaka serije 744, a so bile že prej 741, 742 in 743? Ter od kje so pobrali tekočo številko 126, popolna nelogika.
Re: Nove dizelske lokomotive
Pa res! In še govorilo se je da bo oznaka serije SŽ 646.Ljubitelj napisal/-a:A niso bile kupljene EffiShunter 1000 lokomotive ki imajo električni prenos. Kako so torej lahko numerirane kot dizel hidravlične? nekdo močno bluzi.Zakaj pa je oznaka serije 744, a so bile že prej 741, 742 in 743? Ter od kje so pobrali tekočo številko 126, popolna nelogika.
Tale oznaka 744-126 je totalno mimo.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Nove dizelske lokomotive
Lokomotive imajo trenutno češko numeracijo. Pri njih se vse dizelske lokomotive, ne glede na prenos, označujejo kot serija 7xx.
Aljaž
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1429
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Nove dizelske lokomotive
Da bo 646-001,002,003,004 ( češke je serija številka je 744-125,126,127,128 bo dol .. )TGV Lyria napisal/-a:Pa res! In še govorilo se je da bo oznaka serije SŽ 646.Ljubitelj napisal/-a:A niso bile kupljene EffiShunter 1000 lokomotive ki imajo električni prenos. Kako so torej lahko numerirane kot dizel hidravlične? nekdo močno bluzi.Zakaj pa je oznaka serije 744, a so bile že prej 741, 742 in 743? Ter od kje so pobrali tekočo številko 126, popolna nelogika.
Tale oznaka 744-126 je totalno mimo.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))