FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Debata okoli voznega parka
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1356
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a preglednik » 13.09.2018, 12:21

Infrastruktura za Railjet mora ustrezati nekim minimalnim standardom glede hitrosti, servisiranja potnikov na postajah itd.., kar vzdržuje renome tega vlaka. Sicer bi se kmalu zgodilo podobno kot z našim ICS.
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3423
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a mkx » 13.09.2018, 13:08

Re 4/4 napisal/-a:... ampak malo zgrešeni kombinaciji, na postaji Kufstein.

Postaja Kufstein je na področju, ki je bilo par let nazaj najbolj priljubljena destinacija določene kategorije prebivalk Slovenije :mrgreen:

Zakaj? Zato.
LP, Metod
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1544
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 13.09.2018, 16:42

preglednik napisal/-a:Infrastruktura za Railjet mora ustrezati nekim minimalnim standardom glede hitrosti, servisiranja potnikov na postajah itd.., kar vzdržuje renome tega vlaka. Sicer bi se kmalu zgodilo podobno kot z našim ICS.


Niti ne. Kaj po tej logiki dela Railjet na progah Dunaj - Gradec in Dunaj - Beljak, kamor ni prinesel nič (razen morda WiFi).
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3145
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 16.09.2018, 7:56

Do 22 septembra lahko vozovnico za vlak v Italiji kupiš samo na vlaku :?: :shock:
https://www.triesteprima.it/cronaca/tri ... ibili.html
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3145
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.12.2018, 9:05

Še vedno. V Italiji ni mogoče kupiti karte preko spleta, niti na avtomatu (možno je samo do Opčin), za blagajno ne vem...
No in tako se začnejo nevšečnosti. Italijanski sprevodnik ti lahko proda samo do Opčin in je brez dodatka, potem je na Opčinah še vedno 20 minut "mrka" na vlaku, kasneje pa ti SŽ sprevodnik proda karto do Ljubljane. Ali pa v času "mrka" kupiš preko interneta za Opčine-Ljubljana, na kar te opozori, če je pri volji capotreno, :lol: torej Italijanski sprevodnik. Je pa bil včerajšnji vlak lepo zaseden. =D> Nekje 80 %. :shock:
Uporabniški avatar
Jernej
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 15
Pridružen: 16.09.2008, 8:35

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a Jernej » 11.12.2018, 10:25

Vlak je bil dobro zaseden, ker 8. decembra je v Italiji praznik in polovica Trsta se napoti v Ljubljano :D
Par krat tedensko pa zasledim ta vlak na nivojskemu prehodu na Proseku (odsek med Opčinami in Trstom) in maksimalno sem videl 10 potnikov. Občasno je bil vlak kar prazen :cry:
Se resno bojim, da povezava ni dosti uspešna, vsaj od Sežane do Trsta... prevozni čas ostaja pač predolg.
In razen če nisi ljubitelj vlakov, je to za "navadne" ljudi zgubljen čas.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 389
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a suha » 13.12.2018, 21:08

"Železniška povezava dosega zavidljive rezultate"

Hvalijo se, da bodo do konca leta prepeljali 10000 potnikov:

http://www.rtvslo.si/tureavanture/prevozna-sredstva/z-vlakom-od-ljubljane-do-trsta-oziroma-vidma-10-000-potnikov/474681

Torej v povprečju cca. 85 potnikov na dan.

Je pa vprašanje od kje do kje je šlo teh 85 potnikov na dan. Od Ljubljane do Trsta, ali od Trsta do Vidma....

So pa tudi napisali da je bilo povečano povpraševanje prejšnji vikend. Skrata verjetno bo december cel tak. Pa tudi potem poleti bo verjetno tako. Skratka treba je še malo počakat da se zadeva prime. So pa nerodno uvedli povezavo šele v začetku septembra namesto npr. konec aprila. Ampak kaj čmo, to so pač železnice.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a bisabre » 19.12.2018, 8:55

suha napisal/-a:"Železniška povezava dosega zavidljive rezultate"

Hvalijo se, da bodo do konca leta prepeljali 10000 potnikov:

http://www.rtvslo.si/tureavanture/prevozna-sredstva/z-vlakom-od-ljubljane-do-trsta-oziroma-vidma-10-000-potnikov/474681

Torej v povprečju cca. 85 potnikov na dan.

Je pa vprašanje od kje do kje je šlo teh 85 potnikov na dan. Od Ljubljane do Trsta, ali od Trsta do Vidma....

So pa tudi napisali da je bilo povečano povpraševanje prejšnji vikend. Skrata verjetno bo december cel tak. Pa tudi potem poleti bo verjetno tako. Skratka treba je še malo počakat da se zadeva prime. So pa nerodno uvedli povezavo šele v začetku septembra namesto npr. konec aprila. Ampak kaj čmo, to so pač železnice.


Kaj pa tisti iz Rijeke do Divače in potem do Trsta?SlikaSlika
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a bisabre » 19.12.2018, 8:59

bisabre napisal/-a:
suha napisal/-a:"Železniška povezava dosega zavidljive rezultate"

Hvalijo se, da bodo do konca leta prepeljali 10000 potnikov:

http://www.rtvslo.si/tureavanture/prevozna-sredstva/z-vlakom-od-ljubljane-do-trsta-oziroma-vidma-10-000-potnikov/474681

Torej v povprečju cca. 85 potnikov na dan.

Je pa vprašanje od kje do kje je šlo teh 85 potnikov na dan. Od Ljubljane do Trsta, ali od Trsta do Vidma....

So pa tudi napisali da je bilo povečano povpraševanje prejšnji vikend. Skrata verjetno bo december cel tak. Pa tudi potem poleti bo verjetno tako. Skratka treba je še malo počakat da se zadeva prime. So pa nerodno uvedli povezavo šele v začetku septembra namesto npr. konec aprila. Ampak kaj čmo, to so pač železnice.


Kaj pa tisti iz Rijeke do Divače in potem do Trsta?Slika Slika
Fantje, pa kaj mislitem da je Ljubljana edina izhodiščna destinacija slovenceljnov in drugih Trsta željnih in nostalgikov?
Simpl je tanartabul.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 590
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a trocken » 19.12.2018, 12:52

Jutranji vlak proti Trstu ima tudi dobro vezo za potnike iz Nove Gorice. Čeprav, roko na srce, je direktna povezava iz Gorice do Trsta krajša in poteka vsako uro. No, za nas vlakoljube pa je krog preko Sežane do Trsta in nazaj po nižinski progi idealen. Ali pa še dodaten krog preko nove postaje Trsta Aeroporto na Videm in nazaj v Gorico... Prava smetana na torti za praznike...
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1544
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 30.01.2019, 18:22

V Slovenijo je pričel, brez velikega pompa in celo brez kakršnihkoli velikih testiranj, voziti dvosistemski ETR 564. Torej le ni tako zelo drugačen kot so nekateri trdili.
kitak
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 73
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: rogatec

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a kitak » 30.01.2019, 20:40

TGV Lyria napisal/-a:V Slovenijo je pričel, brez velikega pompa in celo brez kakršnihkoli velikih testiranj, voziti dvosistemski ETR 564. Torej le ni tako zelo drugačen kot so nekateri trdili.

Ta ima vgrajen PZB ane?
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 500
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a andrazon » 30.01.2019, 22:26

Seveda ga ima...
LP Andraž
kitak
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 73
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: rogatec

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a kitak » 31.01.2019, 6:30

andrazon napisal/-a:Seveda ga ima...

Hvala :D
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3423
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a mkx » 31.01.2019, 7:09

kitak napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:V Slovenijo je pričel, brez velikega pompa in celo brez kakršnihkoli velikih testiranj, voziti dvosistemski ETR 564. Torej le ni tako zelo drugačen kot so nekateri trdili.

Ta ima vgrajen PZB ane?


Kaj, ETR563 ga nima?
LP, Metod

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov