642/643
Re: 642/643
Mimogrede...zakaj se toliko obremenjuje(mo)te z barvno shemo, ki je stvara lastnika?
Važno je, da bo remotorizacija uspešna in bo lokomotiva delovala brezhibno brez izpadov. Vse drugo je brezpredmetno.
Važno je, da bo remotorizacija uspešna in bo lokomotiva delovala brezhibno brez izpadov. Vse drugo je brezpredmetno.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: 642/643
No, da se nebo kdo preveč sekiral. Na spletni strani je objavljeno naročilo za barvanje in v tehničnih specifikacijah ni omenjena nobena modra.
Re: 642/643
Črte in zapis delujejo, kot da se je nekdo s fotošopom igral.
Re: 642/643
Spojke in pipe za zrak so rumene, na ostalih lokomotivah pa so modre barve.
So se spremenili predpisi
So se spremenili predpisi
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: 642/643
Na Živah so tudi rumene, na Helgah (6189) pa so celo bele. V pravilniku o zavorah še vedno piše, da so pipe in spojke GPV-ja v modri barvi.Signal napisal/-a:Spojke in pipe za zrak so rumene, na ostalih lokomotivah pa so modre barve.
So se spremenili predpisi
Re: 642/643
Pravilnik o zavorah velja v Sloveniji, izven nasih meja pa veljajo drugacni predpisi...
Re: 642/643
Dva meseca nazaj naj bi pri remotorizaciji vgradili nov motor MTU 12V 1600 R50. Ima kdo kaj več informacij o tem?
Re: 642/643
12 Đur, ki gredo na modernizacijo je predvideno, da dobijo nov motor, ker je bil to pogoj v razpisu; nazivna moč 650-750 kW pri 1600 rpm s starim generatorjem, 1800 rpm pri novem generatorju. Razlog je v tem, da bodo sedaj manj smrdele, zahteve EU okoljskih standardov (direktiva leto 2004) , manj pile, podaljšanje življenske dobe na leto 2035+, manjši hrup (vgrajen dušilec, ustreza TSI standardu), nižji stroški, dobavljivost rezervih delov....EG 3100 napisal/-a:Dva meseca nazaj naj bi pri remotorizaciji vgradili nov motor MTU 12V 1600 R50. Ima kdo kaj več informacij o tem?
Do konca 2021 bo končana remotorizacija. In sicer 1 pilotna, ostale pa najkasneje 7 mesecev od odpoklica dobave opreme. Cena na Đuro je 410.000 €.
Re: 642/643
So že kakšne informacije kako se je obnesla pilotna lokomotiva? Kaj pa ostale oz. koliko 642 oz. 643 pa je voznih trenutno?
Re: 642/643
Na enem Instagram profilu sem videl fotografijo obnovljene 643-041, ki je prišla ravno iz revizije. Barvna shema lokomotive je še vedno dobra stara zeleno-rumena. Ni bilo rečeno, da bodo zdaj vse modre?
Re: 642/643
Modrih bo tistih 12, ko jih bodo obnovili in modernizirali.Žiga napisal/-a:Na enem Instagram profilu sem videl fotografijo obnovljene 643-041, ki je prišla ravno iz revizije. Barvna shema lokomotive je še vedno dobra stara zeleno-rumena. Ni bilo rečeno, da bodo zdaj vse modre?
Ena je že.
Re: 642/643
Življenska doba 2035+...
Kolk se to še sploh splača delat take remonte? A nebi raje kar novo kupili pa se znebili teh socialističnih licenčnih kopij.... Pa bi bil mir.
Tale standard o izpustih iz leta 2004 je tudi že star 15 let. Varnostne nadgradnje za strojevodjo pa v lokomotivi verjetno nobene.
Kolk se to še sploh splača delat take remonte? A nebi raje kar novo kupili pa se znebili teh socialističnih licenčnih kopij.... Pa bi bil mir.
Tale standard o izpustih iz leta 2004 je tudi že star 15 let. Varnostne nadgradnje za strojevodjo pa v lokomotivi verjetno nobene.