35‰, sem preveril pri uradnih virih. Zakaj? Kategorija proge. Isti šmorn, kot čez lužo. 50 promilov imajo američani na stranskih, na glavnih ne presega 30, pa še tu večinoma začrtajo na 22 promilov. Zakaj? Ker se lomi dobiček/stroški. Ali več tovora in s tem več lokomotiv, ki večina potem dela v prazno. Ali manj tovora, manj lokomotiv, pa tudi dobiček manjši. Bruto teža pa je tako določena s kategorizacijo proge. Evo zato je tam 22 meja na glavnih koridorjih.Ljubitelj napisal/-a:
Jaz bom pa malce zlobkota in povprašam zakaj ni isto 28‰ v Koper in 34 ali 35 ‰ na Arlberški progi.
In drugič. Tisti vlak, ki sem ga dal kot vzorčen primer zavisi od vagonov. Sem ti povedal 150 kN, če je samo en dvosoni vagon na celem vlaku. S tako silo ne moreš čes Arlberg s tem vlakom, ker je hitrost 80 km/h. Če so vsi vsaj štiri osni (in so naloženi) pa lahko porivajo z 240 kN. In ta vlak je isti tvegan manever, kot speljevanje iz Trbiža, ki sem ga zgoraj navedel. Avstrijci gredo vedno na zaupanje in do meje, pač nima se kaj zgodit. Zato pa imajo toliko nesreč. Računska fizika že zdrži. Vendar narava še vedno doda svoje spremenljivke, ki se v teoriji ne upoštevajo.