Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 10.06.2018, 22:37
Kraj: na Goriškem

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a MatejP »

[youtube]https://youtu.be/kh9LyLQtonE[/youtube]
Pa lep pozdrav
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Benny »

AWT 183-718 na poti za Hodoš
https://www.youtube.com/watch?v=aEW5OdB4pb4
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Hja AWT.... Večina ljudi misli, da je to en majhni privatnik...
Lastniki so PKP Cargo (drugi največji operater v EU), so drugi naječji oprater na Češkem, imajo 160 lokomotiv (10 MS lokomotiv) in 5000 vagonov (65 % lastnih), 2000 zaposlenih, povprečna razdalja prevoza 400 km, prepeljejo pa letno 27 milijonov ton tovora (RCA 115 milijonov ton) in 1,65 milijard tonskih kilometrov (RCA 32 milijard)...in tako vidiš kako majhen je SŽ-TP. :oops:
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 192
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a casio »

Re 4/4 napisal/-a:Hja AWT.... Večina ljudi misli, da je to en majhni privatnik...
Lastniki so PKP Cargo (drugi največji operater v EU), so drugi naječji oprater na Češkem, imajo 160 lokomotiv (10 MS lokomotiv) in 5000 vagonov (65 % lastnih), 2000 zaposlenih, povprečna razdalja prevoza 400 km, prepeljejo pa letno 27 milijonov ton tovora (RCA 115 milijonov ton) in 1,65 milijard tonskih kilometrov (RCA 32 milijard)...in tako vidiš kako majhen je SŽ-TP. :oops:
AWT je eden vodilnih evropskih ponudnikov storitev železniškega tovornega prometa, in 60 let izkušenj na področju transporta in logistike. Res več kot uspešno podjetje =D> , https://www.awt.eu/
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Benny »

METRANS 386 012, Hodoš, 27.09.2018.
Slika
Avtor : Siniša Sinkec Abramović, https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Benny »

Re 4/4 napisal/-a:Hja AWT.... Večina ljudi misli, da je to en majhni privatnik...
Lastniki so PKP Cargo (drugi največji operater v EU), so drugi naječji oprater na Češkem, imajo 160 lokomotiv (10 MS lokomotiv) in 5000 vagonov (65 % lastnih), 2000 zaposlenih, povprečna razdalja prevoza 400 km, prepeljejo pa letno 27 milijonov ton tovora (RCA 115 milijonov ton) in 1,65 milijard tonskih kilometrov (RCA 32 milijard)...in tako vidiš kako majhen je SŽ-TP. :oops:
Tudi sivo rdeč Vectron-PKP Cargo je bil opažen pred kratkim v Hodošu.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Benny napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:Hja AWT.... Večina ljudi misli, da je to en majhni privatnik...
Lastniki so PKP Cargo (drugi največji operater v EU), so drugi naječji oprater na Češkem, imajo 160 lokomotiv (10 MS lokomotiv) in 5000 vagonov (65 % lastnih), 2000 zaposlenih, povprečna razdalja prevoza 400 km, prepeljejo pa letno 27 milijonov ton tovora (RCA 115 milijonov ton) in 1,65 milijard tonskih kilometrov (RCA 32 milijard)...in tako vidiš kako majhen je SŽ-TP. :oops:
Tudi sivo rdeč Vectron-PKP Cargo je bil opažen pred kratkim v Hodošu.
Ja ja, liberalizacija in fleksiblinost v polni meri =D> Par let nazaj nekaj nezaslišanega, danes nekaj vsakdanjega. :!: Lastnik/partner posodi, dobiček v skupni žep. Večsistemske lokomotive so dostopnejše kot kadarkoli poprej. To je vse kar še čaka SŽ-TP :!: To kar trenutno delajo SŽ čez Ture, Semmering, Gospič bo lahko postal drobiž. Menjav lokomotiv na mejah ne bo več toliko kot danes. [-X Če imaš partnerja čez mejo, samo menjava strojevodij in vozi dalje, do končnega terminala. Izmenjava kilometrov pride z drugim vlakom. :thumbupl V tem primeru je prevoznik AWT, lokomotiva pa prosta od lastnika. Nič čakanja, kdaj bo tvoja na voljo. [-X Čas je denar. 8)
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Benny »

Trčila tovorni in potniški vlak, poškodovani dve osebi
https://sobotainfo.com/novica/kronika/t ... ebi/452809
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Benny napisal/-a:Trčila tovorni in potniški vlak, poškodovani dve osebi
https://sobotainfo.com/novica/kronika/t ... ebi/452809
"Po zbranih obvestil je bilo ugotovljeno, da bi se potniški vlak moral umakniti tovornemu, ker pa se je nahajal na istem tiru je med vlakoma prišlo do trčenja."
Cvetka novinarstva #-o
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a holding »

.....3212-1 43777 ----- PO Maribor zapisal:....(xyz)... ob:1912

Na postaji HODOŠ ob uri 1740 pri prestavitvi madžarske elektro lokomotive (MAV Cargo) iz napetosti 3 kv pod napetost 25 kv je lokomotiva naletela na potniško garnituro izven službe,last Mav Start ki se ni pravočasno umaknila s tira 301. Pri naletu je prišlo do poškodbe potniške garniture. Poškodovaih oseb ni.

....to je uradni zapis dogodka.... :!: ...(3.12.)..

.....vse ostalo je hote ali nehote "nakladanje pol-pismenih".....
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Benny »

vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Po tej progi bi vlaki brez problema lahko vozili z najvišjo hitrostjo do 200 km h. Ne pa samo do 160. Pa še potem bi lahko vozile žive (541) po tej progi z največji hitrostjo. A ni tako?!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Po tej progi bi vlaki brez problema lahko vozili z najvišjo hitrostjo do 200 km h. Ne pa samo do 160. Pa še potem bi lahko vozile žive (541) po tej progi z največji hitrostjo. A ni tako?!
Mladi mož, za hitrost 200 km/h ni dovolj samo ustrezna geometrija proge. Prvi pogoj je, da ni nobenega nivojskega cestnega prehoda, kar pa na žalost ni res.... Potem se pa postavlja vprašanje, kaj bi pa vozil z 200 km/h, zaradi 1 ali 2 potniških hitrih vlakov, bi skrbel za ustrezno (seveda precej dražje) vzdrževanje proge, ali si pa mogoče domišljaš prevoz kontejnerjev z super hitrimi tovornimi vlaki? Za prvo ni ekonomske računice, druga možnost pa ni tehnično izvedljiva.... Tovorni vlaki redko vozijo s hitrostmi višjimi od 100 km/h, najvišja dovoljena hitrost nekaterih tovornih vagonov je sicer 120 km/h, precej pod 200 km/h. Sicer pa tudi pri 200 km/h ne bi dosegel najvišje hitrosti Žive ki je 230 km/h.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Samo tako vprašam.
Ali geometrija prekmurske proge lahko teoretično podpira hitrosti višje od 160 km/h?
Pele
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 169
Pridružen: 21.09.2011, 11:09
Kraj: Ptuj

Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš

Odgovor Napisal/-a Pele »

Proga Puconci - Hodoš - državna meja je bila projektirana za hitrost vlakov za 160/h.Če pa ima obratovalno dovoljenje za takšno hitrost,pa nisem siguren.
Toliko samo za informacijo.
Pozdrav,Pele!
Odgovori