sikos napisal/-a:Pozdravljeni,
SŽ 713/715 - 124 že ima nov grafit ...
Zanima me, če ima ta garnitura proti grafitno folijo?
Lp
Nima....samo protigrafitni premaz.
sikos napisal/-a:Pozdravljeni,
SŽ 713/715 - 124 že ima nov grafit ...
Zanima me, če ima ta garnitura proti grafitno folijo?
Lp
Hvala za odgovor.cokla napisal/-a:Nima....samo protigrafitni premaz.
No tako, to mi je všeč. Ampak ni mi všeč zakaj končno grafitarjev ne "sreča pamet" da se njihovi grafiti lahko odstranijo... Glede na to, da je grafit z "leve" strani, se pravi da je tako gledano motorni del na desni strani, grafit nastal v Novem mestu? Tam je veliko teh garnitur, sploh čez vikend, in zelo temno je tam na robu ob dovozni poti, kar pridoma znajo izkoristiti...leteči vlak napisal/-a:713/175-124 je v dobrem letu dni, od kar je prišel iz revizije, že imel grafite. Le-te so vselej zelo hitro odstranili. Upajmo, da bo tudi v tem primeru tako.
Bojda pride v rdeči barvni shemi?Kanarček715 napisal/-a:Zanima me, ali se ve, v kakšni barvni shemi bo prišel z revizije Kanarček 126, ki je trenutno v zeleni barvni shemi.
Na progi L50, torej redni tir za vožnjo iz smeri Ljubljane proti Brezovici, je v dolžini nekaj metrov počasna vožnja 30 km/h, zaradi počene tirnice. To je zdaj že nekaj dni tako.dingo napisal/-a:Zadnje čase opažam počasne vožnje tovornih vlakov (no te vidim ponavadi) mimo postajališča Dolgi most. Je razlog slabo stanje proge ali kaj drugega
Točno tako....kaj se s sanačjo toliko časa čaka pa ne vemŽiga napisal/-a:Na progi L50, torej redni tir za vožnjo iz smeri Ljubljane proti Brezovici, je v dolžini nekaj metrov počasna vožnja 30 km/h, zaradi počene tirnice. To je zdaj že nekaj dni tako.dingo napisal/-a:Zadnje čase opažam počasne vožnje tovornih vlakov (no te vidim ponavadi) mimo postajališča Dolgi most. Je razlog slabo stanje proge ali kaj drugega
Aa hvalaholding napisal/-a:...prostorni odsek = del tira/proge ali tir, kjer se praviloma nahaja samo en vlak....
...MO = Medpostajna Odvisnost = med postajama samo en prostorni odsek, SVN kontrolira prostost/zasedbo in smer vožnje vlakov....... ...
...APB = Avtomatski Progovni Blok = med postajama sta dva ali več prostornih odsekov, razdeljenih s prostornimi signali, SVN kontrolira prostost/zasedbo posameznih odsekov in jih avtomatsko signalizira preko prostornih signalov in smer vožnje vlakov... ....
...Rakek - Logatec je vmes še postajališče Planina (nekoč tudi odjavnica s prostorno - kritnimi signali).....danes pa postajališče + "avtomatska odjavnica" z "ročno kritnimi"/prostornimi signali...torej dva prostorna odseka v vsako smer.... ....
....in čemu kritni signal: za varovanje potnikov, ki izstopajo/vstopajo na potniški vlak preko tira na dvotirni progi.... ....
Slabi adhezijski pogoji....Heisenberg napisal/-a:No pa da vidimo kaki strokovni odgovori bodo padali na sledečo problematiko.
Na eni lokomotivi serije ES64-U4 ( 541 ) se je dogajala sledeča stvar.
Med vožnjo vlaka je bil nenavadno visok tok pri elektro zaviranju,torej pri 3575V je bil tok cca.1100A.Kasneje pa sem opazil da lokomotiva pri predpisani omejitvi toka razvije premalo moči,kot bi morala.Da poenostavimo stvari pri nastavljenjem toku vozne mreže 1400A je dejanska vlečna sila bistveno bila manjša od željene ( lokomotiva ni drsala ).Pri speljavi vlaka se zmanjšanje vlečne sile ne opazi,pri hitrosti nad 40km/h pa se vlečna sila začne postopno odvzemati.