Čudež na kočevski progi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Čudež na kočevski progi!
Mislim, da se mentaliteta Slovencev počasi le spreminja, nove generacije prinašajo nov veter. Včasih je bil avto tata-mata v družini, statusni simbol in že sama misel na javni transport je bila prekletstvo. Kako je že bilo z ljubljansko vzpenjačo na Grad. V začetku so se vsi zgražali, da je to zapravljanje denarja, danes bi pa najraje zgradili še eno.
preglednik
Re: Čudež na kočevski progi!
Ej, po vsej tujini obstaja pravilo. Na pomembnih postajah ni križanj linij S-Bahna ali primestnih železnic. In to z razlogom.Anzee napisal/-a:.
Sicer pa je moje misljenje, da bi primestni vlaki nujno morali nadaljevati voznjo od ljubljanske postaje se na nekaj naslednjih primestnih postaj, recimo Kamnik - Brezovica, Kocevje - Medvode itd. Pa ne zdaj teoretizirat s premalo prostimi vlaki, prevoznimi potmi, turnusi in ne vem kaj se vse. Po mojem ce hocemo da je vlak dobra alternativa mora biti tako, ker Ljubljana vseeno ni samo center, ostalo so samo ovire ki jih je treba nekako resiti.
Takole imajo v Munchnu. Kar pride iz vzhodne postaje, ne rine na sredino ali sever glavne postaje! RailJet na 9 ali 10 tir, ki sta čisto na jugu.
http://www.ropix.de/gleisplan/MVV/
Se pa strinjam, da je potrebno nekaj narediti. Ampak vsi pravijo obvozna proga in konec. Ja kam jo boš pa dal? Na Barje? Podvodni svet? Pol se pa njihove besede ustavijo. Pa še huje bo. Res da bo tivolski lok, ki gre letos v umestitev razbremenil, samo kaj ko bo italijanski potencial nadoknadil. Cilj za 30 % vsega tovora nad 300 km spraviti na železnico pomeni ogromno novega tovora.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Čudež na kočevski progi!
Tivolski lok je isto kot bi staro streho krpal z najlonom. V bistvu potrebujemo, bolj kot novo progo Divača- Koper, povezovalno progo med Brezovico, Vižmarjem, Črnučami in Zasavsko progo, z vsemi priključki na obstoječe proge (Gorenjsko, Kamniško). Potem bi imeli vse možnosti za nadaljnji razvoj sl.žel. križa kot tudi Ljubljanskega potniškega prometa na stežaj odprte.
preglednik
Re: Čudež na kočevski progi!
Kaj pa se je dogajalo s prostorom kjer naj bi stala t.i. železniška proga V. kongresa? Menda pa ja niso tega prostora pozidali....
Re: Čudež na kočevski progi!
Od Vižmarja do Črnuč bi še nekako šlo (vzporedno z Nemško oz. po novem Obvozno cesto). Problem je od industrijske cone Ježa do Laz. Tam je do Dolskega (glede na zemljevid) proga potekala vzporedno s trenutno cesto G2-108. Na tej poti bi bilo zagotovo potrebno precej rušiti. Ni pa tako nerazumno, da so dopustili, da se ta koridor (vsaj deloma) pozida - od načrta izgradnje proge 5. kongresa se je namreč odstopilo že leta 1949 - od tega mineva 70 let!suha napisal/-a:Kaj pa se je dogajalo s prostorom kjer naj bi stala t.i. železniška proga V. kongresa? Menda pa ja niso tega prostora pozidali....
Re: Čudež na kočevski progi!
V resnici je ta del še najbolj problematičen, saj je stara trasa na Vižmarjih pozidana (nekako preko OŠ Alijzija Šuštarja bi morala iti). In preko P+R na Ježici.sraka1 napisal/-a:Od Vižmarja do Črnuč bi še nekako šlo (vzporedno z Nemško oz. po novem Obvozno cesto).
Proga je od sedanjega industrijskega tira TAČ potekala vzporedno s cesto. Razen skozi Podgorico, mimo Vidma in Dola je trasa prosta do Laz. Od ceste G2-108 se začne oddaljevati pri bencinskem servisu OMV v Podgori. Potencialno je problem še na območju današnje IC Dolsko, trasa proge gre skoraj po diagonali.sraka1 napisal/-a:Problem je od industrijske cone Ježa do Laz. Tam je do Dolskega (glede na zemljevid) proga potekala vzporedno s trenutno cesto G2-108. Na tej poti bi bilo zagotovo potrebno precej rušiti. Ni pa tako nerazumno, da so dopustili, da se ta koridor (vsaj deloma) pozida - od načrta izgradnje proge 5. kongresa se je namreč odstopilo že leta 1949 - od tega mineva 70 let!
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Se pravi bomo dali par miljard zaradi nekaj bajt in OŠ, da se zadeva vkoplje. Verjetno zaradi tega, projekta sploh ne bomo dočakali. Prostorski načrti so verjetno bili a ker se je gradilo stihijsko (na črno oz. po srbsko "ko stigne"), je kar je. Fino.
Glede prihoda na delo z javnim prevozom. Problem avtobusa je, ker je enostavno prepočasen saj ustavi na vsakem vogalu, prometni konici pa se tudi ne izogne. Za tako storitev je tudi nesorazmerno drag. Kakšen tramvaj, ki bi ga nekateri spet tako radi videli bo isto sranje, če ne bi naredili popolnoma novih prog z izveninvojskimi križanji (kar pa potem ni tramvaj ampak nadzemni ali pozemni metro). Vlak je hiter in ima svojo infrastrukturo, sploh v Lj. pa tudi po drugih Slo. mestih, je pa pri njem problematična t.i. zadnja milja, oz. prihod od doma do železniške postaje in prihod od žel. postaje do delovnega mesta. Ta zadnja milja vzame toliko časa da je potem lažje uporabit avto za prevoz do žel. postaje, ko si pa že enkrat v avtu si pa rečeš, mah klinc pa kaj se bom matral se bom kar zapeljalv službo pa bo.
Sem pa zelo optimističen da se bo tale zadnja milja v zelo bližnji prihodnosti rešila sama od sebe. In sicer z električnimi skiroji, ki so vsako leto cenejši, zanesljivejši in predvsem manjši in praktičnejši. Kdor je bil v zadnjem letu npr. v Parizu bo že vedel o čem govorim. Bicikli so praktično pozabljeni, dogaja se prava eksplozija teh novih prevoznih sredstev. Zaenkrat sicer še na ravni inovativne izposoje, prej ali slej pa tudi v fazi privatnega lastništva. Sploh ko se bo folk po par letih navadil na tak način prevoza ob vsesplošni prisotnosti.
Glede prihoda na delo z javnim prevozom. Problem avtobusa je, ker je enostavno prepočasen saj ustavi na vsakem vogalu, prometni konici pa se tudi ne izogne. Za tako storitev je tudi nesorazmerno drag. Kakšen tramvaj, ki bi ga nekateri spet tako radi videli bo isto sranje, če ne bi naredili popolnoma novih prog z izveninvojskimi križanji (kar pa potem ni tramvaj ampak nadzemni ali pozemni metro). Vlak je hiter in ima svojo infrastrukturo, sploh v Lj. pa tudi po drugih Slo. mestih, je pa pri njem problematična t.i. zadnja milja, oz. prihod od doma do železniške postaje in prihod od žel. postaje do delovnega mesta. Ta zadnja milja vzame toliko časa da je potem lažje uporabit avto za prevoz do žel. postaje, ko si pa že enkrat v avtu si pa rečeš, mah klinc pa kaj se bom matral se bom kar zapeljalv službo pa bo.
Sem pa zelo optimističen da se bo tale zadnja milja v zelo bližnji prihodnosti rešila sama od sebe. In sicer z električnimi skiroji, ki so vsako leto cenejši, zanesljivejši in predvsem manjši in praktičnejši. Kdor je bil v zadnjem letu npr. v Parizu bo že vedel o čem govorim. Bicikli so praktično pozabljeni, dogaja se prava eksplozija teh novih prevoznih sredstev. Zaenkrat sicer še na ravni inovativne izposoje, prej ali slej pa tudi v fazi privatnega lastništva. Sploh ko se bo folk po par letih navadil na tak način prevoza ob vsesplošni prisotnosti.
Re: Čudež na kočevski progi!
Ta razen je zelo važen. Ravno Podgorico, Videm in Dol sem imel v mislih. Tukaj bi bilo potrebno veliko rušiti.mkx napisal/-a:V resnici je ta del še najbolj problematičen, saj je stara trasa na Vižmarjih pozidana (nekako preko OŠ Alijzija Šuštarja bi morala iti).sraka1 napisal/-a:Od Vižmarja do Črnuč bi še nekako šlo (vzporedno z Nemško oz. po novem Obvozno cesto).
Proga je od sedanjega industrijskega tira TAČ potekala vzporedno s cesto. Razen skozi Podgorico, mimo Vidma in Dola je trasa prosta do Laz. Od ceste G2-108 se začne oddaljevati pri bencinskem servisu OMV v Podgori. Potencialno je problem še na območju današnje IC Dolsko, trasa proge gre skoraj po diagonali.sraka1 napisal/-a:Problem je od industrijske cone Ježa do Laz. Tam je do Dolskega (glede na zemljevid) proga potekala vzporedno s trenutno cesto G2-108. Na tej poti bi bilo zagotovo potrebno precej rušiti. Ni pa tako nerazumno, da so dopustili, da se ta koridor (vsaj deloma) pozida - od načrta izgradnje proge 5. kongresa se je namreč odstopilo že leta 1949 - od tega mineva 70 let!
Je pa opcija speljati traso južno od takratne, prilagam sliko. Tukaj so le kmetijska zemljišča. To pa je odvisno od vrste prometa, ki bi se tu večinoma odvijal. V primeru večinsko tovornega (kar bi najbrž bil), je to še boljše, saj ni toliko hrupa za prebivalce, ni toliko križanj s cestami, daljši radiji. Zmanjša pa se privlačnost za potniški promet prebivalcev prej omenjenih vasi...
Re: Čudež na kočevski progi!
Hodi po svetu in boš videl, da ni tako. Lahko se preprosto odločimo, da je na vsaki vpadnici en pas samo za avtobuse, semaforje se prilagodi prometu avtobusov, pa bo hiter kot tramvaj. Saj so tudi že v Ljubčljani prenekateri ugotovili, da je avtobus na celovški in centru hitrejši. Le frekvenca je nikakva. Tudi tramvaj vozi po/ob cesti, vendar se vse prilagaja njemu. Verjami kar pišem je res, trenutno sem Grenoblu, kjer javni poromet špila v nulo, a vendar so ob 5h poopoldne nazarenske gužve na cestah, seveda, saj so v vsako smer le enopasovne....Glede prihoda na delo z javnim prevozom. Problem avtobusa je, ker je enostavno prepočasen saj ustavi na vsakem vogalu, prometni konici pa se tudi ne izogne. Za tako storitev je tudi nesorazmerno drag. Kakšen tramvaj, ki bi ga nekateri spet tako radi videli bo isto sranje, če ne bi naredili popolnoma novih prog z izveninvojskimi križanji (kar pa potem ni tramvaj ampak nadzemni ali pozemni metro).
Re: Čudež na kočevski progi!
Evo, zadnje case je bilo vec govora kot fotografij.. pa jaz nalimam par slik postaje v Kocevju z dne 30.3.2019
Za kolesarje bo ocitno poskrbljeno
Pogled proti postaji s kretnico v prvem planu
Panoji za vozni red ze veselo cakajo leto 2020.. mi pa tudi
Se pogled proti jugu...
Za kolesarje bo ocitno poskrbljeno
Pogled proti postaji s kretnico v prvem planu
Panoji za vozni red ze veselo cakajo leto 2020.. mi pa tudi
Se pogled proti jugu...
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Čudež na kočevski progi!
Lepo so "zrihtali" postajo, moti me samo ograja, za katero bi potrebovali samo 1kg tesarola
Morda pa je pobarvana na novo z umetniškimi barvami imitacije rje
Ali pa jaz slabo vidim
Anzee je dal na voljo malo pikslov, pa če povečam, dobim kvadratke
pozdrav
Darko
Morda pa je pobarvana na novo z umetniškimi barvami imitacije rje
Ali pa jaz slabo vidim
Anzee je dal na voljo malo pikslov, pa če povečam, dobim kvadratke
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Čudež na kočevski progi!
Ni samo tam rja še marsikje med Ribnico in Kočevjem je
Re: Čudež na kočevski progi!
Hehe, ja dejansko je bolje videti kvadratke kot pa rjo morda pa ograjo se caka tretma z brusilko in barvo, kdo bi vedel?železocestnik napisal/-a: Anzee je dal na voljo malo pikslov, pa če povečam, dobim kvadratke
Kakorkoli ze, danes sem imel zamimiv ulov. Madzarski merilni voz ravno na poti iz Ribnice proti Ljubljani.. prehitro je bilo da bi nasel dober "foto spot", sprijazniti sem se moral tudi s telefonsko fotko, ker je bil tavelik fotoaparat v ruzaku..
Se dve fotografiji ribniske postaje v dezevnem ponedeljkovem dopoldnevu..
Mudilo se pa mi je na otvoritev tovarne Yaskawa. Kot ze znano si obetajo prevoz izdelanih robotov tudi po obnovljeni zelezniski progi, kar so poudarili tudi danes na otvoritvi. Zato s to fotko nekako ostajamo on-topic
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Čudež na kočevski progi!
..........in takoj za njim delavci SGD, ki so šli s Kobrami odpravljat napake na novi progiAnzee napisal/-a:Madzarski merilni voz ravno na poti iz Ribnice proti Ljubljani.
Re: Čudež na kočevski progi!
Kdaj se pa bo začela vgradnja SVTK?